Skocz do zawartości

Zdjęcie

Żniwa 2008


644 odpowiedzi na ten temat

#321 Share kamil14

kamil14

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 277 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj.łódzkie Sieradz / Kluski
  • Zainteresowania:Rolnictwo
    Mechanika
    Komunikacja samochodowa

Napisany 17 lipiec 2008 - 17:59

Żniwa 2008 U nas dzisiaj zaczęli młócić jęczmień jary
Pamiętaj iż każda czynność wykonana przez Ciebie winna być wykonana dobrze !!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Żniwa 2008 Dzisiaj, 00:46
  •  

#322 Share MartineZ

MartineZ

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1044 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj.opolskie-kluczbork

Napisany 17 lipiec 2008 - 18:47

Żniwa 2008 Jeczmien jary to troche szybko ja tez mam i jeszcze troche mu brakuje ale mam nadzieje ze w poniedzialek juz da rade kosic.

To wszystko propaganda,"jeb.nie psa w łancuch".Najlepiej by było jakby wszyscy mieli silosy albo mieli gdzie przechowywac zboze.Jakby w zniwa nikt zboza do młynow nie oddał to by sie szybko nauczyli.Raz drugi raz taki numer zrobic i od razu by sie obudzili wszyscy ze cos jest nie tak i zaczeli sie liczyc troche z rolnikami.


Nigdy do tego nie dojdzie wiem ze tak by bylo najlepiej ale niestety rolnik jest zawsze na koncu jak mawia moj tata.

my tu gadu gadu a KUR....y obniżyli cene rzepaku po tym programie. wszystko sterowane odgórnie. Ciekawe ile redaktorek wziąl żeby to pokazać w telewizji


Ceny dlatego obnizyli bo sa dobre plony jezeli chodzi o rzepak przynajmniej w mojej okolicy juz od kilku dni ciagniki mi przed chata smigaja z rzepakiem powoli mnie to wkurza bo ja jeszcze musze czekac no ale trudno.


Nie piszemy posta pod postem...

Edytowany przez MarcinPykuS, 17 lipiec 2008 - 18:54.


#323 Share pasio

pasio

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 516 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:nieznana
  • Zainteresowania:szerokie

Napisany 17 lipiec 2008 - 19:01

Żniwa 2008 Szybko młócisz jęczmień jary, my gdzieś za 2 tyg do niego wjedziemy

#324 Share MartineZ

MartineZ

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1044 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj.opolskie-kluczbork

Napisany 17 lipiec 2008 - 19:08

Żniwa 2008 ja wszystko magazynuje na strychach niestety to nie jest najlepsze miejsce - wołek i inne cholerstwo no ale trudno no ale oprocz tego mam BIN'a 25 ton wiec luzik zawsze jest pelen jeczmienia jarego a pozniej w zaleznosci jakies jest jakosci sprzedaje w tamtym roku np sprzedalem sasiadowi bo jemu nie sypnal i chcial kupic wiec fajnie koles prztyjechal sma zaladowal zero problemui oczywiscie za bardzo dobra cene

#325 Share MartineZ

MartineZ

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1044 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj.opolskie-kluczbork

Napisany 17 lipiec 2008 - 19:22

Żniwa 2008 szybko czy ja wiem

#326 Share kamil14

kamil14

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 277 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj.łódzkie Sieradz / Kluski
  • Zainteresowania:Rolnictwo
    Mechanika
    Komunikacja samochodowa

Napisany 17 lipiec 2008 - 19:32

Żniwa 2008 Nie jest za szybko bo jest już dobry
Pamiętaj iż każda czynność wykonana przez Ciebie winna być wykonana dobrze !!!

#327 Share morowa91

morowa91

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 454 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolska

Napisany 17 lipiec 2008 - 19:35

Żniwa 2008 Ja już w poniedziałek kolesiowy jęczmień jary siekłem i był w porządku, bo się elegancko wymłócić i niezostały żadne ości w nim :) :)

#328 Share Igor03

Igor03

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 415 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 lipiec 2008 - 20:24

Żniwa 2008 ja wczoraj z ojcem bylem na polu ogladac rzepak i doszlismy do wnosku ,ze w przyszlym tyg.... oczywiscie jak bedzie pogoda to mozna zaczynac :)
a cene jaka nam oferuja 1500zl woj.Opolskie

#329 Share garek

garek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1086 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:dolnyśląsk

Napisany 17 lipiec 2008 - 20:39

Żniwa 2008 1500 to było dzisiaj rano takich cen już nie ma. a plonjy wcale nie są takie rekordowe ja kosiłem wczoraj do 3,5 tony z hektara

 Trzeba być nienormalnym żeby być rolnikiem


#330 Share Tc56

Tc56

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Torunia
  • Zainteresowania:Maszny rolnicze, uprawa ziemii.

Napisany 17 lipiec 2008 - 20:57

Żniwa 2008 No to super macie że już młocicie u mie co dziennie pada i rzepak ma kolo 12% wilgotności, sąsiedzi tylko wjeźdżają na probę czy kombajny chodzą. Ziarno jest strasznie drobne przez tą suszę(trochę lepszy mak) plon jaki przewiduję to 2-3 tony a moj rzepak dostal na prawdę dużo nawozów i oprysków, te słabe to może dadzą po 1,5 tony -masakra. Jeszcze jak mówicie że cena niska to wogóle. Na Matifie jest cena ok.1420zl( ja według tej giełdy sprzedaje rzepak do Kruszwicy). Jęczmień jary to najprędzej pod koniec przyszłego tygodniapojdzie pod kosę.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Żniwa 2008 Dzisiaj, 00:46
  •  

#331 Share Grzesiek0090

Grzesiek0090

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 190 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ostrołęka

Napisany 17 lipiec 2008 - 23:44

Żniwa 2008 woj.Mazowieckie Ostrołeka zboza stoja lub leza na polach a kombajny w garazach ale tam mysle ze w nastepnym tygodniu to juz ognia w pole =)

#332 Share mtz_820

mtz_820

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 553 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kluczbork

Napisany 18 lipiec 2008 - 06:58

Żniwa 2008 Igor gdzie oddajesz rzepak bo ja i martinez tez jestesmy z opolskiego?
jaby bylo slonce to w przyszlym tyg mozna by kosic jeczmien jary i probowac pszenice
www.youtube.com/watch?v=h2Rj1KTcGdE

Zapraszam do oglądania oceniania i komentowania ;)

#333 Share MartineZ

MartineZ

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1044 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj.opolskie-kluczbork

Napisany 18 lipiec 2008 - 11:18

Żniwa 2008 w poniedzialek jak bedzie pogoda to wbiajaj w pszenzyto ozime i jeczmien jary a pozniej juz wszytsko naraz pojdzie kosic oby pogoda dopisala pozdro mtz 820

#334 Share pasio

pasio

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 516 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:nieznana
  • Zainteresowania:szerokie

Napisany 18 lipiec 2008 - 11:26

Żniwa 2008 u nas deszcz ciągle pada i w pole nie idzie wjechać

#335 Share pasio

pasio

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 516 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:nieznana
  • Zainteresowania:szerokie

Napisany 18 lipiec 2008 - 11:32

Żniwa 2008 ja magazynuje i potem wszystkie zboże idzie na paszę do świń i krów

#336 Share majranjd

majranjd

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 437 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. wągrowiecki

Napisany 18 lipiec 2008 - 19:10

Żniwa 2008 dzis skosiłem 4 ha jarego browarnego oczywiscie jeczmienia... siany 7 marca... jednak sie wybronił i tam gdzie go nie wypaliło całkiem tam było dobre wyrownanie... zdazył sie wykłasic...
DEZERTER

#337 Share Igor03

Igor03

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 415 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 lipiec 2008 - 19:20

Żniwa 2008

Igor gdzie oddajesz rzepak bo ja i martinez tez jestesmy z opolskiego?
jaby bylo slonce to w przyszlym tyg mozna by kosic jeczmien jary i probowac pszenice


mieszkam na pograniczu woj.ślaskiego w Kietrzu:) moj ojciec jest w grupie producenckiej w Nasiedlu :) a wy dokladnie skad jestescie ??:)

#338 Share Rafal180

Rafal180

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sieradz
  • Zainteresowania:Wolność słowa na AF!!!!

Napisany 18 lipiec 2008 - 19:28

Żniwa 2008 dzisiaj skosilismy 1ha żyta :) umłucilismy 3ton :) Po niedzieli zaczynam reszte :)
Więc dziewczyno powróć tu... ja tak proszę z całych sił Ooooooooooooooo
-------------------------------------------------------
Pozdrawiam wszystkich zakochanych i znawców tematu!!

#339 Share Mateusz16

Mateusz16

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 250 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Mławy
  • Zainteresowania:Wszystko co jeździ

Napisany 18 lipiec 2008 - 20:16

Żniwa 2008 3 tony?? Co to za żyto :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Żniwa 2008 Dzisiaj, 00:46
  •  

#340 Share Karol136

Karol136

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 26 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 18 lipiec 2008 - 21:22

Żniwa 2008 a jakie są u was ceny usług kombajnem? :)

Podobne tematy