Skocz do zawartości

Zdjęcie

Obrotomierz elektryczny (elektroniczny) do kombajnu.

20 odpowiedzi na ten temat

#1 Share coolman111

coolman111

Darek

• Members
  • PipPipPip
  • 2869 postów
  • Zainteresowania:Motocykle- choppery,
    radiokomunikacja cb i kf,
    broń palna

Napisany 13 czerwiec 2008 - 22:51

Obrotomierz elektryczny (elektroniczny) do kombajnu. Witam. Mam takie pytanie: czy jest możliwość podłączenia do kombajnu elektrycznego obrotomierza? Nie znam się za bardzo na tych sprawach, ale w silnikach benzynowych podłącza się to do cewki zapłonowej i ilość impulsów cewki przeliczana jest na ilośc obrotów. A co w przypadku silnika diesla, gdzie nie ma cewki zapłonowej.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Obrotomierz elektryczny (elektroniczny) do kombajnu. Dzisiaj, 22:26
  •  

#2 Share mtracz

mtracz

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów

Napisany 14 czerwiec 2008 - 16:44

Obrotomierz elektryczny (elektroniczny) do kombajnu. Niektóre alternatory maja dodatkowe wyjscie które podłącza sie pod elektryczny obrotomierz.
Można także na koniec wału zamontować prądniczke tachometryczną, którą podłacza sie pod obrotomierz.

#3 Share Sadek

Sadek

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 3924 postów

Napisany 14 czerwiec 2008 - 17:09

Obrotomierz elektryczny (elektroniczny) do kombajnu. Tak jak napisał poprzednik, lub na wale zamontować magnes i zastosować prędkościomierz od roweru ( niektóre modele mogą pokazywać obr/ min) lub na wale zamontować mini aparat zapłonowy który będzie podawał impulsy na obrotomierz.

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

GG 8872878

#4 Share zorzyk2

zorzyk2

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów

Napisany 15 czerwiec 2008 - 22:30

Obrotomierz elektryczny (elektroniczny) do kombajnu. Jeśli masz 24v w instalacji, to trzeba wziąć ( dolutować) sygnał z alternatora i założyć elektryczny obrotomierz(ten bez prądniczki) z kamaza

#5 Share coolman111

coolman111

Darek