ZETOR0000

Zetor 3011 Major

Polecane posty

andrew3011    4

Witam, koledzy mam problem z moim zetorkiem a mianowicie z podnośnikiem, z początku nie chciał w ogóle podnosić ale jak już podniósł to nie chce opuścić dopiero na zgaszonym silniku opuszcza, w czym tkwi problem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor3011    299

A jak zapalisz to znowu podnosi na maxa i nie chce opuścić?


Renault jest Bogiem...Orka nałogiem...Jazda zabawą...Paliwo podstawą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrew3011    4

tak jak znowu zapale to podniósł ale nie opuścił ale podczepiłem kosiarke (360kg) i podniosłem ją do maxa i wtedy opuścił i teraz juz jest dobrzeczyli podnosi i opuszcza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bobbi    1

Witam.

Panowie, gdzie zdobyć cylinderki hamulcowe do majorka? Obdzwoniłem już Kalisz i parę innych miejsc i nigdzie ni hu-hu... Albo z czego może pasują chociaż tłoczki i gumki, bo same cylinderki są jeszcze-jeszcze...

A, a filtr powietrza jest taki sam w "60-tce", wie ktoś? Ze zdjęć niby bardzo podobne, ale może mocowanie czy cóś się różni, więc jeśli ktoś wie z autopsji, to będę wdzięczny za odpowiedź.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bobbi    1

Siemka. Cylinderki, szczęki, sprężyny, taśmy rzeczywiście pasują od "60-tki", więc nie wiem czemu żaden ciulas, gdie dzwoniłem, nie podpowiedział... Ale sprawdzone- naprawdę pasują.

Filtr na razie poczyściłem i zostawiam stary.

Dziękuję za odpowiedzi, pozdrowienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saszeta    164

mam majorka od 10 lat i dopiero przez przypadek zobaczyłem :ph34r: że ma dźwignie odprężnika koło pompy wodnej. Może mi ktoś wytłumaczyć jak dalej powinno iść do kabiny? Może jakieś zdjęcia? Zawsze myślałem że były albo z odprężnikiem albo z przyspieszaczem na pompie wtryskowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Witam

 

Do kabiny jest poprowadzona linka i to wszystko. Tutaj na filmiku to samo urządzenie tylko w Z 4011 http://www.youtube.com/watch?v=Sxcy_IFJsRo

 

Tutaj dokładnie ta linka:

http://www.monsta.cz/nahradni-dily-na-traktory/lanko-ovladani-tahlo-dekompresoru-4001-1502

Edytowano przez Radekk

Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepinooo    0

Witam dostałem od wujka Majorka z padnietym silnikiem wszystko do wymiany w silniku i osprzęt mam silnik perkinsa 4p kutry jest z clasa i leży mi luźny da się go zpiac ze skrzynią majorka i pytam czy się da a jak tak to co trzeba zrobić wymienić i tp. Z Góry dziękuję za konkretne odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Obi32
      Witam, można ten luz na przedniej osi jakoś wyregulować?

    • Przez ddd4233
      Witam czy może ktoś z was instalował zewnętrzny rozdzielacz zamiast tego oryginalnego ? (Zepsuty rozdzielacz nie potrzebuje ehr)  już mam wypatrzony rozdzielacz 3 sekcie (dwie pływające jedną zwykła ) z podłączeniem nie będę miał problemu. Tylko chodzi o to że na jednym poście w forum widziałem jak ktoś zakładał rurkę taka dłuższa(c360)  ta od tłoka potem widziałem jak ktoś zakładał rurkę tą od powrotu też od c360 . I teraz moje pytanie jest takie  czy zamiast tego rozdzielacza co jest w środku w zetorze założył bym adapter taki od c360 to by miało prawo chodzić? Dodam zdjęcie poglądowe o jakie elementy mi chodź . Prosił bym o pomoc

       

    • Przez Obi32
      Zetor 7745, rok 1990,.sprowadzony z Finlandii, 3800 mtg. 
      Po regeneracji pompy jak to bywa trzeba, ustawić kąt wtrysku. No i tutaj zaczynają się schody tak mnie zastanawia bo mam te 3 kreski ale przed demontażem kreciłem jeszcze kołem zamachowym i paliwo drgalo w pierwszej sekcji zupełnie w innym miejscu A dokładniej 1/3 obrotu koła zamachowego dalej.Dodam że ciągnik chodził dobrze przed regeneracją pompy jak i ustawieniu kątu na znakach i normalnie odpala, tylko dlaczego paliwa na kapilarce drgało w innym miejscu. Może ktoś miał podoby problem i wie jaka jest przyczyna. Z góry dzięki za odpowiedź!
    • Przez raven18
      Hej, ma ktoś zamontowane wewnętrzne lusterko na ramce tylnej szyby, do łatwiejszego zaczepiania maszyn (na zaczep hitch, który jest nie widoczny za zaczepem do przyczep jednoosiowych i trzeba na czuja podjeżdżać). Oglądałem zdjęcia ciągników i nie znalazłem jak to w sumie wygląda, czy to dobry pomysł skoro chyba nikt nie montuje? 😎 
    • Przez dawidkrawczyk
      Witam, jestem w posiadaniu Zetora 5211 i chciałbym założyć przedni napęd od Zetora 5245. I właśnie przychodzę z pytaniem co trzeba przerobić w skrzyni biegów żeby wszystko ze sobą współpracowało?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj