Skocz do zawartości

Zdjęcie

New Holland TDD


433 odpowiedzi na ten temat

#21 Share Kaczorek13

Kaczorek13

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 28 wrzesień 2007 - 20:21

New Holland TDD Witam,

Mam pytanie jaką pojemność ma zbiornik tego modelu i ile pali on na Mtg.

Dzięki za odp.

Pozdrawiam
<Marcin>

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
New Holland TDD Dzisiaj, 10:55
  •  

#22 Share timasz

timasz

    jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe

  • Members
  • PipPipPip
  • 1482 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warminsko mazurskie
  • Zainteresowania:Prawo, Historia, Architektura użytkowa, Technika rolnicza, Panny :) i wiele innych ciekawych rzeczy które mogą interesowaćtak młodego człowieka ;) hehe

Napisany 29 wrzesień 2007 - 07:19

New Holland TDD pojemnosc zbiornika wynosi okolo 92 litry ON a spalanie na godzine tyle ze w modelu 95 wedlug wlasciciela wynosi 7 litrow na godzine w pracach typu podorywka plugiem 5x40 lub zwozenie kukurydzy na kiszonke rozrzutnikiem T088

#23 Share Kaczorek13

Kaczorek13

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 29 wrzesień 2007 - 08:11

New Holland TDD A pojemność zbiornika to do modelu 80KM czy też do tego większego?

Dzięki za fatyge.

#24 Share katator

katator

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 866 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice ostrołęki

Napisany 29 wrzesień 2007 - 09:27

New Holland TDD z tego co się orientuje to td80d ma taką samą pojemność zbiornika co td95d.

#25 Share timasz

timasz

    jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe

  • Members
  • PipPipPip
  • 1482 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warminsko mazurskie
  • Zainteresowania:Prawo, Historia, Architektura użytkowa, Technika rolnicza, Panny :) i wiele innych ciekawych rzeczy które mogą interesowaćtak młodego człowieka ;) hehe

Napisany 29 wrzesień 2007 - 11:32

New Holland TDD Dzięki za fatyge.
[/quote]
zaden problem moj znajomy posiada 95 i zrobil nim 1100 mtg przez 15 miesiecy i zadnej awari drugi ma tez TDD 80 i jest z niego zadowolony ale ma tylko 290 mtg

#26 Share Kaczorek13

Kaczorek13

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 29 wrzesień 2007 - 16:03

New Holland TDD txn

#27 Share rawy

rawy

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisany 01 październik 2007 - 20:00

New Holland TDD Co sądzicie o TDD80 mam zamiar kupić ten ciągnik chciałbym poznać waszą opinie na jego temat co jest w nim dobre a co nie, czy dużo pali w porównaniu do zetora PROXIMA 8441, jaką najlepiej przekładnie wybrać, i jak sie sprawuje z TUREM. Głównie będzie służył mi do tura, paszowozu, beczkowozu i może jakiś agregat (o jakiej szerokości pociągnie)

#28 Share Kaczorek13

Kaczorek13

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 02 październik 2007 - 22:21

New Holland TDD ja kupiłem niedawno ma 30Mtg więc się nie wypowiadam. Ciąga pługi 5 skib x 30cm oraz gruber o szer. 1.8m

#29 Share timasz

timasz

    jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe

  • Members
  • PipPipPip
  • 1482 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warminsko mazurskie
  • Zainteresowania:Prawo, Historia, Architektura użytkowa, Technika rolnicza, Panny :) i wiele innych ciekawych rzeczy które mogą interesowaćtak młodego człowieka ;) hehe

Napisany 03 październik 2007 - 07:55

New Holland TDD jakiej masz klasy ziemie ze ciagniesz tym ciagnikiem taki plug

#30 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 październik 2007 - 10:01

New Holland TDD

Co sądzicie o TDD80 mam zamiar kupić ten ciągnik chciałbym poznać waszą opinie na jego temat co jest w nim dobre a co nie, czy dużo pali w porównaniu do zetora PROXIMA 8441, jaką najlepiej przekładnie wybrać, i jak sie sprawuje z TUREM. Głównie będzie służył mi do tura, paszowozu, beczkowozu i może jakiś agregat (o jakiej szerokości pociągnie)

A to jest jakiś nowy ciągnik 80 km który może palic dużo w porównaiu do proximy 8441? ;) Podobno oszczędne są td ale i moment obr słaby ale to już stara konstrukcja jest

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
New Holland TDD Dzisiaj, 10:55
  •  

#31 Share ziemowit

ziemowit

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 32 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warmia i mazury

Napisany 04 październik 2007 - 11:59

New Holland TDD jak myślicie czy td80d da radę ze agregatem ścierniskowym 2,1m i uprawowym 3,6m ;)

#32 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 04 październik 2007 - 20:30

New Holland TDD

jak myślicie czy td80d da radę ze agregatem ścierniskowym 2,1m i uprawowym 3,6m ;)

Ścierniskowy 2,1 będzie w sam raz, ale uprawowy 3,6 może być troche za duży do niego :( zależy jaki to agregat.

#33 Share cosmos

cosmos

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 430 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 04 październik 2007 - 20:36

New Holland TDD Na glinie to 3,6m agregat na bank za duży do niego.
a

#34 Share MCKYLO

MCKYLO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 postów

Napisany 05 październik 2007 - 10:25

New Holland TDD Witam!
Porównaj TDD 80 z Proximą 8441 osobiście uważam że wybór 8441 jest bardziej słuszny. Podnośnik ma większy udźwig i dwa siłowniki wspomagające a w TDD brak, kabina jest w Zetorze dużo lepsza no i koszty części zamiennych i serwisu o niebo niższe. Porównaj sobie np. koszty podstawowych podzespołów typu: pompa paliwa, pompka paliwowa, pompy hydrauliczne, koszty wymiany sprzęgła, cylinderki hamulcowe czyli te elementy które najbardziej są narażone na zużycie. Dodatkowo filtry i już wtedy będziesz miał kierunek wyboru. Moim zdaniem co do zużycia paliwa to moim zdaniem Zetor będzie albo porównywalny a może nawet lekko oszczędniejszy i to nie jest wcale żart. New Holland kusi ceną i wyposażeniem ale trzeba zadać sobie pytanie dlaczego ciągnik dobrej zachodniej marki kosztuje podobnie jak Zetor. Odpowiedź jest prosta jakość i materiały. To jest moja opinia, jeżeli miałbym stanąć przed wyborem to wybrałbym Zetora.

#35 Share ziemowit

ziemowit

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 32 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warmia i mazury

Napisany 06 październik 2007 - 07:07

New Holland TDD

Ścierniskowy 2,1 będzie w sam raz, ale uprawowy 3,6 może być troche za duży do niego rolleyes.gif zależy jaki to agregat.


miałem na myśli KOMBI 3,7BH z unii ;)

#36 Share cosmos

cosmos

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 430 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 06 październik 2007 - 12:55

New Holland TDD MCKYLO ale z drugiej strony Zetor ma wyciśnięty silnik (turbinka), a NH te same koniki (prawie) bez turbiny, więc plus dla NH. Co do podnośnika to zgoda. Co do spalania to masz oryginalny pogląd, wielu ludzi na tym forum twierdzi wręcz odwrotnie. Co do materiałów to moim zdaniem jest też odwrotnie, a TD jest tani bo to prosta seria, i nie ma wniej bajerów elektronicznych, więc nie ma go co porównywać do innych serii NH.
a

#37 Share MCKYLO

MCKYLO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 postów

Napisany 06 październik 2007 - 21:12

New Holland TDD Hej Cosmos!
Zgoda co do tego że nie można go porównywać do innych modeli NH. Osobiście uważam że godne uwagi są w NH modele powyżej TDD.
Moje argumenty to pojemność silnika TDD 3908 cm IVECO, Zetor 4156 cm turbo (jak wiele zachodnich marek pojemność powyżej 4 l), znamionowe obroty TDD 2500 obr/min, zetor 2200. To co ma wielki wpływ na pracę w polu to moment obrotowy, TDD 80 279 nm przy 1500obr/min, zetor 351 nm przy 1480 porażająca różnica na plus zetora silnik bardziej elastyczny mniej konieczności redukcji biegów, udźwig podnośnika TTD 3665 kg( na końcach cięgieł w odległości 610 mm tylko 2700kg, zetor 4150kg (2 siłowniki zewnętrzne), masa minimalna TDD 3600kg, Zetor 3745kg z obciążnikami 4225 kg, zetor również jest dłuższy, w standardzie ma haki typy cbm a w TDD chyba nie są dostępne. Przedni napęd i blokada w TDD załączana mechanicznie w zetorze guzikiem na pulpicie. Generalnie zetor ma lepsze parametry silnika jest dłuższy i cięższy a co za tym idzie sprawniejszy w polu większa siła uciągowa w polu i transporcie. Przy małych prędkościach możesz szybko zareagować i włączyć przyciskiem przedni napęd w TDD dźwignie chodzą dosyć ciężko. Co do materiałów użytych w TDD to nie jest najlepiej wiele jest z Turcji (zresztą wcześniej tam był produkowany), pompa paliwa BOSCH tylko często na niej pisze Made in India (sam widziałem) Natomiast jeżeli porównujemy wyposażenie standardowe i inne rzeczy to fakt jest to plus NH wiele jest w standardzie a w Zetorze za dopłatą np.rewers mechaniczny, regulowana kierownica, wom 540/1000.
Chciałem tylko pokazać dlaczego osobiście wybrałbym zetora moje argumenty to lepszy moment obrotowy, udźwig podnośnika, kabina, większa masa własna. Ale wybór należy do każdego z nas a wielokrotnie kierujemy się innymi argumentami jak np. kolor, chęć posiadania zachodniej marki ja kieruję się parametrami technicznymi a te są na korzyść zetora.
Pzdr

#38 Share cosmos

cosmos

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 430 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 07 październik 2007 - 07:10

New Holland TDD MCKYLO zapomniałeś jeszcze dodać że Zetor ma większy zbiornik paliwa 120 a NH tylko 92 literki, no ale jeśli więcej pali to mu się to przyda. Co do silnika to fakt trzeba NH wkęcać na wysokie obroty żeby uzyskać moć maksymalną. Co do Turcji to już ich tam nie robią (podobno). Załączanie mechaniczne to też minus w NH. Made in India to i tak lepiej niż China ;) . Ale zapomniałeś o sterowaniu podnośnikiem w NH prawie w błotniku (takie gówienko mechaniczne) a Zetor tego zdaje się nie ma.
Ale masz rację, każdy ma wolny wybór i będzie chwalił albo Zetora albo NH. Ja osobiście nie mam nic przeciwko Zetorowi, sam mam jednego starego trupa tej marki, ale w kwietniu jak był moment składania wniosków na SPO, to w ciągu kilku dni po szybkiej analizie TD i Proximy jednak zdecydowałem się na TD pomimo plusów i minusów każdego z nich (ogólnie wierzę bardziej w zachodnie rzeczy nawet jeśli jest to tylko Fiacik-Fordzik niż w nasze Polskie czy z Układu Warszawskiego). No i za kilka tygodni jak podpiszę umowę z ARiMR to przekonam się czy to był dobry wybór, ale po kilkunastu latach jeżdżenia prawie 40-letnimi trupami pewnie będę go sobie chwalił. Pozdrawiam
a

#39 Share MCKYLO

MCKYLO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 postów

Napisany 07 październik 2007 - 12:17

New Holland TDD Hej cosmos!
Racja większy zbiornik, racja TDD ma sterowanie zewnętrzne podnośnikiem duży plus za to. Skoro i tak już wybrałeś więc nie ma sensu abym Cię przekonywał o słuszności moich racji. Dobra rada nie daj sobie wcisnąć przy zakupie pneumatyki made in poland, totalna masakra w wykonaniu, lepiej dopłacić 2000 tys zł i mieć zachodnią pneumatykę, wiem że niektórzy dealerzy montują na zyczenie jaką chcesz. Ta zachodnia nie przysparza kłopotów serwisowych.
No to czekam na opinie jak już będziesz użytkował.
Pozdrawiam

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
New Holland TDD Dzisiaj, 10:55
  •  

#40 Share cosmos

cosmos

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 430 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 07 październik 2007 - 12:57

New Holland TDD Ja również pozdrawiam, i dzięki za info z ta pneumatyką.
a

Podobne tematy