młody17

New Holland TDD

Polecane posty

Cihu    151
102 tys netto z klimą, + obciążniki bez obciązników na kołach. Do niego mam opryskiwacz rau ikarus 2800 i rozsiewacz do nawozów. Tym się jezdzi lepiej niż t 7030 po pierwsze zgrabny, dobry skręt, mniej pali. Ja mam dopiero 5 mth więc kolega Cihu ma już starego :)

 

nie no moj to zupelny staruszek... dzis mu 8 mth zleciala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek7    2

Fajnie, że w tych nowych TD załącza sie naped i blokade elektrohydraulicznie. Jeszcze żeby dodali EHR i szyber w dachu :)


my dream... JP :)
ostatnio w głowie tylko Moto :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garek    155

hm dziwne ale to musi być jakiś news bo mój tego nie ma ani nie słyszałem o takiej opcji :)


 Trzeba być nienormalnym żeby być rolnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek7    2

A spójrz na ten link co podał @kobra89 w poprzednim poście. Tam jest napisane o tym :)


my dream... JP :)
ostatnio w głowie tylko Moto :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    151

to jakas sciema jest. u mnie wszystko zalaczane jest mechanicznie. naped wajcha w podlodze i blokade specjalna stopką - tak jak w starych TD. Jedyny bajer to liftomatic z boku ktory na pewno ulatwi nawroty podczas pracy na polu.

 

w dodatku w ulotce podany jest moment i moc ciagnika (pisze o tych 2 wykresach str 5) niby td5050 a faktycznie to chyba jest td5040 albo nawet 5030

 

PS: Jest tez elektroniczny licznik mth jednak nie wskazuje predkosci ciagnika. zastanawiam sie nad zamontowaniem licznika rowerowego ale jeszcze nie patrzylem jak by to zrobic. widzialem kilka tematów o tym na AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek7    2

Liftomatic czyli te szybkie odnoszenie i opuszczanie tak? To i w mojej TD80D jest :)


my dream... JP :)
ostatnio w głowie tylko Moto :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    151

tak jest... chodzilo mi o to ze to jedyne udoskonalenie, ktore mozna znalezc w ceri ciagnikow TD. a poza tym nawet rusek ma wiecej bajerów niz ta seria NH. mnie najbardziej boli brak licznika predkosci hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek7    2
:) hehe mi tam do "gnoju" bajery są zbędne :) jak się chce NH z bajerami to się bierze T5000

my dream... JP :)
ostatnio w głowie tylko Moto :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

Ja tam czekam na swierza dostawe nowych ciagnikow,;D przedluzylem zakup, Kurcze nie wiedzialem tez ze jest mozliwosc zalaczania napedow w ten sposob ale to nic bede sam cos z czasem czmonil z takimi bajerami, Ale najlepsze jest to ze przednia os jest wzmocniona.

Poczytajcie sobie dokladnie ta ulotke bo jest tam duzo informacji.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beorn    1
to jakas sciema jest. u mnie wszystko zalaczane jest mechanicznie. naped wajcha w podlodze i blokade specjalna stopką - tak jak w starych TD. Jedyny bajer to liftomatic z boku ktory na pewno ulatwi nawroty podczas pracy na polu.

 

w dodatku w ulotce podany jest moment i moc ciagnika (pisze o tych 2 wykresach str 5) niby td5050 a faktycznie to chyba jest td5040 albo nawet 5030

 

PS: Jest tez elektroniczny licznik mth jednak nie wskazuje predkosci ciagnika. zastanawiam sie nad zamontowaniem licznika rowerowego ale jeszcze nie patrzylem jak by to zrobic. widzialem kilka tematów o tym na AF

fakt bajerow jest w nich malo dlatego sobie nie pozalowalem na klime do jx'a. to zalaczanie napedow pewnie juz bedzie mozna zamawiac tak jak juz mozna ten fotel pneumatyczny.

 

ja jako predkosciomierza bede uzywal nawigacji samochodowej-poda mi predkosc, przebieg, srednia predkosc, max, min... pozatym bedzie precyzyjniejsza niz proste predkosciomierze bo wynik nie bedzie sfalszowany zuzyciem opon, cisnieniem powietrza czy poslizgiem. wada to ze nie poda mi predkosci co do dziesiatych czesci(chociaz nie wiem czy w trybie pieszego moze pokazuje-musze sprawdzic).

 

co do czytania ulotek i roznego rodzaju prospektow rolniczych podchodze bardzo nieufnie- tak wlasciwie gdyby nie byly takie sliskie to bym nimi cztery litery podcieral. tyle bledow w nich jest i malo precyzyjnych informacji ze normalnie mnie cos trafia jak je czytam. pytalem juz wczesniej i sie powtorze- dlaczego w td5040 jest dwa razy glosniej niz w td5050???

 

jeszcze chcialem dodac, ze chyba to zalaczanie elektrohydrauliczne napedu wiaze sie z brakiem hamulcow przednich poniewaz w chwili hamowania przedni naped bedzie automatycznie wlaczany - nie wiem czemu ale jakos nie lubie tego rozwiazania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Te włączanie napędu nie jest całkiem takie głupie (chociaż oczywiście lepsze są hamulce na na wszystkie koła)-a piszę tak bo ostatnio takie hamowanie ocaliło mnie przed mało przyjemnym wjazdem do rowu ;)-a tak skończyłaby się ta sytuacja w przypadku hamowania tylko dwóch kól...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

a mi zimą w MF nie działa hamowanie na przód przynajmniej dopóki się odpowiednio nie rozgrzeje...lepiej nie próbować hamować w tym stanie przy pełnej prędkości... ;)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    151
;) hehe mi tam do "gnoju" bajery są zbędne :D jak się chce NH z bajerami to się bierze T5000

 

ale jego cena jest duzo wyzsza. z reszta to 120 tysi za td5050 to tez za duzo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166
a mi zimą w MF nie działa hamowanie na przód przynajmniej dopóki się odpowiednio nie rozgrzeje...lepiej nie próbować hamować w tym stanie przy pełnej prędkości... ;)

To jest właśnie taki chytry sposób na ograniczenie liczby użytkowników MF-a :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaczorek    5
to jakas sciema jest. u mnie wszystko zalaczane jest mechanicznie. naped wajcha w podlodze i blokade specjalna stopką - tak jak w starych TD. Jedyny bajer to liftomatic z boku ktory na pewno ulatwi nawroty podczas pracy na polu.

 

w dodatku w ulotce podany jest moment i moc ciagnika (pisze o tych 2 wykresach str 5) niby td5050 a faktycznie to chyba jest td5040 albo nawet 5030

 

PS: Jest tez elektroniczny licznik mth jednak nie wskazuje predkosci ciagnika. zastanawiam sie nad zamontowaniem licznika rowerowego ale jeszcze nie patrzylem jak by to zrobic. widzialem kilka tematów o tym na AF

Żadna ściema. Załączanie elektrohydrauliczne jest dostępne w opcji, czyli byś musiał zamówić. ;)


Ursus C-330, Ursus 3512 & NH TD5030 vs. 60ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    151

jasne w opcji... w opci do belarusa mozna wziac przedni tuz, wom, klime a i pewnie ehr by zamontowali za odpowiednia doplata. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

A tego nie wiem z MTZ ale w tym TD mozna sobie takie cos juz zamowic.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cosmos    3
mi tez jak chciałem kupić td80 to wmawiali że spali 5 na mtg w lekkich pracach. wybrałem proximę i nie żałuję bo kumpel kupił td i przeklina właśnie spalanie. mówi że 10 l to bez duzego obciążania łyknie a w pługach to nawet nie chciał powiedzieć ile.

Ja mam td80d od roku, i w lekkich pracach jak nie ciśnie się pedału gazu to spala mi nawet o epsilon mniej niż 5l/mtg, więc może ten kumpel ma coś nie tak z układem paliwowym, albo kręci po 2500 min^-1. Ja jestem zadowolony ze spalania i w ciągu roku przy podobnym areale i podobnej uprawie td80 spaliłem dużo mniej niż wcześniej starymi ciągnikami.

 

A może byc to kontrolka od ciśnienia bo nie mam pojecia :)

 

 

Jest to jednak kontrolka od ciśnienia w układzie pneumatycznym , a świeciła bo jeśdźiłem z wyłączoną sprężarką :)

To jest kontrolka ciśnienia pneumatyki, a nie ma jej w instrukcji obsługi bo pneumatyka jest dokładana w Polsce, a nie w fabryce.


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

@jaro a jak myślę, ze konstruktorzy MF chcieli w ten sposób zapewnić użytkownikom swoich ciągników odrobinę adrenaliny :) ciepło mi się zrobiło :)

 

 

jeździłem niedawno kolegi NH TDD 60.wydawał mi się strasznie głośny w środku w porównaniu nawet do U4512...żałuje że nie zmierzyłem ile miał dB :)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ma ktoś może już TD5010?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piterr    0

Witam .

Ktoś tu wspominał o elektronicznym załanczaniu przedniego napędu i blokady tylnej osi w ciągnikach marki TD mianowicie chodziło o to iż jest to możliwe tylko że w opcji. Ja zamówiłem TD5020 i dzisiaj byłem go obejrzeć u delera ponieważ właśnie go sprowadził. Ja zamawiałem podstawową wersję bez żadnych dodatków, a jak się okazało dzisiaj ,to w moim jest właśnie to co w opcji czyli elektrohydrauliczne załanczanie przedniego napędu i blokady oraz kogut załanczany przyciskiem na prawym błotniku. Diler sam jest zdziwiony tym faktem że przyjechał z takimi bajerami zwłaszcza że on tego nie zamawiał.Według niego to chyba dlatego że jest to pierwszy model o mocy 72 km którego on zamówił.

Sory za taki długi wywód.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piterr    0

Wydaje się że tak. Teraz tylko czekam na podłączenie pneumatyki i pod koniec miesiąca będzie stał już u mnie a wtedy zrobię parę fotek z kabiny to będzie widać te przełączniki. pozdro dla posiadaczy TDD i nie tylko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Mr_WW
      Witam, dzisiaj rano przy odpalaniu nh td5.85 pojawily się dwa błędy: 3003 i 14016. Przez pierwsze 5 sekund po odpaleniu wszystko było ok a potem obroty szybko wzrosły z 900 do około 1400 i tak się utrzymywały i wtedy też pojawiły się te kody błędów. Wyłączałem i włączałem silnik jeszcze z 3 razy i za 3 już było wszystko ok. Zastanawiam się co mogło być przyczyną? czy może to że było małe napięcie na aku, bo ciągnik stał ze 2 tygodnie i do tego był mróz z -6C ? Wcześniej takie błędy się nie pojawiały i generalnie nie było problemów przy odpalaniu.
      Zerknąłem sobie w internety i wyszło że 3003 to:
      Accelerator Pedal Signal - SOURCE LOW czyli Sygnał pedału przyspieszenia – ŹRÓDŁO NISKI
      lub:
      Foot Throttle Sensor -Signal Below Range Min. czyli Nożny czujnik przepustnicy – sygnał poniżej zakresu min.
      14016 to:
      The ADIC 5 volt reference voltage is too high - above 6 volts czyli Napięcie odniesienia ADIC 5 V jest zbyt wysokie – powyżej 6 V
      lub:
      Engine shutdown activated czyli Aktywowano wyłączenie silnika.
      Podsumowując mi to wygląda na zbyt niskie napięcie i świrowanie komputera z tego powodu chociaż z drugiej strony ciągnik nie miał większych problemów z odpaleniem... Może ktoś z was miał taką sytuacje?
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj