młody17

New Holland TDD

Polecane posty

garek    155

oj wyniki wyniki Tak to mozemy sobie do rana dyskutować. a głebokości a zwięzłośc. A ja to a ja tamto. a potem się okaże że oba palą tyle samo. bo niby czemu miały by palić inaczej ?


 Trzeba być nienormalnym żeby być rolnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

Popierwsze nie mam Zetora, po drugie nie interesuja mnie ciagniki tej marki, No i w tym Zetorze jest wstawiony silnik Deutza,

 

A poza tematem to twoj 7211 niezle zlopie jak tak u mnie MTZ 80 w ruskim topornym plugu 4x37, i orce na glebosci 25-30cm palil na MTh 10 litrow, wiec twoj zetorek niezle zlopie, A ziemia byla 4-6 kawalki po 500 metrow.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Ciekawe jaki Zetor ma silnik Deutza <_< ?-to po pierwsze,po drugie czytamy ze zrozumieniem-ja nie napisałem 10 l/h tylko 10 l/ha-jest różnica ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

Sory za MTh, ale jakbys chcial wiedziec ze Zetory mialy silniki DEUTZA to dosc glosno jest bo wiele osob ma wielkie Forterry na Deutzu.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Hmm-zawsze myślałem że miały silnik Same ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

U kumpla jak wol nabite na tabliczce ze DEUTZA


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

Ale w budzie Zetora:D wkoncu no co ty ale te nowe to tez tak malo nie pala jednak z tego co mi znajomi mowia.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Też tak słyszałem-ale upierać sie nie będę-faktem jest że w sąsiedniej miejscowości są trzy Proximy a ich właściciele dalej orzą C-360 <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

Hahahaha dobre, pogadalismy o Zetorach

 

ale temat jest o NH TD ;d


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JurekS    5

tak czytam wasze wypowiedzi hehe offtopicowe troche ale nieważne i był spór czy silnik deutz czy same a to przypadkiem nie ten sam koncern? oczywiście mówie o same - deutz fahr a nie o deutz khd:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Koncern owszem ten sam-ale miejsce produkcji i wyrób już niekoniecznie-Same ma swoje własne silniki budowane w Treviglio

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

EJ temat jest o New Hollandzie TD wiec nie wiem co wy tu piszecie o Deutzu????????


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

nie powiem uparty jestem jak Jarek ale ma więcej prawdy w swoich wypowiedziach niż kolega, fakt Zetor tylko jeden model wypuścił nie z swoim silnikiem 17441 jest to silnik Lambo z Trewiglio, faktem jest też że nieuczciwie nie urzytkownicy piszą o dużym spalaniu Zetora tylko osoby postronne ale ile zrobi za jaka ilość ON, Forterra mądrze wykorzytywana nie pali więcej niż inne, i sam też nie wypowiadam się od jakiegoś czasu o zużyciu ON przez JD bo może tak mówiłem a jest jak z tym Zetorkiem,

 

ps. a tak na powaznie to spór o pietruszke jest bo coś za coś pali więcej da rade też i zrobić więcej np. jaka jest różnica w silniku DF Agrofarm 100 a Fendt 308CI ? jaka jest różnica w silniku TD5050 a T5050 ? jaka jest różnica w silniku JD 5820 a odpowiednik Clas 90KM ? i czy mogą być duże różnice w spalaniu praktycznie tych samych silników ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garek    155

Odebrałem wczoraj mojego ND TD5050. Zarąbiście się tym jezdzi, małe, zgrabne z dobrym skrętem. Brakuje mu pare drobiazgów aloe da się żyć. Teraz go docieram :)


 Trzeba być nienormalnym żeby być rolnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

@garek to ja Ci się tak super jeździ nim, to jak Ci sie jeździ tym NH co masz go w avatarze...??? :)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    151
Odebrałem wczoraj mojego ND TD5050. Zarąbiście się tym jezdzi, małe, zgrabne z dobrym skrętem. Brakuje mu pare drobiazgów aloe da się żyć. Teraz go docieram :)

 

a jakie do nigo maszynki planujesz kupic? pewnie u ciebie tylko traktor pomocnizy bedzie. mnie denerwje w nim brak predkosciomierza. moj ma dopiero 7 mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    151

+/- to 100tys netto za td5050 na szerokich oponach bez klimy + komplet obciaznikow na przód i kola

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
denzel    28

ja mam NH TD80 uzytkuje go 4 lata i sprawuje sie dobrze prosta w obsludze i w eksploatacji, nie posiada zadnej elektroniki i w gospodarstwie do 40ha daje sobie niezle rade

mam do niego plug 3skibowy obrotowy i pieknie z nim wspolpracuje

jedyna awaria to wyciek paliwa z pompy wtryskowej jeszcze na gwrancji

ale szybko bylo naprawione i do dzis nic nie siadlo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DPro1993    0

a ile masz Mtg. przy nim ??

 

Nie cytuj poprzedniego posta!

Edytowano przez krolikNH

Zetor Nr 1 w Polsce!
Proxima z turem czy bez zawsze piękna jest ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garek    155

102 tys netto z klimą, + obciążniki bez obciązników na kołach. Do niego mam opryskiwacz rau ikarus 2800 i rozsiewacz do nawozów. Tym się jezdzi lepiej niż t 7030 po pierwsze zgrabny, dobry skręt, mniej pali. Ja mam dopiero 5 mth więc kolega Cihu ma już starego :)


 Trzeba być nienormalnym żeby być rolnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Mr_WW
      Witam, dzisiaj rano przy odpalaniu nh td5.85 pojawily się dwa błędy: 3003 i 14016. Przez pierwsze 5 sekund po odpaleniu wszystko było ok a potem obroty szybko wzrosły z 900 do około 1400 i tak się utrzymywały i wtedy też pojawiły się te kody błędów. Wyłączałem i włączałem silnik jeszcze z 3 razy i za 3 już było wszystko ok. Zastanawiam się co mogło być przyczyną? czy może to że było małe napięcie na aku, bo ciągnik stał ze 2 tygodnie i do tego był mróz z -6C ? Wcześniej takie błędy się nie pojawiały i generalnie nie było problemów przy odpalaniu.
      Zerknąłem sobie w internety i wyszło że 3003 to:
      Accelerator Pedal Signal - SOURCE LOW czyli Sygnał pedału przyspieszenia – ŹRÓDŁO NISKI
      lub:
      Foot Throttle Sensor -Signal Below Range Min. czyli Nożny czujnik przepustnicy – sygnał poniżej zakresu min.
      14016 to:
      The ADIC 5 volt reference voltage is too high - above 6 volts czyli Napięcie odniesienia ADIC 5 V jest zbyt wysokie – powyżej 6 V
      lub:
      Engine shutdown activated czyli Aktywowano wyłączenie silnika.
      Podsumowując mi to wygląda na zbyt niskie napięcie i świrowanie komputera z tego powodu chociaż z drugiej strony ciągnik nie miał większych problemów z odpaleniem... Może ktoś z was miał taką sytuacje?
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj