Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jakie macie transfery Internetu


237 odpowiedzi na ten temat

#61 Share oki39

oki39

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 816 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 12 luty 2007 - 20:54

Jakie macie transfery Internetu a slyszeliscie o nowej taryfie tp? abonament 50zl pierwsze 3 miechy 33zl a pozniej 60zl za 1024mb w tym jest abonament telefonu i neta. dosyc ciekawe. zmieniam na to szkoda ze dopiero mozna od pazdziernika tego roku to znaczy ze niezmieniam.
Wszystkie moje foty chronione sa prawem autorskim.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jakie macie transfery Internetu Dzisiaj, 00:58
  •  

#62 Share Zetor5340

Zetor5340

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1063 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubuskie
  • Zainteresowania:==Rolnictwo==

Napisany 13 luty 2007 - 17:15

Jakie macie transfery Internetu ja mam dialog 1mb/s
"I jak mam ufać pięknym przemówieniom posłów, gdy 3/4 z nich to banda dyplomowanych osłów..."

#63 Share oki39

oki39

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 816 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 13 luty 2007 - 17:35

Jakie macie transfery Internetu ile placisz? bo mam sobie brac nowego neta dzisiaj zlozylem wymowienie jutro moze mnie juz nie byc i musze sie zastanowic
Wszystkie moje foty chronione sa prawem autorskim.

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
Jakie macie transfery Internetu Dzisiaj, 00:58
  •  

#64 Share Lesin

Lesin

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 152 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zachodniopomorskie

Napisany 13 luty 2007 - 17:38

Jakie macie transfery Internetu ja mam na umowie 512 ale tak na prawde jest 640 :huh: oczywiscie w neo
puki co jestem zadowolony

#65 Share oki39

oki39

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 816 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 13 luty 2007 - 17:40

Jakie macie transfery Internetu Ja wlasnie zrezygnowalem z tego. Jest jakis nowy regulamin i o 20zl drozej
Wszystkie moje foty chronione sa prawem autorskim.

#66 Share Lesin

Lesin

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 152 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zachodniopomorskie

Napisany 13 luty 2007 - 19:00

Jakie macie transfery Internetu OKI powaznie ma podrozec??skad wiesz??

#67 Share pokemon

pokemon

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 55 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bydgoszcz

Napisany 13 luty 2007 - 19:47

Jakie macie transfery Internetu Kizo:
To jest oficjalny komunikat tp sa, że będą zwiększać prędkość, ale tylko z 128 na 256 - bez zmiany umowy i dodatkowych opłat. Wymagają tego przepisy UE. Tak to tłumaczą.
http://www.tp.pl/prt...0605/?_p=610606
Tu możecie dokładnie o tym przeczytać.


Jak chcesz szybszą to trzeba podpisać nową umowe.
jestem uzależniony od AF! :)

#68 Share oki39

oki39

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 816 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 14 luty 2007 - 10:06

Jakie macie transfery Internetu

OKI powaznie ma podrozec??skad wiesz??


Nie dostales listu? Niewiem czy to sie tycze np ile juz masz neta ale mi przyszedl list z jakims nowym regulaminem i na necie to sprawdzalem i z chyba 70 cos bede placil 90 cos. ja neostrade juz bede mial z 1.5 roku.
Wszystkie moje foty chronione sa prawem autorskim.

#69 Share misiek10

misiek10

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 354 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 luty 2007 - 21:31

Jakie macie transfery Internetu oj chlopaki!! ale tworzycie tamaty niezwiazane z rolnictwem. :)

skoro czesc oficjalna mam juz za soba, :) to powiem co o czym byc moze nie wiedza wszyscy uzytkownicy neostrady TP. otoz od lutego nie ma juz limitow transferu. wiem, ze stare to info, ale sa tacy, co nie wiedza.

#70 Share oki39

oki39

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 816 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 15 luty 2007 - 19:25

Jakie macie transfery Internetu ale przynajmniej tworzymy w dobrym temacie i poto ten temat jest.
Wszystkie moje foty chronione sa prawem autorskim.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jakie macie transfery Internetu Dzisiaj, 00:58
  •  

#71 Share Kizo

Kizo

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 629 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie

Napisany 15 luty 2007 - 20:27

Jakie macie transfery Internetu @oki39 a przypadkiem ta cena co podałeś nie tyczy się opcji neostrady cennika który właśnie zaczął obowiązywać bez promocji????

#72 Share oki39

oki39

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 816 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 15 luty 2007 - 20:45

Jakie macie transfery Internetu no wlasnie nie wiem. zreszta pisalem ze nie wiem czy to sie tyczy ile masz neta a ja juz chwile mam neo. A co byscie mi radzili wziac?
Wszystkie moje foty chronione sa prawem autorskim.

#73 Share johndeere

johndeere

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisany 16 luty 2007 - 07:54

Jakie macie transfery Internetu Ja mam neostrade 640Kbps

#74 Share robertbara

robertbara

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2381 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 marzec 2007 - 21:48

Jakie macie transfery Internetu 512 w neostradzie TP

#75 Share wojtek3222

wojtek3222

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 529 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Ostrołęki

Napisany 07 marzec 2007 - 21:56

Jakie macie transfery Internetu Ja mam 1,3 mb w neostradzie

#76 Share technik

technik

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolska

Napisany 08 marzec 2007 - 10:16

Jakie macie transfery Internetu ja mam 128 z promocji neo na godziny, pół roku 20zł./mies. bez ograniczeń czasowych, następne pół za tą samą cenę 10 godzin a za każdą następną godzinę 1 zł.(brutto)

#77 Share kubaguzik

kubaguzik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 296 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głowno/Łódzkie
  • Zainteresowania:Ulepszanie

Napisany 08 marzec 2007 - 10:23

Jakie macie transfery Internetu ja mam 512 w tp

a teraz mona miec neta i nie placic za telefon tylko go odłaczyc

Nie zezwalam na umieszczanie moich zdjęć na różnego rodzaju blogach lub galeriach i używania w celach komercyjnych bez mojej zgody! Wszelkie prawa zastrzeżone!


#78 Share ml78

ml78

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 169 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:suwalszczyzna
  • Zainteresowania:ogólnie maszyny rolnicze i nie tylko, budownictwo mieszkaniowe i przemysłowe

Napisany 08 marzec 2007 - 18:09

Jakie macie transfery Internetu ja mam 640 Kb/s za 28 zł netto miesięcznie bez limitu
Zdrowy rozsądek to rzecz, której każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje.

#79 Share Kizo

Kizo

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 629 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie

Napisany 12 marzec 2007 - 22:08

Jakie macie transfery Internetu Zgadza się można mieć neostradę bez telefonu ale trzeba płacić za utrzymanie lini jak dobrze pamiętam 38 zł miesięcznie.

A co do przełańczania z opcji 128 na 256 to ktoś to już ma bo miesiąc minoł i nic nie słychać.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jakie macie transfery Internetu Dzisiaj, 00:58
  •  

#80 Share TumeK

TumeK

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 743 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polandia
  • Zainteresowania:To co widać:]

Napisany 12 marzec 2007 - 22:13

Jakie macie transfery Internetu ja mam 699 kb/s tp
Pseudo rolnik...http://img60.imageshack.us/my.php?image=puchar056zu3.jpg 64 miliony zeta

Podobne tematy

Tylko na agroFakt.pl: Żywność z krajów UE bez pozostałości ŚOR! zobacz »