Zaloguj się, aby obserwować  
Stonek

Proxima

Polecane posty

Stonek    1

Czy ktoś z was wie czy w zetorze proxima 6441 jest chłodnica oleju i intercooler

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beorn    1

a ja mam takie pytanko- czy teraz w proximie mozna miec rewers i jednoczesnie dwie predkosci wom??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartez1221    0
ja mam proxime 8441 i intercoolera nie ma a z tą chłodnicą oleju to nie wiem ale sie dowiem :)

 

jak bedziesz mógł to sie dowiedz :)

a jak Ci sie proximka sprawuje?? są jakieś większe awarie?? i ile ma mtg?? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorus7441    1

ja mam proxime 7441 i wydaje mi sie ze chłodnica oleju jest taka prowizoryczna nad filtrem olejowym ale nie jestem pewien

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz190    0

i nikt nic nie wie o tej chłodnicy ;)

ja na nią nie narzekam ponieważ sprawuję się bardzo dobrze i 470 mtg ma dopiero zrobione :)

chodzi bez najmniejszych awarii oby tak dalej było :)

a teraz będe miał przegląd na 500 mtg to się zapytam kolesia o tą chłodnice :)

bardzo polecam ten ciągniczek :)

pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stonek    1

już się dowiedziałem bo go zakupiłem ma chłodnice oleju, olej jest chłodzony przez chłodnice silnika od której jest odprowadzony dodatkowy przewód który idzie do filtra oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody3320    6

a ile moze kosztowac nowa proxima 7441 i 8441??? i czy do modelu 7441 mozna zamowic szersze opony: z przodu 13,6 i z tylu 18,4???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Heh @przemek321 chyba sie pomyl;iles 8441 kosztuje 110 tys a 7441 102 tys:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorus7441    1
i nikt nic nie wie o tej chłodnicy ;)

ja na nią nie narzekam ponieważ sprawuję się bardzo dobrze i 470 mtg ma dopiero zrobione :)

chodzi bez najmniejszych awarii oby tak dalej było :)

a teraz będe miał przegląd na 500 mtg to się zapytam kolesia o tą chłodnice :)

bardzo polecam ten ciągniczek :)

pozdro

ja mam juz 580mth i zadnej awari równiez polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    6

Ja za swoja półtora roku temu zapłaciłem 106 tyś na szerokich oponkach przednich i obciążnikach kół tylnych a poza tym wyposażenie to standard


<p>Doradca Żywieniowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek99    38
7441 kosztuje 109 tys

8441 kosztuje 114 tys ceny w standardzie a opony do wyboru ale trzeba za nie dopłacic.

109 tys to kosztuje moze z pelnym wyposarzeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stonek    1

6441-95tyś

7441-105tyś

8441-115tyś tyle kosztowały wersje podstawowe jak ja kupowałem

jaki plug doradzilibyście do tego ciągnika ziemie lekkie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniel11    21

Ja mam Proxime 8441 juz rok i sie ładnie sprawuje ;)


ZETOR FORTERRA 115 z ładowaczem czołowym
ZETOR PROXIMA 8441

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobert21    0
Heh @przemek321 chyba sie pomyl;iles 8441 kosztuje 110 tys a 7441 102 tys:)

 

Wlasnie nie. Cena katalogowa 8441 to 114 tys. no a jesli ci sie uda wynegocjowac no to twoj fart. Co prawda ta cena juz zeszla do 110 no ale po wejsciu nowej proximy cena katalogowa tyle wlasnie wynosila ;)


Okresowy rolnik z miasta ;)
Na ok. 30 ha - Zetor 5320 i T25, w niedalekiej przyszłości może coś jeszcze...
Niedaleka przyszłość nadeszła - NH T5040 + Metal Fach T241

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

no właśnie ktoś tu jeszcze podawał cennik starego modelu a nowy 5 tyś droższy,a co do negocjacji to na każdym ciągniku można 10 kafli urwać tylko z tego co rozmawiam z ludzmi co pokupili ostatnio nowe ciągniki to zapłacili cene prducenta, na pytanie daczego takei a nie inne wyposarzenie czy tur czy model maszyny czy ciągnika odpowiadają że dieler taki polecał podał symbole i tyle, szkoda że nie każdy zagląda na AF żeby się doinformować ;) a wielu zagląda do pierwszego dielera który jest najbliżej i tam kupuje co mają tzn co polecają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniel11    21

wie ktos po ile jest siedzenie grammer do Zetora Proximy


ZETOR FORTERRA 115 z ładowaczem czołowym
ZETOR PROXIMA 8441

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobert21    0

Grammer MAXIMO - 1690

Grammer pneumatyczny - 2690


Okresowy rolnik z miasta ;)
Na ok. 30 ha - Zetor 5320 i T25, w niedalekiej przyszłości może coś jeszcze...
Niedaleka przyszłość nadeszła - NH T5040 + Metal Fach T241

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

ile kosztuje ogumienie niskoprofilowe do proximy (tak tylko z ciekawości pytam) coś 380/70 i 480/70?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj