Skocz do zawartości

Zdjęcie

Przeróbka Silnika spalinowego na kompresor sprężarkę


96 odpowiedzi na ten temat

#81 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7585 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 07 marzec 2013 - 07:59

Przeróbka Silnika spalinowego na kompresor sprężarkę Zabawa z wałkiem rozrządu straszna. Przynajmniej jeden zaworek z tradycyjnej sprężarki można wmontować w miejsce gniazda zaworowego. Jak dobrze pomyśli to założy oba. No i komora spalania jak kolega wspomniał w oryginalnej głowicy jest a najlepiej żeby nie było. Najlepiej było by zrobić głowicę. Tu jest kilka fotek.
http://www.elektroda...owego&start=930
KPK Kumurun Team

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przeróbka Silnika spalinowego na kompresor sprężarkę Dzisiaj, 22:20
  •  

#82 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 marzec 2013 - 20:27

Przeróbka Silnika spalinowego na kompresor sprężarkę

pominmy zasady bhp i nie zasmiecajcie tematu niepotrzebnymi tematami jezeli ktos chce cos takiego zrobic to jego sprawa chce tylko kilka pomyslow zasiegnac a nie porad bezpieczenstwa


Według mnie to zawsze powinno iść w parze.

#83 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 07 marzec 2013 - 20:47

Przeróbka Silnika spalinowego na kompresor sprężarkę Pomijając fakt bezpieczeństwa o ile ci niepotrzebne, to w sprężarce potrzebne są 3 wyjścia, jedno 1/2" z filtrem i naolejaczem i reduktorem do narzędzi pneumatycznych, następne 1/4" wyjście może być bez fitrów odwadniacza naolejacza reduktora do dmuchania, pompowania itd, i 3 wyjście 1/4" pasuje z odolejaczem odwadniaczem filtrami reduktorem do pistoletu malarskiego, odsysarek itd.
Reszta to twoja inwencja twórcza, poradzisz sobie.
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#84 Share tay29

tay29

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 270 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łomża

Napisany 07 marzec 2013 - 22:56

Przeróbka Silnika spalinowego na kompresor sprężarkę silnik mam od mojego poloneza;p 1.6 caro plus zdemontje go na dniach butle wymienie za reszte opakowania po samochodzie silnik mam (do przewiniecia) takze tylko zlozyc wsio do kupy jak cos bede robil zdjecia i wszystko tutaj wrzuce rzeby innym sie przydalo.
(butle po zbiornikach lpg wytrzymalosc 30MPa chyba wystarczy) ;P

#85 Share tay29

tay29

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 270 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łomża

Napisany 10 marzec 2013 - 15:32

Przeróbka Silnika spalinowego na kompresor sprężarkę witam mam pytanie czy podcisnienie wywarte w silniku diesla otworzy taki otot zawor? http://allegro.pl/za...3060853675.html

#86 Share ukasz

ukasz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 727 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zachodniopomorskie

Napisany 10 marzec 2013 - 17:02

Przeróbka Silnika spalinowego na kompresor sprężarkę taki zawór rozleci się momentalnie. Z tym grzybkiem mosiężnym pochodzi troszkę dłużej ale tez padnie. Do tego najlepiej stosować zawory do sprężarek tego typu http://allegro.pl/za...3040405013.html
sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

#87 Share tay29

tay29

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 270 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łomża

Napisany 10 marzec 2013 - 17:24

Przeróbka Silnika spalinowego na kompresor sprężarkę http://allegro.pl/za....html?source=oo chodzilo mi o taki blad przy wklejaniu..
ja chce je zamontowac na glowicy bez walka krzywkowego . otwieraja sie one przy cisnieniu 0.6 bara ale jakby skrocic sprezynki ktore tam sa otwieraly by sie szybciej na dolocie powietrza do cylindra. takie same chce zamontowac bez zadnych przerobek na wylocie do zbiornika
bo te ktore podales nie da rady chyba w glowicy zamontowac (montowac bede w dieslu) motor bede ogladal w tygodniu na szrocie

Edytowany przez tay29, 10 marzec 2013 - 17:25.


#88 Share ukasz

ukasz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 727 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zachodniopomorskie

Napisany 10 marzec 2013 - 18:26

Przeróbka Silnika spalinowego na kompresor sprężarkę Tylko montując takie zawory powodujesz zwiększenie pojemności w górnej pozycji tłoka. Ma to ogromne znaczenie w wydajności, powinieneś dążyć by w górnej pozycji pojemność była jak najbliższa zeru. Osiągnąć to można montując zawory tego typu jak pokazywałem wcześniej w głowicy orginalnej lub robiąc nowa jeżeli w orginalnej coś nie pasuje. Najlepszy do tego celu jest silnik z płaskim tłokiem wszelkie komory w tłoku powodują duży spadek wydajności
sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

#89 Share tay29

tay29

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 270 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łomża

Napisany 10 marzec 2013 - 21:34

Przeróbka Silnika spalinowego na kompresor sprężarkę no a jak ich mozna byloby zamontowac? bo musi byc po jednym na jednym cylindrze to czy w oryginalnej glowicy zmieszcza sie?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przeróbka Silnika spalinowego na kompresor sprężarkę Dzisiaj, 22:20
  •  

#90 Share strd

strd

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 226 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 marzec 2013 - 23:41

Przeróbka Silnika spalinowego na kompresor sprężarkę wystarczy zrobić pogłębienie w gniazdach zaworów i zaślepić prowadnice trzonków.
Jak Ci sie nie chce bawić, to zawsze możesz zmienić przełożenie rozrządu, na 1:1, czyli założyć koło takie jak na wale korbowym na wałek rozrządu i odpowiednio zsynchronizować, i też będzie pompować.

#91 Share tay29

tay29

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 270 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łomża

Napisany 11 marzec 2013 - 08:23

Przeróbka Silnika spalinowego na kompresor sprężarkę hmm jak bede mial silnik to pokombinuje z tym rozrzadem i zobacze czy bedzie gralo ;p a gdyby cos to takie zaworki mozna zamontowac http://allegro.pl/ze...3040377851.html sa 5x tansze ;D

#92 Share ukasz

ukasz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 727 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zachodniopomorskie

Napisany 11 marzec 2013 - 08:40

Przeróbka Silnika spalinowego na kompresor sprężarkę Te co podałem to tylko jako przykład żebyś wiedział o jaki typ mi chodziło. 3JW60 ma niewielka wydajność i tłoki o niewielkiej pojemności wiec te zaworki mogą mieć troszkę przy mały przepływ. Chodź z drugiej strony w 3jw60 ma 2800obr/min a tutaj znacznie mniejsze byś miał... najlepiej poszukaj na elektrodzie był tam temat dość długi i na 100% poruszano kwestie zaworów i jest wypowiedź kogoś kto zastosował takie zawory.
sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

#93 Share tay29

tay29

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 270 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łomża

Napisany 11 marzec 2013 - 09:57

Przeróbka Silnika spalinowego na kompresor sprężarkę no tutaj beda obroty ~1500 wiec i polowa mniejsza wydajnosc niz w sprezarce z tymi zaworami a poszukam

#94 Share Junkers

Junkers

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1595 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 19 marzec 2014 - 01:32

Przeróbka Silnika spalinowego na kompresor sprężarkę Witam,
mysle o budowie piaskarki do maszyn rolniczych m.in. przyczep, felg i jak wiadomo najwaznieszy w calym tym zlomie jest wydajny kompresor, znajomy ma silnik od bizona SW-400 (6-cylindrowy, rzędowy, o pojemności 6540 cm³) na sprzedaż i tu pytanie czy z niego można by zrobic kompresor??
Wczesniej myslalem ze dorwe jakis 2,5tdi ktorych pelno na szrotach i z niego zrobie ale jak czytam to widze ze moze byc za maly, wiec jak sie pakowac to lepiej zeby pozniej nie zalowac.
Sprezarka byla by na WOM 540-1000obr/min od ciagnika 95KM lub 540 od 30konnego ciagnika, a na WOM dlatego bo nie wiem jak duzy musial by byc silnik do tak duzej sprezarki.
Co o tym myslicie??
KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

#95 Share erni16pl

erni16pl

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 65 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 08 kwiecień 2014 - 19:39

Przeróbka Silnika spalinowego na kompresor sprężarkę Witam poszukuję zaworków do wprasowania lub wkręcenia, w alu głowicę, ale muszą mieć rozmiar 35mm lub więcej(średnicy po zwenętrznej) chodzi mi tylko o zaworki tłoczące.

#96 Share rogerr33

rogerr33

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 162 postów

Napisany 14 listopad 2014 - 11:42

Przeróbka Silnika spalinowego na kompresor sprężarkę

Czy ktoś jest w stanie dorobić głowiczkę do sprężarki z silnika spalinowego?



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przeróbka Silnika spalinowego na kompresor sprężarkę Dzisiaj, 22:20
  •  

#97 Share rolstudent

rolstudent

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2149 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazury
  • Zainteresowania:Hodowla bydła mlecznego :)
    Nowoczesne techniki uprawy

Napisany 14 listopad 2014 - 13:26

Przeróbka Silnika spalinowego na kompresor sprężarkę

Witam,
mysle o budowie piaskarki do maszyn rolniczych m.in. przyczep, felg i jak wiadomo najwaznieszy w calym tym zlomie jest wydajny kompresor, znajomy ma silnik od bizona SW-400 (6-cylindrowy, rzędowy, o pojemności 6540 cm³) na sprzedaż i tu pytanie czy z niego można by zrobic kompresor??
Wczesniej myslalem ze dorwe jakis 2,5tdi ktorych pelno na szrotach i z niego zrobie ale jak czytam to widze ze moze byc za maly, wiec jak sie pakowac to lepiej zeby pozniej nie zalowac.
Sprezarka byla by na WOM 540-1000obr/min od ciagnika 95KM lub 540 od 30konnego ciagnika, a na WOM dlatego bo nie wiem jak duzy musial by byc silnik do tak duzej sprezarki.
Co o tym myslicie??


Dobry pomysł. Te 95 koni będzie miało co robić. Tylko te glowiczki gdzies dorwać.

Podobne tematy