janrol

Wasze opinie na temat kombajnu Fortschritt E-517

Polecane posty

Matey    884

No własnie nic nie wiem o tych 17nastkach, nie dość, że jak przyjechałem to gospodarza nie było, pracowników on ma chyba z 15 także nawet nie było czasu :/ Ale jeszcze tam niedługo pojadę to zaczerpnę informacji :)


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek99    38

slyszalem opinie ze to dosc dobre kombajny tylko ze duzo pala przez te silniki V8 , ale jak trafisz na ladna sztuke to powinienes byc zadowolony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jezeli jestes zainteresowany to moge CI sprzedac duzo czesci do tego modelu gdyz taki posiadam. heder 7,5 m

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No włąsnie tak jak tu przemek99 mowil jak trafisz na dobry kombajn to bedzie gucio, kolega z klasy ma 517 z silnikiem niewiem czemu ale 6 garowy i heder 6 metrow i mowie ze nie duzo pali, napewno mniej niz V8, ale ma ciezej troche


Pozdrawiam wszystkich rolników z AF:D
Liczy sie siła i potęga Ursus 1014, Deutz Fahr Agrotron 130 i Claas Tucano320
Moc i Wytrzymałość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
VWPASSATB6    0

Złom jakich mało na polskiej wsi. Wszyscy co w mojej okolicy mają 517 to narzekają. Takie duże kombajny a u siebie nie mogą wykosić. Wszystkie 517 na polskim rynku są wyeksplatowane ponieważ jak np. w niemczech farmer miał 20 Ha ziemi to niekupił 517 tylko 512 bo naco mu taki kombajn. 517 kosiły na dużych obszarach więc dobrze dostały po d!pie i niema już idealnych fortschrittów tego typu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    884

Słuchaj, te maszyny nie są nowe, trochę już napewno przeżyły, ale to nie tylko 517, bizony supry czy rekordy też mają swoje lata. Powiedz mi, na co dokładnie narzekają. A co ty myślałeś, że 517 są stworzone na 20ha ? Troche rozumowanie wg mnie...


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
VWPASSATB6    0

Fakt nie są to nowe maszyny. Właśnie mi chodzi że 517 nie są stworzone na 20 ha. Bizony niektóre są zadbane i nie, a nawet za dużą kase nie można kupić eleganckiej 517 żeby tym dobrze pokosić. Najbardziej narzekają na hedry bo sam wiesz jakie one są trudne w transporcie, na wyeksplatowanie, silnik, wykonanie tak mi jeden mówił więc powtarzam ;) . Pytaj się jak chcesz coś więcej o nich wiedzieć, postaram się odpowiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek99    38

widzialem ostatnio 517 z 93 r za 100 tys zl miala 500 mtg kabina z klima i joystickeim ta to by bylo warto kupic tylko droga ;/

PS.Była sprowadzona z Niemaczech

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DJDominik    0

Mój sąsiad ma E-512 ale sprawuje się bardzo dobrze.


Siemka moja ksywa to DJ Dominik interesuje się motoryzacją no i oczywiście ładnymi dziewczynami,mój numer GG to 10695561 tylko proszę się najpierw przedstawić:-))))).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    884

Tylko, że to temat o E-517 to nie wiem czemu piszesz na temat E-512...


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek34    1

podobno we fortschrittach jak sie zacznie cos grzebac w silniku to pózniej co chwile cos się w nim psuje (ciekawe czy to prawda). Mój kolega w te żniwa juz 3 razy robil silnik .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DJDominik    0

Co najbardziej lubicie w E-517??


Siemka moja ksywa to DJ Dominik interesuje się motoryzacją no i oczywiście ładnymi dziewczynami,mój numer GG to 10695561 tylko proszę się najpierw przedstawić:-))))).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henryk251    0

Witam. Mam E 516 B na hydromacie i nie wiem jak przełaczyć go na szybsza jazdę. Podobno jest taka możliwość...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macherr    4

Witam posiadam E 517 podstawową różnicą pomiędzy 517 i 516 jest długość sit, 517 ma jedno sito więcej a co za tym idzie ma większą wydajność jest jeszcze różnica w przeniesieniu napędu z silnika na zespół młócący i jeszcze pare innych drobnych nie mających wpływu na pracę kombajnu.Zużycie paliwa to około 20 litrów na godzinę pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartekvet    11

mój wuja pracuje u swojego szwagra maja tylko jeden kombajn na 200 ha E 517 robią tez dużo usług min. nam kombajn ma ponad 7 m szerokości gubi ziarno jak chu# w tym roku załozyli klime kombajn jest konserwowany po sezonie a przed sezonem zawsze po przegladzie zadko im sie psuje ale mają go wymienic na jakiegos jd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrju00711    11

Heh, ale ta kabina z klimą, to niezły szał by zrobiła na AF. Trzeba powiedzieć, że niezła robota, ale na moje szkoda kasy ładować w stary kombajn. Do tego bartekvet@ zapomniałeś dodać że doposarzyli go w kose szumachera ( napewno źle napisałem,ale nie siedzę w tych maszynkach :) ). Ogólnie kabinka z nowych kombajnów MF, ładnie się prezentuje :) . A odnośnie tego, że gubi ziarno, to co tu wiele opowiadać, twój wuja jeździ jak szalony :D . W sezonie 2010 zapewne dodam jego foty, jeżeli właściciel pozwoli :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartekvet    11

heh @endrju00711 w sezonie to i ja dam foty a w kabinie to nawet nawet sie jedzie napewno dużo lepiej niz w starej forschitowskiej dodam jeszcze że wuja po odcinali czujniki strat ziarna bo w kabinie wysiedzieć sie nie dało :P a fakt wuja troszke szybko jezdzi :P hehe a jaki poplon potem rosnie :D

Edytowano przez bartekvet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi21    0

Fortschritty to dobre kombajny części są do nich tanie i ogólne dostępne. Remonty też odbywają sie szybko bo wszystko jest na wierzchu. A że się psują?? - jak kto przygotuje kombajn na żniwa tak bedzie chodzić. Fortschritt E516 różni się od e517 sitami (e517 ma sita dzielone na pół co sprawia że są wytrzymalsze), sprzęgłem przy silniku (e517 ma gumowe sprzegło a e516 nie ma sprzęgła gumowego tylko sam metalowy wał), maja też inne przekładnie do zmiany kierunku wiatru na chłodnicę ( e516 ma mechaniczna przekłanię zmiany odbotów natomiast e517 ma elektryczną), e517 ma też zastosowaną przekładnię kontowa do wsypywania zboża do zbiornika a e516 ma krzyżaczki, e517 ma też mocniejsze uszy do napedu podsiewacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mdw517    0

witam ,  moim zdaniem jeśli dbasz o olej  i temperaturę hydrostat jest nie do zajechania  , w zbiorniku oleju jest filtr sprawdź go może być słaba przepustowość oleju , następnym powodem możne byc sama dźwignia z kabiny do rozdzielacza w pompie jezdnej sprawdź czy ma optymalne manewry czesto jest na prawym silniku jezdnym syf plewy i one ograniczają manewry druta idącego  do rozdzielacza  , następnie na przedniej osi jest taki płaskownik którego trzeba przestawić do awaryjnego  holowania kombajnu sprawdź położenia czy jest w dobrej pozycji . jeśli pompa jezdna  jest słaba  to patrz od spodu na nią od strony akumulatorów na pompie jest wielka śruba z kontrą nakrętka to zawór ciśnienia wkręć z 3 obroty i sprawdź efekt , zęby sprawdzić  przywiąż kombajn do czegoś np wielkie drzewo czy wielki traktor , kombajn musi się kopać jesli dźwignie zmiany szybkości jazdy pchniesz do okolo 40% to jest pierwszy stopień JAZDY POLOWEJ  wolny ale mocny  a pchając dźwignie dalej wyczujesz delikatnie większy opór to jest jazda szosowa szybka ale już nie taka mocna  , daj znać jeśli znajdziesz przyczynę                 

Edytowano przez mdw517

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lexion1012    1
Dnia 14.06.2008 o 21:03, ursus1014turbo napisał:

517 chyba jest juz lepsza od rekorda czy nie??

Fortschritt E 517 jest na pewno wydajniejszy od Bizona Z058.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez agropiotrmosz
      Witam
      Poszukuje opisu skrzynki bezpieczników w E-514. Który od czego odpowiada i jakie natężenie ma mieć.
      Z góry dziękuje :)
    • Przez KrzysztofL
      Witam mam nietypowy problem .Odebrałem silnik po kapitalnym remoncie ,założony do kombajnu pali , ciśnienie na zimnym 5,5  rozgrzany 4 atmosfery ,ale problem polega na tym że zapala mi się kontrolka zabrudzenia filtra ( ciśnienia oleju ) . Wymieniłem filtr na nowy ,nie pomogło , wymieniłem czujnik ciśnienia oleju i można powiedzieć że pomogło tylko na odwrót. Przy zgaszonym silniku kontrolka się nie świeci ale gdy odpalę kombajn to kontrolka się zapala . Nadmieniam że ciśnienie pokazuje 5,5 na zimnym . nie mogę docierać silnika bo nie wiem o co chodzi z tą kontrolką . Brak mi pomysłów . Pomocy.
    • Przez pi0tr
      Witam.
      Mam następujący problem z moją maszyną. Podczas koszenia dosyć często zdarza się że bęben młócący nie pobiera materiału. Heder i przenośnik pochyły działąją bez zarzutu, słoma gromadzi się na wysokości chwytacza kamieni (był czyszczony kilka razy, niczego to nie zmienia) i wraca górą przenośnika do ślimaka i tam kombajn go 'wypluwa'. Jak już bęben złapie to co się nagromadziło to zazwyczaj kończy się to zabiciem młocarni. Taśma przenośnika jest dosyć luźno ale to nie ona jest problemem - słoma jest wciągana do podajnika i stamtąd wraca. W okolicy chwytacza kamieni wszystko wygląda normalnie - nie ma żadnych przeszkód, nic nie jest wygiętw, wygląda jak fabryczne. Czy ktoś ma pomysł jaka może być przyczyna tego problemu? Prosze o pomoc - usterka zabiła już dwa pasy napoędzające całą młocarnię i dwa pasy od bębna.
    • Przez Michael18
      Witam Serdecznie, jak w temacie. Niestety nie wiem co mam zrobić, aby odpowietrzyć wysuw motowideł w kombajnie 514. Proszę o wytłumaczenie co mam dokładnie zrobić. Z góry dziękuję za pomoc! 
    • Gość
      Przez Gość
      Witam,
      mam problem z fortschrittem e514 dużo słomy wpada na podsiewacz i sita, co później idzie do zbiornika.
      Próbowałem już różnych rozwiązań zmieniłem nawet dolne sita na żaluzjowe, ale myślę że problem może tkwić w odrzutniku lub coś za bębnem jest nie tak. Słoma z bębna powinna raczej wpadać na wytrząsacze a dużo mam jej na sitach i już nwm co mam zrobić.
      Proszę o rady, pozdrawiam. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj