misiael7745

najwydajniejsza pompa hydrauliczna do c-360

Polecane posty

Gość   
Gość
1 minutę temu, pawel4002 napisał:

Ok wielkie dzięki bo pewnie doktoryzował bym się nad tym jeszcze sporo czasu ;)

Tak więc piwo będe wisiał :D

:407_beer:

Wszystkiego dobrego na święta ;)

 

Spoko

Z takim wyciem też nie możesz jeżdzić,  szybko pompa padnie i będzie uciekać ciśnienie przez te otworki

Być może to wycie przyspieszyłoo zużycie starej pompy

Ja założyłem aluminiowa 40l z jeszcze wiekszą wydajnością i takich cyrków to mi nie robi

Napisz co zdziałasz mi też kiedyś to napsuło nerwów

 

dziękuje i również życzę wesołych świąt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel4002    1

Spoko spoko chociaż pewnie zajme się tym dopiero za jakiś czas bo teraz pora już na prace polowe ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Przed chwilą, pawel4002 napisał:

Spoko spoko chociaż pewnie zajme się tym dopiero za jakiś czas bo teraz pora już na prace polowe ;)

Jak będzie wyło to ta pompa będzie szybko jak ta stara i szkoda kasy. taka praca to jest na przeciążeniu

Jak nie masz dużo czasu to zaspawaj porządnie 3 otwory w obudowie i załuż tą starą bo wtedy nie będzie czego żałować

 

założysz te starą z zaślepionymi otworami z mniejszą wydajnością to będzie ci łatwiej podnosić bo wtedy mniej będzie oleju

naprawdę szkoda nowej pompy

bez znalezienia przyczyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel4002    1

Albo wyłączac pompe w czasie jazdy a włączac tylko przy podnoszeniu bo jak pogoda pozwoli to wtorek środa pora ruszać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

tak tylko że to praktycznie na krótkich kawałkach tego podnośnika często sie używa

rozsiać nawóz czy pryskać to jeszcze sie da

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

pompa jest łożyskowana na rolkach. jak ma duży opór (ciśnienie) to wałki w pompie napierają na łożyska i przez to dochodzi do spadku ciśnienia które ucieka tymi otworami.

Mi też potrafiło te spawy oderwać z otworków

jeszcze we wtorek to zobaczymy jak bedzie po tych opadach świątecznych. umnie na lubelszczyżnie to jest mokro jeszcze a jak popada to we wtorek chyba się nie wjedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel4002    1

No zobaczymy co nam pogoda zafunduje jak nie to może chociaż nawóz pójdzie ale na to mam na szczęscie alternatywe w postaci  c330 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

przeglądałem forum i z tym podnośnikiem to już walczysz od lutego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel4002    1

Nom :D można powiedzieć weteran walki z podnośnikiem w c360 :D

Jak skończe to moge powiedzieć szpec od hydrauliki :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Pompę to jeszcze szybko i łatwo wyciągnąć ale korpus podnośnika to już więcej czasu i najlepiej drugą osobę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel4002    1

Z pompom jest ten minus że trzeba spuszczac olej i się w nim babrać ale jednak do korpusa musi być ktoś drugi, tymbardziej jak kabina jest bo nie ma pola manewru ale za to mozna na niej zawiesić go

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

no tak ale Ci wszystko zachlapie.

ja stawiałem bezpośrednio  z tyłu stół i kładliśmy korpus na tym stole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Tylko nie piłuj nowej pompy bo szkoda tych 280zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

a teraz trzeba już święta zaczać

Wesołych świąt  :229_hatching_chick:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A jaki masz olej, w jakich temperaturach się to dzieje, ile jest oleju?  Jeżdżąc lata temu 4011 w zimie z pługiem póki olej się nie rozgrzał choć trochę objawy były identyczne. Gęsty olej rozchlapany po skrzyni tak wolno spływał ze odsłaniał smoka i pompa ciągła powietrze. Wracało do normy po rozgrzaniu oleju.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

No co TY to nie to. na wolnych to mu idzie do góry, dodaje gazu i nie idzie a słychać przeciążenie.

Jakby tak było jak Ty piszesz to by podnośnik w ogóle nie drgnął do momentu rozgrzania oleju i by nie było slychać przeciążenia

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Trzeba by w tym czasie ciśnienie na wyjściu zewnętrznym sprawdzić. Załóż na wyjście zewnętrzne węża i sprawdź czy wtedy leci  czysty olej czy z powietrzem. Jeśli ciśnienie spadnie a olej jest z powietrzem to nie wyje z powodu dużego ciśnienia.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

wczytaj się uważnie w jego posty,

do puki nie doda gazu podnośnik podnosi. to nie jest układ że sie go odpowietrza.

w c-360 jeśli masz mało oleju podnośnik nie chce podnieść wjeżdzasz przodem na górkę i zaczyna wtedy podnosić be żadnego odpowietrzania

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Wiem co napisał.  Jeśli przy gęstym oleju jaki jest w zimie zwiększysz obroty silnika  mechanizmy skrzyni rozchlapują go po ściankach a zanim spłynie pompa która wtedy ma większy wydatek niż na wolnych obrotach zaczyna siorbać powietrze bo olej który ma być na dnie skrzyni jeszcze nie spłynął. Mimo że nie wytwarza ciśnienia dzwoni jak diabli. Miałem identyczne objawy w ciągniku  po odpaleniu w zimie w mrozy. Trzeba sprawdzić ciśnienie na wyjściu zewnętrznym, sprawdzić czy nie ma w nim oleju a nie gdybać  i dziurki spawać.  Pierwsze trzeba określić co się dzieje i dla czego. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Jak jest mało oleju to mogły się takie cuda robić u Ciebie. Ja też jak miałem gorszą kiedyś pompę i mało oleju to też nie chciało działać zimą ale nic nie było słychać

On się buja z tym od lutego to nie raz sciągał pompę i korpus podnośnika. Nie możliwe żeby nie widział że jest oleju mało

zresztą żeby olej był taki gęsty to musiałby stać pod chmurka i musiałby tylko próbowac w te mrozy, teraz mamy ciepło a problem nadal ma

o dziurkach to była mowa przy starej pompie która w ogóle mu nie działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Oleju miałem 30 litrów i przy gęstym takie numery wychodziły.  

Pierwsze trzeba usterkę określić a nie durnoty wypisywać. Nie wiesz ile ma oleju, jaki, i kiedy  się to dzieje bo tego nie napisał. Niech sprawdzi czy pompa nie ciągnie powietrza bo to proste a rad i teorii jakby, srakby niech nawet nie czyta.

 

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Irek86
      Witam czy ktos posiada Fiata 980 DT i miał jakiekolwiek problemy z hydrauliką 
    • Przez Bykupl
      Witam mam taki problem plecak po regeneracji nowa pompa 40l i zawór pod tą pompę z hylmetu problem jest taki że wszystko śmigało jak należy tur podnośnik na wyjściu 160bar dopóki ciągnik nie pójdzie w duże obroty w rotacyjnej ciśnienie spadło ledwie 110 i słabo tur podnosi po wymianie zaworu na drugi się poprawiło i znów dopóki ciągnik nie poszedł w obroty więc gdzie szukać problemu w rozdzielaczu czy raczej pompa i zawór ? 
    • Przez versus
      jak mozna wzmocnic podnosnik w 60-ce????
    • Przez Celownik07
      Hej,
      Robilem rok temu kapitalke podnosnika - nowa pompa, zawory bezpieczenstwa, tlok, cylinder, wspornik, regeneracja rozdzielacza nowy olej filtry i takie tam pierdoly, chodzil potem pieknie bez zarzutu a teraz widze ze pulsuje, opada troche i podnosi ( bez obciazenia) a jak wylacze ciagnik na podniesionym to po 30 minutach calkiem opadnie. Mozliwe ze to przez pogode i gesty olej?
      Co ciekawe podpialem plugi 3skibowe zeby zobaczyc czy tez tak sie bedzie zachowywal pod obciazeniem to trzymal ladnie w gorze dlugi czas (wymienilem wszystkie 3lemiesze)-  tez na wylaczanym ciagniku. 
    • Przez Dawid_Styczen
      Witam czy ktoś stosował zamiennik ambra multi g  
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj