Hvb3000

Ursus Bison

Polecane posty

Pejus94    1

ciekawe czym sie różni od innych ciężkich ursusów


W moim gospodarstwie żądzą MF 255 i URSUS C330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lechu0042    0

widac ze dostawał w dupe bo miał zakąłdane podójne opony z tyłu a bez powodu ich sie nei zakłada do ciagnika nawet widac ze miał dospawywane uchwyty na te koła bo w polkich wersiach nie były nigdy czegos takiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

ostatnio widziałem ursusa bison 610 bodajze jeśli dobrze spokrzałem. zawalał od lubartowa ja na swiatłach to jak go zobaczyłem to kopara mi opadła kumpel który ssie wogóle nie zna na cagnikach tez mówi k**** to ten nasz polski ja mówie tak a on przecież w zyciu polskiego ciagnika takiego nie widziałem. i powiem ze z predkośći to leciał spoko ze 45 na godz oponki miał okropnie szerokie takie jakie powinny być naprawde wysokie tez na maxa ledwo pod błotniki sie mieściły. ciagnik naprawde fajnie wyglądał powinny takie seryjnie wychodzić

Edytowano przez quercus
Cenzura...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mam małe pytanie. Trwa jeszcze produkcja Ursusa Bisona?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Klos49    14

Ostatni Bizon zjechał z taśmy produkcyjnej płockiej fabryki w 2004r. Widnieje jeszcze co prawda na kombajnach New Holland TC 5040/5050 napis Bizon, ale to bardziej ze względu na to, że zajął fabrykę w Płocku.:) A Ursusy są produkowane dalej...:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

nbie nie co jeden to lepszy :D A widziałeś gdzieś nowego Ursusa Bisona? Odpowiedź prosta...


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianbizon    37

Ursus Bison to chyba były bardziej wyposażone wersje ciężkich Ursusów serii xx34 które były przeznaczone na eksport :)


Pozdrawiam wszystkich użytkowników af.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Szkoda, że ich już nie produkują. Najbardziej podobała mi sie seria 418. Fajne foty Ursusa x18 są na fotofarm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

za******* były te BISONKI ja na szczęście mam takiego.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dawid18, jak Ci sie sprawuje ten bisonek i jaka to seria? Acha, jakie maszyny masz do niego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Powiem ci że to jest ursus c-385 i na tabliczce znamionowej pisze ( URSUS C-385 BISON ) nr seryjny 28755 rok 1983.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
    • Przez Kredkizosi
      Witam koledzy potrzebije pomocy w porównaniu cen a więc do sedna pacjent ursus c385 
      Do zrobienia tuleja przedniej osi zwrotnice ok więc narazie nie ruszamy
      chłodnica bo ma wyciek więc upierał bym się przy lutowaniu bo ta nowa to trochę tandeta
      Na krzyżakach kierowniczych są lizy więc również do wymiany 
      Ponoć są urwane jakieś śruby mocujące chłodnice więc ewentualne wiercenie i wydobywanie gwintów 
      I yeraz pytanie przy takim zakresie prac może kosztować robocizna w warsztacie niezależnym czy to się bierze z godziny czy od dzieła 
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj