Skocz do zawartości

AgroFoto.pl
Logo
Zdjęcie

Ursus 4011


  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie
201 odpowiedzi na ten temat

#21 Maciek90

Maciek90

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 81 postów

Napisany 24 maj 2008 - 19:53

Tylko nie zmieniaj miękkiego przodu <_<.

Tzn. że miękki przód jest lepszy? A w czym konkretnie? Bo jak w swojej oryginalnej C-360 mam miekki przód, ale kolega powiedział mi kiedyś, że twardy jest lepszy.
  • 0

Reklama

  • Reklama
  •  

#22 Matey

Matey

    Bad Moderator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 4546 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie ;)

Napisany 24 maj 2008 - 20:46

Tzn. że miękki przód jest lepszy? A w czym konkretnie? Bo jak w swojej oryginalnej C-360 mam miekki przód, ale kolega powiedział mi kiedyś, że twardy jest lepszy.


Zależy jak kto woli, dla mnie jest on lepszy. Jeździłem takim i takim ciągnikiem, na twardym to nieźle skacze. Lepszy, tylko, że lepszy pod jakim względem ?
  • 0
KS Falubaz

#23 black08

black08

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 529 postów
  • 113013
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawy

Napisany 24 maj 2008 - 20:56

panowie a czy tłoki i reszta 40 jest inna niz w 60? bo ja mam 55 ale silnik 60 i wał, korbowody od zetora 6011 wiec jak to jest? słyszałem ze srodek silnika ten sam a różnica mocy wynika własnie z róznic w tylnym moscie.
  • 0
kujawy to jes to!!!!!

#24 pablo21

pablo21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1506 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 24 maj 2008 - 21:03

Co ma moc silnika do tylnego mostu. C360 ma inny rozrząd i chyba coś jeszcze.
  • 0

#25 black08

black08

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 529 postów
  • 113013
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawy

Napisany 24 maj 2008 - 21:09

[quote name='pablo21' date='May 24 2008, 22:03 ' post='194122']
Co ma moc silnika do tylnego mostu. C360 ma inny rozrząd i chyba coś jeszcze.
[/quot

chodzi mi o moc ciagnika nie silnika, bo wszedzie podaja moc ciagnika a nie samej jednostki napedowej, nie widziałem nigdy silnika 40 (otwartego) wiec pytam. inny rozrzad tzn ?
  • 0
kujawy to jes to!!!!!

#26 tommy66692

tommy66692

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4419 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 maj 2008 - 21:34

Tzn. że miękki przód jest lepszy? A w czym konkretnie? Bo jak w swojej oryginalnej C-360 mam miekki przód, ale kolega powiedział mi kiedyś, że twardy jest lepszy.

Pewnie ze lepszy. Gdyby tak nie było to nie był by on opcją za dopłatą w nowych ciagnikach ( o ile sie nie myle to w valtrach). Amortyzacja przedniej osi powoduje ze nie tłucze tak całego przodu a z tym sie wiąże komfort jazdy w transporcie ale w polu też daje się odczuć plusy miekkiego przodu <_<
  • 0

#27 Mariusz x

Mariusz x

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1905 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pomorskie

Napisany 24 maj 2008 - 21:42

Znając polskie wykonanie to miękki przód jest kolejnym elementem który może się zepsuć <_< . Na pewno jeździ się wygodniej ale słyszałem o problemach z tulejkami i sprężynami.
  • 0

#28 morowa91

morowa91

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 450 postów
  • 8616697
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolska

Napisany 24 maj 2008 - 21:45

ja właśnie 3 tygodnie temu kupiłe C-4011 od znajomego i wiem na 100% że w zeszłym roku robił regeneracje przodku i kosztowało go to 700 zł, ale teraz ani żadnych luzów niemam <_<
  • 0

#29 Maciek90

Maciek90

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 81 postów

Napisany 24 maj 2008 - 21:46

Pewnie ze lepszy. Gdyby tak nie było to nie był by on opcją za dopłatą w nowych ciagnikach ( o ile sie nie myle to w valtrach). Amortyzacja przedniej osi powoduje ze nie tłucze tak całego przodu a z tym sie wiąże komfort jazdy w transporcie ale w polu też daje się odczuć plusy miekkiego przodu <_<

Też mi się tak wydawało, że miękki jest lepszy, ale trochę mnie zmyliło to, że w starych 40 miękki przód był a w nowszych 60 jest dość rzadko spotykany. Dziwne to trochę. Po co Ursus zmienił z lepszego na gorsze
  • 0

#30 morowa91

morowa91

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 450 postów
  • 8616697
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolska

Napisany 24 maj 2008 - 21:49

C-360 wychodziły już z twardym przodkiem, jedynie C-355 jeszcze miały miękki <_< zmiana pewno z oszczedności
  • 0

#31 Maciek90

Maciek90

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 81 postów

Napisany 24 maj 2008 - 21:55

To znaczy że w żadnej 60 nie robiono fabrycznie miekkiego przodu? To dlaczego mój C-360 z 80 roku ma miekki przód?
  • 0

#32 morowa91

morowa91

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 450 postów
  • 8616697
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolska

Napisany 24 maj 2008 - 22:02

może ta twoja 60 ma zmieniony przodek, albo to jest 355
  • 0

#33 Maciek90

Maciek90

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 81 postów

Napisany 24 maj 2008 - 22:06

A po czym poznać czy jest to 355 czy 360? Są jakieś rożnice widoczne gołym okiem?
  • 0

#34 morowa91

morowa91

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 450 postów
  • 8616697
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolska

Napisany 24 maj 2008 - 22:11

np. po tylnich obciążnikach, jeśli są takie ja w C-4011 http://www.agrofoto....image64850.html
i przykrecane na 3 sróby to jest C-355, bo tak to niewiem
  • 0

#35 Maciek90

Maciek90

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 81 postów

Napisany 24 maj 2008 - 22:18

Obciązniki to mam od 60 czyli takie http://www.agrofoto....image44307.html Można jakoś inaczej odróżnić te ciągniki?
  • 0

#36 Teddy

Teddy

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 142 postów
  • 1843593
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wieluń
  • Zainteresowania:Informatyka, głównie sieci i systemy(Unix, NT), muzyka

Napisany 24 maj 2008 - 22:20

jeżeli się nie mylę to w C-355 były już dwa pedały hamulca, natomiast w C-4011 był jeden pedał i rozdzielacz pod siedzeniem. i jeszcze w C-4011 była trochę inna kolumna kierownicza ;-)
  • 0

#37 morowa91

morowa91

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 450 postów
  • 8616697
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolska

Napisany 24 maj 2008 - 22:22

niemam pojecia, musze brat się zapytać, to on będzie wiedział <_< jeszcze się niespotkałem z C-360 z miękkim przodkiem, ale napewno lepiej ci jeżdzi <_<

jeżeli się nie mylę to w C-355 były już dwa pedały hamulca, natomiast w C-4011 był jeden pedał i rozdzielacz pod siedzeniem. i jeszcze w C-4011 była trochę inna kolumna kierownicza ;-)

no w 4011 jest jeden pedał do hamulca i przełącznik przy siedzeni i kolumna kierownicza na dwa drążnki i straśnie ciężko się kręci :lol:
  • 0

#38 Matey

Matey

    Bad Moderator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 4546 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie ;)

Napisany 24 maj 2008 - 22:33

jeżeli się nie mylę to w C-355 były już dwa pedały hamulca, natomiast w C-4011 był jeden pedał i rozdzielacz pod siedzeniem. i jeszcze w C-4011 była trochę inna kolumna kierownicza ;-)


No nie mylisz się. Ja w swojej C355 właśnie mam ten miękki przodek, a sąsiad też przy C355 ma już twardy o.o
@maciek90
Wiesz, obciążniki można przełożyć, to nie jest problem. Poza tym to ciężko będzie dojrzeć inna różnice, bo to jest prawie to samo, tylko c360 ma mocniejszy silnik ;p. Czemu Ursus zmienił z lepszego na gorsze ? 4011 były produkowane na licencji zetora i jak się nie mylę, był to patent zetorowski, tylko teraz pytanie czemu je montowali w C355, skoro one już nie były prodkowane z pomocą zetora ?
  • 0
KS Falubaz

#39 Teddy

Teddy

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 142 postów
  • 1843593
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wieluń
  • Zainteresowania:Informatyka, głównie sieci i systemy(Unix, NT), muzyka

Napisany 24 maj 2008 - 22:41

Wiesz, obciążniki można przełożyć, to nie jest problem.


no dokładnie <_< ja w swojej c-4011 miałem obciążniki od 60-tki <_<
  • 0

Google

  • Reklama google
  •  

#40 Maciek90

Maciek90

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 81 postów

Napisany 24 maj 2008 - 23:16

Jak dla mnie to z miekkim jeździ się zdecydowanie lepiej. Tylko nurtuje mnie jeszcze to jaki tak naprawde mam ciągnik? 360 czy 355? Kupiłem go ponad rok temu i poprzedni właściciel mówił, że jest to 360, w dowodzie też jest wpisane 360, no ale skoro mówicie, że w 360 nie montowali miekkiego przodu to jest to trochę podejrzane. Czy 355 były jeszcze produkowane w 80 roku? I czy jest duża różnica w mocy pomiędzy tymi dwiema maszynami?
  • 0

Podobne tematy

Reklama