jaco512

Ursus 4011 - temat zbiorczy

Polecane posty

krzys924    0
A po czym poznać czy jest to 355 czy 360? Są jakieś rożnice widoczne gołym okiem?

 

 

 

w ursusie 4011 był silnik o oznaczeniu S 4001, w c355 był montowany silnik o oznaczeniu S 4002, a juz w c360 silnik S 4003 powinno to pisać na tabliczce znamionowej traktora...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

tak tylko że prawdopodobnie już prawie karzda c 355 miała remont i niejedna ma zmieniony blok lub silnik cały

dzis trudno znaleźć oryginała

hehhehe

a oznaczenia były takie jak pisze kolega


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marsin    0
Skoro tak twierdzisz to rozbiesz C355 i C360 i zobaczysz ze to samo

kolega morowa91 ma rację, róznica mocy polega na zmianie rozrządu "Ciągnik Ursus C-355, produkowany również od 1975 roku w wersji C-355M, wersja rozwojowa C-4011 i poprzednik Ursusa C-360 (różniącego się od protoplasty głównie kosmetyką i zwiększoną mocą, z 45 KM do 52 KM, dzięki zmianie rozrządu)."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319
tak tylko że prawdopodobnie już prawie karzda c 355 miała remont i niejedna ma zmieniony blok lub silnik cały

dzis trudno znaleźć oryginała

hehhehe

a oznaczenia były takie jak pisze kolega

Po wyglądzie każdego z tych silników juz można poznać różnice. Każdy z tych silników się nieznacznie ale różni. No i muszę stwierdzić że dziś jest ciężko znaleźć takie prawdziwe 4011. Praktycznie większość które spotykałem nie miało oryginalnego silnika.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartes    0

Witam wszystkich ;)

 

Mam pytanie odnośnie filtra oleju, a dokładnie chciałbym zmienić w swoim c-4011 oryginalny filtr oleju na taki jaki jest w c-360 bo już mam dość babrania się z tymi bączkami :) . Czy jest to kwestia wymontowania starego i kupienia poszczególnych podzespołów do c -360 czy trzeba coś dorabiać i kombinować i czy nie wpłynie to negatywnie na parametry i prace silnika.

przeglądając forum zauważyłem u niektórych kolegów taka przeróbkę miedzy innymi u matucha :).

Ursus c-4011 niezawodna maszyna

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    56

U mnie w okolicy większość C 4011 ma właśnie filtr oleju zmieniony na taki jak w C 360. Nie wiem jak wygląda taka przeróbka, bo w swojej nie zamierzam zmieniać- co oryginał to oryginał ;). Kiedyś jak olej był lipny, to trzeba było się męczyć z czyszczeniem, a teraz to wystarczy przemyć w ON, zakładać i jechać :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Witam wszystkich ;)

 

Mam pytanie odnośnie filtra oleju, a dokładnie chciałbym zmienić w swoim c-4011 oryginalny filtr oleju na taki jaki jest w c-360 bo już mam dość babrania się z tymi bączkami :) . Czy jest to kwestia wymontowania starego i kupienia poszczególnych podzespołów do c -360 czy trzeba coś dorabiać i kombinować i czy nie wpłynie to negatywnie na parametry i prace silnika.

przeglądając forum zauważyłem u niektórych kolegów taka przeróbkę miedzy innymi u matucha :).

Ursus c-4011 niezawodna maszyna

 

Pozdrawiam

 

Mam takie cos przy mojej c 355 poprostu kupiłem kiedys w sklepie cały zestaw nic nie trzeba przerabiać, dorabiać. W tym zestawie o ile dobrze pamiętam to jest tak: flansza przykręcana do silnika do tego przykręcasz oryginalny uchwyt filtru taki jak jest przy 60, jest też inna rurka olejowa i króciec wkręcany w silnik i komplet uszczelek. Polecam dokupienie takiego czegoś jest to świetne rozwiązanie nie musisz sie bawić w przemywanie tych siateczek i blaszek filtru, tylko wymieniasz cały wkład na nowy .


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Oleju nie musisz raczej spuszczać bo przecież olej wylejesz tylko z tych starych filtrów i z rurki jak bedziesz odkręcał , a reszta zostaje przecież w silniku w misce olejowej, tak mi sie przynajmniej wydaje jak ja wymieniałem to zalałem zaraz nowy olej bo stary był już do wymiany tak więc wypuszczałem go,zresztą ile to trwa spuścić olej chwila moment ,dla pewności możesz wypuścić.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    1

Montujac podstawe pod filter w zestwie masz takze rurke i zawor do pompy. Wiem bo jakis czas temu to robilismy.

 

I zeby wszystko sie zgralo to musisz zamontowac ten zawor. Wiec musisz zdjac mise olejowa i dostac sie do pompy oleju.

 

No chyba, ze jakis inny zestaw kupisz. U nas pierwszy raz poszlismy na latwizne i tylko zalozylismy podstawe i rurke nowa, zawor z kompletu sobie podarowalismy bo bylo za duzo roboty. Po odpaleniu poszlo takie cisnienie, ze wywalilo uszczelke na filtrze i piekna fontanna z oleju sie zrobila, wiec trzeba bylo odkrecic mise olejowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POLKOP    2

Ktoś wie, co przychodzi w czterdziestce naprzeciwko ręcznego po drugiej stronie skrzyni nad blokadą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wueska    1

@POLKOP a czy po przeciwnej stronie też są takie trzy otwory?? bo jak są to w to miejsce przykręca się siedzenie bynajmniej w tej co ostatnio robiłem to było takie wygodne jak ... :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4011    0

Witam posiadam Ursus c 4011 z silnikiem Ursus c 360, w nadchodzącym roku biorę się za remont owego pojazdu. Czy ktoś mógłby mi podać jakieś wskazówki, informacje jak zmienić tuleje.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martinezo    41

chodzi o tuleje cylindrowe?

jeśli tak to:

- zdejmujesz głowice

- odkręcasz miskę olejową

- odkręcasz korbowody i wyjmujesz z tulei razem z tłokami do góry

- wybijasz tuleje cylindrowe z bloku również do góry (najlepiej użyć do tego ściągacza, który mocujesz u dołu tulei od strony miski olejowej, natomiast druga jego część opierasz na górze bloku i wyciągasz)

 

Cała filozofia. POWODZENIA :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4011    0

Mam zamiar rozpołowić silnik i robić to w ogrzewanym garażu w domu. Czy lepiej jest przeciągnąć ciągnik i robić to na złożonym. Dwie opcje są możliwe bo ciągnik na styk mieści sie w garażu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martinezo    41

wybór należy do Ciebie.

ja robiłem to bez rozpoławiania, jeśli planujesz także naprawę sprzęgła to przy okazji mając silnik na dole możesz wymienić tuleje, ale jeśli nic nie planujesz robić ze sprzęgłem i skrzynią biegów to po co dodatkowa robota?? :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Musiż wiąz pod uwagę ile Lat ma silnik i jakie było ciśnienie żeby się nie okazało że po zdemontowaniu korbowodów wał jest do szlifu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

jak odkręcisz cały silnik z pewnością będzie wygodniej ci robić bo nie będziesz musiał sie kłaść pod ciągnik żeby odkręcać korbowody ale jak kolega napisał jak nie planujesz nic robić przy sprzęgle to trochę dużo roboty żeby rozpóławiać

 

a tak po za tym to temat nie w tym dziale

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlodzik89    0

Denerwuje Mnie. Jak to nieliczni Twierdzą ze Ursus 4011 i Zetor to to samo gówno. Ze To zetor składany w Polskim zakładzie. A przeciesz Ursusy 4011 Mają wybitą nazwe na bloku silnika -U-R-S-U-S-. Ursus ,a Zetor to inna Bajka. Ja bym nie zamienił swojej 4011 na nic :) ,a jakie jest Wasze zdanie na ten temat roznicy Miedzy Zetorem ,a Ursusem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

Zetor 4011 Drugi typ zunifikowanej rodziny ciągników z czterocylindrowym silnikiem produkowany od 1962 roku w kilku modyfikacjach. Na bazie tego modelu został wyprodukowany w URSUSIE ciągnik URSUS 4011 z pózniejszymi modyfikacjami URSUS c-360

 

Dane z zetor.pl

 

W 1961r. pomiędzy Polską i Czechosłowacją podpisano umowę rządową, w wyniku której powstał Polsko Czeski Ośrodek Badawczo Rozwojowy Ciągników (PCOBRC), a w 1965r., ZM „Ursus” przyjęły produkcję średniego ciągnika Zetor 4011 o mocy 42 KM pod oznaczeniem Ursus C-4011. Za opracowanie kompleksowej technologii seryjnej produkcji ciągnika C-4011 zespół technologów pod kierunkiem A. Tyszkiewicza otrzymał Nagrodę Specjalną w Konkursie Mistrza Techniki w 1965r.

 

Dane z ursus.com.pl




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paatrykk    0

zetor od ursusa różni się tylko napisem ale podzespoły są podobne lub nawet identyczne przykładem jest właśnie zetor 4011 i ursus 4011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez arek116
      co możecie powiedzieć na temat opon chińskich i indyjskich???? oczywiście wolał bym stomila albo baruma ale fundusze na taki wypas nie pozwalają.
    • Przez Axd529
      Od czego to może być silnik? Chodzi o mocowanie do osi przedniej. W silniku jest mocowanie na śruby m12,a w c 360 na m16 jak dobrze pamiętam. Czy c4011 maiły wspornik na m12? Ścianka do której przykręca się wspornik osi jest cieńsza względem silnika S4002 (c355).

    • Przez Mateusz100
      Czy zawór przelewowy pompy wtryskowej w ursusie c 330 jest taki sam jak do c 360? Zakupiłem tego z firmy archimedes kosztuje ponad 10 zł niby pasuje lecz wydaje mi się ze przez niego ucieka paliwo z pompy cofa sie i za kazdym razem ciagnik ma ciezko palić. Z różnic widzę to ze ma jeden otwór a ten do c 360 ma dwa otwory jak wciskam kulkę w środku to ten do c 330 archimedes lekko sie wciska ten do c 360 o wiele ciężej i nie wiem czy to jest winowajca prosze o pomoc czy to te same zawory czy jednak nie??
    • Przez TheAgroTV
      Witam pacjent ursus c360 mianowicie mam problem z odpaleniem  niechce odpalić.Rozrusznik obróci wałem 1 obrót i staje akumulator 12v rok temu kupiony sprawdzałem go na innym aku też nie dał rady przewody masowy i plusowy ok rozrusznik sprawdzałem na sucho na kablach ładnie kręcił jakiś czas temu zmieniany był elektro magnes i bendix a dzisiaj zwymieniłem  wszystkie tulejki nowe szczotki na jednej starej była stopiona izolacja myślałem że to był powód nie odpalania. Miałem na jesieni już z nim taką sytuację ale podłączyłem prostownik 10 minut i odpalił,ale co to ma do tego skoro aku jest w dobrym stanie jeszcze podczas prób odpalania przewód plusowy przy klemie akumulatorowej strasznie się nagrzewa 
      Co Panowie sądzicie o tym? Proszę o poradę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj