Polecane posty

pino93    0
Kopcenie i nierówna praca może być efektem przedmuchanej uszczelki między cylindrami.

uszczelka była zmieniana. ale jak przedtem ja wydmuchało to olej pchał przez odme i wogle to nie to. moim zdaniem te perkinsy 6 maja jakąś wade tylko jaka jak ktoś to naprawił to bardzo prosze kontakt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    381

Nie cytuj ostatniego posta bo możesz dostać % od jakiegoś moderatora :D

 

A wracając do tematu to sądzę że mechanicy prawidłowo Ci jej nie wyregulowali. Miałem tak przy moim mf 255. Zawiozłem do innego mechanika i ten profesjonalnie jak się należało ustawił pompę.


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1

U mnie ten sam problem ale w dominatorze 88 .

W firmie storex -przedstawiciel na Polsce firmy Perkins powiedzieli mi że na 90 %

to pompa nawet polecili mi specjalistyczne ASO Bosch tylko nie łudźmy się naprawa

w takim zakładzie to na bank 1500 -3000 zł no ale jest pewność że jest zrobione należycie.

Dużo się mówi o ASO Boscha Firma Wachowiak z Krotoszyna -w necie ludzie bardzo sobie chwalą

tę firmę .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Peron    369

U mnie w 98 tez kopci na czarno. Ogólnie dużo claasów z perkinsem kopci. Robiłem pompę dwa razy, wymieniałem pompkę zasilajacą, wymieniałem wtryskiwacze i wciaż tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pino93    0
U mnie ten sam problem ale w dominatorze 88 .

W firmie storex -przedstawiciel na Polsce firmy Perkins powiedzieli mi że na 90 %

to pompa nawet polecili mi specjalistyczne ASO Bosch tylko nie łudźmy się naprawa

w takim zakładzie to na bank 1500 -3000 zł no ale jest pewność że jest zrobione należycie.

Dużo się mówi o ASO Boscha Firma Wachowiak z Krotoszyna -w necie ludzie bardzo sobie chwalą

tę firmę .

i co naprawiłeś???

 

no ten co pisałem to mercator 75 tak poza tym to nawet nawet chodzi narazie. ale mam gościa umówionego ma przyjechać do mnie i posłuchać jak on chodzi i mówił przez tel ze powinien powiedzieć co to moze być cos mówił ze kompresja moze uciekać ale ja w to nie wierze sie zobaczy co powie jak przyjedzie a jak on nic nie powie to sie chyba od tego odczepie;Pjuz kupe kasy to pochłonęło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

O ile sie nie myle to tam jest pompa stojaca napedzana wałkiem królewskim czy jak tam sie to nazywa. Sprawdzcie dobrze luz na wałku czy czasami nie ma opoznienia w stosunku do wału korbowego. Koła zebate na rozrzadzie sprawdzcie moze tam jest luz i wszystko wariuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1

Ja w dalszym ciągu będe obstawiał że to pompa .

Skoro nie cyklicznie strzela kłębem czarnych spalin to na bank któraś -eś sekcje mają za dużą dawkę

lub głowica jest na wirniku nie szczelna i daję większą dawkę .

 

Gdzie robiliście swoje pompy i ile to kosztowało .Nie wierze w naprawę pompy rotacyjnej w tych

pseudo firmach pompiarskich bazujących na aparaturze po byłych Pomach itp.

 

Dla przykładu dodam że miałem kiedyś Mercetora 75 i miał ten sam objaw.Objechałem ze trzy pseudo

warsztaty pompiarskie i każdy mówił że jest o.k. no i kasował za sprawdzenie i rególacje a silnik jak pyrkał

tak pyrkał .Znajmy ma szwagra Niemca rolnika z Bawarii i ten wymienił mi pompe na zregenerowaną .Wyglądała jak nówka ,silnik wreszcie

zaczoł chodzić idealnie chodził idealnie.

Koszt naprawy 1700 zł .Dla tego ja raczej będe robił w ASO bo nie wierzę w pseudo warsztaty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pino93    0

hmmm ale mój na wolnych obrotach przynajmniej według mnie chodzi jak zegarek, dopiedo później jak dam mu gazu zaczyna sie pierdzielić i puszczać dym, nie wiem ja robiłem pompe juz 3 razy i tak jak mówisz ostatnio gość powiedział ze pompa jest ok tylko wtryski kupic kazał nowe a poprzdnio to w pompie głowiczke czy jakos tak wymieniłem na nową i nic.

ale taa nowa pompa ile moze kosztować? macie jakiś kontakt z tym ASO w okolicach podkarpacia lubelszcyzny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1

U mnie tak samo do 2000 obrotów chodzi jak nowy ,2200 obrotów i zaczyna strzelać chmurą czarnego dymu .

Co do nowej pompy to zapomnij pewnie z 15000 .

Dzisiaj trochę googlowałem i podobno taki objaw może być także jeśli mamy pęknięte sprężyny zaworów ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pino93    0

ja pierdziele 15000?! to ja kurde nowy kombajn za te kase kupie nie chce mi sie w to wierzyć. zadzwonie juz chyba z ciekawości do gościa tęsny sie chyba nazywa zoorientuje sie. ale pękniete sprężyny zaworów też jakaś dziwna teoria.

nie wiem juz albo ten gośc co ma przyjechać jeszcze cos wymyśli albo zawioze pompe jeszcze raz do rzeszowa do hofmana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1

Albo pare silników :D

 

Jeśli mam rozumieć to dawałeś już tą pompe do naprawy do hofmana .Z tego co znalazło

google to jest to właśnie ASO Bosha i innych i mają porządne przyrządy diagnostyczne .

Po tej wizycie u nich nie odczułeś poprawy .Jestem ciekaw na ile rzetelnie podeszli do sprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pino93    0

nie źle mnie zrozumiałeś a raczej to ja sie przejęzyczyłem u hofmana tylko wtryski kupiłem a pompe mi jakis dziadek koło jarosławia robił i powiedział ze pompa jest ok tylko wtryski ja miałem z perkinsa 3 a do 6 ida inne więc tam kazał mi kupić i ja głupi nie sprawdziłem sobie pompy od razu tam jak juz miałem ja odkręconą tylko taką założyłem jak ten gość sprawdził. z tego wszystkiego wynika ze bende ja musiał jeszcze raz odkręcić i tam zawieśc. innego pomysłu poza jeszcze tym gościem co ma do mnie przyjechać i go "posłuchać" nie widze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    8

czy któryś z tych "fachowców"po naprawie pompy dał ci na nią gwarancje czy to byli tylko "znachorzy" ,bo jeżeli naprawa pompy jest przeprowadzona rzetelnie to powinieneś otrzymać na naprawę gwarancję przy-najmniej na 6 miechów


wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzych2007    0

Ja miałem podobne objawy w moim merc 60. rozebrałem rozrząd, jest dość skomplikowany i są okazało się, że są luzy ma rozrządzie pod pompą wtryskową na przekładni kątowej (ślimakowej), po wymianie zużytych elementów i ustawieniu pracuje prawie jak zegarek.

 

PS. Rozrząd w tych silnikach można ustawić tylko po zdjęciu pokrywy i pompy wtryskowej bo pod nią są też znaki a kół zebatych jest chyba o ile dobrze pamiętam coś ok. 6


Ursus 1014, c-385, c-360, MTZ-82, DT-75, koparka Białoruś, Agregat Rabe Werk 250, Claas Mercator 60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pino93    0

ale podobne objawy czyli co tez na wolnych obrotach chodził jak zegarek a później nierówno i puszczał dym? ale jakby to był rozrząd to by nie palił tak jak mój na dyk, sam juz nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzych2007    0

moj tez palił na dotyk ale na obrotach szatkował.

 

rozrzad nie byl przestawiony tylko MIAŁ LUZY.


Ursus 1014, c-385, c-360, MTZ-82, DT-75, koparka Białoruś, Agregat Rabe Werk 250, Claas Mercator 60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1

Też słyszałem że luzy mogą mieć wpływ na te pyrkanie szczekanie silnika .

Ale mój silnik pracuje idealnie jak nowy w pełnym zakresie obrotów tylko że strzela chmarą czarnego dymu.

Jak miał duże luzy to by też szczekał -tak mi sie wydaje ale może się mylę .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wilek161    0

Może ktoś wie gdzie można kupić końcówki wtryskiwaczy lub zamienniki bo mam podobny problem w perkinsie 6?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stasek2    0

witam ja sprawdzałem swoja pompę chyba u 8 już pompiarzy i każdy mówi że jest w porządku. jak dymił na pełnym gazie tak dymi i pyraka. wtryski też założyłem wszystkie nowe i jest to samo. poprzednie wtryski były orginalne bo kombajn sam kupowałem w niemczech i na tych wtryskach też dymił

uszczelka pod głowicą jak mi wybiło to walił dymem odmą tak jak mówił kolega w poprzednich postach

sprawdzałem rozrząd i na przekładni slimakowej przy pompie mam luz chyba to będzie to

 

mam pytanie do krzycha2007 gdzie kupowałeś te przekładnię slimakową do rozrządu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pino93    0

ja też sie przyłączam do tego pytania; do krzycha2007 gdzie kupowałeś te przekładnię slimakową do rozrządu? i ile kosztowało to

i jeszcze stary jakbyśmógł to jak tam dokładnie to sie odkręca bo jak ściągniesz pompe to tam jeszcze massz 3 śruby (kiedyś mi z tamtąd olej ciekł i zakręciłem to na silikonie) i co tam sie dostane do tej przekładni? czy jak inaczej?jakbyś mógł to daj jakieś wskazówki

ja dzisiaj swojego mercatora paliłem i zapalił praktycznie na "dotyk" tylko na pełnych obrotach sie pierdzieli i strzela dymem czarnawym

pzdr

 

Może ktoś wie gdzie można kupić końcówki wtryskiwaczy lub zamienniki bo mam podobny problem w perkinsie 6?

ja koncówki kupiłem w rzeszowie w hofmanie za ok 60 zł/szt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pino93    0

nie bez niczego tylko mówisz końcówki wtryskiwaczy do perkinsa 6 bo w perkinsie 3 są inne ja za pierwszym razem kupiłem do 3;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1

W Gąsce mają zamienniki jaki chcesz tych końcówek .

 

Dziś dzwoniłem do korbankowa aby po numerze dojść to typu pompy .Odebrał jakiś buc normalnie pokemon z wielkimi pretensjami

że zawracam mu głowe :D

Ale potem zadzwoniłem do Storexu przedstawiciela Perkins na Polskę i tu się dowiedziałem coś ciekawego .

Zapomnijcie że zrobi wam tą pompe jakiś eskaerowy pompiarz .Firma Lucas bo ona robi te pompy ma zastrzeżone i nie są ogólno dostępne wszelkie

dane ,miary , nastawy oraz instrukcje regeneracji .Także tylko odpowiednie ASO Lukasa rzetelnie naprawi pompe rotacyjną a wszelcy "znachorzy "

to albo udają że zrobili albo nie umieją jej zrobić a mówią że wszystko jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gangster    7

Nie powiesz mi że nie można zrobić pompy Lucas jak ją robiłem pod Poznaniem w zakładzie gdzie je naprawiają i zrobił i maszynka cyka jak zegarek


Wypadek trwa sekundy, leczenie miesiące!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
perkins6    0

witam!

 

 

silnik perkins 6 mam problem z kontrolka oleju.

Nie cytuj poprzedniego posta! Tresc posta pisz w pierwszym białym oknie, w drugim oknie wstawiamy linki

Edytowano przez Matey

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrz17xd
      Witam wszystkich tutaj na forum. Piszę tutaj bo chciałbym się was poradzić w pewnej sprawie, a szczególnie chodzi mi o użytkowników którzy posiadają kombajn claas dominator 85. Chciałbym się dowiedzieć od czego służy lampka zaznaczona w kółeczko na zdjęciu. Domyślam się, że służy ona do retromatu, ale chciałbym się dowiedzieć co dokładnie ona sygnalizuje?


    • Przez marekkucybala2
      Witam, posiadam od kilku lat kombajn zbożowy Claas Dominator 98sl. Nie było z nim wcześniej żadnych większych problemów. W tym roku problem polega na tym że kiedy chciałem wyjechać kombajnem to odpala ale nie chce jechać. Co może być przyczyną?
    • Przez klakiergsi
      Witam.chciałbym opisać mój problem z zetorem proxima 90 2014 rok. A mianowicie po pięciu latach użytkowania i 1500mtg remont silnika.pierwszą objawą był dziwny gwizd silnika i to nie Turbo ale okazało się że wałki wyważające silnik.przy okazji wymienili pierścienie na tłokach bo troszkę dmuchał odmą no i sprzęgło bo ciężko się zmieniało biegi.czyli ciągnik rozebranyna dwie części....co wy o tym myślicie...? Z czego i jak oni robią te ciągniki!dodam że zetor pracował z turem i nie wykonywał ciężko prac i był ciągnikiem pomocniczym w gospodarstwie.
       
       
    • Przez Grzechooo
      Witam, Urwał mi się wytrząsacz w Senatorze i mam pytanie czy może ktoś wie czy taki wytrząsacz pasuje np z Mercatora lub protektora? czy były jakieś różnice w wytrząsaczach? jeśli tak to z czego jeszcze mogę go dobrać.?
    • Przez Szron88
      Witam.
      Sąsiad poprosił mnie o pomoc przy kupnie kombajnu. Sam posiadam JD 1065 i z Claasem nigdy nie miałem doczynienia. Prosiłbym użytkownikow dominatorów na co zwrócic szczególnie uwage bo jednak claas sie troszke różni od JD. Wyjazd na oględziny jutro rano więc mało czasu na zbieranie informacji. Z góry dzieki za pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj