semos

Problem ze sprężąrką MF-255

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
semos    77

Co może być przyczyną nie działającej sprężarki w MF-255. Sprężarka nie pompuje powietrza. Co sie jest stało i jaki może być koszt naprawy???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtii    9

zdejmij głowiczke, może to tylko blaszki się podtarły .lub wykrzywiły.albo po prostu dostał się tam syf i nie działa...te blaszki działają jak zawory,jedna jest ssąca .druga wydechowa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3017

jak jest taka sama jak w 3p to powodow moze byc kilka -nieszczelne rurki[podokrecaj kolanka],brak zaworu do przyczep i powietrze ucieka a kolo stoi na flaku[jako mlody kierowca sam tak mialem].odkrec rurke przy samym kompresorze i zobacz czy dmucha , albo czy wina jest w instalacji.nowy ok 1500 zl .regenerowane to mam rozne przykre doswiadczenia.byc moze jak zrobi dobra firma to bedzie ok.wina czesto jest jakis drobnostek,posprawdzaj a potem mysl o naprawie


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    77

problem jest w tym, ze w ogóle nie pompuje, nawet przy samym wylocie dmucha tak jak umarły, czyli wcale

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    13

Rozbierz ta sprezarke, sprawdz jak wygladaja czesci podatne na zuzywanie i wtedy bedziesz wiedziec co jest nie tak <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

a pasek klinowy dobrze masz napięty bo czasami jak jest luzny to się ślizga i niekręci spręrzarki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz1515    2

w naszym ferdku spręrzarka była już tak rozklekotana i już nie dmuchała ze zdecydowaliśmy sie na nową i teraz ładnie chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

To co kolega wyżej:)

A może pasek do wymiany? Jak nie przepuszcza oleju to może zaworki w głowicy. Jeśli pompuje olej do powietrza to najlepiej to co na wstępie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Clark
      Mam następujący problem. Po podpięciu przyczepy nie mogę jej podnieść, tzn nawet nie drgnie. W styczniu jeszcze kiprowała jak głupia, odstawiłem ciągnik na dwa miesiące i jest problem. Wydaje mi się, że olej nie jest wcale podawany. Po przesunięciu dźwigni słychać syczenie (pracę) ale nic się nie dzieje. Próbowałem nawet palcem wcisnąć zaworek w szybkozłączu (na włączonej dźwigni) i nic, nawet kropla nie poleciała. Wszystko inne działa bez zarzutu. Miał ktoś podobny problem? 
    • Przez Silver
      Witam!
      Naczytałem się że tak awaryjne są skrzynie w mf serii 30xx, wiec może ciekawą alternatywą jest mf 399
      http://www.allegro.pl/item274257484_massey_ferguson_399.html, czy to jest nowsza wersja 690, jak jest z komfortem czy w 3060 jest lepsza kabina czy nie, zaznaczam że nie potrzebuje ani ehr ani półbiegów, bo to chyba jest najbardziej awaryjne w 3060?
      Ile pali perkins 6cio cylindrowy?
    • Przez Tomex04
      Witam mam problem mf6120  z przyciskiem przedniego napędu napęd da się załączyć przez przycisk blokady przy prędkości rozłącza lecz przycisk od 4x4 nie załącza ani nie rozlącza

    • Przez marian508
      witam serdecznie od kilku dni pali mi sie kontrolka akumulatora oraz czerwony trójkąt ostrzegawczy czasami sie żarzą, napięcie na alternatorze sprawdziłem jest 14,2 więc jest ok czy owe kontrolki oprucz ładowania jeszcze za coś odpowiadają czy dalej szukać problemu w instalacji i ładowaniu ?
    • Przez neqsik
      Witam,
       
      Co prawda mój temat dotyczy koparko-ładowarki, ale zabudowanej na ciągniku MF, także myślę, że dział odpowiedni. Koparko-ładowarka jest na silniku perkins 4P, ogólnie kabina jest dość fajnie zrobiona, pełna podłoga, sporo szyb, fajne uszczelki na drzwiach, szybach itp. dobra guma na podłodze. Ale mimo wszystko wydaję mi się, że można trochę poprawić fabrykę, bo np. ściana grodziowa pomiędzy silnikiem a kabiną jest z blachy i nie jest niczym wyłożona, a jest tam sporo miejsca i tak się zastanawiam, czy mogę ją wyłożyć od środka i od zewnątrz? I co najlepiej w tym miejscu przykleić? Od środka tam są pompki hamulcowe, przewody, deska rozdzielcza itp także myślę, że tu nie będzie problemu, ale od zewnątrz jest bak no i pod bakiem już jest silnik, więc zastanawiam się co tam ewentualnie można przykleić aby to było bezpieczne - coś ognioodpornego może? Macie coś sprawdzonego? 
      Tak samo myślę nad dachem, jest tam co prawda jakaś tapicerka, ale będę go ściągał do malowania, więc myślę, żeby go też wykleić czymś. Jeszcze nie wiem ile tam jest miejsca żeby zmieścić wyciszenie ale wstępnie myślałem nad matą butylową - spełni to swoje zadanie?
      Maszynę trochę ogarniam, bo kupiłem częściowo zapuszczoną i przy okazji chcę trochę poprawić fabrykę - nie potrzebuje mieć ciszy jak w aucie, ale chcę niewielkim kosztem trochę poprawić komfort pracy
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj