Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jak to jest naprawde z tym 5314...


209 odpowiedzi na ten temat

#61 Share greg93

greg93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 298 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łomża\wizna okolice

Napisany 07 marzec 2008 - 19:49

Jak to jest naprawde z tym 5314... Szkoda że sie trafił tobie taki :huh: mój 5314 też ma tura a i kierowców różnych i narazie ja mogę go polecić ;)
Ursus & JD Rulezzzz

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jak to jest naprawde z tym 5314... Dzisiaj, 05:17
  •  

#62 Share grzegorz132

grzegorz132

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 614 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 czerwiec 2009 - 10:23

Jak to jest naprawde z tym 5314... 5314 rocznik 1998 przebieg kolo 4500
co do awarii to:
- wskaznik paliwa - ile razy sie robi tyle razy sie urwie ....
- byly wycieki na zwolnicach ale to juz sie kiedys naprawiło
- wom ... trzeba by to zrobic bo cieknie (tam gdzie sa 4 szpilki)
- walek do przedniego napedu tam był spory luz ... ostatnio przykrecilismy na niemiecki klej do metalu i niby jest lepiej
- regulacja zaworów ... po co my to z bratem zrobilismy ... przez to 4 razy juz wymienialismy uszczelke pod głowicą
- opony przednie byly zwykle sa juz nowe od roku, tylne 1 nowa, a druga jescze stara (radialki)
- silownik od skrecania przedniich kół trochę sączy już
- siedzenie wymienione na inne .. wygodnijesze
- wymienialismy tez ten no do regulacji temperatury zapomnialem nazwe

Poza tym zadnego tura nie ma, mało miejsca dla pasażerów, radzi sobie z pługiem 4 skibowym unia grudziąc do orki, agregatem 3.2m ...itd
cena zakupu ... byla dosc atrakcyjna 58k a teraz ile koztuje 110 albo wieecej
;/
za 110 to sie juz nie oplaca lepiej dolozyc z 30-50 i miec zetora najwiekszego

#63 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 czerwiec 2009 - 13:04

Jak to jest naprawde z tym 5314... Grzegorzu nowy 5314 to wydatek niecałych 90 tyś w wersji agro lub, 90 kilka tyś agrobisa, jak na 4,5 tyś mtg to wnioskuje że jednak jest to (bez urazy) ale to zwykły typowy ursus i montarz i wykonanie na poziomie c 360 lub okrytych złą sławą 3512, szkoda że nie mieliśmy tych ciągników jak ursus skłądał mf 255 dlaczego nie poszły wtedy większe modele 4x4 z angielskich części?

#64 Share damian18

damian18

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 671 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ryki

Napisany 03 czerwiec 2009 - 21:26

Jak to jest naprawde z tym 5314... chyba trochę wyższy od 360. awarie to same uszczelnienia czyli standart w tych modelach. a jaka zła sława okryła 3512???

#65 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 czerwiec 2009 - 21:35

Jak to jest naprawde z tym 5314... zła sława to właśnei te uszczelnienia, olej kapiący z półosi sprzegła itd, oraz kłopoty z pompą paliwową, a tak wogóle to w 5314 też ten bak jest umieszczony w tym fajnym miejscu na te niefajne długie śrubki ze sprężynami?

#66 Share volf

volf

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 173 postów

Napisany 03 czerwiec 2009 - 22:23

Jak to jest naprawde z tym 5314... Ferdek07 o jakich kłopotach z pompą piszesz? Mam 3512 z 93 roku i żadnych problemów jeszcze nie było.

#67 Share damian18

damian18

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 671 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ryki

Napisany 04 czerwiec 2009 - 21:52

Jak to jest naprawde z tym 5314... mi jak narazie sączył tylko z womu a z pompą żadnych problemów nie miałem

#68 Share qwedffgdsxdfs

qwedffgdsxdfs

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 60 postów

Napisany 08 czerwiec 2009 - 19:57

Jak to jest naprawde z tym 5314... hej jak zmienić szybkość obrotów wałka wom w 5314?

#69 Share Grzesiekclassic

Grzesiekclassic

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 56 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 czerwiec 2009 - 20:08

Jak to jest naprawde z tym 5314... Mojego taty znajomy kupił parę lat temu 5314 ogólnie chwali go małe spalanie.Do kabiny nie ma zarzutów.Jedyne co go denerwuje to biegi często mu się mylą i zamiast na 4 to na wsteczny .
Sprzedam kolepkę od foliarki do stawiania bel

#70 Share elwis2

elwis2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 343 postów
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 08 czerwiec 2009 - 21:02

Jak to jest naprawde z tym 5314... Wymień końcówke wałka na inną.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jak to jest naprawde z tym 5314... Dzisiaj, 05:17
  •  

#71 Share lop16

lop16

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 50 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 27 lipiec 2009 - 15:58

Jak to jest naprawde z tym 5314... Ja mam nowego 4514 i mi też wskaźnik od paliwa się wali :D PRONARY też mają z tym problem ale przynajmniej widać że to polski sprzęt :)

#72 Share qwedffgdsxdfs

qwedffgdsxdfs

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 60 postów

Napisany 07 sierpień 2009 - 05:37

Jak to jest naprawde z tym 5314... hej jak odłczyć czujnik od zapalania ten od wajch ustawionych na luzie żeby było można zawsze zapalić

#73 Share Mirek1212

Mirek1212

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 sierpień 2009 - 19:40

Jak to jest naprawde z tym 5314... Ja ma 5314 z 1997 roku, wskaźnik paliwa szaleje, detale trochę słabo wykonane, ale jest zwinny i jestem z niego zadowolony:)

Edytowany przez Mirek1212, 30 grudzień 2010 - 15:32.


#74 Share Lukasz4554

Lukasz4554

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów
  • Lokalizacja:warszawa

Napisany 15 sierpień 2009 - 13:18

Jak to jest naprawde z tym 5314... ja mam z 2003 lub 2004

#75 Share jacek5314

jacek5314

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisany 19 grudzień 2009 - 19:22

Jak to jest naprawde z tym 5314... mam takie nietypowe pytanie gdzie można dostać zestawy naprawcze czyli tuleje i tłoki do 5314 jak zrobić uszczelniacze w przednich kołach co trzeba wymieniać i przerabiać do założenia turbo jak ma 6014 czy warto założyć drugi siłownik do podnoszenia maszyn

#76 Share coolman111

coolman111

    Darek

  • Members
  • PipPipPip
  • 2869 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kobylnica k. Inowrocławia
  • Zainteresowania:Motocykle- choppery,
    radiokomunikacja cb i kf,
    broń palna

Napisany 20 grudzień 2009 - 11:09

Jak to jest naprawde z tym 5314... O części popytaj się w Greene, tam powinni mieć.

#77 Share Runner4554

Runner4554

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów

Napisany 25 grudzień 2009 - 16:23

Jak to jest naprawde z tym 5314... Ja mam 5314 z 2003 i bardzo dobrze się sprawuje. Jest jednym z głównych elementów mojego gospodarstwa. :lol:

#78 Share arek92

arek92

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 228 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Konin/Wielkopolska

Napisany 26 grudzień 2009 - 19:22

Jak to jest naprawde z tym 5314...

mam takie nietypowe pytanie gdzie można dostać zestawy naprawcze czyli tuleje i tłoki do 5314 jak zrobić uszczelniacze w przednich kołach co trzeba wymieniać i przerabiać do założenia turbo jak ma 6014 czy warto założyć drugi siłownik do podnoszenia maszyn

Aby założyć turbo musi być wzmocniony korbowód i wał a siłownik napewno warto założyć jeśli masz ciężkie maszyny.

#79 Share marek1977

marek1977

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 709 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie
  • Zainteresowania:kierowca C+E

Napisany 29 grudzień 2009 - 18:30

Jak to jest naprawde z tym 5314... Mój 5314 jest z 1996r ,obecnie jest 2000mth ,sprawuje się bardzo dobrze.Oczywiście nie działa czujnik poziomu paliwa,ale tak wszystko jakoś działa.Jeśli macie wycieki z przednich kół to nie wywalajcie od razu uszczelniaczy,bardzo często wystarczy przemyć myjką zalegający tam piasek ,u mnie to pomaga i jeszcz nigdy tego nie ruszałem. Ma bardzo oszczędny silnik,dodam że nigdy jeszcze nie lałem opału,trochę brakuje biegu między 2 a 3, przeskok o 11km/h.Polecam ten model .

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jak to jest naprawde z tym 5314... Dzisiaj, 05:17
  •  

#80 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 01 styczeń 2010 - 10:14

Jak to jest naprawde z tym 5314... odnosnie montazu turbo silnik musi byc odpręzony po to są inne tłoki co do korbowodów i wału nie wiem najlepiej porównać numery części w katalogu, poza tym pewnie zmwiększona jest dawka paliwa i lekko opóxniony zapłon, tylko czy to sie opłaca
mam pytanie czy w 5314 lub 5714 hamulce sterowane są mechanicznie czy hydraulicznie

Podobne tematy ursus 53125314