Zaloguj się, aby obserwować  
synek01

alternator i ładowanie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
synek01    0

witam mam problem z ładowaniem w 330. Założony alternator "+" na obudowe "-" masa nie wiem czy to dobrze. Jakoś zabardzo ładuje aż sie woda gotuje jak można zmniejszyc ładowanie??

Za wszystkie porady bardzo dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samson    0

Załóż regulator napięcia bo akumulatory sobie spierdzielisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    1
witam mam problem z ładowaniem w 330. Założony alternator "+" na obudowe "-" masa nie wiem czy to dobrze. Jakoś zabardzo ładuje aż sie woda gotuje jak można zmniejszyc ładowanie??

Za wszystkie porady bardzo dziękuje.

 

Ze jak?? Nie rozumie. Jak w koncu masz?? Alternator musi miec na obudowie MINUS NAPIECIA!! PLUS bezposrednio do akumulatora.

 

Jaki to alternator????? OD czego??

 

Poszukaj w dziale elektryka.... Tam jest cala masa opisow.

 

Piszez ze zmniejszyc ladowanie. Mierzyles napiecia jakie sa?? Kiedy ci gotuje akumulatory?? Wiecej szczgolow!!!!!!!! Dokladne dane. TO nie zabawa kiedy akumulatory gazuja. Moga eksplodowac i zmarnowac ci zycie!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

Założ od Poloneza z wbudowanym reg.napięcia i przekażnikiem T coś tam.I przełóż "+" z korpusu skrzyni na "-".Potem tą większą nakrętkę bodaj 10 do stacyjki 30 czy 15 i cienki do kontrolki i wywal oczywiście stary reg.napięcia od prądnicy i śmigasz.Ten altek kupisz na złomie za maks. 50 zł ja kupiłem za 40.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Regulatory do tych alternatorów produkuje kilku producentów, a najlepszy jest moim zdaniem produkcji ELMOT. Tak więc pisanie "regulator od poloneza" jest zbyt dużym uogólnieniem. Ja mam u siebie regulatory własnej konstrukcji i też sprawują się bardzo dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adi8    0

mam taki problem zmieniłem prądnice na alternator "iskra" 33A

i pojawił sie problem ładowania przy niskich i średnich obrotach swieci kontrolka ładowania:(- na masę)

czy może miec wpływ brak kondesatora przeciw zakuceniowego

czy może być to spowodowanie wielkością akumulatorów 2x 6V 195Ah

kontrola ładowania 3W

napięcie na zacisku alternatora 13V

napięcie pomiędzy zaciskiem wzbudzenia a masą 4,5v

napięcie pomiędzy zaciskiem wzbudzenia a +30 8,5v

 

na wysokich obrotach kontrolka jarzy się lub gaśnie

a napięcie na wysokich obrotach wynosi 13,5V

i po kilku minutach gdy silnik pochodzi na wysokich obrotach alternator robi się gorący a gdy obroty spadna po kilku minutach powraca temperatura zbliżona do otoczenia

 

dodam że po włączeniu świateł i odłączeniu od akumulatora światła świeciły ze spadkiem obrotów napiecie zanikło?????

co jest grane????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas02
      Witam po wymianie szczotek z regulatorem w mojej Proximie 85 wróciło ładowanie i po czasie mam teraz problem. Licznik przestal działać kontrolka ładowania ledwo świeci ciagnik nie ładuje, dodatkowo zauważyłem gdy wyciągałem alternator i montowałem spowrotem gdy dotykał mocowania to jakby iskrzył na obudowie 
    • Przez emtecc
      Witam Mam w kombajnie zamontowany (Kiedyś była prądnica) alternator A124n. Alternator z fiata 125 Z tego co mi się wydaje to 9cio diodowy. Jest przy nim dokręcony regulator. Nie wiem jakie ma oznaczenie bo symbole wytarte. Dla pewności dodam zdjęcie czy połączenie do alternatora jest poprawne. Włożyłem nowy akumulator i postanowiłem spr czy z ładowaniem wszystko w porządku. Okazało się, że napięcie ładowania rośnie powyżej 14.4 V na niskich obrotach. Gdy zwiększę obroty przelatuje 17V. Stanowczo za dużo. Czy przy zmianie z prądnicy na alternator należy wprowadzić jakieś modyfikacje w instalacji auta?
    • Przez pele19
      Witam!
      Mam taki mały problem w swoim malczyku a dokładnie padł mi alternator który juz nie nadaje sie do regeneracji.
      Był w ciągniku od nowości i już wszystko się powycierało, wymiana szczotek, regulatora nic juz nie pomaga więc pora kupic nowy!
      A teraz pytanie jaki ?
    • Przez Adamo90
      Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej w ursusie 5714. W internecie nie mogę znaleźć. Może ktoś ma? Był bym wdzięczny. 
    • Przez Johnderre
      Witam, po zapaleniu ciągnika świeci się kontrolka ładowania, gaśnie dopiero po solidnym przegazowaniu i wtedy zapala się kontrolka stop. Podczas jazdy kontrolka STOP czasami gaśnie, chwilę później znów się zapala albo miga. Czy to jest normalne że kontrolka gaśnie dopiero po solidnym przygazowaniu? Gdy ładowanie się świeci stop się nie świeci, czy to problem Alternatorem?  Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj