Zetix

Problem z kierunkowskazami na błotnikach

Polecane posty

Zetix    42

Witam.! Ostatnio mam problem z kierunkami na błotnikach w zetorze 12011. Rozkręciłem prawy ponieważ chciałem przymierzyć obudowę do lewego (mam zbity klosz) i po rozkręceniu dziwnym trafem nie chciały już na prawym błotniku świecić postojówka i kierunek - z prawej było okej.

Także rozkręciłem znowu przemieniłem przewody kilka razy , poczyściłem i świeci... tylko teraz taki problem ,że podłącze jeden przewód pod kierunkowskaz a drugi pod postojówkę to mrugają kierunki - ale jak włączę światła w traktorze to zaczynają się cyrki .. mruga postojówka - albo kierunek się lekko jarzy i nie wiem co jest pięć. Tam są dwa przewody i 3 piny do podpięcia tam nie ma prawa nic popierdziellić a było dobrze przecież.

Teraz moje pytanie - czy to problem z masą? ona jest gdzieś brana na te lampy na błotnikach czy tez nie?

A może przerywacz kierunkowskazów już wysiadł i takie cyrki się dzieją ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Masy nie masz i tyle. Nie wiem jakie masz lampy ale jeśli te co myślę to maja masę na jednej ze śrubek którymi jest przykręcona obudowa. Na dłuższą metę w starym ciągniku i starych lampach to słabe. Pociąg kabel.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bartoszsola
      Witam! Zamieszczam oryginalne skany instalacji do Zetorów jak wyżej    Może komuś się przyda  `



    • Gość
      Przez Gość
      witam, jak podłączyć 2 wskaźniki paliwa pod jeden wskaźnik? to rozwiązanie oryginalne. Są tu 2 przekaźniki które odpowiadają za przełączenie wskazania z pierwszego czujnika na drugi. Problem w tym, że ktoś kiedyś pchał rączki w instalacje przez co ciężko jest mi dojść co do czego. Po podłączeniu na którko 1 i 2 oba działają prawidłowo kwestia w tym jak to wpiąć w przekaźniki żeby pracowało tak jak powinno? w załączniki prowizoryczny schemat

    • Przez Przemek1265
      Witam, mam problem z ładowaniem akumulatora w ciągniku John Deere 6400. Ciągnik był u elektryka i postawił diagnozę na regulator napięcia i go wymienił i sprawdzał ładowanie i było, lecz kontrolka od ładowania cały czas się świeci i akumulator nie jest ładowany i na dodatek stopiło mi w skrzynce z bezpiecznikami ,,bezpiecznik" fachowo to się dioda nazywa. Od czego może ona być? Co może być przyczyną? W czym szukać winy? Dodaję również zdjęcie alternatora i schemat skrzynki bezpieczników z zaznaczonym bezpiecznikiem, który został spalony. Wyczytałem również, w alternatorze jest wtyczka W i jedni piszą, że musi być podłączona, a inni że nie. Jak ma być podłączona to w którym miejscu do instalacji ją podłączyć?



    • Przez karczikpr
      Witam, montował ktoś zamiast reflektorów przednich lampy led? Jeśli tak to jaki model lamp polecacie i gdzie je kupić ?
    • Przez rolkam72
      Witam serdecznie wszystkich użytkowników .
      Otóż jest taki problem .
      Stacyjka nie rozłączała mi prądu i blokowała się kierownica .
      Kupiłem nową założyłem i pali się tylko i wyłącznie kontrolka od ładowania .Żaden wskaźnik ani nic innego włącznie z rozruchem .
      Po włożeniu starej jest to samo 
      Wychodzą z ciągnika 3 kable jeden z nich plus drugi wyjście na kontrolki i 3 rozruch 
      Po kręceniu kluczykiem stacyjka podaje na kontrolki prąd ale nic się nie dzieje nie tyka ten stycznik nie zapalają się zegary ogólnie nic nie ma.pradu .
      Bezpieczniki dobre na 2 z nich jest jakiś znikomy prąd 2.8v .
      Proszę o radę co może być uszkodzone .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj