Skocz do zawartości

Na jaką skale oceniacie awaryjność swoich John Deer'ów ? ?


105 odpowiedzi na ten temat

#41 Share losiek13

losiek13

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 marzec 2011 - 18:57

Na jaką skale oceniacie awaryjność swoich John Deer'ów ? ? osobiście nie mam jd ale mój sąsiad ma i nie wiedzie żeby stał u niego serwis albo żeby sam przy nim grzebał.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Na jaką skale oceniacie awaryjność swoich John Deer'ów ? ? Dzisiaj, 15:38
  •  

#42 Share robertbara

robertbara

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2381 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 marzec 2011 - 19:17

Na jaką skale oceniacie awaryjność swoich John Deer'ów ? ?

pqp sa robione dosc czesto, najczestsza przyczyna to zly olej. tarcze ida, nier ma znaczenia czy nowy czy stary.
autopowery sypaly sie przy 2-3 rocznych maszynach

jezeli chodzi o 7530 to posypalo sie cos na dyferencjale. skrzynia jest okay.


Jakby nie było to olej to podstawa, ja stosuje tylko oryginał, oczywiście na czas wymieniany ale niestety nie biorę do tego serwisu.

@jaro skrzynia podobna do tych z 6020, jedynie mniejsza liczba modułów, jak padnie to troszkę taniej wyjdzie od tych większych.
Kolega pisał że mało tam takich "ciapków" chodzi, przeczytaj dokładnie :P

#43 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 marzec 2011 - 19:25

Na jaką skale oceniacie awaryjność swoich John Deer'ów ? ? Ja czytałem dokładnie-była tam mowa o serii M :D (a to jest i nowe i proste) .Jak jest zbudowany to ja wiem-chodziło mi tylko o to czy w Irlandii mają jakieś problemy z tym ciągnikiem-bo w niemcowni praktycznie żadnych.
PS.Jak mają duże to i "ciapki" muszą mieć...

#44 Share unki

unki

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 116 postów

Napisany 21 marzec 2011 - 20:42

Na jaką skale oceniacie awaryjność swoich John Deer'ów ? ? Kolego begbie a moze opowiesz wszystkim na forum tak naprawde jakie sa przyczyny takich usterek a nie wklejasz zdjęcia usterek typowo mechanicznych i piszesz ze w JD siada elektronika.
Koledzy nie sluchajcie go Awarie ktore sa wyzej udokumentowane to tylko i wyłącznie sa spowodowane przez skrajny debilizm operatora maszyny ktory nie wie ze PARK wbija sie na postoju i do czego służy sprzęgło bo tylko tak mozna uszkodzic skrzynie w JD hehe co za jeleń tym jeździ a kolejny rzeźnik to ten co załatwił tak ten kosz od przedniego napędu wytłumaczcie mu do czego służy rewers w tych ciagnikach. Apeluje do wszystkich czytajcie instrukcje obslugii albo pytajcie bo przynajmniej 50% awarii to niewiedza ale Ci od tych JD to przeszli sami siebie.

#45 Share adikpl1

adikpl1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1851 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BLM

Napisany 21 marzec 2011 - 20:44

Na jaką skale oceniacie awaryjność swoich John Deer'ów ? ? Bardzo fajny temat, mam nadzieję że takie tematy będą powstawać również w innych markach i będą je czytać producenci maszyn rolniczych. @begbie5 naprawiacie tylko ciągniki JD, na ile jest udzielana gwarancja w Irlandii bo ja znalazłem informację, że w UK na 5 lat lub 5000 godzin ?

Edytowany przez adikpl1, 21 marzec 2011 - 20:50.


#46 Share KARGO

KARGO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1157 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wys-maz
  • Zainteresowania:technika rolnicza , produkcja zwierzęca

Napisany 21 marzec 2011 - 20:48

Na jaką skale oceniacie awaryjność swoich John Deer'ów ? ? [quote name='begbie5' timestamp='1300716879' post='689993']
kabina w gorze, nie moge sprawdzic teraz, pozniej dopisze.

tutaj w irl powiedzmy tzw traktor diesel ma kolor zielony i jest rowniez uzywany do opalu.

karosyna - slyszalem ludzie na niej jezdzili, ale co niektorzy pozacierali pompowtryskiwacze.

Nie chciał bym się kłucić ale jestm prawie pewien , że używają tam takiego samego diesla w rolnictwie jak w anglii. A żadna karosyna to napewno nie jest bo jak byłem tam 3 lata to 2 JD nigdy nie miały żadnego problemu z pompą badz wtryskiwaczami, a pracowały nie mało ok. 2500 mtg/rok. A czy te ciągnik które naprawiecie przypadkiem nie robia w firmach usługowych ???? Bo oni nie moga używać tego rolniczego paliwa. No i może stąd te awarie, bo z tego co widzialem to oni sprzetu nie oszczedzają!

#47 Share robertbara

robertbara

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2381 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 marzec 2011 - 20:48

Na jaką skale oceniacie awaryjność swoich John Deer'ów ? ? Spokojnie, tego się nie dowiemy jacy "artyści' jeździli tymi ciągnikami. He he włączanie postoju w czasie jazdy :huh: To jest najlepsze.

@unki ale awarie bezstopniówek to stały temat w serii 6020, 6030 oraz 7030 Premium.

#48 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 marzec 2011 - 20:55

Na jaką skale oceniacie awaryjność swoich John Deer'ów ? ?

Kolego begbie a moze opowiesz wszystkim na forum tak naprawde jakie sa przyczyny takich usterek a nie wklejasz zdjęcia usterek typowo mechanicznych i piszesz ze w JD siada elektronika.
Koledzy nie sluchajcie go Awarie ktore sa wyzej udokumentowane to tylko i wyłącznie sa spowodowane przez skrajny debilizm operatora maszyny ktory nie wie ze PARK wbija sie na postoju i do czego służy sprzęgło bo tylko tak mozna uszkodzic skrzynie w JD hehe co za jeleń tym jeździ a kolejny rzeźnik to ten co załatwił tak ten kosz od przedniego napędu wytłumaczcie mu do czego służy rewers w tych ciagnikach. Apeluje do wszystkich czytajcie instrukcje obslugii albo pytajcie bo przynajmniej 50% awarii to niewiedza ale Ci od tych JD to przeszli sami siebie.


Własnie chciałem cos takiego napisać-ze chyba jakis niedorozwój jeździł tym ciagnikiem....

#49 Share wilczek

wilczek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 72 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:krzywin
  • Zainteresowania:gospodarstwo , samochody , technika , maszyny

Napisany 21 marzec 2011 - 20:58

Na jaką skale oceniacie awaryjność swoich John Deer'ów ? ? awaryjnosc mojego JD 6210 se to 0 hehe a ma juz 11 i 4500 MTH na karku

#50 Share hubert9595

hubert9595

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:konie, praca w gospodarstwie, maszyny, motoryzacja

Napisany 21 marzec 2011 - 21:10

Na jaką skale oceniacie awaryjność swoich John Deer'ów ? ? a ja tak troszkę odbije od tematu, w te największe mrozy (-22...) chciałem odpalić swojego 6430 i nie mile się rozczarowałem. Podgrzałem świece kręcę i nic odczekałem chwile i znowu podgrzałem i znowu pomiałczał i nic, akumulator padł podłączyłem drugi i też padł w końcu podłączyłem rozruch ustawiłem na szybkie ładowanie a później na rozruch pomęczyłem go trochę znowu podładowałem i znowu kręciłem i zapalił z bólem. Pojeździłem trochę zgasiłem i później bez problemu palił, czy są powody do obawa??? mam go 2 lata i ma ponad 200Mth, co mogło być przyczyną przymarznięte paliwo czy coś poważniejszego??? świece na przykład ????

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Na jaką skale oceniacie awaryjność swoich John Deer'ów ? ? Dzisiaj, 15:38
  •  

#51 Share robertbara

robertbara

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2381 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 marzec 2011 - 21:13

Na jaką skale oceniacie awaryjność swoich John Deer'ów ? ? Pewnie masz akumulator około 110 Ah a to za mało jak na ten ciągnik. Ja zimą zakładam od kombajnu i gada na zawołanie.

#52 Share begbie5

begbie5

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 marzec 2011 - 22:14

Na jaką skale oceniacie awaryjność swoich John Deer'ów ? ?

Kolego begbie a moze opowiesz wszystkim na forum tak naprawde jakie sa przyczyny takich usterek a nie wklejasz zdjęcia usterek typowo mechanicznych i piszesz ze w JD siada elektronika.
Koledzy nie sluchajcie go Awarie ktore sa wyzej udokumentowane to tylko i wyłącznie sa spowodowane przez skrajny debilizm operatora maszyny ktory nie wie ze PARK wbija sie na postoju i do czego służy sprzęgło bo tylko tak mozna uszkodzic skrzynie w JD hehe co za jeleń tym jeździ a kolejny rzeźnik to ten co załatwił tak ten kosz od przedniego napędu wytłumaczcie mu do czego służy rewers w tych ciagnikach. Apeluje do wszystkich czytajcie instrukcje obslugii albo pytajcie bo przynajmniej 50% awarii to niewiedza ale Ci od tych JD to przeszli sami siebie.


czy wiesz na jakiej zasadzie dziala skrzynia w 7530? zobacz sobie na rysunek, ktory zalaczylem i zobacz jak to jest zbudowane.takie cos nie mialo prawa sie stac.

wiesz masz moze 5 traktorow i myslisz, ze jestes gosc. ja bazuje na wiedzy troch wiekszej. jeszcze 2 lata temu firma sprzedala 160 nowych traktorow w roku, z czego najtansze po 40tys euro. o uzywanych nie wspomne. utarg na czesciach okolo 15tys euro dziennie, takze nawet jak 20 jeleni w tygodniu spierdzielilo sprzet przez glupote, to wiekszosc uzytkowala go normalnie. przerzucilo sie duzo sprzetu w garazu, takze jest jakies dosiwadczenie i porownanie. nie raz juz przyjezdzala wizytacja z Langar - odnosnie reklamacji i ogladali rozwalony sprzet warty kilkadziesiat tysiecy euro. tutaj nagorszy ochlap zarabia 350 euro tygodniowo.... takze taki john deere nie robi na nikim wrazenia i jest on wszedzie.

przypuszczam, ze wiekszosc problemow i modyfikacji zostala zrealizowana, zanim te traktory dobrze sie zaczely sprzedawac w polsce, bo kto mial na nie siano?

elektryka?
-dzwignia forward -reverse
-stop solenoid
- reverse switch do powerquada
-pto solenoid
-solenoid common rail- wymieniane byly pompy na nowe - modyfikacja
-dziwgnia zmiany biegow do powerquada
- switche dla powerquada
-solenoid do rozrusznika seria 20-30
- czujniki tls

to tak na szybkiego najbardziej hodliwe towary.
ja nie jestem mechanikiem, sprzedaje czesci.

Kolego begbie a moze opowiesz wszystkim na forum tak naprawde jakie sa przyczyny takich usterek a nie wklejasz zdjęcia usterek typowo mechanicznych i piszesz ze w JD siada elektronika.


przeczytaj pare postow wyzej dokladnie co napisalem. te zdjecia sa z dzisiaj, traktor o 10 byl caly w garazu, 0 5 miales wyjeta glowna skrzynie.
zdjecia wklejalem jako ciekawostke, a nie dokumentacje problemow elektroniki. jezeli tego nie doceniasz to spoko, ja naprawde tutaj nie musze nic udowadniac.
myslalem, ze sa ludzie zainteresowani o co w ogole w john deere chodzi.

gdybym wklejal wszystkie problemy, albo sposob w jaki sa naprawiane traktory i co sie z nimi robi, mysle, ze z niektorymi to by wygladalo tak jak 10 latek czyta payboya. z Toba pewnie tez.

coz cwaniakow zawsze jest wiele, taki narod polski.
powtarzam jeszcze raz, ze po tym co napisales, nie masz pojecia o mechanice, dostales rysunek, dla ulatwienia sa zdjecia co jest wyjmowane, a ty piszesz o parking lock.... DRAMAT
pozdrawiam

Edytowany przez begbie5, 21 marzec 2011 - 22:16.


#53 Share Duzy1

Duzy1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie Borkowo
  • Zainteresowania:rolnictwo, nowe technologie

Napisany 22 marzec 2011 - 16:07

Na jaką skale oceniacie awaryjność swoich John Deer'ów ? ? @begbie5 Piszesz że autopowery sypały się 2-3 letnie możesz powiedzieć ile miały mth bo 3 letni to może mieć 1000 ale i 8000mth

#54 Share rino

rino

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 770 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Maszyny rolnicze

Napisany 22 marzec 2011 - 17:25

Na jaką skale oceniacie awaryjność swoich John Deer'ów ? ?

Kolego begbie a moze opowiesz wszystkim na forum tak naprawde jakie sa przyczyny takich usterek a nie wklejasz zdjęcia usterek typowo mechanicznych i piszesz ze w JD siada elektronika.
Koledzy nie sluchajcie go Awarie ktore sa wyzej udokumentowane to tylko i wyłącznie sa spowodowane przez skrajny debilizm operatora maszyny ktory nie wie ze PARK wbija sie na postoju i do czego służy sprzęgło bo tylko tak mozna uszkodzic skrzynie w JD hehe co za jeleń tym jeździ a kolejny rzeźnik to ten co załatwił tak ten kosz od przedniego napędu wytłumaczcie mu do czego służy rewers w tych ciagnikach. Apeluje do wszystkich czytajcie instrukcje obslugii albo pytajcie bo przynajmniej 50% awarii to niewiedza ale Ci od tych JD to przeszli sami siebie.

A co myslisz ze w innych markach jest inaczej? wiekszosc usterek tez z winy uzytkownika, widze ze zagorzaly fan john deera jestes bo widac to po stwierdzeniu ''...ktory nie wie ze PARK wbija sie na postoju i do czego służy sprzęgło bo tylko tak mozna uszkodzic skrzynie w JD...'' ja mysle ze skrzynia zarowno w johnie jak i innych moze sie posypac rowniez sama z siebie bo z tego co tu napisałes to wychodzi na to ze jak ktos bedzie jezdzil zgodnie z instrukcja itd to john jest niezniszczalny tzn wieczny:P Nie dajmy sie zwariowac ciagnik jak ciagnik i awarie zawsze beda.

Edytowany przez rino, 22 marzec 2011 - 17:27.


#55 Share hubert9595

hubert9595

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:konie, praca w gospodarstwie, maszyny, motoryzacja

Napisany 22 marzec 2011 - 19:48

Na jaką skale oceniacie awaryjność swoich John Deer'ów ? ? akumulator jest ok ale rozruchem też go męczyłem i miał ciężko

#56 Share Duzy1

Duzy1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie Borkowo
  • Zainteresowania:rolnictwo, nowe technologie

Napisany 22 marzec 2011 - 20:02

Na jaką skale oceniacie awaryjność swoich John Deer'ów ? ? Prawdopodobnie paliwo gdzieś przyłapało

#57 Share unki

unki

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 116 postów

Napisany 22 marzec 2011 - 23:29

Na jaką skale oceniacie awaryjność swoich John Deer'ów ? ? Sam napisałeś ze zajmujesz sie sprzedażą częsci czyli nie masz pojęcia od czego biorą sie tego typu usterki i obrażasz mnie mówiac ze nie potrafie odróżnic skrzyni mechanicznej od blokady (parku) a przy okazji pokazujesz jak niewiele wiesz i że nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Szkoda gadać!!!

#58 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 22 marzec 2011 - 23:52

Na jaką skale oceniacie awaryjność swoich John Deer'ów ? ?

A co myslisz ze w innych markach jest inaczej? wiekszosc usterek tez z winy uzytkownika, widze ze zagorzaly fan john deera jestes bo widac to po stwierdzeniu ''...ktory nie wie ze PARK wbija sie na postoju i do czego służy sprzęgło bo tylko tak mozna uszkodzic skrzynie w JD...'' ja mysle ze skrzynia zarowno w johnie jak i innych moze sie posypac rowniez sama z siebie bo z tego co tu napisałes to wychodzi na to ze jak ktos bedzie jezdzil zgodnie z instrukcja itd to john jest niezniszczalny tzn wieczny:P Nie dajmy sie zwariowac ciagnik jak ciagnik i awarie zawsze beda.

Unki(z resztą nie tylko on)stosuje rosyjskie metody, w razie awarii zawsze winny jest człowiek(operator, pilot itp), sprzęt zawsze jest ok. Słyszał ktoś, żeby Rosjanie przyznali, że ich sprzęt zawiódł(np. Kursk)? Tak samo awaria JD zawsze będzie winą operatora, bo przecież niemożliwe, żeby amerykański ciągnik się zepsuł bez winy kierowcy :blink: .

Na początku tematu jest ciekawe zdanie "nie wiem czy teraz jest sens jezdzic na opale a robert chyba jezdzi na ON pozatm na ON pompka tez ma prawo sie popsuć ". Jeśli paliwo jest ok to pompka nie ma prawa się popsuć. W ten sposób można by uzasadnic każdą awarie(silnik tez ma prawo sie pospuć :blink:), ale po co to robić?

#59 Share sisuTL100JD5720

sisuTL100JD5720

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 50 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Włoszczowy
  • Zainteresowania:rolnictwo, mechanizacja, elektronika, :D NH :D

Napisany 23 marzec 2011 - 01:11

Na jaką skale oceniacie awaryjność swoich John Deer'ów ? ? koledzy Mariusz i Unki w 100% sie z wami zgadzam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tak własnie wiekszosć użytkowników je ocenia

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Na jaką skale oceniacie awaryjność swoich John Deer'ów ? ? Dzisiaj, 15:38
  •  

#60 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 marzec 2011 - 08:40

Na jaką skale oceniacie awaryjność swoich John Deer'ów ? ? @mariusz-jak tak widzę co niektórych (ba całkiem sporą ilość :P ) operatorów naszych maszyn to i tak jestem pełen podziwu dla wytrzymałości ciągników...


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy