Skocz do zawartości




Reklama



Remont C-360


  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie
825 odpowiedzi na ten temat

#781 GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2143 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 styczeń 2014 - 20:03

Skrzynie to da się przepłukać ale w okolicy pompy podnośnika jest największy syf i aby go wyczyścić trzeba zdemontować dekiel z pompy

#782 plapla123

plapla123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 319 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 styczeń 2014 - 20:33

A co myślisz o wlaniu jakiegoś preparatu coś takiego co się wlewa do oleju w silniku żeby rozpuścić nagar i ładnie wszystko wylatuje.

#783 traktor11

traktor11

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 179 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Hrubieszów

Napisany 29 styczeń 2014 - 20:43

Zobacz postplapla123, o 29 styczeń 2014 - 17:21, powiedział:

Panowie jak w C-360 wyczyscić skrzynię biegów i tylni most z oleju Hipol i z innych syfów pozostających po spuszczeniu oleju ponieważ chcę ją zalać olejem hydrauliczno-przekładniowym bo takim jest zalany drugi nowy ciągnik Famtrac 690 i czy nie będzie on za rzadki do skrzyni w C-360.
raczej bym tego nie polecał oleju do 60-tki bo to skrzynie i pompa starej generacji i w lecie może ciec wszędzie

#784 GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2143 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 styczeń 2014 - 21:02

http://www.agrofoto....amiast-hipol-6/
Mozę z tad coś wywnioskujesz

#785 plapla123

plapla123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 319 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 styczeń 2014 - 11:14

Dzięki ale też trudno wywnioskować coś z tego tematu bo zdania są też podzielone u mnie chodzi o olej Texaco 15w-30 bo takim zalany jest cały nowy ciągnik silnik i skrzynia. Nie jest on tani bo do C-360 koszt oleju to ok 450-500zł ale wymiana  bardzo ułatwiła by mi pracę w gospodarstwie oczywiście nie patrzyłbym na koszty gdybym wiedział ze skrzynia i podnośnik C-360 będą działać na tym oleju.

#786 UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2583 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 09 luty 2014 - 21:41

Za rzadki do C-360 pewnie będzie, znaczy jak by pompa i rozdzielacz był ok nie ma problemu ale pewnie zgrzyt skrzy by był. Ja w MTZ mam w skrzyni jakiś ostro gesty olej przekładniowy to nie ma żadnego zgrzytu w takich starych skrzyniahc to jak najgęściejszy tylko w C-360 musi zasilić hydraulike
Mój Wladimirec podbija świat

#787 Klimston

Klimston

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 15 postów
  • 25368766
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wólka Gościeradowska

Napisany 11 luty 2014 - 10:48

Witam
Powoli zaczynam remont 60 i potrzebuje nr koloru RAL zółtej farby taki jak ma użytkownik URSUS16 na swojm 3p.

Z góry Dziękuję :)

#788 majes

majes

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 450 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 luty 2014 - 08:13

Czy w nowych 3P napisy URSUS C360-3P na masce i przednim grilu był malowane czy naklejane takimi naklejkami jak są teraz dostepne?
Dlaczego tu nie można wstawiać zdj?

Edytowany przez majes, 23 luty 2014 - 08:25.


#789 2701

2701

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 95 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 luty 2014 - 09:10

Do 1989 roku były malowane potem naklejki.

#790 mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1982 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:mechanika muzyka

Napisany 23 luty 2014 - 10:14

Ciekawe  bo  ja  z  '87r widziałem  z  naklejkami .........

#791 majes

majes

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 450 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 luty 2014 - 10:20

A te naklejki to były takie jak dzisiaj są do kupienia, czarne napisy na srebrnym tle czy czarne napisy naklejane na maskę?

Edytowany przez majes, 23 luty 2014 - 10:21.


#792 2701

2701

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 95 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 luty 2014 - 14:08

Muszę się poprawic wiem  ze końcówka roku 87 była jeszcze malowana(moze nie wszystkie) a 88 to naklejki, w tych latach braliśmy 2 i takie były w nich oznaczenia... a naklejki były takie jak obecnie.

Edytowany przez 2701, 23 luty 2014 - 14:11.


#793 blondynek2004

blondynek2004

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 227 postów
  • 50795790
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 03 marzec 2014 - 20:25

Podepnę się pod temat jestem w trakcie remonto mojej c-360. W środę odbieram głowice po regeneracji i będę już składał. I tu pojawia się moje pytanie a mianowicie czy uszczelki pod głowicę smaruje się czymś czy nie? Wiem że może wydać wam się to dziwne ale to mój pierwszy tak poważny remont i stąd moje pytanie. Do pozostałych uszczelek zakupiłem hermetyka tylko nie wiem co z tymi pod głowice.
A i jeszcze jedno pytanie jakim momentem dokręca się głowice na zimno bo z tego co wyczytałem w instrukcji to nic na ten temat nie ma. Jest tylko powiedziane jakim momentem dokręca się głowice ale na gorąco i jest to 14-15 kGm. Tak jest w instrukcji. Liczę na waszą pomoc.

#794 mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1982 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:mechanika muzyka

Napisany 03 marzec 2014 - 20:30

Ja uszczelki pod głowicę  smaruję  zawsze  towotem

#795 blondynek2004

blondynek2004

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 227 postów
  • 50795790
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 03 marzec 2014 - 21:12

tak przypuszczałem ale lepiej się upewnić a co do dokręcania samej głowicy wiesz może kolego jakim momentem na zimno dokręcić??

#796 mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1982 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:mechanika muzyka

Napisany 03 marzec 2014 - 21:45

Te  momenty  są  na  zimno ,tak  pisze  w  starej  instrukcji  4011

#797 balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1726 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 marzec 2014 - 21:47

Ja uszczelki pod głowicę nigdy nie smarowałem i nie smaruję smarem a co dociągnięcia głowicy to 150 Nm w kilku etapach czyli 35-60-90-120-150 tylko najpierw przykręć delikatnie kolektory żebyś później nie miał z nimi problemów.

Edytowany przez balcerek1, 03 marzec 2014 - 21:47.


#798 blondynek2004

blondynek2004

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 227 postów
  • 50795790
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 03 marzec 2014 - 22:03

no właśnie w mojej mądrej książce od C-360 jest powiedziane że najpierw trzeba lekko dokręcić głowice a następnie dociągać w kilku etapach ale co ile to już tego nie napisali. Tylko na samym końcu jest powiedziane to o "gorącym" dociąganiu. A i jeszcze wyczytałem że po pierwszych 50 mth należy znów dociągnąć tym samym momentem czyli 14-15 kGm i też na gorąco.
dzięki kolego @balcerek za info przyda się bo klucz już z kołowałem także teraz aby czekać na głowice i do przodu.
to już nie wiem teraz czy smarować czy nie

#799 mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1982 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:mechanika muzyka

Napisany 04 marzec 2014 - 08:08

To  że  nie  od razu pełnym momentem  jest na  tyle oczywiste  że  nie ma sensu o  tym  pisać

Edytowany przez mariuszd93, 04 marzec 2014 - 08:28.


AgroFoto

  • Reklama AgroFoto
  •  

#800 majes

majes

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 450 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 marzec 2014 - 10:59

jaką polecacie skrzynkę na bezpieczniki zamiast oryginalnej? Najlepiej jak by miała ze 2 bezpieczniki więcej, była na małe bezpieczniki samochodowe, weszła w oryginalne miejsce.





Zobacz także