Skocz do zawartości

Zdjęcie

Remont C-360


1637 odpowiedzi na ten temat

#1581 Share KULAWA_KOZA

KULAWA_KOZA

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2117 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska KOL.
  • Zainteresowania:Wędkarstwo

Napisany 27 sierpień 2016 - 01:33

Remont C-360

Ja do mycia silników uzywam zawsze DIMER-a .Jest niezawodny .

Na cały ciągnik idzie mi 2l-koszt 30zł .

Bez rozcieńczenia .


Edytowany przez KULAWA_KOZA, 27 sierpień 2016 - 01:34.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 23:00
  •  

#1582 Share TheEnd

TheEnd

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 wrzesień 2016 - 20:11

Remont C-360

Faktycznie dobry środek ten Dimer tylko, wszystko rdzewieje w kilka minut, dosłownie w oczach :blink: :blink:



#1583 Share jahooo

jahooo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1755 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Krasnystaw - lubelskie

Napisany 05 wrzesień 2016 - 22:04

Remont C-360

Bo do mycia trzeba go rozcieńczać tak, jak piszą na opakowaniu. Jak umyjesz samym dimerem, to nawet gumowe przewody zeżre w oczach.



#1584 Share TheEnd

TheEnd

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 wrzesień 2016 - 22:38

Remont C-360

pianownica ustawiona zgodnie z instrukcją 1:3, po spłukaniu 10 minut i rdza



#1585 Share jahooo

jahooo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1755 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Krasnystaw - lubelskie

Napisany 06 wrzesień 2016 - 06:42

Remont C-360

1:3 ale już rozrobionego DIMER-a, a rozrabia się go do ciężkich zabrudzeń 1:10 z tego co pamiętam. Do mycia samochodu 1:50. A rdzewieje, bo ma bardzo agresywny skład. Aluminium robi się szare. Jak nie opłukałem gumowego weża od paliwa, to spękał z wierzchu w tydzień tak, jakby miał ze 30 lat. Konieczne opłukanie solidne, najlepiej z jakimś neutralizatorem. Ci, co robią to profesjonalnie, mają cały zestaw środków.

Ja blok silnika po myciu po prostu wycieram szmatą do sucha, części też.



#1586 Share mateuszt

mateuszt

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisany 17 wrzesień 2016 - 21:08

Remont C-360

Witam,

Koledzy, czeka mnie remont mojej 360. Z tematu wynika że dobry zestaw naprawczy to Chełmno premium plus. Jest on dosyć drogi(w sklepie internetowym 1600 za komplet). Znajdę gdzieś taniej? Warto tyle wydawać. czy lepiej kupić zwykły zestaw Chełmno premium, który de facto jest sporo tańszy? Oprócz tego do wymiany będą wtryski, jakiej produkcji szukać?



#1587 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 681 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki Polska motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 17 wrzesień 2016 - 21:17

Remont C-360

Nigdzie nie znajdziesz taniej bo sam tłok gorzycki kosztuje  200 zł plus tuleja 100 coś i pierścienie prima najlepszy zestaw na rynku jakościowo.Jak chcesz żeby ciągnik chodził minimum 15 lat dobre to tylko takie zestawy decyzja należy do ciebie.Po 2 primo  nie wtryski tylko końcówki wtrysków całą obudowę się wymienia jeśli główki są wyrobione lub jest pęknięta.Końcówki wtrysków  Wuzetem taki szedł na pierwszy montaż kupujesz  i niesiesz z razem wtryskiwaczami do zakładu zajmującego regeneracją pomp i wtrysków mówisz żeby ustawili  ci na 160 bar lub 165 radzę 160.Jakbyś trochę poszperał  to sam byś znalazł



#1588 Share toek

toek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisany 26 wrzesień 2016 - 09:56

Remont C-360

Teraz najlepszym i najpewniejszym zestawem jest Chełmno,ostatnio u wujka załozylismy Waryński i nawet chodzi , złych objawów nie zauważyłem.

Pojechaliśmy na Agrome po Chełmno ale wybrali to zostało Mahle Zetor THM i Waryński, noto wzieliśmy Waryński w ciemno, z opini wynika ze dobre zestawy noi zaryzykowaliśmy.Na razie pracuje ciągnik ok.

Mahle to już bubel , THM też a do Zetora jakoś nie mam przekonania.

Chełmno nigdy mnie nie zawiodło, moim zdaniem najlepsze zestawy, tak samo dobre jak PDC.

 

Jeśli o mnie chodzi to uważam, że Mahle naprawdę dobre części, nie wiem skąd ta opinia. 

Pozdrawiam.



#1589 Share TheEnd

TheEnd

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 listopad 2016 - 21:05

Remont C-360

Temat remontowy ogólny więc tutaj napiszę :P

Regeneracja części silnika w toku, co nowe to kupione więc czas pogrzebać w skrzyni. sprzęgło spalone choć tarcze nie stare to olej zrobił swoje. taka skrzynia to dla mnie coś nowego więc krótki filmik bo ten luz i ogólne działanie mi nie pasuje



#1590 Share jahooo

jahooo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1755 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Krasnystaw - lubelskie

Napisany 11 listopad 2016 - 19:45

Remont C-360

Krzywe łapki popychające łożysko ?

A luz zaiście spory, trzeba chyba zajrzeć do skrzyni



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 23:00
  •  

#1591 Share TheEnd

TheEnd

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 listopad 2016 - 22:36

Remont C-360

Zacząłem składać ten silnik i się zastanawiam jak lekko ma się kręcić wał przy założonych wszystkich 4 tłokach bez głowic, teraz wał się obraca przy użyciu klucza z lekkim oporem. Z dużym oporem wchodził sworzeń jednego z tłoków po czym tłok dość sztywno siedzi na korbowodzie i teraz się zastanawiam czy to się dotrze czy rozbierać i kombinować coś z tym korbowodem?

 

stopy główne jak i korbowe dokręcałem kluczem mannesmann czyli tanim więc nie wiem czy bardziej nie dokręcić 140Nm dla głównych i 100 dla korbowych



#1592 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 26 listopad 2016 - 23:33

Remont C-360

Jeśli posmarowałeś panewki i tuleje wewnątrz olejem silnikowym to teraz tylko podładuj akumulatory i powinno wszystko zagrać.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#1593 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 681 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki Polska motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 27 listopad 2016 - 00:45

Remont C-360

Sworzeń ma ciasno siedzieć  w tłoku i na pewno się obróci nawet jeśli się obraca z problem to siła wytworzona przez wybuch będzie obracała tłok



#1594 Share TheEnd

TheEnd

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 listopad 2016 - 09:24

Remont C-360

w takim razie odginam podkładki, zakładam zawleczki, montuję resztę, zostało w sumie najgorsze czyli rozrząd i pompa wtryskowa.

Na połączeniu pompy olejowej ze smokiem jest jakaś uszczelka?



#1595 Share traktor11

traktor11

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 303 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Hrubieszów

Napisany 27 listopad 2016 - 10:43

Remont C-360

Zacząłem składać ten silnik i się zastanawiam jak lekko ma się kręcić wał przy założonych wszystkich 4 tłokach bez głowic, teraz wał się obraca przy użyciu klucza z lekkim oporem. Z dużym oporem wchodził sworzeń jednego z tłoków po czym tłok dość sztywno siedzi na korbowodzie i teraz się zastanawiam czy to się dotrze czy rozbierać i kombinować coś z tym korbowodem?

 

stopy główne jak i korbowe dokręcałem kluczem mannesmann czyli tanim więc nie wiem czy bardziej nie dokręcić 140Nm dla głównych i 100 dla korbowych

Wał z korbami powinien kręcić się bez zadznych zacięć , oporów czyli jednostajnie jak pisałeś wcześniej z lekim oporem  .

Sworznie tłokowe mają wchodzić lekko w główkę korbowodu palcami wsówa się je a w tłoku mają stać na sztywno .

Co do ponownego rozbierania to jak mocno spasowane może obrucić w tłoku .

 

w takim razie odginam podkładki, zakładam zawleczki, montuję resztę, zostało w sumie najgorsze czyli rozrząd i pompa wtryskowa.

Na połączeniu pompy olejowej ze smokiem jest jakaś uszczelka?

Uszczelka jest moędzu smokiem a pompą olejową coś w podobie jak do kolektora wodnego 



#1596 Share jahooo

jahooo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1755 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Krasnystaw - lubelskie

Napisany 27 listopad 2016 - 17:48

Remont C-360

Silnik po złożeniu ma odpalić z akumulatora bez problemu, bez ciagania itp. Kilka obrotów wału żeby odpowietrzyć pompę wtryskową i ognia.

Dodam, że ułatwieniem może być przed montażem głowic rozprowadzić po tłokach naokoło po 1-2cm3 oleju silnikowegoaby lekko uszczelnić pierścienie



#1597 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7604 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 27 listopad 2016 - 17:54

Remont C-360

Pompa się napełni przy odpowietrzaniu. Do wtryskiwaczy musi dojść paliwo. 


KPK Kumurun Team

#1598 Share TheEnd

TheEnd

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 listopad 2016 - 19:44

Remont C-360

Wał z korbami powinien kręcić się bez zadznych zacięć , oporów czyli jednostajnie jak pisałeś wcześniej z lekim oporem  .

Sworznie tłokowe mają wchodzić lekko w główkę korbowodu palcami wsówa się je a w tłoku mają stać na sztywno .

Co do ponownego rozbierania to jak mocno spasowane może obrucić w tłoku .

 

Uszczelka jest moędzu smokiem a pompą olejową coś w podobie jak do kolektora wodnego 

Sworzeń lekko nie wchodził ani ten ani inne, wszystkie wbijane lekkim gumowym młotkiem każdy tak samo wchodził i tylko na tym lekki opór jest.

Zaryzykuję i to zostawię jak jest, może tylko za mało oleju dałem przy montażu tego sworznia .

 

Uszczelka faktycznie jest w zestawie uszczelek ale otwór przez który ma płynąć olej jest tak zrobiony że zasłania 1/4 światła rury więc myślałem że to nie ta.

 

Jutro po pracy skończę go składać i teraz pytanie czy może zaczekać tydzień na odpalenie bo na zjechanie całości czas będzie dopiero w sobotę

 

W którą stronę ma być miska olejowa? zdejmowałem ją w sierpniu i już nie pamiętam czy korkiem od strony filtra oleju czy pompy wtryskowej


Edytowany przez TheEnd, 27 listopad 2016 - 19:48.


#1599 Share jahooo

jahooo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1755 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Krasnystaw - lubelskie

Napisany 27 listopad 2016 - 19:45

Remont C-360

Chyba odpowietrzy przy napełnianiu. Do odpowietrzenia wtryskiwaczy wystarczy kilka obrotów wału na poluzowanych przewodach, jeśli pompa jest napełniona pompką ręczną. Gorzej to wygląda w 3p.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 23:00
  •  

#1600 Share traktor11

traktor11

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 303 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Hrubieszów

Napisany 28 listopad 2016 - 11:35

Remont C-360

TheEnd można spokojnie poczekać z odpaleniem do soboty .

 

Miska idzie korkiem spuszczania oleju od strony filtra oleju .

 

Sforznie zabijałeś młotkiem gumowym w tłoka ? Czy tylko w korbowód  bo tłoka nagrzewa się razem z główką korbowodu a sworznia nie i wtedy leko wchodzi  .


Edytowany przez traktor11, 28 listopad 2016 - 11:37.


Podobne tematy remont c360