Skocz do zawartości

Zdjęcie

Remont C-360


1660 odpowiedzi na ten temat

#141 Share Davidastra

Davidastra

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 863 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpackie

Napisany 25 styczeń 2009 - 15:51

Remont C-360 masseyferguson6140 jak się sprawują te opony co masz na tyle w c 360 ??????

Opus meum est


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 11:41
  •  

#142 Share masseyferguson6140

masseyferguson6140

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1432 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie(okolice Łukowa)

Napisany 25 styczeń 2009 - 15:57

Remont C-360 Te opony są radialne produkcji rosyjskiej były sporo tańsze od polskich przez 5lat dużo się nie zużyły jestem bardzo z nich zadowolony.
Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

#143 Share Arni

Arni

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1234 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. warmińsko -mazurskie

Napisany 25 styczeń 2009 - 16:26

Remont C-360 Ja jestem właśnie po remoncie Ursusa C-355 i wlałem w niego 10 tys. Został wyremontowany cały silnik, hamulce, zamiast prądnicy został kupiony alternator. Kupiliśmy też nowe obręcze tylne i opony. Jeszcze czeka nas zakup kabiny, maski, błotników. W najbliższym czasie będziemy tez malować blok silnika i felgi przednie i tylne :( A i po tym remoncie liczy mth i wskazuje obroty silnika.
17 lutego 2007r - 17 lutego 2012 pięć lata na af!

#144 Share maximus099

maximus099

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 73 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 styczeń 2009 - 19:56

Remont C-360 Może mi ktoś tak orientacyjnie powiedzieć ile wyniesie mnie koszt rematu.
Mam zamiar wymienić maskę, błotniki tylnie, uszczelnić silnik i tylni most, wymniana szczenek na hamulcach, pomalować całość ewentualnie kupić jeszcze nowy fotel i kierownice. Proszą o szybką odmowiedź (zmieszcze sie w 2tyś.) Jakim preparatem umyć całość.

byłbym wdzięczny gdyby ktoś kto sie aktualnie w cenach orientuje odpowiedział mi na to pytanie.

#145 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 styczeń 2009 - 21:47

Remont C-360 Wymieniłem wałki sprzegłowe + komplet przekaznika mocy -!,5 tywssiąca zł.

#146 Share Davidastra

Davidastra

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 863 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpackie

Napisany 26 styczeń 2009 - 01:22

Remont C-360 maximus błotniki tylne około 400 obydwa
maska nie jestem pewien ale około 500
uszczelki może 100
farba 200 na całość
soda kaustyczna jest dobra do mycia
a jak nie to arwa K2
i póżniej karcher

Opus meum est


#147 Share maximus099

maximus099

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 73 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 styczeń 2009 - 20:43

Remont C-360 Spryskalem płynem arwa K2 i później karcharem z ciepłom wodą i są miejsca małe ale są gdzie bród nie zaszedł pomóżcie co robić??? Jak wy usuwaći e brud tylko tak dobrze aby mozna było później malować???

#148 Share samczyk1991

samczyk1991

    Technik mechanik

  • Members
  • PipPipPip
  • 1058 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:Rolnictwo,a w szczególności jej mechanizacja.

Napisany 28 styczeń 2009 - 21:24

Remont C-360 Kolega czyścił 60tke sodą kaustyczną, trzeba uważać bo to żrący środek, rozpuszczasz w wodzie i nanosisz na miejsca. Wyczyści Ci miejśca "do gołej blachy". Ale to niebezpieczna czynność, osobiście bym Ci ją odradził , ale pisze bo o takim sposobie słyszałem. Spróbuj tej metody w ostateczności gdy inne środki nie pomogą.
Wieczny kawaler ;)

#149 Share maximus099

maximus099

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 73 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 luty 2009 - 20:56

Remont C-360 Zeszło środkiem o nazwie 'DIMER' tez żrący środek.

#150 Share bolo12121

bolo12121

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 206 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 17 luty 2009 - 20:23

Remont C-360 Otóż sprawa przedstawia się następująco robiłem remont silnika w C360 teraz się dociera i z wydechy zaczyna pluć olejem czy to normalne podczas docierania ???? bo to ze może trochę brac olej to wiem
kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 11:41
  •  

#151 Share miszka31

miszka31

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1138 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:siedliszcze koło dubienki
  • Zainteresowania:maszyny rolnicze

Napisany 17 luty 2009 - 20:30

Remont C-360 bardzo normalne,nawet wskazane by się nie docierał na sucho,mój nowy ursus1222 był zarzygany cały dzwoniłem do dilera czy tak ma być,odp tak nawet powinno być ,dopiero po 50mtg przestał a w orce powypalał resztki oleju z tłumnika,powinien się ułożyć pozdrawiam

#152 Share bolo12121

bolo12121

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 206 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 17 luty 2009 - 20:35

Remont C-360 Z góry dzięki za odp
kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

#153 Share Tadeusz1212

Tadeusz1212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 564 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 18 luty 2009 - 07:32

Remont C-360 Znajomy też robił remont c-360 i miał identyczna sytuacje jak Ty @bolo12121 więc to normalne.

#154 Share mlody8285

mlody8285

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisany 18 luty 2009 - 08:23

Remont C-360 spokojnie bez nerwów dwa tygodnie temu przerabiałem to samo ułożom sie pierścienie i będzie OK :)

#155 Share igorass

igorass

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 482 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 luty 2009 - 08:54

Remont C-360 @bolo 12121 - mam prośbę, weź zaedytuj temat bo napisałeś "Ręmont" zmiast poprawnego Remont :)

#156 Share KAROL4

KAROL4

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 530 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 18 luty 2009 - 09:22

Remont C-360 Czy dobrze zalożyleś pierścienie olejowe?Jak dobrze pamiętam jest opcja po obróceniu,że zamiast zgarniać olej będą pchały w górę z gladzi cyl.Do tego na docieraniu potrafi któryś pęknąć(wiadoma jakość ,lub dawanie po garach)

#157 Share kombajn

kombajn

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 254 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie/Plock/Radzanowo/JURYSZEWO
  • Zainteresowania:Maszyny ich przeróbki, przebudowy i udoskonalenia :) z pasją buduje konstrukcje od podstaw mam wiele pomysłów za mało czasu i pieniędzy...<br />

Napisany 18 luty 2009 - 11:12

Remont C-360 miałem taką samą sytuację z 360 po remoncie lał sie olej tłumika okazalo sie ze źle ustawiłem zawory a Dokladnie był za duuuży luz na ssących, po wyregulowaniu luzu i po tym jak silnik sie ułożył wszystko chodzi bez zarzutu wiec bez paniki :)
Wszystko to jest moją osobistą opinią. więc prosze jej nie krytykować. chyba że pisze głupoty ;)

#158 Share masseyferguson6140

masseyferguson6140

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1432 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie(okolice Łukowa)

Napisany 18 luty 2009 - 21:47

Remont C-360 Ja pamiętam że moja 60 na początku troszkę po remoncie rzucała olejem mówił mi ojciec że jak kiedyś kupił nową C330 i jak wracał na kołach z pod Warszawy to jak wysiadł w domu to był mocno uwalony w oleju :) także uważam że jest to normalne zjawisko na początku przy docieraniu z czasem na pewno ustanie.
Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

#159 Share Miki7211

Miki7211

    Rolas z Wielkopolski

  • V.I.P.
  • rank
  • 1743 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolskie. Gostkowo

Napisany 18 luty 2009 - 22:20

Remont C-360 Olej w wydechu jest istotna rzeczą po remoncie podczas docierania. Z strony technicznej wygląda tak że na pierścieniach jest po prostu nie szczelny i przepuszcza olej później sie dociera na pierścieniach robi sie silnik szczelny i już nie pluje olejem :)

Moje Filmiki

Pozdrawiam


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 11:41
  •  

#160 Share esdes

esdes

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisany 26 luty 2009 - 22:43

Remont C-360 Powiem szczerze że 10 tys. za remont to trochę przydużo. Ja sam osobiście robiłem taką sprawęw moim C-360 i wyniosło mnie to 5,5 tys. A co chodzi o szczegóły to wyglądało to tak -> szlif wału + planowanie i wymiana gniazd w głowicach+ 2 nowe korbowody(dwa tylko stulejowane zostały) + cztery komplety tulej i tłoków z pierścieniami zetorowskie + tarcza sprzęgła + komplet łożysk silnik włącznie ze sprzęgłem, pompa i wtryski regeneracja + pompa olejowa(nowa)+odżutnik tylny nowy,oczywiście komplety usczelek pasek klinowy podkładki itp,itd do tego naprawa chłodnicy czyli rozlutowanie jej i czyszczenie że jak nowa +nowiuśki alternator z akumulatorami 6V 165h Centry do tego tył zrobiony bo strasznie wył + hamulce.To wszystko kupowałem lub woziłem do szlifów i planowania sam a by było taniej a rzeczy z dobrych firm trzeba nieraz tylko poszukać po sklepach. W tych 5,5 tysiącach majster wziął 600 zł ale to taki porządnota facet że jak się czepił to go trudno było wygonić z garazu bo chciał wszystko zrobić, to też zajrzał do skrzyni i polikwidował luzy w przekładni biegów, wymienił olej też w niej oraz w podnośniku sprężynę bo puszczał.W tych 5,5 tysiącach zmieściłem się też w malowaniu całości a więc maska błotniki ( Nobiakryl - lakier samochodowy czerwień meksykańska) Kabina i reszta( Stalochron czarny ) oraz felgi na srebrno (Hammerite). Do tego doszła wymiana całej instalacji na nową aczkolwiek kable sobie załtwiłem i pociągnąłem po swojemu.Fakt że jak mi facet rozebrał ciągnik w październiku tak mógł przyjśc dopiero w lutym by go złożyć bo 3 miesiące nad nim siedziałem wieczorami po pracy i wszystko czyściłem malowałem poprawiałem.Ale teraz wygląda extra. I tak jak chciałem i w środku ma to ck chciałem i nie kupiłbym żadnego Zetora. Kabinka uszczelnoina wszystkie luzy polikwidowane - naprawdę wiem co w nim zrobiłem i jak.Jeszcze tylko radyjko podłączę i będzie naprawdę OK. A co chodzi o same motogodziny i obroty o których mówisz to żeby to działało wystarczy kupić linkę za 6 PLN i już jest OK. Sądzę że dobry remont Ciągnika nie musi kosztować aż tak dużo ale wiemy dokładnie w co te pieniądze wkładamy a powiem szczerze że sam silnik są firmy które robią za 3000 zł ale nikt nie wie do końca co tam w tym silniku jest i z jakich części jest on złożony.

Podobne tematy remont c360