Polecane posty

asharot    446

Pamięta może ktoś czy otwory w bloku na szpilki od głowic w C-360 są przelotowe ?

Pytam bo po 3 latach od remontu cieknie mi dośc mocno olej  jakby spod uszczelek głowic z obu stron i tak se tłumaczę że może po szpilkach leci. Uszczelki wyglądają na OK , płynu nie ubywa i kompresja też nigdzie nie ucieka.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Jak mnie pamięć nie myli nie są.A gdyby jednak,uszczelka nie puści oleju,musiałob by ją pierwszo wyrwać.Podejrzewam że wycieki są spod pokryw klawiatury.Najlepiej umyj silnik rozgrzej go i zaopserwuj sytuację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

też mi mi się wydaje że nie są przelotowe


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie na pewno nie były, bo jak robiłem głowice to pamiętam dmuchałem w nie powietrzem i szmatką zakrywałem, żeby nie pryskało wszędzie wokół. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

Spotkał się ktoś z was z tym że pod tulejami nie było podkładek? 

U mnie jest taka przypadłość że tuleje bez podkładek są równo z blokiem, stare też ich nie miały, jedynie był silikon.

Składać tak samo bez podkładek? Jedynie dac trochę masy uszczelniające ? Czy założyć chociaż najcieńsza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

Może być i bez podkładek one są tylko i wyłącznie do regulacji właśnie wystawania tulei ponad blok. Po wciśnięciu nowej tulei powinna ona wystawać 0,02 - 0,06 mm ponad płaszczyznę i ilość dobierasz aby taki wymiar zachować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Lepiej żeby tuleja wystawała niż miało dmuchać uszczelkę chociaż żeby tuleja opadła w c-360 tego nie słyszałem,daj tą podkładkę miedzianą ona ma 0,03 0,04 grubości 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Podkładkę trzeba dać bo ona pełni bardziej rolę uszczelki niż regulacji.W uszczelce pod głowicę jest na tyle gruby pierścień miedziany że dobrze uszczelni tuleje z głowicą nawet jeśli będzie równo z blokiem.Jedyna uszczelka co się nadaje to z linku poniżej, ma na boki  między tuleje pasek miedziany gdzie najczęściej wydmuchuje uszczelkę.Te uszczelki made in ursus oryginał to o d*pę potłuc.

5d596fb24e5783e9e1b52e192ba7


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Potwierdzam te uszczelki dobre,znajomy co robi szczerupy to tylko te zakłada.Założyłem niby całe miedziane po pół roku wydmuchało na 4 od strony popychaczy gwizd było słychać.

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

Dzięki za odpowiedź.

Dobrze że napisaliście o tych uszczelkach bo miałem właśnie zakładać te oryginalne Ursusa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

zakładałem Ursusa i jeszcze się trzymają, zobaczymy czy w tym roku którąś dmuchnie, bo dotąd raz na te 2 lata obowiązkowo któraś głowica w górę :|


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230

Oryginalne to były lata temu, a teraz podrobiony ursus nie zrobi uczciwie bo taniej ryżowe z logiem puścić 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrp88    175

A u mnie poci się od strony drążków popychaczy, raz zmieniałem uszczelki i dalej trochę się sączy, silikonem to miejsce potraktować? :ph34r:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Gdzie ci się poci spod głowicy czy spod boczków silnika co jest widok na popychacze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Pewnie chodzio uszczelnienie kanałów olejowych, być może masz za wysoko osadzone tuleje i uszczelka w tym miejscu nie dociska.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

Koło rozrządu pompy wtryskowej ustawić z kołem pośrednim na znaki  "0" czy dwie kropki w jedna na kole pośrednim ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel94    21

Wał - koło pośrednie -> kropka pomiędzy dwie kropki, Pośrednie - wałek rozrządu ->Dwie kropki między 4 kropki, Pośrednie - Pompa -> 0 do 0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonh    0

Jakie polecacie zestawy naprawcze na dzien dzisiejszy do Ursusa c360? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Teraz każdy kto będzie robił kapitalkę w swoich szczerupach za każdym razem będzie pytał jaki zestaw zamiast prześledzić temat? Skąd to się bierze? Od wychowania że wszystko wiecznie podane na tacy czy brak samodzielnego myślenia oraz zainteresowania tematem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MarcelJaros
      Witam 
      Wykonuje ktoś z Was zabiegi ochrony roslin c360 i opryskiwaczem biardzki 15m? Interesują mnie wydajnościi cieczy l/ha jakie Wam wychodzą w praktyce 
      Mam zamiar pryskać 250-300l/ha  . Bedę robił osobiście kalibracje ale chciałem wiedzieć dla porównania 
      Z góry dzięki
    • Gość
      Przez Gość
      Witam, mam pytanie. Chcę zrobić remont rozsiewacza amazone.Nie wiem czy jest to model ZAE 601 czy ZAE 602. Jaka jest między nimi różnica? Problem polega na tym że zaczął mi lecieć olej ze skrzyni tak jak widać na zdjęciu. Gdzie można dostać części do tych rozsiewaczy?


    • Przez Fredovsky
      Witam. Mam problem mam problem z hamulcami w c-360. Ostatnio wymieniałem cylinderek w prawym kole wszystko złożyłem, ale ciągnik nie hamuje (ma lekkie spowalniacze). Jak kręciłem piastą dawały radę zatrzymać ale podczas jazdy mają zbyt mało siły. Układ jest odpowietrzony wg. mnie po naciśnięciu pedałów(chodzą z lekkim oporem i odbijają) płyn leci strumieniem z odpowietrzników. Więc moje pytanie czy jest jakaś regulacja na tych cylinderkach bądź jakiś inny sposób na ustawienie tego?
    • Przez MariuszKlim
      Cześć.
      Ktoś spotkał się lub korzystał/korzysta z dotacji innych niż "Czyste Powietrze" na dom lub podwórko (a dokładnie ogrodzenie od ulicy).
      w Najbliższych latach planuję przeprowadzić parę większych remontów w domu i ogrodzenie, znacie jeszcze takie dofinansowania które są wart uwagi, zwłaszcza jeśli mają małe wymogi?
      Bo Prow to chyba tylko na rzeczy gospodarcze i trzeba mieć ukończoną szkołę?
       
      Pozdrawiam
    • Przez majes
      każdej wiosny mam problem z rozsianiem nawozu. Mam podmokłe ziemie. Do tej pory czasami udało się rozsiać po przymrozku. teraz mamy zakaz stosowania przed 1 marca i efekt taki że mamy zaraz kwiecień, a u mnie nie mam mowy z wjechaniem w pole, rośliny aż proszą się o zasilenie nawozem.
      Chciałem założyć bliźniaki ale zastanawiam się nad zbudowaniem napędu gąsienicowego. Efekt końcowy chciałbym żeby był taki :)

      Gość tu ma na sprzedanie gotowy ale cena spora.
      https://www.olx.pl/oferta/naped-gasienicowy-CID5-IDjV5gr.html#3580abf2ca
      Trochę zabawy w warsztacie ale powinno się udać. Znacie może kogoś kto wykonał już taki napęd?
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj