Skocz do zawartości

Zdjęcie

Remont C-360


1659 odpowiedzi na ten temat

#1541 Share akmaly

akmaly

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2131 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 sierpień 2016 - 20:41

Remont C-360

W zasadzie to nie widzę większego sensu w szlifowaniu starych tulei. Wymiana tulei z reguły wiąże się z naprawą główną silnika, nikt od tak nie wymienia tulei. O ile silnik zalany jest płynem to może i byłby sens ale po wodzie zdarza się że powstają tak duże wżery że nie ma co ratować. Co prawda to fachowiec może dokładnie to wykonać ale można też pomierzyć i dobrać konkretne zestawy ( znajmy w sklepie mile widziany:)). Z częściami do starych ursusów jest jak jest ale są zestawy np. Krotoszyn i tam nie powinno być większych niespodzianek.

Szlifowanie przeminęło wraz z dostępem części, kiedyś co większy POM to sam dorabiał tuleje bo takie były czasy.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 22:49
  •  

#1542 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 684 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki Polska motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 22 sierpień 2016 - 20:48

Remont C-360

Były takie czasy że nie było dostępnych nominałów i ratowali  co było u siebie.Dziś nikt tego nie robi bo to więcej roboty niż sama wymiana na nominały.Chcesz mieć jakość zestawów naprawczych jakie szły na I montaż  kup Chełmno premium plus cena 360 zł za jeden zestaw  Tuleja Krotoszyn taka jak szła I montaż i tłoki Gorzyckie a większości to nie wiadomo skąd te tłoki  a cena tłoka 200 zł Gorzyckiego dzisiaj 200 zł stąd ta cena 360.Patrzyłem ceny poszczególnych elementów  co są w tym zestawie wszystko sumowałem i wychodzi to samo.



#1543 Share Marioboss

Marioboss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 142 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 22 sierpień 2016 - 21:54

Remont C-360

No dobra, to tak dla ścisłości, ten zestaw "premium" z Chełmna, to tuleja Krotoszyn, tłok Gorzyce i pierścienie prima? W takim razie, co jest w zestawie "zwykłym" Chełmno? Tyle tego jest teraz, że głowa mała.Coś będę musiał powoli zrobić z tym silnikiem, ale też nie chcę pakować milionów i nie chcę jednocześnie pakować części z gównolitu, bo szkoda roboty i pieniędzy.Jest pewność, że kupując zestaw np. Chełmno, czy Krotoszyn, czy Waryński (ponoć jedyne warte uwagi na rynku) kupujemy rzeczywiście to, co myślimy, że kupujemy, czy jakieś chińskie, czy inne gówno, z naszą naklejką? Tyle tego na rynku, że nie wiadomo.Widzę też na necie zestawy Prima,więc co to jest? Wszystko ładne, piękne na zdjęciu, ale w praktyce wychodzi ich jakość.



#1544 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 684 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki Polska motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 22 sierpień 2016 - 21:59

Remont C-360

Właśnie nie wiem jakie tłoki idą  do waryńskiego,premium i do mahle.Zestawy pakujesz raz na 10 15 20 lat decyzja należy do ciebie ja tylko po informowałem że są zestawy takie jak szły na montaż powinno być jakościowo te same co kiedyś Ja o to się nie martwię moje czekają zapakowane w karton kupione 1987 roku  pierścienie niby mam ale kupie dzisiejsze z primy


Edytowany przez Adi96, 22 sierpień 2016 - 22:01.


#1545 Share Marioboss

Marioboss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 142 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 22 sierpień 2016 - 22:19

Remont C-360

Czyli do końca nie wiadomo, co tam jest? W zestawach mahle niby są gorzyckie i powinno być ok. ale parę lat temu, dawali niby tłoki azotowane, miały ciemny kolor i cena takiego zestawu sięgała 300 pln, a to było już lata temu.Teraz tego chyba nie ma.W tamtym czasie były też tłoki zwykłe, więc był wybór.

No, jak masz PRL-owskie części, to gratuluję.Nie każdy ma tak dobrze.Niewielu myślało wtedy, żeby się zaopatrzyć na przyszłość.



#1546 Share pawel94

pawel94

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 50 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. skierniewicki

Napisany 23 sierpień 2016 - 02:13

Remont C-360

Zestaw Mahle a Zestaw Chełmno to co innego ;) W zestawie Mahle jest Tuleja Mahle, Tłok Mahle, Pierścienie- Nie pamiętam :P W komplecie Premium Plus od Chełmna jest, tak jak kolega wyżej, tłok FM Gorzyce (dawne WSK Gorzyce), tuleja Mahle Krotoszyn, pierścienie Prima Łódź :) Takie same komplety były montowane w Ursusie :D Kiedyś znalazłem artykuł w którym było że te części spełniają normy Ursusa :P

 

Oooo :D Znalazłem :P 



#1547 Share KULAWA_KOZA

KULAWA_KOZA

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2125 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska KOL.
  • Zainteresowania:Wędkarstwo

Napisany 23 sierpień 2016 - 04:26

Remont C-360

Teraz najlepszym i najpewniejszym zestawem jest Chełmno,ostatnio u wujka załozylismy Waryński i nawet chodzi , złych objawów nie zauważyłem.

Pojechaliśmy na Agrome po Chełmno ale wybrali to zostało Mahle Zetor THM i Waryński, noto wzieliśmy Waryński w ciemno, z opini wynika ze dobre zestawy noi zaryzykowaliśmy.Na razie pracuje ciągnik ok.

Mahle to już bubel , THM też a do Zetora jakoś nie mam przekonania.

Chełmno nigdy mnie nie zawiodło, moim zdaniem najlepsze zestawy, tak samo dobre jak PDC.


Edytowany przez KULAWA_KOZA, 23 sierpień 2016 - 04:27.


#1548 Share Marioboss

Marioboss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 142 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 23 sierpień 2016 - 10:13

Remont C-360

No i bądź tu człowieku mądry.Co kraj, to obyczaj.W zwykłych zestawach Chełmno są tuleje i tłoki ich produkcji, z tego co piszą na aukcjach.Czyli mam rozumieć, że zestaw premium, to to samo, co Mahle, a Mahle, to szajs? Kuzyn np. mnie namawiał na GMP, bo to tanizna, a ponoć nienajgorsze, tylko trzeba długo docierać, bo jak za szybko się da do cięższej roboty, to się zatrze, ze względu na ciaśniejsze pasowanie tych kompletów.Jego słowa.Ale to jakieś najtańsze niewiadomoco.Po sklepach u mnie, to widzę najczęściej THM i Chełmno "zwykłe".



#1549 Share zaku1990

zaku1990

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów

Napisany 23 sierpień 2016 - 10:38

Remont C-360

witam mam 2 pytanka, pierwsze to takie że mam c-360 i dzieje mi się taki problem,jak sie rozgrzeje a czasem i na zimnym ustawie obroty nie za wysokie gazem ręcznym i na przykład ruszę daje gaz nożny i powiedzmy zatrzymuje się to ma bardzo wysokie obroty, nie reaguje na gaz ręczny tylko jak tak szybko nacisnę na gaz nożny puszczę to wraca dopiero na normalne niskie, co to może  być??

A druga sprawa jak jest odpalony i łapię za przewody od wtrysków to tak na pierwszym wtrysku jest bardzo dobrze wyczuwanie pukanie podawanie paliwa i jest to równomierne a na pozostałych jest to nierównomierne i bardzo słabe pukanie. pewnie najlepiej wtryski sprawdzić?? dziękuje z góry za pomoc.



#1550 Share KULAWA_KOZA

KULAWA_KOZA

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2125 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska KOL.
  • Zainteresowania:Wędkarstwo

Napisany 23 sierpień 2016 - 11:19

Remont C-360

No i bądź tu człowieku mądry.Co kraj, to obyczaj.W zwykłych zestawach Chełmno są tuleje i tłoki ich produkcji, z tego co piszą na aukcjach.Czyli mam rozumieć, że zestaw premium, to to samo, co Mahle, a Mahle, to szajs? Kuzyn np. mnie namawiał na GMP, bo to tanizna, a ponoć nienajgorsze, tylko trzeba długo docierać, bo jak za szybko się da do cięższej roboty, to się zatrze, ze względu na ciaśniejsze pasowanie tych kompletów.Jego słowa.Ale to jakieś najtańsze niewiadomoco.Po sklepach u mnie, to widzę najczęściej THM i Chełmno "zwykłe".

 

bierz Chełmno.

Będziesz zadowolony.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 22:49
  •  

#1551 Share jacek3773

jacek3773

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 319 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świętokrzyskie

Napisany 23 sierpień 2016 - 13:11

Remont C-360

zakładałem komplety z mahle i było tuleja mahle pierścienie primy i czeskie tłoki, więc jak to rozumieć , kartoniki w oryginale były



#1552 Share TheEnd

TheEnd

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 62 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 sierpień 2016 - 19:59

Remont C-360

Warto kupić takie zestawy? http://allegro.pl/ze...5740970750.html

A do tego wał - Tyczyn czy Ostróda?

 

Tyle na forum przeczytałem że wiem już na pewno że nic nie wiem :o  :P



#1553 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 684 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki Polska motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 23 sierpień 2016 - 20:08

Remont C-360

Chełmna czy z Waryńskiego warte polecenia co do wału bierz z Ostródy



#1554 Share KULAWA_KOZA

KULAWA_KOZA

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2125 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska KOL.
  • Zainteresowania:Wędkarstwo

Napisany 24 sierpień 2016 - 02:09

Remont C-360

wał tylko i wyłącznie TYCZYN.


zakładałem komplety z mahle i było tuleja mahle pierścienie primy i czeskie tłoki, więc jak to rozumieć , kartoniki w oryginale były

 

teraz jak kupujesz mahle to tłok masz mahle tuleja też pierścienie PRIMA ŁÓDZ.

Tylko że zestawy mahle lubieją wyrzucac olej przez kolektor wydechowy, z nimi jest loteria.



#1555 Share mario9987

mario9987

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 sierpień 2016 - 09:22

Remont C-360 Witam, a jakie korbowody polecacie zalozyc, są z tyczyna po ok 140 zł, są tez o polowe tańsze tylko ciekawe czym się różnią? Zakladal ktos te tańsze ?

#1556 Share Marioboss

Marioboss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 142 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 24 sierpień 2016 - 09:59

Remont C-360

Połóż oba na wagę, to się dowiesz, czym się różnią.Ja musiałem kiedyś kupić jeden korbowód , tak na szybko i  mieli na sklepie coś tańszego i jeden taki bardziej "państwowy". Ten państwowy miał tą samą wagę, co mój, z silnika, a ten tańszy był sporo lżejszy.Na upartego, to można by powiedzieć, że jak wymieniasz cały komplet z jednej firmy, to powinno być ok. ale pozostaje jeszcze kwestia materiału, z którego to jest zrobione.Zapewne to popularny, stosowany dziś dość często tzw. "gównolit" :rolleyes: Dzisiaj z tymi częściami, to jest ciężka sprawa, bo człowiek stara się niby kupić te najlepsze, najbardziej zbliżone do orginalnych, ale  wcale nie jest powiedziane, że to są najlepsze,bo czasem może być zapakowane byle gówno nie wiadomo  skąd i naklejona nasza naklejka.Ja np. popytałem trochę w sklepie o tych kompletach naprawczych i ponoć te do 200 pln "za dziurę" to jest niby porównywalna jakość, za wyjątkiem thm i gmp itp. gówien.Każda firma robi podobnie, np. zestawy prima są w cenie około 180pln za dziurę, chełmno zwykłe po 180 wzwyż, podobnie mahle, ponoć tam czeski tłok siedzi, zetor polska tak samo, a te najdroższe z chełmna są tak drogie ponoć tylko dlatego, że sam gorzycki tłok kosztuje 160pln.I bądź tu człowieku mądry.



#1557 Share mario9987

mario9987

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 sierpień 2016 - 11:02

Remont C-360 No wlasnie i tak sie zastanawiam czy placic za firme i miec to samo co kosztuje polowe ceny.

#1558 Share Marioboss

Marioboss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 142 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 24 sierpień 2016 - 14:24

Remont C-360

To jest właśnie odwieczny problem, czy wysoka cena idzie w parze z wysoką jakością.Te korbowody, które ja widziałem wtedy, to rzeczywiście było jakieś gówno.Całe błyszczące, podczas gdy ten fabryczny, był ciemny, jak te w silniku.Dzisiaj inni "producenci" się wycwanili i robią to tak, żeby jak najbardziej przypominało orginał i żeby ktoś sobie właśnie pomyślał, że może lepiej nie przepłacać, bo wszystko to samo, ale czy tak jest, to pewności nie mamy.Korbowód to równie poważna sprawa, co wał korbowy i jak kupisz z gównolitu, to może szybko narobić gnoju w silniku, jak pęknie, czy się skrzywi.Szczęśliwi ci, którzy mieli myślących dziadków/ojców i po dziś dzień posiadają zachomikowane części wyprodukowane w tej niedobrej komunie, gdzie wszystko było do d*py :P



#1559 Share mario9987

mario9987

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 sierpień 2016 - 14:43

Remont C-360 No właśnie, gdyby dalo sie zrobic te co mam to nawet nowych bym nie szukal ale u mnie w okolicy nie ma zakladu ktory by wyprostowal korbowod, tulejki wymienia i nic wiecej.

Edytowany przez mario9987, 24 sierpień 2016 - 14:45.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 22:49
  •  

#1560 Share jacek3773

jacek3773

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 319 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świętokrzyskie

Napisany 24 sierpień 2016 - 19:09

Remont C-360

wał tylko i wyłącznie TYCZYN.


 

teraz jak kupujesz mahle to tłok masz mahle tuleja też pierścienie PRIMA ŁÓDZ.

Tylko że zestawy mahle lubieją wyrzucac olej przez kolektor wydechowy, z nimi jest loteria.

może i tak ,na razie 100mth zrobione i nic się nie dzieje, zero dymku i oleju nie ubywa

ZAKU 1990

 

witam mam 2 pytanka, pierwsze to takie że mam c-360 i dzieje mi się taki problem,jak sie rozgrzeje a czasem i na zimnym ustawie obroty nie za wysokie gazem ręcznym i na przykład ruszę daje gaz nożny i powiedzmy zatrzymuje się to ma bardzo wysokie obroty, nie reaguje na gaz ręczny tylko jak tak szybko nacisnę na gaz nożny puszczę to wraca dopiero na normalne niskie, co to może  być??

A druga sprawa jak jest odpalony i łapię za przewody od wtrysków to tak na pierwszym wtrysku jest bardzo dobrze wyczuwanie pukanie podawanie paliwa i jest to równomierne a na pozostałych jest to nierównomierne i bardzo słabe pukanie. pewnie najlepiej wtryski sprawdzić?? dziękuje z góry za pomoc.

 

 

 

 

po prostu zacina się na połączeniu gaz nożny-ręczny sprawdż czy nie ma jakiegoś zadziora lub urwała się sprężyna na nożnym , co do silnika to jak dobrze pali równo pracuje i nie kopci to nie szukał bym dziury w całym, chyba że kuleje to warto wtryski sprawdzić

 

 


Edytowany przez jacek3773, 24 sierpień 2016 - 19:26.


Podobne tematy remont c360