Skocz do zawartości

Zdjęcie

Remont C-360


1636 odpowiedzi na ten temat

#1521 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7597 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 15 kwiecień 2016 - 22:24

Remont C-360

Zastosuj się do takiego docierania jak po remoncie tyle że ujmij z tego 30%

Tłoki już nie muszą się układać.

 


KPK Kumurun Team

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 06:49
  •  

#1522 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2395 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 kwiecień 2016 - 22:40

Remont C-360

A co ty kolego chcesz docierać przy tym silniku.Wymiana pierścieni raczej zaszkodzi w tym przypadku niż pomoże. :D



#1523 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 680 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki Polska motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 15 kwiecień 2016 - 22:52

Remont C-360

A czemu ma zaszkodzić? Jeśli nie ma progu na tulejach ani z tłoka nie jest jajko to powinno pomóc



#1524 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7597 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 16 kwiecień 2016 - 06:00

Remont C-360

Kiedyś wymieniano same pierścienie bo w sumie one ścierają się najbardziej powiększając luz na zamku, w olejowym znika rowek i przestaje pełnić swoją funkcję a na cylindrach może nie być śladu zużycia. Osobiście nie jestem zwolennikiem wymiany samych pierścieni.  często długo trwa zanim ułożą się do cylindra chlapiąc niemiłosiernie olejem i nie zawsze odnosi to pozytywny skutek. Warto to przemyśleć.


KPK Kumurun Team

#1525 Share PaweChruszcz

PaweChruszcz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów

Napisany 16 kwiecień 2016 - 07:11

Remont C-360

Przed wymiana luz na zamkach pierscieni byl 1,8 mm a po wymianie 0.30. Więc czemu niby to mialo nie mieć sensu? Pewnie kolego od razu powinienem kupić nowy silnik. 



#1526 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 16 kwiecień 2016 - 08:05

Remont C-360

Wymiana samych pierścieni pomaga tyle samo co wymiana samych panewek, średnio na pół roku.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#1527 Share PaweChruszcz

PaweChruszcz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów

Napisany 16 kwiecień 2016 - 21:31

Remont C-360

13023343_1062755753762833_34401656_n.jpg

Panowie w jakim celu ktos tak zaspawał szklanki popychacza


Edytowany przez PaweChruszcz, 18 kwiecień 2016 - 12:50.


#1528 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7597 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 17 kwiecień 2016 - 07:25

Remont C-360

Przed wymiana luz na zamkach pierscieni byl 1,8 mm a po wymianie 0.30. Więc czemu niby to mialo nie mieć sensu? Pewnie kolego od razu powinienem kupić nowy silnik. 

Dla tego luz 1,8 jest w normie a po ułożeniu nowych pierścieni nie będzie wiele mniejszy.

Gdyby był z 3 mm na tulejach wykazujących niewielkie zużycie to miało by sens.


KPK Kumurun Team

#1529 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2395 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 kwiecień 2016 - 09:02

Remont C-360

Wymian pierścieni pomaga po przegrzaniu silnika ale nie po zużyciu.Dotarcie pierścienia do starej tulei to już nie jedna motogodzina pracy i nie jeden litr oleju pójdzie w komin.Zestawy nie są teraz takie drogie bo 520 czy 600 zł nie majątek i trochę roboty więcej. :P


Edytowany przez balcerek1, 17 kwiecień 2016 - 09:05.


#1530 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 680 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki Polska motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 17 kwiecień 2016 - 20:52

Remont C-360

Tyle chińskie zestawy kosztują, dobry to minium po 200 zł za sztukę wychodzi 800 zł



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 06:49
  •  

#1531 Share ozzborn

ozzborn

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 kwiecień 2016 - 20:56

Remont C-360

za zestaw zetora płaciłem po 190 zł  x 4 



#1532 Share jahooo

jahooo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1753 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Krasnystaw - lubelskie

Napisany 17 kwiecień 2016 - 21:15

Remont C-360

Ale robota w sumie jedna i spokój na dłuższy czas. Policz koszt spalonego oleju, uszczelki, robotę, to koszt wymiany zestawów to pikuś. Dodatkowo własne zdrowie - bo przecież ten spalony olej wdychasz. Ale każdy robi, jak chce.

Sprawny silnik  = większa moc, mniejsze spalanie oleju, mniejsze zużycie oleju, lepsze zapalanie.

 


Edytowany przez jahooo, 17 kwiecień 2016 - 21:16.


#1533 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2395 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 kwiecień 2016 - 21:23

Remont C-360

No to byś się zdziwił bo ja zakładam obecnie THM sprawdzane moją metodom i nie mam z nimi problemu.Owszem wcześniej zakładałem machle ale obecnie nie ma z czego wybrać.Ostatni zestaw machle wyrwałem w Kłobucku do zetora i co 3 lata i oliwę chłapie i odmą wali .Z resztą kolega na forum na zestawach z chełmna ma też problem.Jak waryński ruszył z zestawami zakładałem do czkawki i 60 ale teraz do głuchy towar.Nawet z wałami do 60 jest ślizgi towar bo zakładłem 2 wały indyjskie produkowane pod korusa bo jak zakupili mi wał rzekomo z ostudy z panewkami na 1250 zł komplet to śmiechy warte.Szlifowany jak by papierem 60 tak zrysowany wymienili na tyczyn to masakra 1 szlif trzeba by robić bo krzywo wyszlifowany i w bloku po osiowaniu nie dało rady przekręcić.Zawiozłem do kumpla blok bo źle z osiowany wstawił wał świeżo z maszyny po szlifie i ok.



#1534 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 18 kwiecień 2016 - 18:44

Remont C-360 To ja miałem chyba wyjątkowe szczęście, zestawy naprawcze od Waryńskiego po 180zł i wał Indyjski z Kłobucka za 700zł i wszystko hula jak ta lala.Oleju przez rok nie wziął wcale nawet na dotarciu nie brał.Olej leje Shell albo Mobil.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#1535 Share coiramc355

coiramc355

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 37 postów

Napisany 18 kwiecień 2016 - 19:44

Remont C-360 To kolega miał szczęście, mój przez te 90 mth wziął pewnie ze 3-4 l albo lepiej, juz przestałem liczyć tylko dolewam tak po setce, dwóch co kilka mth. Zestawy to Ursus Chełmno po 180 zł plus zmienione pierścienie na nowe Primy.

#1536 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 680 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki Polska motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 18 kwiecień 2016 - 19:57

Remont C-360

Zobaczymy jak moje zestawy się spiszą zapasu jak założę do swego



#1537 Share MarcinC360

MarcinC360

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 335 postów

Napisany 24 kwiecień 2016 - 09:25

Remont C-360

Ja wymieniałem same pierścienie do starych tulei. Olej brał jeszcze przed przegrzaniem, a jak popekały pierscienie to juz się z komina lało. Progów nie bbyło więc mechanik stwierdził żeby włozyć tylko nowe pierścienie ale koniecznie primy. 600mth po tym remoncie i praktycznie zerowe zużycie oleju, a silnik jest stale przeciążony i lekko nie ma u mnie. Takze to nie reguła, że tylko nowe pierścienie nic nie pomogą. Może co innego jakbym nie wymienił prowadnic zaworów bo przez stare też chlał olej.



#1538 Share PaweChruszcz

PaweChruszcz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów

Napisany 05 sierpień 2016 - 10:34

Remont C-360

Witam. Mam takie pytanie słychać u mnie w c 360 taki dziwny odgłos z filtra powietrza. Co to może być za przyczyna?



#1539 Share squah

squah

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 24 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 sierpień 2016 - 06:04

Remont C-360

jak na wolnych obrotach takie cmokanie to ustaw zawory powinno pomoc



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 06:49
  •  

#1540 Share Marioboss

Marioboss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 142 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 21 sierpień 2016 - 21:12

Remont C-360

Witam, zapytam w tym temacie, bo to powiązana sprawa.Rzuciły mi się w oczy na necie pierścienie tłokowe nadwymiarowe pirma, a skoro są pierścienie, to powinny być i tłoki.Wie ktoś coś na ten temat? Dawniej to było i normalnie się robiło szlif tulei i dawało nowe tłoki na odpowiedni nadwymiar, jak z wałem korbowym.Później gdzieś już to zaginęło i były same nominały "włóż-wyjmij". Czyby ponownie to wróciło? Opłacalna jest taka zabawa? Bo chyba średnio, choć z drugiej strony, jak ktoś ma tuleje ze starszej produkcji, to szkoda taki materiał wywalić, bo te dzisiejsze, to różnie.Pozostaje tylko kwestia dobrego fachowca, który tego nie spieprzy.Jak zrobi dobrze, to pasowanie tłok-tuleja powinno być lepsze, niż w niektórych dzisiejszych zestawach.



Podobne tematy remont c360