Skocz do zawartości

Zdjęcie

Remont C-360


1631 odpowiedzi na ten temat

#1441 Share BIZULEK

BIZULEK

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 213 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie,małe miasto

Napisany 09 marzec 2016 - 19:47

Remont C-360

Proponuję jeżdzić po okolicy



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 20:29
  •  

#1442 Share PaweChruszcz

PaweChruszcz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów

Napisany 09 marzec 2016 - 19:52

Remont C-360

a miedzy czasie na postoju? 

 



#1443 Share Kafar85

Kafar85

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 40 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 marzec 2016 - 20:21

Remont C-360

Proponuję jeżdzić po okolicy

popieram, po górach, dolinach, las obejrzeć, oziminy ocenić itd przez 50 mth :)


Edytowany przez Kafar85, 09 marzec 2016 - 20:21.


#1444 Share jahooo

jahooo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1753 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Krasnystaw - lubelskie

Napisany 09 marzec 2016 - 20:26

Remont C-360

Ja przy docieraniu woziłem drewno z lasu, potem na wiosnę bronowanie, siew nawozów, gruber, siew. Bardziej trzeba pilnować temperatury płynu i ciśnienia oleju, czy nic się złego nie dzieje. Zaglądać na miarkę, czy poziom trzyma. 



#1445 Share PaweChruszcz

PaweChruszcz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów

Napisany 09 marzec 2016 - 21:38

Remont C-360

czyli na postoju starac sie nie za dużo?

 



#1446 Share romek6340

romek6340

    Zetor Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2426 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ryki- Lubelskie
  • Zainteresowania:Lotnictwo, motoryzacja, sport
    a rolnictwo jako hobby ;)

Napisany 09 marzec 2016 - 21:44

Remont C-360

Na postoju nie za dużo. Normalna praca tylko, że lżejsza i nie wkręcanie na max obroty + to co wyżej.


Sprzedam Kombajn Bizon Z056, 1989 r. Szczegóły PW

Zapraszam na stronę:

https://www.facebook...razospbrzeziny/


#1447 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 678 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki Polska motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 09 marzec 2016 - 22:05

Remont C-360

Możesz jak nabije te 35 40 mth wpuścić z dwuskibowym pługiem w lekką ziemię 



#1448 Share PaweChruszcz

PaweChruszcz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów

Napisany 10 marzec 2016 - 13:16

Remont C-360

Witam. Jednak się okazało ze musiałem rozebrać ten przód i przestawić to koło rozrządu na pompie o jeden ząb w lewo. No i teraz niby mam tą regulację co mi była potrzebna. Czyli jak teraz maksymalnie daję pompę do silnika to zapłon jest ustawiony dobrze kreski się zgrywają. Ale co z tego jak po  zapaleniu słychać metaliczny głos. Wiec teraz prawie całkowicie oddaliłem pompę od silnika no i chodzi w miarę dobrze. Ale co z tego jak wtrysk jest na połowie miedzy tymi trzema kreskami a GMP. Czyli ciągnik będzie nieprawidłowo chodził i nie będzie miał całkowitej mocy. Macie jakieś pomysły dorady czego to może być wina.



#1449 Share jahooo

jahooo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1753 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Krasnystaw - lubelskie

Napisany 10 marzec 2016 - 14:37

Remont C-360

A koła rozrządu masz orginalne i nic nie pomieszane z innym silnikiem? Sprawdzałeś jeszcze raz cały rozrząd przy ściąganiu pokrywy ? Ja zawsze dla pewności robię na sucho dwa obroty wału i sprawdzam, czy znaki się zgrywają, bo łatwo przestawić na kole pośrednim nie te znaki co powinny być.



#1450 Share PaweChruszcz

PaweChruszcz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów

Napisany 10 marzec 2016 - 17:43

Remont C-360

ustawiłem teraz zapłon na czwartym cylindrze i chodzi dobrze.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 20:29
  •  

#1451 Share jahooo

jahooo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1753 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Krasnystaw - lubelskie

Napisany 10 marzec 2016 - 17:58

Remont C-360

Tu znalazłem ciekawą dyskusję odnośnie twojego problemu http://www.elektroda...pic1593606.html

 



#1452 Share PaweChruszcz

PaweChruszcz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów

Napisany 10 marzec 2016 - 21:15

Remont C-360

No własnie teraz są takie części i dlatego nie raz występują takie problemy 



#1453 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 marzec 2016 - 22:20

Remont C-360

ustawiłem teraz zapłon na czwartym cylindrze i chodzi dobrze.

No to masz coś z pompą nie tak ze na 4 pasuję a na pierwszym nie.Tak jak by był wydarta krzywka w pompie na 1 garku.



#1454 Share Kafar85

Kafar85

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 40 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 marzec 2016 - 22:34

Remont C-360

Witam. Jednak się okazało ze musiałem rozebrać ten przód i przestawić to koło rozrządu na pompie o jeden ząb w lewo. No i teraz niby mam tą regulację co mi była potrzebna. Czyli jak teraz maksymalnie daję pompę do silnika to zapłon jest ustawiony dobrze kreski się zgrywają. Ale co z tego jak po  zapaleniu słychać metaliczny głos. Wiec teraz prawie całkowicie oddaliłem pompę od silnika no i chodzi w miarę dobrze. Ale co z tego jak wtrysk jest na połowie miedzy tymi trzema kreskami a GMP. Czyli ciągnik będzie nieprawidłowo chodził i nie będzie miał całkowitej mocy. Macie jakieś pomysły dorady czego to może być wina.

metaliczny dźwięk to ewidentnie przyspieszony zapłon, czyli niepotrzebnie przestawiałeś rozrząd. A może masz koło zamachowe z 4011?

 

ustawiłem teraz zapłon na czwartym cylindrze i chodzi dobrze.

czemu nie na pierwszym?

 

a nie próbowałeś na 24 stopnie obrotu wału?


Tu znalazłem ciekawą dyskusję odnośnie twojego problemu http://www.elektroda...pic1593606.html

no ciekawa, też kiedyś czytałem, jedyny rozsądny tam to ten studniarz ma coś mądrego do napisania, reszta to jakieś "eksperty", a najlepszy jest ten co napisał, że koło miało jeden ząbek mniej, idąc jego rozumowaniem to po jednym obrocie wału pompa jest spóźniona o jeden ząbek, przy dwóch obrotach o dwa, a po dwudziestu o 20 itd, więc logicznie biorąc to tylko raz na trzydzieści obrotów silnika wszystko jest zgrane :)

 

z trzeciej strony sam tego doświadczyłem i ktoś to na forum potwierdził, jeżeli dobrze złoży się rozrząd, zgra sprzęgiełko, to trudno zmienić kąt pompy, niby się da, ale tu przewody trzymają, tu ogranicza blok i ani ruszyć czasem, pozostaje naprawdę niewielka możliwość przestawienia.


Edytowany przez Kafar85, 10 marzec 2016 - 22:45.


#1455 Share PaweChruszcz

PaweChruszcz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów

Napisany 10 marzec 2016 - 23:29

Remont C-360

No bo z pierwszą sekcja pompy widocznie coś jest nie tak. Raz pokazuje mi zapłon tak a raz tak. A na czwartej wszystko wyszło dobrze. A co do przestawiania rozrządu to musiałem to zrobić bo nie dało się cofnąć pompy o tyle by nie było tego metalicznego dzwięku, a teraz wszystko jest ok. A co do koła zamachowego to trudno wyczuć od czego ono jest. Jest ono mocowane na trzy śruby czyli jest z tych starszych. A czym się różni to od 4011 a 355 lub c 360? Mój w papierach jest c 355 chyba z 1976. Ale w większości przerobiłem go juz na c 360. Przynajmniej o te rzeczy które wiem. Jeśli ktos coś więcej wie o jakiś różnicach co mają wpływ na moc to chętnie posłucham i zastosuję , jeśli tego jeszcze nie zrobiłem.



#1456 Share Radekk

Radekk

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 545 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 11 marzec 2016 - 09:39

Remont C-360

Witam 

 

Dziwne że na pierwszej sekcji różnie pokazuje  poczatek  tłoczenia( moze sekcja się zawiesza )  w każdym razie cos z pompą nie w porządku. 

 

Druga sprawa  przerabiałem temat  ustawiania  kąta wtrysku  w tych silnikach. 

 

Największe problemy zaczynaja się gdy zaczynamy wymieniać elementy rozrządu na nowe. 

 

Ja wymieniałem wszystkie koła rozrzadu na te z URSUS i sa ok  wg  starych  znaki się zgadzają. 

Następnie wałek napędzający pompę wtryskową  z ursus CHEŁMNO  był przesunięty wobec klina dokładnie nie pamiętam ale  albo o 1 lub pół freza.  są jeszcze wałki zetorowskie  tam różni się przesunieciem i 1 frez wobec tego z c 360.  

Następna sprawa  trzeba sprawdzić jakie mamy sprzęgiełko na pompie wtryskowej  . Oryginalnie powinno być 6,5 ząbka  licząc od klina.  

Zresztą w tym temacie dokładnie opisałem ten problem :    http://www.agrofoto....368-zetor-5748/


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

#1457 Share PaweChruszcz

PaweChruszcz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów

Napisany 14 marzec 2016 - 23:02

Remont C-360

Witam. przy jakich obrotach w c 360 1 mth =1 godzinie zegarowej? jak to można obliczać przy różnych obrotach i porównywać do godzin pracy?



#1458 Share Kafar85

Kafar85

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 40 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 marzec 2016 - 18:54

Remont C-360

Witam. przy jakich obrotach w c 360 1 mth =1 godzinie zegarowej? jak to można obliczać przy różnych obrotach i porównywać do godzin pracy?

przyłączam się do pytania :)

i dodaje:

ile powinno wynosić spalanie na mth? :)



#1459 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 678 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki Polska motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 16 marzec 2016 - 22:28

Remont C-360

Jedna nabita motogodzina to godzina zegarowa przy obrotach 1850 a spalanie tak 6 l na mtg zależy w jakiej pracy


Edytowany przez Adi96, 16 marzec 2016 - 22:41.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 20:29
  •  

#1460 Share Kafar85

Kafar85

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 40 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 marzec 2016 - 13:22

Remont C-360

Jedna nabita motogodzina to godzina zegarowa przy obrotach 1850 a spalanie tak 6 l na mtg zależy w jakiej pracy

dzięki dzięki w dokumentacji znalazłem takie stwierdzenie: "maksymalne spalanie na mth nie powinno przekroczyć 10,5 l" :)

 

 

 

 

 

 

inne pytanie mam

musiałem zdjąć czwartą głowicę, bo między nią a uszczelką pojawiła się piana, prawdopodobnie z wody lub paliwa, okazało się, że głowica nierówno się przykręciła, po zmianie uszczelek problem jedynie się ograniczył, a ciągnik zaczął dymić na biało, 

 

głowica zrobiona na równo, woziłem ją na reklamację i udowodnili mi to, tuleja wbita mocno, uszczelka nowa zamieniona na nowszą, może ktoś podpowie gdzie dalej szukać przyczyny przecieku i czemu ciągnik dymi na biało jak śnieg



Podobne tematy remont c360