Skocz do zawartości

Zdjęcie

Remont C-360


1652 odpowiedzi na ten temat

#1421 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2397 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 marzec 2016 - 19:57

Remont C-360

Ma ci drgnąć paliwo w kapilarze czy tam we wkładzie od długopisu a nie iść cała dawka.Jak piszę ma drgnąć i to najlepiej na 3 kresce wtedy będzie OK. ;)



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 21:32
  •  

#1422 Share PaweChruszcz

PaweChruszcz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów

Napisany 07 marzec 2016 - 16:48

Remont C-360

Dzisiaj sprawdzałem jeszcze raz zapłon i sie zdziwiłem bo było całkiem inaczej jak go ostatnio ustawiłem. Teraz mam taki problem bo brakuje mi regulacji na pompie by opóźnić zapłon. Wiem ze sie piłuje rowek na na tulejce wielo -wpustowej. Ale jak to zrobic żeby przy założeni tego było wszystko dobrze. 



#1423 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 07 marzec 2016 - 18:55

Remont C-360

Złóż koła rozrządu prawidłowo i nic nie trzeba będzie piłować.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#1424 Share massey_ferguson135

massey_ferguson135

    Nowicjusz

  • userphoto
  • Members
  • Pip
  • 45 postów

Napisany 07 marzec 2016 - 18:57

Remont C-360 a nieoplaca sie ladowac kasy

#1425 Share PaweChruszcz

PaweChruszcz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów

Napisany 07 marzec 2016 - 19:33

Remont C-360

Koła rozrządu są założone prawidłowo, są one nowe i porównane do starych. I zgodnie ze znakami. Założyłem własnie przepiłowany wielo-wpust o jeden ząbek no i teraz jest zapłon o jakiś 1 cm za wczesny. Pompa jest przekręcona do oporu w stronę silnika. Przedtem jak wielo-wpust był założony prawidłowo to tez brakowało mi ok 1 cm ze by był prawidłowo ustawiony na znaki. No i wtedy pompa była oddalona maksymalnie od silnika. no i w czym może być problem? Jakieś dorady?



#1426 Share BIZULEK

BIZULEK

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 213 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie,małe miasto

Napisany 07 marzec 2016 - 19:56

Remont C-360

Załóż koło rozrządu o ząbek w lewo (od strony pokrywy rozrządu)powinno pomóc , ale tulejkę wielowypustową załóż tak jak poprzednio . Nie wiem czy pompa jest dobrze złożona



#1427 Share StaryKumurun

StaryKumurun

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 52 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 marzec 2016 - 20:09

Remont C-360

@pawechruszcz ile płaciłeś za jedno koło rozrządu? Te po 30-40zł mają zazwyczaj przestawiony rowek na klin, tych droższych nie macałem, ciekawe czy taki sam szajs


Edytowany przez StaryKumurun, 07 marzec 2016 - 20:19.


#1428 Share PaweChruszcz

PaweChruszcz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów

Napisany 07 marzec 2016 - 20:12

Remont C-360

No jak na razie przestawianie rozrządu odpada. Wszystko jest złożone dopiero. Co masz na myśli pisząc czy pompa jest dobrze złożona? A można u mechaników co regenerują pompy przyśpieszyć lub opóźnić podawanie paliwa?



#1429 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2397 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 marzec 2016 - 20:14

Remont C-360

Przełóż o jeden ząbek w lewo koło rozrządu od pompy a pompę wstaw normalnie jak była i powinieneś się zmieścić we znakach.



#1430 Share PaweChruszcz

PaweChruszcz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów

Napisany 07 marzec 2016 - 20:20

Remont C-360

koło pośrednie duze 75zł Koło pompy i wałka 2x  po 68 zł te dwa są takie same koło wału 38 zł koło posrednie małe 51 zł i koło napędzające pompę olejową 24 zl jest to wszystko produkcji ursus



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 21:32
  •  

#1431 Share BIZULEK

BIZULEK

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 213 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie,małe miasto

Napisany 08 marzec 2016 - 07:57

Remont C-360

Mechanik który robił pompę to mówił że lekko można , ale nie wiem czy nie bajerował



#1432 Share PaweChruszcz

PaweChruszcz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów

Napisany 08 marzec 2016 - 21:38

Remont C-360

Ile C360 w pierwszych godzinach pracy silnika przy docieraniu może pobierać maksymalnie oleju?



#1433 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 marzec 2016 - 21:46

Remont C-360

Tyle że  moze lac z komina



#1434 Share PaweChruszcz

PaweChruszcz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów

Napisany 08 marzec 2016 - 21:51

Remont C-360

a tak bardziej precyzyjniej? Np maksymalnie na pierwsze 3mth pracy 



#1435 Share Kafar85

Kafar85

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 40 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 marzec 2016 - 08:31

Remont C-360

Witam Panowie

Jakiś czas temu narzekałem na stukot w świeżo wyremontowanym silniku. W weekend trochę sobie pojeździłem w ramach docierania i namierzyłem źródło dźwięku. Okazuje się, że przyczyną jest 115 zł, które "zaoszczędziłem" na niewymienianiu sprzęgła. To był genialny pomysł, żeby zostawić prawie-niezużyte sprzęgło. Teraz pierwszy moment bierze bardzo wysoko, drugi bardzo nisko i podczas pracy strasznie się tłucze. Tak, więc jeszcze raz trzeba go przepołowić i wymienić. Chytry dwa razy traci.



#1436 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 682 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki Polska motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 09 marzec 2016 - 12:47

Remont C-360

To zmierz poziom oleju niech nabije 3 mth  to będziesz wiedział nikt takimi błahostkami się nie zajmował  dotarty to dotarty najważniejsze żeby nie brał oleju.



#1437 Share jahooo

jahooo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1761 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Krasnystaw - lubelskie

Napisany 09 marzec 2016 - 12:58

Remont C-360

Szczerze mówiąc, to jak u siebie robiłem silnik w MTZ, to po zalaniu olejem do 50MTH różnica w poziomie oleju na bagnecie była niemierzalna. Przez pierwsze 3-4 MTH na wolnych obrotach sobie coś tam wypluł przez tłumik, ale bez przesady.


Szczerze mówiąc, to jak u siebie robiłem silnik w MTZ, to po zalaniu olejem do 50MTH różnica w poziomie oleju na bagnecie była niemierzalna. Przez pierwsze 3-4 MTH na wolnych obrotach sobie coś tam wypluł przez tłumik, ale bez przesady.



#1438 Share PaweChruszcz

PaweChruszcz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów

Napisany 09 marzec 2016 - 13:53

Remont C-360

No jak sprawa na szabelce wyglądała to nie wiem. Ale po zrobieniu 3 mth spuściłem tylko 8 litrów A było zalane 10. No wiem że przed pierwszym zalaniu silnik w środku był całkowicie suchy. No a teraz cos go tam zostało. Tylko się zastanawiam czy to trochę nie za mało udało mi sie spuścić 



#1439 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 682 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki Polska motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 09 marzec 2016 - 15:39

Remont C-360

Pompę olejową zalewałeś w trakcie składnia? Bo też tam trochę wchodzi , nie wiem czym się przejmujesz silnik na dotarciu ile weźmie to weźmie twoim zadaniem jest go dobrze dotrzeć żeby po tych 50 mtg nie pluł  olejem


Edytowany przez Adi96, 09 marzec 2016 - 17:11.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 21:32
  •  

#1440 Share PaweChruszcz

PaweChruszcz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów

Napisany 09 marzec 2016 - 17:40

Remont C-360

nie pompy olejowej nie zalewałem w trakcie składania. A jak radzicie docierać silnik. Będę to robił na sucho znaczy sie bez obciazen. Bo nie mam teraz zadnych takich prac. A jak juz beda to grubsze 



Podobne tematy remont c360