Skocz do zawartości

Zdjęcie

Remont C-360


1676 odpowiedzi na ten temat

#1361 Share Kafar85

Kafar85

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 40 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 luty 2016 - 20:34

Remont C-360

A gdzie to jest napisane ze minimum to 26 barów? Pytam się z ciekawości, bo trochę szukałem na ten temat i za wiele nie mogłem znaleźć. No niby znalazłem to ze od 26 do 30. A jaki powinno być maksymalne sprężanie po remoncie? Kolega mi wyliczył z objętości i skoku tłoka ze maksymalne spręzanie powinno wynosić 35.7 bara. Mojemu przy tym sprężaniu co ma to siły nie brakuje. Tylko jak była niższa temperatura to strasznie ciężko odpalał, no i prawdopodobnie przyczyną jest to niskie cisnienie 

http://www.tractoor....rsus-c-360.html

 

 

tu masz kilka informacji na temat m.in. ciśnienia



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 05:53
  •  

#1362 Share PaweChruszcz

PaweChruszcz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów

Napisany 22 luty 2016 - 22:54

Remont C-360

ok wielkie dzięki za ten link. Teraz już wiem jakie powinno być. A z jakim najniższym cisnieniem sprężania spotkaliście w c 360 przed remontem?.


ok wielkie dzięki za ten link. Teraz już wiem jakie powinno być. A z jakim najniższym cisnieniem sprężania spotkaliście w c 360 przed remontem?.



#1363 Share KULAWA_KOZA

KULAWA_KOZA

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska KOL.
  • Zainteresowania:Wędkarstwo

Napisany 23 luty 2016 - 00:40

Remont C-360

Ja jak robie silniki to ciśnienie na rozgrzanym silniku waha się od 3.5 do max obrotów 5.5.

Wszystko zależy od pompy oraz szlifu wału i panewek.Ale przeważnie po remoncie ciśnienie na wale nie spada na rozgrzanym silniku poniżej 3.5



#1364 Share PaweChruszcz

PaweChruszcz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów

Napisany 24 luty 2016 - 12:09

Remont C-360

jakiej firmy zestaw naprawczy do silnika w tej chwili najbardziej polecacie?         http://allegro.pl/ro...5993633792.html  czy moze  http://allegro.pl/ze...4975467470.html a moze jadnak takie http://allegro.pl/ze...5740970750.html


Edytowany przez PaweChruszcz, 24 luty 2016 - 14:56.


#1365 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 luty 2016 - 19:52

Remont C-360

chełmno


Edytowany przez GoRAL1, 24 luty 2016 - 19:53.


#1366 Share Kafar85

Kafar85

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 40 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 luty 2016 - 20:55

Remont C-360

jakiej firmy zestaw naprawczy do silnika w tej chwili najbardziej polecacie?         http://allegro.pl/ro...5993633792.html  czy moze  http://allegro.pl/ze...4975467470.html a moze jadnak takie http://allegro.pl/ze...5740970750.html

ja polecam mahle, ale ten wrzucony przez Ciebie to chyba jakiś składak (mahle, indyjski, prima)

najlepiej poszukaj gdzieś poza allegro, bo tam różnie bywa 

ja taki https://www.grene.pl...-krotoszyn.html

znalazłem za 195 zł

jak chcesz tani to możesz zaryzykować np firmy zetor w ostateczośći steel power, ale to już mniejsza wytrzymałość

za 350 zł możesz kupić chełmno premium plus

z tego co ja się orientuje oryginalny mahle w zestawach do c360 nie dają tych miedzianych podkładek

z tych co Ty zaproponowałeś, wziąłbym Waryńskiego,  on teraz robi dla Ursusa


Edytowany przez Kafar85, 25 luty 2016 - 20:58.


#1367 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 690 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki Polska motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 25 luty 2016 - 22:07

Remont C-360

To zależy jaki chcesz fundusz przeznaczyć jak do 200 zł na zestaw to albo mahle krotoszyn  Nikt na nie narzeka lub bierz z Waryńskiego.A jeśli  masz więcej kasy i chcesz żeby silnik naprawdę ci długo chodził bierz Chełmno premium plus  takie szły na I montaż  decyzja należy do ciebie tylko nie bierz indyjskiego, tylko te Polskie 



#1368 Share PaweChruszcz

PaweChruszcz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów

Napisany 25 luty 2016 - 23:43

Remont C-360

mahle ma indyjskiego tłoka wiec to nie jest juz taki dobry zestaw jak kiedys. Owszem mozna kupic z orginalnym tłokiem ale ten zestaw kosztuje wtedy blisko 400zł. A ja pewnie sie zdecyduję na zestaw naprawczy ursus c 360 Chełmo premium 


jak dokręcacie głowicę w c 360? Według mnie sposób z instrukcji obsługi nie jest za dobry. No chyba ze są nowe szpilki to bym się w miarę zgodził. Szpilki i nakrętki z czasem są już trochę przeciągnięte i nie wszystkie równomiernie. Wiec przy dokręcaniu głowicy z odpowiednią siła nie będzie ona równomiernie dokręcona. Może ma ktoś sposób w dokręcaniu jej w stopniach? Zgadzacie się zemną czy macie może jakieś inne zdanie na ten temat.



#1369 Share bukat82

bukat82

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 198 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Połódniowy wschód, na wschód od HOLLYWOOD

Napisany 25 luty 2016 - 23:53

Remont C-360

No nie wiem, ja dokręcam normalnie, widzę gwinty szpilki i nakrętki, jak coś to wymiana i tyle  ;)

 

A co w tej instrukcji jest nie tak? jaki sposób dokręcania w "stopniach"? ja nie łapię o co kaman  :huh: nie kapuję, idę spać.


Początek drogi to dzień narodzin. I od tej chwili powoli starzejemy się, dla jednych kwiaty, innym piach w oczy, lecz wszystkich równo na końcu czeka krzyż...


#1370 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 690 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki Polska motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 26 luty 2016 - 00:14

Remont C-360

Może o to chodzi że  po skręceniu głowicy i tam ciągnik chodził kilka godzin to jeszcze na ciepło się dokręca ja taki znam sposób może są jakieś inne



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 05:53
  •  

#1371 Share akmaly

akmaly

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2131 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 luty 2016 - 06:23

Remont C-360

Standardowy sposób dokręcania głowicy ( na zimnym ): Wstępne dokręcanie na zadany moment ( np. 90Nm ) i kolejne kroki w stopniach ( może być ich kilka razem z cofaniem). Obecnie każdą uszczelkę tak zalecają ale to w nowych silnikach.

Zaleca się również wymianę wszystkich śrub głowicy :). W przypadku C360 chociaż nakrętek. To tak w teorii, a w praktyce to sprawdza się gwinty i skręca lub wymienia ( bo ten nowe nie zawsze lepsze:)) 



#1372 Share bukat82

bukat82

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 198 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Połódniowy wschód, na wschód od HOLLYWOOD

Napisany 26 luty 2016 - 09:16

Remont C-360

Może o to chodzi że  po skręceniu głowicy i tam ciągnik chodził kilka godzin to jeszcze na ciepło się dokręca ja taki znam sposób może są jakieś inne

 

Tzn to musisz dociągnąć na gorąco 137 - 147 Nm


Początek drogi to dzień narodzin. I od tej chwili powoli starzejemy się, dla jednych kwiaty, innym piach w oczy, lecz wszystkich równo na końcu czeka krzyż...


#1373 Share akmaly

akmaly

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2131 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 luty 2016 - 12:34

Remont C-360

Dokręcanie na ciepłym silniku to inna bajka. Zresztą obecnie praktycznie nie stosowana. 

Przy C360 nie ma większych problemów z dokręcaniem głowicy ponieważ jest ona dzielona. Nie wiem po co te obawy. Jak szpilka lub nakrętka ma uszkodzony gwint to wymienia się ją na nowo i dokręca zgodnie z instrukcją ( jakoś przez tyle lat było ok to i dalej nie ma co udziwniać ).



#1374 Share PaweChruszcz

PaweChruszcz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów

Napisany 26 luty 2016 - 18:06

Remont C-360

Wżery na bloku c 360. Na uszczelnieniu między tuleją a blokiem tam gdzie są dwa oringi mam dosyc duże wżery. Jak mogę poradzić sobie z tym problemem? Wiem że sie rozwierca i wstawia tulejki. Ale chciał bym tego uniknąć bo musiał bym całkowicie rozbierać silnik. Co robiliście jak mieliście taki problem? 



#1375 Share jahooo

jahooo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1763 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Krasnystaw - lubelskie

Napisany 26 luty 2016 - 18:13

Remont C-360

Jakbyś zdemontował blok, to można roztoczyć na większe tuleje z zetora. Nie wiem, czy dałby radę klej do metalu, ale i tak trzeba to przeszlifować na wymiar



#1376 Share PaweChruszcz

PaweChruszcz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów

Napisany 26 luty 2016 - 18:26

Remont C-360

Ten wżer wygląda tak ze jeden oring by trzymał ok a ten drugi byłby w takim rowku. I on by już pewnie nie trzymał. Przetaczał ktoś juz tak blok i zakładał większe tuleje od zetora? Myślałem nad tym ale nie wiem czy to ma jakiś sens.



#1377 Share akmaly

akmaly

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2131 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 luty 2016 - 18:35

Remont C-360

Dobry klej do żeliwa i da radę na dość długo.



#1378 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2400 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 luty 2016 - 22:17

Remont C-360

Dobry sylikon wysoko temperaturowy i będzie lata trzymać a druga sprawa zawsze smaruje oringi dość obficie sylikonem i trzyma.



#1379 Share akmaly

akmaly

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2131 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 luty 2016 - 22:39

Remont C-360

O-ringów nigdy ale to nigdy nie smaruje się silikonem.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 05:53
  •  

#1380 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2400 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 luty 2016 - 22:45

Remont C-360

No dziwne bo od 20 lat stosuje sylikon na o-ringi i wracają silniki do wymiany tulei i nie puściły żadne wody czy płynu do oleju i gniazd nigdy nie wyżarło. :P



Podobne tematy remont c360