Skocz do zawartości

Zdjęcie

Remont C-360


1631 odpowiedzi na ten temat

#1341 Share Danger

Danger

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 luty 2016 - 06:49

Remont C-360 bukat82 daruj już sobie wypowiedzi na tym forum.Naklepałaś 80 postów przez tydzień a żaden nie wnosi nic konkretnego do tematów.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 03:47
  •  

#1342 Share bukat82

bukat82

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 198 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Połódniowy wschód, na wschód od HOLLYWOOD

Napisany 18 luty 2016 - 08:29

Remont C-360

@ Danger to nie mój problem że za Ciebie pisze MAMA a ona nie ma czasu -_-

 

 

podaj przykłady tych "klepanych postów" będziemy usuwać nie ma problemu, jeśli pisze głupotę to daj znać.

 

 

P.S. @Danger - widzę że cierpisz na "syndrom małolata", który myśli że jak ma dużo postów to jest zayyebyysty :lol:


Edytowany przez bukat82, 18 luty 2016 - 08:44.

Początek drogi to dzień narodzin. I od tej chwili powoli starzejemy się, dla jednych kwiaty, innym piach w oczy, lecz wszystkich równo na końcu czeka krzyż...


#1343 Share PaweChruszcz

PaweChruszcz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów

Napisany 19 luty 2016 - 22:25

Remont C-360

Witam. Chciałbym się dowiedzieć jakie powinno być prawidłowe cisnienie sprezania w c 360. I przy jakim cisnieniu silnik nadaje sie juz do remontu. W moim ciagniku cisnienie wyglada, tak na pierwszym cylindrze 20.5 b. Na drugim 25 b. Na trzecim 23.5 b. A na czwartym 24 bary



#1344 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 20 luty 2016 - 06:23

Remont C-360

Silnik do remontu.

Minimum to 26 bar


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#1345 Share PaweChruszcz

PaweChruszcz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów

Napisany 20 luty 2016 - 09:52

Remont C-360

A gdzie to jest napisane ze minimum to 26 barów? Pytam się z ciekawości, bo trochę szukałem na ten temat i za wiele nie mogłem znaleźć. No niby znalazłem to ze od 26 do 30. A jaki powinno być maksymalne sprężanie po remoncie? Kolega mi wyliczył z objętości i skoku tłoka ze maksymalne spręzanie powinno wynosić 35.7 bara. Mojemu przy tym sprężaniu co ma to siły nie brakuje. Tylko jak była niższa temperatura to strasznie ciężko odpalał, no i prawdopodobnie przyczyną jest to niskie cisnienie 



#1346 Share jacek3773

jacek3773

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 319 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świętokrzyskie

Napisany 20 luty 2016 - 11:34

Remont C-360

nie myl stopnia sprężania z ciśnieniem sprężania, a przede wszystkim jakie ma ciśnienie oleju ,czy bierze olej, może by tylko głowice wystarczyło zrobić i ciśnienie wzrośnie , wróżenie z fusów normalnie



#1347 Share toffik

toffik

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 50 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 luty 2016 - 14:32

Remont C-360

Nie zaszkodzilo by sprawdzenie ukladu pompy wtryskowej

i wtryskiwaczy



#1348 Share farmer-polska

farmer-polska

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 20 luty 2016 - 14:57

Remont C-360

a nie lepiej orginały ursusa ceny są troche wyższe raptem o 20 zł na dziurze a masz orginal



#1349 Share PaweChruszcz

PaweChruszcz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów

Napisany 20 luty 2016 - 18:30

Remont C-360

wtryski i pompa jest ok. Raczej powinna by jakieś dwa lata temu była dawana do regeneracji. A co do brania oleju to trochę bierze.


A cisnienie oleju ma ok 1.5 do 5.5 bara. Ale według mnie cisnienie oleju jest malo ważne. Przeziez mozna go bez problemu zwiekszyc. Ja własnie mam tak zwiększone.

 


Ciągnik po ostatniej kapitalce ma mniej wiecej jakies 6 000 mth przepracowane. I może  1 000 mtg temu zmieniałem same pierscienie. A ile tak mniej wiecej takie silniki powinny przepracowac?



#1350 Share jahooo

jahooo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1752 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Krasnystaw - lubelskie

Napisany 20 luty 2016 - 18:49

Remont C-360

Różnica między 1,5 a 5,5 bara to duży skok ciśnienia. Prawidłowe wskazanie między 1,5 a 3 byłoby właściwsze, pewnie już był "tuningowany" zawór na pompie. Te silniki wytrzymują około 5000mth do remontu głównego. Jesli  1000mth temu zmieniłeś pierścienie i nadal bierze olej, to znaczy że nadchodzi jego kres. Pewnie tuleje są wytarte, głowica pompuje olej prowadnicami. Ale jak to mówią, nie mój cyrk i nie moje małpy.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 03:47
  •  

#1351 Share PaweChruszcz

PaweChruszcz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów

Napisany 20 luty 2016 - 19:07

Remont C-360

No tak zawór był tuningowany. No jak zmieniałem te pierscienie 1000mth temu to tuleje wtedy oceniłem na dobre nie było żadnego rantu i różnicy tu gdzie pracują pierscienie między tym gdzie nie pracują. No i po tej zmianie pierscieni nie brał juz oleju. Nagle w tym roku po zimie naszła go ochota na spożywanie wiekszej ilosci oleju. Znaczy sie chodzi mi o 2015r


Edytowany przez PaweChruszcz, 20 luty 2016 - 19:10.


#1352 Share jahooo

jahooo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1752 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Krasnystaw - lubelskie

Napisany 20 luty 2016 - 19:37

Remont C-360

Pierścienie może są jeszcze i OK, tyle że materiał tłoka pewnie niskiej jakości i wyrobione są rowki, pierścienie pompują olej w górę kanałem. Wówczas żadna zmiana pierścieni nie pomoże.



#1353 Share PaweChruszcz

PaweChruszcz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów

Napisany 21 luty 2016 - 00:18

Remont C-360

No wydaje mi sie ze juz wszystko bedzie tam zmęczone i będzie nadawalo sie tylko do wymiany. 



#1354 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 678 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki Polska motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 21 luty 2016 - 19:53

Remont C-360

Może być równie tak że po wybijanie gniazda zaworowe i wytarte prowadnice zaworowe i stamtąd też potrafi wziąć olej.Mój tyle samo ma 5 tyś przepracowane bierze olej, z siłą i odpalaniem nie ma problemów,tylko nie wiem jakie ciśnienie oleju  i ciśnienie sprężania


Edytowany przez Adi96, 21 luty 2016 - 19:54.


#1355 Share ozzborn

ozzborn

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 luty 2016 - 20:04

Remont C-360

własnie jestem po kapitalce silnika c360 i cisnienie oleju od 1tys obr w góre jest na poziomie 5,5 atmosfery/bara, mechanik mówi ze jak jest 5 atmosfer to jest lux



#1356 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 21 luty 2016 - 20:10

Remont C-360

Chyba za duże ciśnienie, widać ze ktoś grzebał przy zaworze bezpieczeństwa.

Jakie masz ciśnienie przy temp. silnika 90st i 700obr/min ?


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#1357 Share ozzborn

ozzborn

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 luty 2016 - 20:18

Remont C-360

gosciu remontuje ciagniki od 20 lat wiec chyba wie co mówi

przy ok 600-800 obr 4 atmosfery, sasiad ma ursusa 1014 i tam takze pokazuje 5 atmosfer a silnik nie ruszany

 



#1358 Share jahooo

jahooo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1752 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Krasnystaw - lubelskie

Napisany 21 luty 2016 - 20:40

Remont C-360

Pokazuje na wskaźniku, czy na cechowanym mierniku ? Bo to dwie różne rzeczy. Tak wysokie ciśnienie jest szkodliwe dla panewek, występuje zużycie kawitacyjne gładzi. Ciśnienie 5,5 może występować chwilę po odpaleniu bardzo zimnego silnika. W normalnej eksploatacji nie powinno przekraczać 4,5 bara, a generalnie najważniejsza jest różnica między ciśnieniem na zimnym i ciepłym silniku oraz między ciśnieniem na wolnych i wysokich obrotach. Różnica nie powinna przekraczać 1,5bara. Wyższe wartości informują o nieszczelnościach w układzie lub znacznym zużyciu. Poza tym ważne jest także sprawdzenie tego "zegara" w ciagniku wiarygodnym przyrządem, bo może wskazywać co tylko chce, nie podlega żadnemu rygorowi pomiarowemu. 

Jeśli ma 4 bary na 800obr i ciśnienie 4 bary na rozgrzanym i nie skacze w górę lub w dół o więcej niż 1 bar, to pogratulować takiego silnika w "sześćdziesiątce".

 

Majstrowanie przy zaworze przelewowym to proszenie się o kłopoty w dłuższej perspektywie, ale każdy robi tak, jak sam uważa. Fakt że ktoś 20 czy 30 lat naprawia ciągniki nie oznacza, że się na ty, zna, bo każdą małpę można nauczyć powtarzalnych czynności. Zwłaszcza, jak się robi stale 2 czy 3 typy ciągników. Znam wiele takich osób, które poproszone o remont silnika w JD czy Deutz zaraz kapitulują, a przecież to taki sam silnik jak w Ursusie.

Wiele rzeczy można zrobić na tzw "czuja" i silnik w C-360 to wybacza, co jednak nie wpływa pozytywnie na jego trwałość i zużycie paliwa. Piszą tu koledzy o ustawianiu pompy na słuch  - da się, ale po co, jak są znaki, zakładając, że rozrząd jest porządnie złożony.

Jak zaczynałem swoje przygody z mechaniką to silnik w komarku regulowałem na słuch. Wytrzymywał ze 2-3 tysiące i trzeba było w nim dłubać. Teraz robię to za pomocą czujnika i lampy stroboskopowej. Po złożeniu silnik ma najechane 5 tysięcy i pali z pierwszego na wiosnę. Różnica jest zauważalna także w spalaniu.

To taki drobny przykład, jak reżim technologiczny jest ważny w każdej dziedzinie techniki.



#1359 Share ozzborn

ozzborn

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 luty 2016 - 20:51

Remont C-360

tylko ze ten gosciu robi wszystko co w rece wpada, Deutz, MWM, JD, Perkins, Ursus ...

takze nie mam obaw i ty tez nie miej obaw o jego przyrzady pomiarowe 

 

co powiesz o tym ?

 

prosze bardzo

cisnienie oleju silnika c360 przy 2200obr 4,5-5,5 atm

cisnienie oleju przy 550obr minimum 1,5 atm

 

http://www.tractoor....rsus-c-360.html


Edytowany przez ozzborn, 21 luty 2016 - 20:59.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 03:47
  •  

#1360 Share jahooo

jahooo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1752 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Krasnystaw - lubelskie

Napisany 22 luty 2016 - 12:28

Remont C-360

Moim zdaniem jak na silnik zagrzany do 80 stopni ciśnienie jest o 1 bar zbyt wysokie, ale to nie moje zmartwienie i nie moja kasa. Poza tym różnica ciśnień wzorowa.

Efekt może być taki http://www.prsserwis...1_kawitacja.png

 


Edytowany przez jahooo, 22 luty 2016 - 12:45.


Podobne tematy remont c360