Skocz do zawartości

Zdjęcie

Remont C-360


1676 odpowiedzi na ten temat

#1261 Share grzesrol

grzesrol

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 192 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wlkp wschodnia
  • Zainteresowania:mechanizacja w gospodarstwie, podnoszenie ciężarów, ogrodnictwo

Napisany 20 grudzień 2015 - 17:58

Remont C-360

Tylko panewki by pod niego trzeba by dobrać ,bo to jest chyba rzemiosło .Krotoszyński nominał wynosi tysiąc sto złotych , tego po szlifie zależy jak się trafi .Nikt w nim nie siedzi .



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 23:36
  •  

#1262 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4015 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 04 styczeń 2016 - 18:18

Remont C-360

Taki problem  @jahooo  to nie  problem .

Włożyć  od  dołu  raczej się  nie  uda  , nie  ma  tam  miejsca  żeby  podejśc  z opaską ,  a bez  sciskania  pierścienie  nie  wejdą

 

Dało radę włożyć tłoki z pierścieniami od dołu bez większych problemów weszły przy użyciu opaski.

Zaryzykowałem i kupiłem nowy wał z panewkami Made in Turkey w lokalnym sklepie za 7-stówek.

Przy składaniu nie było żadnych problemów, wał po skręceniu kręcił się lekko.

Dziś odpaliłem silnik, na zimnym na wolnych obr. ma ciśnienie 4bar po zagrzaniu do około 80O na wolnych obrotach 2,5bar.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#1263 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2400 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 styczeń 2016 - 23:22

Remont C-360

Na nowym wale to lipa. Przy takim rozgrzaniu powinna być 4,5-5 przy obrotach 600.Wymień pompę olejową bo jak dostanie w palnik wiosną to będzie lipa jak nie wymieniałeś tylko tą z wyższej pułki z hylmetu nie chińszczyznę.


Edytowany przez balcerek1, 04 styczeń 2016 - 23:26.


#1264 Share rafff24

rafff24

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 844 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Przeciszów
  • Zainteresowania:rolnictwo, motoryzacja

Napisany 04 styczeń 2016 - 23:28

Remont C-360

a na panewki wałka rozrządu ktoś zaglądał?



#1265 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 690 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki Polska motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 04 styczeń 2016 - 23:56

Remont C-360

5 to trochę za dużo najlepiej 4 4,5 maks 



#1266 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4015 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 05 styczeń 2016 - 08:18

Remont C-360

a na panewki wałka rozrządu ktoś zaglądał?

 

Jak one wyglądają? :huh:

 

Pompy właśnie nie wymieniłem, jest od nowości.

Skąd takie wartości ciśnień, fabryczna instrukcja podaje na ciepłym silniku przy 600obr minimum 1bar ?


Edytowany przez asharot, 05 styczeń 2016 - 08:46.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#1267 Share grzesrol

grzesrol

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 192 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wlkp wschodnia
  • Zainteresowania:mechanizacja w gospodarstwie, podnoszenie ciężarów, ogrodnictwo

Napisany 05 styczeń 2016 - 13:22

Remont C-360

Kolego sam go składałeś , bo jak rozrząd ustawisz złymi znakami na odwrót to będzie problem , nawet sam sobie nie wierzę .Pompka olejowa znajduje od samego spodu misy olejowej z przodu rozrządu ,jest przy niej mała zębatka .Wartości ciśnienia zależą tak samo od nawiercenia przeciwwag ,ale sam tego nie ustawisz to tylko dobry warsztat go tobie wyważy .To nie jest takie proste złożyć silnik i siup bez problemu ,jeszcze przy takich lipnych częściach jakie są teraz . Pompę paliwa też można by wziąć pod lupę . Ja remont robię ze znajomym mechanikiem który siedzi w tym od lat . 



#1268 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2400 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 styczeń 2016 - 13:23

Remont C-360

Zwór od pompy jest ustawiony na 4,5-5.Mierzyłem nie na jednej pompie a co do wartości rozgrzania 1 atmosfera na 600 obrotach to jest wartość która musi być spełniona a na szczelnym układzie i dobrej pompie wartości mierzone na 600 obrotach w c 360 wynoszą 3,5-4 a to już musi dostać ostro w tyłek.Jak nie wymieniałeś pompy od nowości to czekasz aby zatrzeć nowy wał.A co nowych wałów i po szlifie  powinno się wykręcić zaślepki wału i kręcić na klej do stali.sprawdzone nie raz płucząc wał benzyną pod ciśnieniem jak przez zaślepki ciśnie.



#1269 Share maniek14

maniek14

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów

Napisany 05 styczeń 2016 - 13:53

Remont C-360

wiecie co może w c 360 jak się nagrzeje to nie chce odpalić, nic nie daje pompowanie jak się poczeka aż wystygnie to normalnie odpali i chodzi, nie gaśnie tylko poprostu jak go zgasze nagrzanego to już d*pa nie odpali trzeba czekać jak wystygnie

 



#1270 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4015 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 05 styczeń 2016 - 17:57

Remont C-360

Kolego sam go składałeś , bo jak rozrząd ustawisz złymi znakami na odwrót to będzie problem , nawet sam sobie nie wierzę .Pompka olejowa znajduje od samego spodu misy olejowej z przodu rozrządu ,jest przy niej mała zębatka .Wartości ciśnienia zależą tak samo od nawiercenia przeciwwag ,ale sam tego nie ustawisz to tylko dobry warsztat go tobie wyważy .To nie jest takie proste złożyć silnik i siup bez problemu ,jeszcze przy takich lipnych częściach jakie są teraz . Pompę paliwa też można by wziąć pod lupę . Ja remont robię ze znajomym mechanikiem który siedzi w tym od lat . 

 

Ale że jak, miałem wyważać nowy wał ? Pierwsze słyszę żeby ciśnienie zależało od nawiercenia przeciwwag. :(

Wszystko sam składałem z niezwykła starannością bo nie zależało mi na czasie.

Koła rozrządu ustawiłem na znaki a te od pompy oleju to nie zwracałem uwagi bo wydaje mi się że nie ma to znaczenia.

Zapłon też się fajnie ustawił na znaki, co do milimetra.Dziś rano było -10o i zapalił lepiej jak Corsa sąsiada, oczywiście świeca płomieniowa zrobiła swoją robotę i akumulatory 2X6V rozrusznik R11a.Olej Shell 15W/40

 

Jak tak mówisz to wiosnę jakość przejeżdżę a potem wymienię pompę olejową na Hylmet.


Edytowany przez asharot, 05 styczeń 2016 - 18:00.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 23:36
  •  

#1271 Share jahooo

jahooo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1763 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Krasnystaw - lubelskie

Napisany 05 styczeń 2016 - 19:51

Remont C-360

Bajki prawicie, jak przy jałowych obrotach ma 1,5 do 2 bar, to jest to najzupełniej normalne ciśnienie na rozgrzanym silniku, przy wysokich obrotach nie powinno przekraczać 4,5 bar na ciepłym, na zimnym 5,5. Zbyt wysokie ciśnienie jest równie szkodliwe, co niskie.

Nowy wał ze sklepu POWINIEN być statycznie wyważony.

Ciśnienie 4,5-5 to nie przy 600 a 1600 ob/min.

 

Odpal silnik, podaj jakie ciśnienie ma przy 400-500 obr na min na zimnym, przy 1500 na zimnym , potem zagrzej go do tych 70 stopni i porównaj wyniki. Zapisz na kartce.

Jak robiłem sąsiadowi C-360, to na zimnym silniku na 400-500obr trzymał 3,5, przy wysokich obrotach ponad 6. Okazało się, że w zaworze bezpieczeństwa siedziała dodatkowa podkładka. Po wymianie zaworu 2,5 na wolnych i 5,5 na wysokich.

Na ciepło 2,2 oraz 4 i to są jak najbardziej prawidłowe parametry

Olej 15W40

 



#1272 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4015 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 05 styczeń 2016 - 20:02

Remont C-360

Skąd wytrzasnąłeś takie małe obroty, u mnie silnik równo chodzi przy 600obr.

Dziś zdjąłem pasek i zagrzałem do czerwonego pola na wskaźniku i było 2,2bar przy 600obr, wydaje mi się że to dobry wynik.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#1273 Share fliegl

fliegl

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 postów

Napisany 06 styczeń 2016 - 08:50

Remont C-360


Jak robiłem sąsiadowi C-360, to na zimnym silniku na 400-500obr trzymał 3,5, przy wysokich obrotach ponad 6. Okazało się, że w zaworze bezpieczeństwa siedziała dodatkowa podkładka. Po wymianie zaworu 2,5 na wolnych i 5,5 na wysokich.
Na ciepło 2,2 oraz 4 i to są jak najbardziej prawidłowe parametry
Olej 15W40

Coś ściemniasz.Jakim cudem po wymianie zaworu zmniejszyło się minimalne ciśnienie skoro ten zawór nie służy do regulacji tylko otwiera się przy maksymalnym ciśnieniu?

#1274 Share jahooo

jahooo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1763 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Krasnystaw - lubelskie

Napisany 06 styczeń 2016 - 17:03

Remont C-360 Zawor bepieczenstwa reguluje maxymalne cisnienie w ukladzie. Byl ustawiony za wysoko, ponad 6 bar. A przy okazji sciagane byly panewki do kontroli czy nic sie nie stalo, moze mialo to wplyw

Edytowany przez jahooo, 06 styczeń 2016 - 17:05.


#1275 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2400 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 styczeń 2016 - 15:12

Remont C-360

Skąd wytrzasnąłeś takie małe obroty, u mnie silnik równo chodzi przy 600obr.

Dziś zdjąłem pasek i zagrzałem do czerwonego pola na wskaźniku i było 2,2bar przy 600obr, wydaje mi się że to dobry wynik.

zagrzałeś tylko płyń chłodzący a nie sprawdziłeś temperatury oleju ale to wyłącznie twoja sprawa zainwestować 200 stówki w pompę i uszczelkę albo czekać aż złapie na panewce.



#1276 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4015 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 07 styczeń 2016 - 17:24

Remont C-360

Z tego co widzę to są dwa modele pomp olejowych, stary i nowy typ.

Czym one się różnią i czy obydwie pasują ?


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#1277 Share piotrp88

piotrp88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 234 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Mrągowa

Napisany 07 styczeń 2016 - 19:13

Remont C-360

Jak zmieniałem pompę to stara była trochę dłuższa niż nowa i trzeba było naginąć przewód. Może o to chodzi?



#1278 Share toffik

toffik

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 50 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 styczeń 2016 - 19:50

Remont C-360

Roznily sie tylko zaworami stary typ byl przystosowany do pracy z filtrem czesciowego przeplywu (odrzutnikowego)  i pelnego przeplywu (puszka).Trzeba bylo przepiac zawleczke w zaworze.Nowy typ przystosowany jest tylko do fitra pelnego przeplywu (puszka)



#1279 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 styczeń 2016 - 21:26

Remont C-360

Nowa pompa jest mniejsza o 9-10mm dlatego przewód olejowy trzeba doginać.

Dlaczego ją zmniejszyli i jaki ma to wpływ na jej wydajność porównując do starej?

Jakiś interes w tym jest.

Nowa ma zawór wkręcany (rurkowy) jak w oryginale, albo w korpusie pompy. Zależne od producenta.

Pompy te różnią się także średnicą wałka więc zębatka napędowa jest nie zamienna.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 23:36
  •  

#1280 Share dawid3p

dawid3p

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 654 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 18 styczeń 2016 - 21:09

Remont C-360

Sorry panowe że trochę nie w temacie, ale temat dośc obszerny także, Jak odpalam c360 (mam nowy rozrusznik z pół roku expomu) nie łapie mi w wieniec, naduszę raz drugi, przesunę paskiem wentylatora, i tak go odpalam od 2 tyg, całe koło zamachowe się wymienia czy jak to tam wygląda? Jak rozrusznik wywaliłem to faktycznie zjechane zęby są dość <_<  mocno  :(



Podobne tematy remont c360