Skocz do zawartości

Zdjęcie

Remont C-360


1637 odpowiedzi na ten temat

#881 Share Zetek5340 Zetek5340

Zetek5340
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 24 grudzień 2013 - 19:57

Remont C-360 Tak się pytam bo zawsze mnie to zastanawiało i chcę być pewny w razie czego jak by była tak potrzeba to trzeba to zrobić w warsztacie co się tym zajmuje :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 21:27
  •  

#882 Share pazdzioch

pazdzioch

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łysomice
  • Zainteresowania:moja banderoza (gospodarstwo)

Napisany 27 grudzień 2013 - 15:36

Remont C-360 Tematy połaczone

witam jaki jest koszt naprawy silnika w c-360 chodzi mi o części wszystkie??

Edytowany przez KRISTOFORn, 27 grudzień 2013 - 16:57.


#883 Share AsToNeK_LwG

AsToNeK_LwG

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 grudzień 2013 - 15:55

Remont C-360 coś ok 8 tyś jeśli chodzi ci o cały silnik nawet chyba z robocizną
robiłem w lato silnik i wspomaganie razem coś ok 11 ale 2.5 samo wspomaganie więc coś ok 8
:)

#884 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3454 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 27 grudzień 2013 - 16:17

Remont C-360 @AsToNeK........ nie przesadzaj , normalnie podwoiłeś wartość traktora .......
@pazdzioch tu poczytaj http://www.agrofoto....u +silnika +360
Ewentualnie pytaj

Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 


#885 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 27 grudzień 2013 - 18:21

Remont C-360 To chyba kolega dał nowy blok i wstawił nowy wał.
Na dzień dzisiejszy za 4tyś zrobią silnik już na dobrych częściach.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#886 Share sebastian84

sebastian84

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 402 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 grudzień 2013 - 18:38

Remont C-360 no ale kolega pytał ile kosztują wszystkie części do silnika więc wał i blok i takie tam to chyba też są części

#887 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3454 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 27 grudzień 2013 - 18:56

Remont C-360 Jak byłby mu potrzebny wał , blok i " takie tam " to raczej pytałby o silnik, używany kompletny silnik, w co najmniej dobrym stanie, można kupić za 4 -5 tys

Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 


#888 Share PRZEMOxD11

PRZEMOxD11

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 81 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:RÓŻNE

Napisany 13 styczeń 2014 - 17:08

Remont C-360 Witam panowie.
Powiedzcie mi czy zestaw naprawczy do Ursusa C-360 "Mahle - Krotoszyn" będzie dobrą inwestycją i czy opłaca się zakładać koło atakujące + koło talerzowe z zębami pod kątem ?. Podobno ma to zmniejszyć hałas i pytanie czy tak naprawdę jest ?. Z góry dziękuje za odpowiedz.

#889 Share piotrz

piotrz

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 92 postów

Napisany 13 styczeń 2014 - 21:25

Remont C-360 Zestawy krotoszyńskie można spotkać z różnymi tłokami, cena wtedy też się różni. Ogólnie ludzie chwalą sobie te części. Ja mam założone zestawy firmy "Zetor" i na razie 3 lata silnik pracuje bardzo dobrze. Są teraz dostępne też zestawy oryginał "Ursus", ale na opinie o nich trzeba jeszcze trochę zaczekać. Co do kół przekładni głownej o zębach skośnych - mam takie założone - chodzi ciszej niż na oryginalnych - prostych, z tym że też trzeba je odpowiednio ustawić. Konieczne jest też dotoczenie podkładki między łożysko wałka ataku a tryb ataku w celu odpowiedniego zazębienia. Na allegro oferują zestawy nawet z podkładkami, ale te cienkie nie zdają egzaminu - trzeba podłożyć ich z 6, a ze względu na swoją wątłą budowę pod wpływem sił mogą zostać poprostu wypchnięte i ciągnik trzeba znowu rozbierać (ja akurat miałem taki przypadek). Oryginalne zębatki dobrej jakości też da się ustawić aby cichutko chodziły, ale są bardziej podatne na uszkodzenia, szybciej na nich powstają luzy, a co za tym idzie przekładnia coraz głośniej pracuje. Moim zdaniem przy wymianie kół przekładni głównej należy wymienić wałek ataku - najlepiej firmy takiej jak są koła zębate - i łożyska, aby nie było żadnego luzu.

#890 Share plapla123

plapla123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 styczeń 2014 - 17:21

Remont C-360 Panowie jak w C-360 wyczyscić skrzynię biegów i tylni most z oleju Hipol i z innych syfów pozostających po spuszczeniu oleju ponieważ chcę ją zalać olejem hydrauliczno-przekładniowym bo takim jest zalany drugi nowy ciągnik Famtrac 690 i czy nie będzie on za rzadki do skrzyni w C-360.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 21:27
  •  

#891 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 styczeń 2014 - 20:03

Remont C-360 Skrzynie to da się przepłukać ale w okolicy pompy podnośnika jest największy syf i aby go wyczyścić trzeba zdemontować dekiel z pompy

#892 Share plapla123

plapla123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 styczeń 2014 - 20:33

Remont C-360 A co myślisz o wlaniu jakiegoś preparatu coś takiego co się wlewa do oleju w silniku żeby rozpuścić nagar i ładnie wszystko wylatuje.

#893 Share traktor11

traktor11

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 306 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Hrubieszów

Napisany 29 styczeń 2014 - 20:43

Remont C-360

Panowie jak w C-360 wyczyscić skrzynię biegów i tylni most z oleju Hipol i z innych syfów pozostających po spuszczeniu oleju ponieważ chcę ją zalać olejem hydrauliczno-przekładniowym bo takim jest zalany drugi nowy ciągnik Famtrac 690 i czy nie będzie on za rzadki do skrzyni w C-360.

raczej bym tego nie polecał oleju do 60-tki bo to skrzynie i pompa starej generacji i w lecie może ciec wszędzie

#894 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 styczeń 2014 - 21:02

Remont C-360 http://www.agrofoto....amiast-hipol-6/
Mozę z tad coś wywnioskujesz

#895 Share plapla123

plapla123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 styczeń 2014 - 11:14

Remont C-360 Dzięki ale też trudno wywnioskować coś z tego tematu bo zdania są też podzielone u mnie chodzi o olej Texaco 15w-30 bo takim zalany jest cały nowy ciągnik silnik i skrzynia. Nie jest on tani bo do C-360 koszt oleju to ok 450-500zł ale wymiana bardzo ułatwiła by mi pracę w gospodarstwie oczywiście nie patrzyłbym na koszty gdybym wiedział ze skrzynia i podnośnik C-360 będą działać na tym oleju.

#896 Share Rasoir

Rasoir

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów

Napisany 04 luty 2014 - 12:15

Remont C-360 Witam,

po sprzedaży mojego Hanomaga R19 który przeszedł u mnie po 60 latach na emeryturę, kupiłem w piątek 31.01.2014 Ursusa C-4011. Pod koniec tygodnia ma mi on zostać przywieziony do domu i zabieram się za poprawki jakie należy wykonać aby był w dobrym stanie. Liczę na Waszą pomoc w tym temacie, gdyż pierwszy raz mam do czynienia z Ursusem :) Hanomag to konstrukcja powojenna z mechanicznymi hamulcami, bez zwolnic, pneumatyki i innych bajerów przez co naprawiało się go łatwo.

Ten ciągnik kupiłem tak na prawdę na wypad po węgiel w jesieni czy do lasu, ew. jakieś drobne prace przy domu.

Oto kilka zdjęć:

Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek

Jak widać traktor ma zamontowany orbitrol, manewrowanie to bajka, między innymi dlatego go kupiłem. Silnik po remoncie, ciśnienie oleju 5 atm, tylny most ani zwolnice praktycznie nie wyją. Przednia oś miękka w dobrym stanie, na -15st, zimny bez kopciucha ani wrzątku w bloku odpalił bez żadnych problemów na 70Ah akumulatorze praktycznie w kilka sekund, nie kopci, tylko przy dodaniu gazu. Zapłaciłem za niego 6000zł łącznie z transportem do mnie (500km w dwie strony).

Do zrobienia:

- hamulce nożne i ręczny (na chwilę obecną ich brak),
- nowa instalacja elektryczna,
- doprowadzenie cięgieł gazu do porządku (rozregulowane, po puszczeniu pedału gaśnie),
- brak manetki gazu ręcznego,
- brak wspornika tablicy rozdzielczej oraz zegarów,
- kabina do wywalenia,
- zakup akumulatorów,
- wymiana filtrów i olejów,
- kosmetyka koloru, blach i opon ;)

Mam nadzieję, że będę otrzymywał odpowiedzi na moje pytania dotyczące tych prac w tym temacie. Za wszystkie będę bardzo wdzięczny.

Na początek mam pytanie o hamulce, mianowicie jak zacząć ich diagnostykę żeby doprowadzić je do idealnego stanu? Co sprawdzić i co wymienić? Myślę o: pompie, cylinderkach i szczękach oraz pewnie linka i taśma z okładziną, nie wiem czy nie trzeba będzie wymienić również dźwigni. Jest to oryginalna instalacja z C-4011 więc koło siedzenia jest rozdzielacz, który jak zauważyłem działa tylko w prawo oraz pionowo do góry, czy da się coś z tym zrobić (jakaś regeneracja czy coś w tym stylu)? Na wymianę systemu na C-360 mnie na razie nie stać, bo to koszt rzędu 500zł. Prawda jest taka, że i tak zawsze hamuje na obydwa koła więc chodzi tylko o to żeby to działało :) Na razie jeszcze nie mam traktora u siebie więc nic nie sprawdzę, ale chcę już przygotować jakąś teorię, żeby potem zabrać się do pracy.

Pytając o części do C-4011 w sklepie u nas w okolicy gość patrzył na mnie jak na debila i mówił, że to już w butach umarło i że ma ponad pół wieku. Miałem mu za to ochotę zafundować "umarnięcie w butach" ale znam handlarzy i wiem, że jak on czegoś nie ma u siebie, albo czegoś nie wie to to od razu złom i zabytek i tak dalej...

Drugie pytanie, to czy pod kolumnę na orbitrol da się założyć manetkę gazu ręcznego od C-4011 na linkę tak jak było oryginalnie? Jak to wygląda i co powinienem spróbować wyszarpać z jakiegoś trupa żeby mieć oryginalną manetkę? Czy ją montuje się na kolumnie na jakiś zacisk? Czy jest to jakoś inaczej rozwiązane? A może pasuje jakaś inna manetka od innego ciągnika? Jest tam wsadzona manetka od C-360 ale jest zupełnie luźna i nie podłączona, po za tym jeżdżąc C-360 3p od kumpla wiem, że ta manetka lubi upuszczać z gazu pod wpływem drgań więc takiej nie chcę.

Czekam na jakieś pomysły i podpowiedzi. Pozdrawiam!

#897 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 04 luty 2014 - 12:52

Remont C-360 Weź go oddaj.Tam nawet obciążników nie ma ani z przodu ani z tyłu.
Jedna opona tylna kosztuje 1000zł.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#898 Share Rasoir

Rasoir

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów

Napisany 04 luty 2014 - 13:29

Remont C-360 Powiedział co wiedział... komplet obciążników mam za 500zł 30km ode mnie... wręcz majątek, tylko nie wiem po co mi te obciążniki do wożenia węgla albo przytargania drzewa z lasu, skoro Hanomag ważący 1700kg radził sobie z tym bez problemów. Obciążniki to zdecydowanie największy problem w traktorze, dobrze że ma światła zamontowane bo co by to było nie? O opony to Ty się nie martw, bo jak ja bym się martwił to bym go nie kupił. Mam cały komplet nowych opon z dętkami (przód + tył) z dowozem za 1700zł. Sam orbitrol jest wart 1500-2000zł więc niech cię głowa nie boli.

Nie proszę tu o opinię o sensie zakupu czy cenie jaką za niego dałem, tylko o odpowiedzi na moje pytania.

Edytowany przez Rasoir, 04 luty 2014 - 13:43.


#899 Share rzezuch

rzezuch

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 66 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom

Napisany 04 luty 2014 - 16:06

Remont C-360 Masz rację, ja w swojej nie mam obciążników na kołach i w polu też sobie radzi :) Co do hamulców to tak jak mówisz, najpierw szczęki i cylinderki. Co do ręcznego to najpierw linkę, te taśmy są dość żywotne. Nie mam pojęcia czy da się coś zrobić z rozdzielaczem, ale używany raczej da się znaleźć jeszcze. Co do kolumny to nie wiem, choć gaz na cięgno jak w c360 jest chyba lepszym pomysłem niż linka, jednak musiałbyś spróbować zrobić tą dźwignię tak, by siedziała jak należy, choć może ktoś się wypowie jak to wygląda z oryginalnym rozwiązaniem na linkę, gdyż u wuja w c4011 to nie działało odkąd pamiętam, choć może nigdy nie próbował czegoś z tym zrobić.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 21:27
  •  

#900 Share tommy83

tommy83

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 262 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj podlaskie
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 04 luty 2014 - 19:12

Remont C-360 Ja swój rozdzielacz sam rozkręciłem i wymieniłem oringi bo ciekł płyn

Podobne tematy remont c360