Skocz do zawartości

Zdjęcie

Remont C-360


1652 odpowiedzi na ten temat

#861 Share darekchmiel1991

darekchmiel1991

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 63 postów

Napisany 21 listopad 2013 - 10:34

Remont C-360 zacząłem dzisiaj to sprawdzać, i mam pytanie : jak kręce kołem i patrze to jak zacznie się podnosić poziom paliwa to mam przestać i sprawdzić znaki? czy dopiero jak przestanie tłoczyć paliwo to wtedy sprawdzać znaki?
Bo jak wziąłem przestałem kręcić jak zaczęło tłoczyć paliwo to kreske na obudowie miałem powyżej górnej kreski a pompe mam już na max w strone bloku . A jak wziąłem sprawdziłem położenie kresek po tym jak przestało tłoczyć paliwo to kreske na obudowie miałem poniżej dolnej kreski na kole zmachowym. W obydwu przypadkach odległośc od kresek wynosiła 2 cm

a i mam kręcić w tą strone co silnik kręci? bo jak kręce w tą strone to paliwo się nie podnosi a jak w drug ato podnosi

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 06:51
  •  

#862 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7618 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 21 listopad 2013 - 14:53

Remont C-360 Kręcić musisz zgodnie z pracą silnika czyli wałem w prawo patrząc od strony chłodnicy. W ten sposób ustawia się początek tłoczenia paliwa czyli gdy paliwo zaczyna się podnosić to stop i sprawdzasz znaki. Z tego co piszesz to masz za późno początek wtrysku,. Jeśli brakuje już regulacji to coś jest nie tak jak należy. Albo sprzęgło pompy albo rozrząd źle złożony.
KPK Kumurun Team

#863 Share darekchmiel1991

darekchmiel1991

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 63 postów

Napisany 21 listopad 2013 - 16:42

Remont C-360 Szok co mogą zdziałać słowa kolegi Seweryna20 w połączeniu z moimi rękami :D
Okazało się że nie na te znaki mi wyszło bo mam tyle par znaków nabitych na kole zamachowym że szok ale już doszedłem które to i pompe musiałem odsunąć od silnika i idealnie zgrałem z dolną kreską i teraz pali tak elegancko że jeszcze nigdy mi tak nie palił nawet po tym wcześniejszym niby remoncie. Pojeździłem wczoraj cały dzień do lasu akurat po drzewo jeździłem i dzisiaj ustawiłem ten zapłon i już nie wali z tłumika nic, sucho, jak dodaje gazu to puszcza dymek taki no troszke niebieskiego z jasnym szarym to chyba już dobrze ? Najważniejsze że codziennie sprawdzam olej i nie ubywa nic. Wcześniej jak jechałem w pole orać to na 1ha orki potrzebowałem 1 litr oleju już nie wyrabiałem na ten olej bo leje ten Turdus. Dobry on jest czy nie bardzo??

#864 Share michal1993

michal1993

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1677 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rypina (kuj.-pom.)
  • Zainteresowania:KPK Komurun Team

Napisany 21 listopad 2013 - 16:52

Remont C-360 Do tego silnika Turdus jest wystarczający.

Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.


#865 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7618 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 21 listopad 2013 - 18:04

Remont C-360 Dokładnie. Wystarczy. Ogólnie wystarczy trochę postudiował książkę sam doszedł byś do tego.
jak by nie było i co się nie działo zawsze pierwsze w takich sytuacjach jak np. twoja pierwsze sprawdza się ustawienia silnika. Po ty by wyeliminować głupoty, masę gadania i ewentualne niepotrzebne koszty jak to niektórzy mają w zwyczaju na dzień dobry tragizować.
W każdym razie cieszę się że to tylko tyle.
Dymek przy dodawaniu gazu w tym ciągniku przynajmniej jest najnormalniejszą rzeczą. Jeździj i niczym się nie przejmuj.
KPK Kumurun Team

#866 Share desperat19

desperat19

    Nowicjusz

  • userphoto
  • Members
  • Pip
  • 25 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 listopad 2013 - 10:09

Remont C-360 Witam Pannowie, dolacze sie do tematu. Mam podobny problem jak zalozyciel tematu. Moja 55. Bierze strasznie duzzo oleju. Mam glowice po regeneracji wszystko dobrze poustawiane reszta silnika byla wymieniana kilka lat wczesniej. Olej przepala od maax do min. Po zaoraniu ok. 2 ha. Wczesniej walilo olejem z tlumika ale po ustawieniu zaaworow przestalo. Ciagnik ma moc bardziej dymi na postoju niz w robocie. Wtryski ustawione a koncowki wymienione. Nie grzeje sie. Wiec czemu spala olej i gdzie? Na wale czy na tlokach? Przy wymianie glowic mechanik mowil ze tuleje sa dobre. To mozze byc wina pierscieni? Pozdrawiaam

#867 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 listopad 2013 - 13:21

Remont C-360 Wał niema nic do tego
Pierścienie albo prowadnice zaworów

#868 Share locke

locke

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2360 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo,mechanika,elektryka,elektronika

Napisany 24 listopad 2013 - 19:53

Remont C-360 zdejmij pokrywy zaworów i poruszaj zawory.Być może mają luz na prowadnicach.
Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

#869 Share darekchmiel1991

darekchmiel1991

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 63 postów

Napisany 26 listopad 2013 - 18:23

Remont C-360 A może jest tak jak u mnie było, ktoś źle pierścienie założył napisem top do dołu jak u mnie i zamiast zgarniać olej to waliło na tłok.
Chyba bez rozbierania się nie obejdzie. Sprawdź jeszcze prowadnice zaworów - zobacz wyżej kolega Seweryn20 mi pisał jak to sprawdzić.

#870 Share darekchmiel1991

darekchmiel1991

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 63 postów

Napisany 28 listopad 2013 - 21:32

Remont C-360 Jechałem sobie dzisiaj z klatką 5 biegiem 1200obr/min i pod górke zauważyłem jakby sobie dodał gazu, jakby obroty wzrosły a ja cały czas tak samo miałem gaz i zaczął dymek puszczać czarny czy to normalne??

jak minałem górke to normalnie równo silnik chodził nie dymił

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 06:51
  •  

#871 Share jano333

jano333

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisany 03 grudzień 2013 - 20:34

Remont C-360 pierścienie się docierają i przez jakieś 20-30mh będzie delikatnie dymił

#872 Share starybudnik

starybudnik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 327 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Siemiątkowa

Napisany 04 grudzień 2013 - 19:40

Remont C-360 A w mojej 3p dziś pojawił się taki problem. Podczas jazdy ciągnik zaczął dymic i słabo wchodzić na obroty. Po chwili zaczął jakby psiukać powietrzem w silniku. Nastepnie zaczął wydostawac się olej przez bagnet. Moim zdaniem poszła uszczelka pod glowica. Wypowiedzcie się czy mam rację.

#873 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 grudzień 2013 - 19:47

Remont C-360 Moe uszczelka może coś z tłokiem

#874 Share starybudnik

starybudnik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 327 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Siemiątkowa

Napisany 06 grudzień 2013 - 16:35

Remont C-360 Dziś rozebrany silnik i jest pęknięta srodkowa tuleja.

#875 Share bartonking

bartonking

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 33 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 grudzień 2013 - 13:21

Remont C-360 Witam. Też się dołączę do tematu. Jest taka możliwość, aby uszczelka pod głowicą była tak przedmuchana, że tylko byłyby przedmuchy między cylindrami i nic po za tym? Tzn z jednego tłoka na drugi.

#876 Share waldek315

waldek315

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 466 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Leszno

Napisany 21 grudzień 2013 - 13:31

Remont C-360 Chyba w zwykłej 60 jest to niemożliwe bo są 4 głowice szybciej jest taka możliwość w 3p nie wiem z jakim silnikiem 60 posiadasz

#877 Share padre1989

padre1989

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie

Napisany 21 grudzień 2013 - 14:10

Remont C-360 tylko w 3p jest taka mozliwosc .

#878 Share bartonking

bartonking

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 33 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 grudzień 2013 - 18:36

Remont C-360 Mam 4011 z fabrycznym silnikiem ok. Pytałem się bo po zapaleniu na jeden cylinder chodzi, ale jak tak to mogę uszczelkę wyeliminować.

#879 Share Zetek5340 Zetek5340

Zetek5340
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 24 grudzień 2013 - 13:17

Remont C-360 Witam mam takie pytanie jak ustawić osiowość wału czy da się to jakoś zrobić w domu B)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 06:51
  •  

#880 Share sebastian84

sebastian84

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 402 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 grudzień 2013 - 14:24

Remont C-360 nie da się ,a czemu chcesz to robić

Podobne tematy remont c360