Skocz do zawartości

Zdjęcie

Remont C-360


1949 odpowiedzi na ten temat

#841 Share darekchmiel1991

darekchmiel1991

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów

Napisany 17 listopad 2013 - 14:46

Remont C-360 czyli co teraz zrobić?? uszczelki były dane nowe to dociągnąć mocniej??

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl
Ursus 914 DL FINN Turbo


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 42000.00 PLN
  • 26 paź 2017
Ursus c360 nie 3p


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 13800.00 PLN
  • 26 wrz 2017
Sprzedam ursus C-360


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 10000.00 PLN
  • 29 wrz 2017

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 21:55
  •  

#842 Share MLODY402

MLODY402

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 42 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 listopad 2013 - 14:52

Remont C-360 Możesz mieć głowice pękniętą i tez bedzie woda w oleju i ciśnienie w chłodnicy.

#843 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 9326 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 17 listopad 2013 - 14:53

Remont C-360 Teraz dociąganie już nie pomoże do tego nie wiesz czy to uszczelka. Wypadało by zdjąć głowicę i mieć nadzieje żeby któraś była wydmuchana.
Potem poskładać na nowych ale przyłożyć się do tego solidnie.
KPK Kumurun Team

#844 Share darekchmiel1991

darekchmiel1991

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów

Napisany 17 listopad 2013 - 14:59

Remont C-360 ooo czekałem na cb seweryn20 żebyś odpisał bo czytałem troche tematów i madrze się wypowiadasz... no ale ja dałem nowe uszczelki pod głowice te z silikonem nawet wziąłem najdroższe... ide zobaczyc czy oleju przybylo

#845 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 17 listopad 2013 - 14:59

Remont C-360 Nie będzie raczej wydmuchana, jak była nie dawno zakładana, ale może nie dolegać dokładnie i woda idzie, a głowica też może być jak najbardziej.

#846 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 9326 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 17 listopad 2013 - 15:03

Remont C-360 Nie jest powiedziane że uszczelka. Tyle że to najłatwiej sprawdzić i najłatwiej naprawić. A jeśli rozbierzesz i okaże się że to jednak uszczelka to wtedy trzeba szukać przyczyny. Albo dmuchło z przyczyny mechanicznej albo z winy mechanika.
KPK Kumurun Team

#847 Share darekchmiel1991

darekchmiel1991

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów

Napisany 17 listopad 2013 - 15:22

Remont C-360 byłem sprawdzić ten olej i nie przybyło wlałem na max czyli drugą kreske na miarce a teraz jest na pierwszej... a jak zmierze kompresje to pokaze na ktorym cylindrze padła ta uszczelka?? albo jak tam otworze te dwa dekielki bedzie widac?

aaa i dodam że to dmuchanie to jest jak korek odkręciłem to tak jakby od termostatu

#848 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 9326 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 17 listopad 2013 - 15:22

Remont C-360 Musiał byś mieć okropne szczęście żeby pod deklami to znaleźć. Ale możesz spróbować. Sprawdź kompresje ale tu też może być różnie bo pierścienie są nowe w starych tulejach.
To dmuchanie jak powiedziałeś to musza być wyraźne oznaki. Zapach spalin z korka chłodnicy, tłusty nalot koło niego, rosnące ciśnienie wewnątrz chłodnicy, bąble spalin gdy jest zalana do pełna lub przegrzewający się silnik.

Edytowany przez seweryn20, 17 listopad 2013 - 15:25.

KPK Kumurun Team

#849 Share darekchmiel1991

darekchmiel1991

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów

Napisany 17 listopad 2013 - 17:32

Remont C-360 okej rozumiem... jutro to posprawdzam dzieki za wskazówki seweryn20 pełen szacunek mam do cb i twoich wypowiedzi.
a mógłbyś mi powiedzieć czy luz prowadnic zaworowych wyczuje ruszając pod deklami zaworami na boki czy są luzy? bo ten silnik ma dwie nowe głowice i dwie po regeneracji założone 2 lata temu. Tylko jakieś partacze robili ten silnik skoro pierścienie były źle pozakładane. Ojciec kupił ten silnik tam u kogoś. Od początku wali z tego tłumika.

#850 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 9326 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 17 listopad 2013 - 17:39

Remont C-360 Wyczujesz. Porównaj stare z nowymi.
KPK Kumurun Team

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 21:55
  •  

#851 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4166 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 17 listopad 2013 - 19:22

Remont C-360 Nie chcę się wymądrzać ale jak miałeś zrobić taki remont to lepiej było wcale tego nie ruszać.
Nie zakłada się nowych pierscieni do starych tulei bo to pomaga tylko na pół roku zwłaszcza w C-360.
Uszczelki założyłeś solidne,a zrobiłeś planowanie głowic?

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#852 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 17 listopad 2013 - 19:35

Remont C-360 EEe tam, pomoże na następne 2tys mth, będzie chodził, nieraz wsadzałem pierścienie same i chodzi i chodzi. Z tymi głowicami też się nie ma co rozpędzać, pisałem kiedyś że na tak małej powierzchni głowica się nie skrzywi, bardziej kazałbym zwrócić uwagę czy ten pierścień na uszczelce leży na tulei dobrze, bo te uszczelki to badziew, trzeba też sprawdzić szpilki czy nie popuchły skorodowały od wody i czy przy samym bloku na szpilkach musi być dobrze wyczyszczone by głowica siadła na tulei nia skosiła się zacinając na szpilkach przez brud.
Podpowiem jeszcze jedno, rozbierz cały dolot filtr powietrza benzyna ropownica i wymyj, to musi być czyste i szczelne, z filtra wymień te wkłady- przypominające włosy kokosowe, oleju w filtrze nalej ciut więcej i rzadkiego.
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#853 Share darekchmiel1991

darekchmiel1991

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów

Napisany 18 listopad 2013 - 16:42

Remont C-360 witam, walczyłem dzisiaj dalej z moim ursusem no i stwierdziłem:
-w chłodnicy nie dmucha już, wczoraj dmuchało bo miałem za mało płynu dolałem i jest okej
-nadal dymi na niebiesko, wyrzuca olej
- brak luzu na prowadnicach sprawdziłem dzisiaj nic nie wyczuwałem
-zmierzyłem ciśnienie oleju zimny 4atm rozgrzany 2atm
- silnik się nie przegrzewa cały czas na zielonym

Moje stwierdzenie; na darmo wymieniałem te pierścienie , to nic nie dało i nie da, darmo jeżdże by ułożyły się te pierścienie. Żałuje że posłuchałem się tego mojego "mechanika" znajomego

#854 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 9326 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 18 listopad 2013 - 16:48

Remont C-360 Pierścienie dopasują się do cylindra i przynajmniej w jakimś stopniu lub nawet całkiem przestanie spalać olej. Ale to wymaga czasu na moje oko najmniej 50 motogodzin.
Tak że daj mu szansę.........
KPK Kumurun Team

#855 Share darekchmiel1991

darekchmiel1991

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów

Napisany 18 listopad 2013 - 17:15

Remont C-360 Będę jeździć i zobaczymy co wyjdzie.
Postaram się jutro skombiinować czujnik żeby zmierzyć ciśnienie na cylindrach.
A jak olej jest pod pokrywach zaworów na głowicy to dobrze jest?? czy powinien spływać przez noc??

#856 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 9326 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 18 listopad 2013 - 17:58

Remont C-360 Zawsze gdzieś tam zostanie. Tym się nie przejmuj.
KPK Kumurun Team

#857 Share darekchmiel1991

darekchmiel1991

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów

Napisany 18 listopad 2013 - 18:35

Remont C-360 kurde ale zdziwiłem się że ta wymiana pierścieni nic nie dała, bo skoro na tamtych były takie duże odstępy na zamkach a na tych tyle co by papier włożył i różnicy praktycznie zero

#858 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 9326 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 18 listopad 2013 - 18:45

Remont C-360 Spokojnie daj im czas. One nie dolegają całą płaszczyzna do cylindra. Nowy pierścień w nowym cylindrze nie dolega to w starym tym bardziej. Dla tego przez okres docierania niczym dziwnym nie jest branie oleju przez silnik czy nawet chlapanie nim przez tłumik.
KPK Kumurun Team

#859 Share darekchmiel1991

darekchmiel1991

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów

Napisany 20 listopad 2013 - 17:02

Remont C-360 Seweryn mam pytanko jak sprawdzić czy jest dobry zapłon? bo mi ciężko pali z rana, ze 4 razy wał musi obrócić. Wziąłem przesunąłem pompe na max do bloku silnika i nic bardzo to nie dało aby jak odpali to ciężko wchodzi na obroty ale za moment normalnie reaguje na gaz. Wcześniej jak miałem na równo ustawione to tak samo odpalał ale od razu reagował na gaz

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 21:55
  •  

#860 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 9326 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 20 listopad 2013 - 17:55

Remont C-360 http://instrukcja.pl...e_355268394.jpg
Tutaj jest opisane. Jedyne co zapomnieli to dawkę paliwa trzeba dać na max.
KPK Kumurun Team

Podobne tematy remont c360