Skocz do zawartości

Zdjęcie

Remont C-360


1652 odpowiedzi na ten temat

#661 Share rafto

rafto

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 711 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 lipiec 2012 - 20:28

Remont C-360 Co może być- jak ciągnik jest na chodzie to coś "wyje": w okolicy sprzęgła, skrzyni ?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 11:13
  •  

#662 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 lipiec 2012 - 20:34

Remont C-360 Wyje przy włączonym wałku?

#663 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3456 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 21 lipiec 2012 - 20:45

Remont C-360 Może być łożysko w kole zamachowym lub wyciskowe na sprzęgle

Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 


#664 Share rafto

rafto

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 711 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 lipiec 2012 - 21:03

Remont C-360 GoRAL1 tak wyje przy włączonym wałku więc co to może być ?

#665 Share Alamo

Alamo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 241 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 lipiec 2012 - 08:05

Remont C-360 To koło obrotów niezależnych,przyczyną są zjechane zęby,przy włączaniu wom koło nie zaskakuje w pełni na zębatkę wałka sprzęgłowego przekaznika (pracowało na połowie)zdemontuj pokrywę skrzyni biegów i sprawdz to,koło znajduje się od strony silnika,na samym początku skrzyni na dole,naprowadzi cię łapka listwy przesuwnej wom, łapka na 100% jest zgięta,po założeniu nowego koła ustaw listwę w pozycji pracy (wom),będzie widać jak zębatki nie współgrają,tyko pamiętaj-listwy mają ponacinane rowki,przesuwaj tylko tą pierwszą!przy najgłepszym wycięciu zawsze ma współgrać z innymi listwami.Nie obejdzie się bez rozpoławiania ciągnika.

#666 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 lipiec 2012 - 18:13

Remont C-360 To raczej na pewno wyje koło napędu wałka i niema sie czyn przejmować

#667 Share rafto

rafto

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 711 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 lipiec 2012 - 14:24

Remont C-360 czyli co olać to ?

#668 Share Alamo

Alamo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 241 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 lipiec 2012 - 07:17

Remont C-360 Jak nie martwi cię że to pierdyknie całkiem w czasie żniw to olej :)

#669 Share danonek151197

danonek151197

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 lipiec 2012 - 21:21

Remont C-360 jak chcesz żeby toche pochodziła to wewnętrzny tak około 3 tys. a zewnętrzny to możę nawet z 5 tys. na dzisiejsze ceny

#670 Share Wesolymaniek

Wesolymaniek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 129 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 lipiec 2012 - 08:21

Remont C-360 witam mam pytanko chce dostac sie do bebenow hamulcowych aby je wymienic i juz kola tylne sciagniete cala zwolnica od tylnego mostu odkrecona i teraz co kilku chlopa i cala zwolnica juz mi wyjdzie czy moze sa jakies jeszcze zabezpieczenia???

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 11:13
  •  

#671 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3430 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 30 lipiec 2012 - 08:50

Remont C-360 oczywiscie odkreciles zwolnice razem z pochwa
radze odkrecic blotniki,brdzie latwiej,
rurka pod zwolnice, 2 podnosi jeden trzyma zwolnice,
zadnych zabezpieczen nie ma

Polska B

 


#672 Share ursus55

ursus55

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 437 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:k. Tczewa

Napisany 11 sierpień 2012 - 21:45

Remont C-360 Mam pytanie co może być przyczyną zwiększania się poziomu oleju w silniku, dodam że płyn chłodniczy w normie i wtryskiwacze też nie leją. Co może być przyczyną? czyżby uszczelniacz w pompie wtryskowej?

#673 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 sierpień 2012 - 22:32

Remont C-360 @ursus55 ty jako przedstawiciel agromy z częściami do ciągników zadajesz takie pytanie czy chcesz się upewnić. :D Powiem ci tak uszczelniacz na pompie i coś z pompą nie tak ze przybywa ci ropy w pompie. :( Albo d*pnięta pompka zasilająca albo uszczelniacze na sekcjach. ;[ Nie bierz sobie tego tak do serca. :) Pozdrawiam

#674 Share Wesolymaniek

Wesolymaniek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 129 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 sierpień 2012 - 18:02

Remont C-360 Koledzy z innej beczki pytanko maluje ciagnik i mam dylemat czany mat czy polysk bedzie sie lepiej prezentowal mam nowa kabine naglak i ona chyba jest czarny mat malowana. pozdrawiam

#675 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 23 sierpień 2012 - 20:24

Remont C-360 Lepiej będzie z połyskiem,ale najlepiej w kolorze szarym.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#676 Share rafal831

rafal831

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 87 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łowicz

Napisany 23 sierpień 2012 - 21:38

Remont C-360 Moim zdaniem elegancko wygląda czarny mat w połączeniu z czerwienią meksykańską w połysku. wygląda jak nówka. a czarny połysk jakoś tak nie bardzo. ale kwestia gustu

#677 Share Wesolymaniek

Wesolymaniek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 129 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 sierpień 2012 - 11:11

Remont C-360 No wlasnie tez mysle nad czarnym matem bo kabina chyba tez to jest mat a wlasnie tez najpierw myslalem o szarym ale jednak po obejrzeniu kilku sztuk jednak wiekszosc maluje na czarno srebrne kola i jest git

#678 Share POL1

POL1

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KOL

Napisany 26 sierpień 2012 - 14:51

Remont C-360 Ja jutro ściągam głowice , odkręcam mise i wyciągam korbowoady , zobaczymy jak wyglądają po 6000 mth i czemu bierze olej.Jak będzie duży próg to wymienie zestawy a jak minimalny to dam nowe pierścienie.
Głowice przy okazji zregeneruje, i dam nowe końcówki.

#679 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7618 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 26 sierpień 2012 - 18:47

Remont C-360 Jak będzie jaki kolwiek próg na cylindrach to wymieniaj komplety. Bo jaki jest sens wymiany samych pierścieni? Po dotarciu nowe znów będą miały prawie taki luz na zamkach jak stare i wracasz do punktu wyjścia. Przejeździsz ze dwa lata i będziesz na nowo rozbierał silnik.
KPK Kumurun Team

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 11:13
  •  

#680 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 sierpień 2012 - 20:26

Remont C-360 A zanim się dotrą to nie jeden litr oleju spali. :D

Podobne tematy remont c360