Skocz do zawartości

Zdjęcie

Remont C-360


1646 odpowiedzi na ten temat

#621 Share jaco512

jaco512

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 663 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sokołów Podl.
  • Zainteresowania:technika rolnicza,mechanika itp.

Napisany 27 czerwiec 2012 - 22:51

Remont C-360 Mówiąc o angielskich zestawach masz na myśli THM? One Anglii nigdy nie widziały...... (może Bepco ale nie w tej cenie). Pewniejsze już są zestawy Zetora, spora część osób na forum z nich korzysta.

Edytowany przez jaco512, 27 czerwiec 2012 - 22:51.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 17:18
  •  

#622 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3455 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 28 czerwiec 2012 - 06:31

Remont C-360 http://www.nokaut.pl...nika-c-360.html lub http://www.nokaut.pl/Click/Offer/Wiesdz2T11L4m1yznKkatY0Z1zli1$ZhZ3ivmzvywNFSsUqEZ1EkRi0aw5Km4yvG0gXs368L0JA_S.gridTitle_0_0_?ref=http%3A//www.nokaut.pl/szukaj/zestaw-naprawczy-c-360-izns.html
tyle co chodzi o zestawy naprawcze .

Edytowany przez mariuszd93, 28 czerwiec 2012 - 06:40.

Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 


#623 Share Farmexpert

Farmexpert

    Zaawansowany

  • FIRMA
  • PipPipPip
  • 164 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:www.farmexpert.pl
  • Zainteresowania:rolnictwo, motoryzacja

Napisany 28 czerwiec 2012 - 07:25

Remont C-360 Pozwolę sobie zaprezentować najpopularniejsze na chwile obecną zestawy z naszej oferty:

Ciągle wygrywa Zetor:

http://farmexpert.pl...rodukt6899.aspx

i dogania go URSUS:

http://farmexpert.pl...odukt11327.aspx
http://www.farmexpert.pl

Farmexpert - internetowy s k l e p rolniczy z częściami zamiennymi oraz akcesoriami.

501-612-029
501-260-817

#624 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 28 czerwiec 2012 - 07:29

Remont C-360 Zapomniałeś dopisać:
-wałka rozrządu i szlifowania gniazd pod nadwymiarowy wałek
-osiowania bloku
-panewek
-pewnie dojdą jeszcze jakieś koła rozrządu i szpilki do głowicy
-warto też zrobić sprężarkę.
-pewnie też dojdzie dorobienie uszczelnienia między skorodowany blok a tuleje,chyba że zrobisz na silikon jak nie którzy polecają na tym forum.

Realny koszt części bez robocizny to 3tyś,tulei też młotkiem nie wybijesz musisz mieć ściągacz albo fachowcowi zapłacić.
Warto też zaopatrzyć się w ciągacze to kół zębatych,opaskę do pierścieni i klucz dynamometryczny.

Edytowany przez asharot, 28 czerwiec 2012 - 07:32.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#625 Share ursus55

ursus55

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 437 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:k. Tczewa

Napisany 28 czerwiec 2012 - 09:17

Remont C-360

2,5tyś można się wyrobić śmiało.

Za 2500zł to jest remont po łebkach a nie konkretny ja robiłem swój sam z nowymi głowicami wałem itd i wyszło trochę ponad 4000zł

Pozwolę sobie zaprezentować najpopularniejsze na chwile obecną zestawy z naszej oferty:

Ciągle wygrywa Zetor:

http://farmexpert.pl...rodukt6899.aspx

i dogania go URSUS:

http://farmexpert.pl...odukt11327.aspx

Te zestawy to coś mają małą cenę u mnie zestaw zetorowski mamy po 290zł a ursusowskie po 335zł to te co pan proponuje to chyba nie są najwyższej jakości.

pompa nie wiem?zostaje? ew.z tego co pamiętam 800zł
Regenerowana 330zł a nowa 1600zł
i gitara gra.



#626 Share Piotr1216

Piotr1216

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 136 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ostróda
  • Zainteresowania:Rolnictwo mechanika motoryzacja

Napisany 28 czerwiec 2012 - 10:43

Remont C-360 Myślę że 3,5 tys powinienem się wyrobić Fachowca mam takze powinno się udać, ale jest problem z tym silnikiem bo od lat mam problem ze szpilkami które puszczają pod wpływem temperatury jakby blok miękki i wtedy woda do oleju szła Teraz przerobiłem je na 16 mm połowę szpilki nie wiem czy będą trzymać? Narazie ciągnik robi przy turze w oborze i jeszcze nie go nie próbowałem w cieższej robocie Jak myslicie będzie trzymał czy nie? Próbować czy lepiej nie ?

#627 Share Farmexpert

Farmexpert

    Zaawansowany

  • FIRMA
  • PipPipPip
  • 164 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:www.farmexpert.pl
  • Zainteresowania:rolnictwo, motoryzacja

Napisany 28 czerwiec 2012 - 10:51

Remont C-360 Ursus55 - jako sprzedawca powinieneś wiedzieć jakie realne są ceny.


Zestawy Zetora są takie same i tyle kosztują. Produkt na rynku jest jeden i ten sam jeżeli chodzi o Zetora.


Jeżeli chodzi o zestaw Ursusa to nasz różni się tym, że ten droższy ma tłok z Gorzyc.
http://www.farmexpert.pl

Farmexpert - internetowy s k l e p rolniczy z częściami zamiennymi oraz akcesoriami.

501-612-029
501-260-817

#628 Share ursus55

ursus55

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 437 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:k. Tczewa

Napisany 28 czerwiec 2012 - 10:59

Remont C-360 Co prawda te zestawy zetorowskie stoją u nas już 3 rok

#629 Share Alamo

Alamo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 241 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 czerwiec 2012 - 11:33

Remont C-360

Zapomniałeś dopisać:
-wałka rozrządu i szlifowania gniazd pod nadwymiarowy wałek

To nie jest konieczne po uprzednim sprawdzeniu

-osiowania bloku

A to ciekawe :) ?

-pewnie dojdą jeszcze jakieś koła rozrządu i szpilki do głowicy

koła rozrządu są niezniszczalne w tym ciągniku,chyba że poluzuje się pompa oleju wtedy szlak trafia,jak widać kolega ciągnik używa więc wszystko w porządku,ew.łożysko może wymienić (groszowa sprawa)szpilki z resztą też.

-warto też zrobić sprężarkę.

warto ale czy On ma z nią problem?może jest ok.

-pewnie też dojdzie dorobienie uszczelnienia między skorodowany blok a tuleje,chyba że zrobisz na silikon jak nie którzy polecają na tym forum.

Jaki sylikon heh,bierze się papier ścierny (80) i szoruje a na koniec 4 seta i po sprawie,żadnych sylikonów!tylko smar!

Realny koszt części bez robocizny to 3tyś,tulei też młotkiem nie wybijesz musisz mieć ściągacz albo fachowcowi zapłacić.

wybijam tylko młotkiem i rurą ;) no coś pomiędzy 2,5 góra 3 jak zacznie bawić się sprężarką czy w wymianę kół rozrządu albo wałka.

Warto też zaopatrzyć się w ciągacze to kół zębatych,opaskę do pierścieni i klucz dynamometryczny.

opaske robi się samemu,klucz niepotrzebny.


Za 2500zł to jest remont po łebkach a nie konkretny ja robiłem swój sam z nowymi głowicami wałem itd i wyszło trochę ponad 4000zł

a ja robiłem też cały ciągnik sam,opony,silnik,malowanie (nie ruszałem skrzyni,mostu i wyszło 5tyś

Edytowany przez Alamo, 28 czerwiec 2012 - 11:42.


#630 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 28 czerwiec 2012 - 11:54

Remont C-360 Od takich mechaników strzeż mnie panie.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 17:18
  •  

#631 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 28 czerwiec 2012 - 12:03

Remont C-360 Technologia XXI wieku :)

#632 Share Alamo

Alamo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 241 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 czerwiec 2012 - 12:22

Remont C-360 W okresie swojej świetności miałem dużo klientów,każdy był zadowolony.No ale znudziło mi sie;-)

Edytowany przez Alamo, 28 czerwiec 2012 - 12:25.


#633 Share locke

locke

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2360 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo,mechanika,elektryka,elektronika

Napisany 28 czerwiec 2012 - 13:28

Remont C-360 U nas jak pamiętam to też wybijaliśmy tuleje młotkiem.ale to było ja wiem...z pięć może więcej lat temu.Od tego czasu nie robiliśmy żadnego remontu silnika.
No ale z drugiej strony to jak ktoś nie ma ściągacz do tulei to przecież użyć młotka nie zaszkodzi, szczególnie gdy ktoś sam sobie robi remont.
Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

#634 Share ursus55

ursus55

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 437 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:k. Tczewa

Napisany 28 czerwiec 2012 - 14:20

Remont C-360 Na skorodowane gniazda tulei trzeć papierem? A co z ubytkiem niby zrobisz jak go wypełnisz? silikonu odradzam, ale za to można zastosować dwuskładnikowy klej poxipol albo cx80 spawanie na zimno. Koła rozrządu potrafią się zurzyć także trochę widzę mała wiedza jest kolegi, napewno takiemu mechanikowi nie dałbym ciągnika do remontu, na szczęście jeśli chcesz żeby było dobrze zrób to sam tego motta się trzymam.

#635 Share POL1

POL1

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KOL

Napisany 28 czerwiec 2012 - 15:05

Remont C-360 ursus55 masz racje , nie ma jak samemu pomalutku a dokładnie.Jak wszystko dobrze sioę zrobi to jest radość z jazdy.

#636 Share SipmaZ224

SipmaZ224

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 548 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubartów

Napisany 28 czerwiec 2012 - 17:21

Remont C-360

Robiłem to. Brałem papier z gazety (może być kolorowa gazeta). Najpierw ustawiłem ciasno, potem stopniowo luzowałem. Po każdym niewielkim poluzowaniu wkładałem papier i patrzyłem czy przestaje przecinać. Trzeba brać pod uwagę luz na całym obrocie koła talerzowego, bo mogą być niewielkie odchyłki, np. w jednym miejscu luz mniejszy lub większy. Nie można za mocno skręcić, bo będzie wył. Po prawidłowym ustawieniu podczas obrotu kół nie może być wyczuwalnych zacięć! No chyba że łożyska na ataku za ciasno skręcone. Luz musi być wyczuwalny podczas energicznych ruchów koła talerzowego, ale musi być malutaki.
Napisz o efektach :)



A wiec tak, most na ataku i kole talerzowym z Zetora ucichł, tak do 1600obr słychać wycie zwolnic i szum z mostu i skrzyni, potem już tylko silnik i szum ze skrzyni biegów.

Mój most mimo wżerów na ataku i tak był cichy także wielkiej różnicy nie zauważyłem.

#637 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3455 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 28 czerwiec 2012 - 19:57

Remont C-360

W okresie swojej świetności miałem dużo klientów,każdy był zadowolony.No ale znudziło mi sie;-)

A nie wiesz co to jest osiowanie ???????????? :D :lol: :lol: :D :D :lol: :lol: :D :D :P

Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 


#638 Share Alamo

Alamo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 241 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 czerwiec 2012 - 21:39

Remont C-360 Nie miszczu cientej riposty!!!!!!!!!!!! hehehehe

Edytowany przez milanreal1, 29 czerwiec 2012 - 22:27.
cytowanie poprzedniego posta


#639 Share ursus55

ursus55

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 437 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:k. Tczewa

Napisany 28 czerwiec 2012 - 21:53

Remont C-360 Tzw. centrowanie przestrzelenie bloku jak zwał tak zwał po prostu chodzi o to w tym aby wał swobodnie chodził i nie pękł, ale nie zawsze go trzeba osiować. Po pęknięciu wału osiowanie jest w pierwszej kolejności a jeśli robi się po prostu remont wystarczy wał skręcić na stopach i pokręcić ręką, jeśli będzie chodził swobodnie to osiowanie można sobie odpuścić jeśli będzie miał opory to czeka nas dodatkowy koszt ok. 300zł

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 17:18
  •  

#640 Share Alamo

Alamo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 241 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 czerwiec 2012 - 07:14

Remont C-360 Rozumiem teraz...nie robiłem tego,w jednym silniku wymieniałem pęknięty wał,zmieniłem tylko na drugi,ciągnik pracuje 3 lata i jest ok.

Na skorodowane gniazda tulei trzeć papierem? A co z ubytkiem niby zrobisz jak go wypełnisz? silikonu odradzam, ale za to można zastosować dwuskładnikowy klej poxipol albo cx80 spawanie na zimno. Koła rozrządu potrafią się zurzyć także trochę widzę mała wiedza jest kolegi, napewno takiemu mechanikowi nie dałbym ciągnika do remontu


tak papierem,od zawsze tak robiłem i problemów żadnych nie było (c330,360,mtz),wogóle nie wpełniam,jeżeli powierzchnia gniazda tulei nie jest przerwana od góry w dół,na poprzeczne ubytki wystarczy smar,uszczelki tulei ładnie się ułożą.Potrafią po 30,40 latach w zależności od eksploatacji,także kolego nie martw się,możesz dać mi swój ciągnik smiało :)

Od takich mechaników strzeż mnie panie.

Jeszcze jedna fajna rzecz (wymiana wieńca) ciekaw Jestem jak wy to robicie? Mój sposób to;układamy szmaty na ziemi,kładziemy na nie nowy wieniec,polewamy to ropą,podpalamy i czekamy aż wieniec się nagrzeje,zbijamy stary,po rozgrzaniu wieńca bierzemy go w szczypce i lekko nam wchodzi w koło,po ostygnięciu zaciska się na nim.Czy ktoś robi podobnie?

Podobne tematy remont c360