Skocz do zawartości

Zdjęcie

Remont C-360


1637 odpowiedzi na ten temat

#501 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2396 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 kwiecień 2012 - 08:49

Remont C-360

witam mam pytanko czy da rade wymienić pierścionki i panewki oraz pompę olejową bez rozpoławiania i czy to coś pomoże na białe kopcenie?

Kolego sama wymiana pierścieni to nic ni nie nada.chyba ze przegrzałeś silnik ale to i tak trzeba by oringi wymienić na tulejach a panewki to zależy jakie masz ciśnienie oleju.Najlepiej jest zamontować zegar ciśnienia oleju. jak zagrzejesz porządnie silnik i przy obrotach silnika 700 będzie 1 atmosfera to śmiało możesz wymienić tylko panewki o ile wał niema zarysowań .pomęczysz się trochę z głównymi panewkami ale wymienisz bez rozpoławiania.A pompę oleju możesz wymienić na pewno nie zaszkodzi.co do góry to zestawy naprawcze nie są takie drogie. ja w swoim ursusie montowałem THM kosztowały koło 400 zł 4 lata temu.Przeszły 1000 motogodzin i na razie jest dobrze.dolewam na sezon kolo 1 litra oleju ale to jest spowodowane przeciekiem na odrzutniku oleju o strony Sprzęgła.niema kałuży pod nim tylko widać jak się schylę ze jest upocona ale to jest c 360.

Edytowany przez balcerek1, 09 kwiecień 2012 - 08:53.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 23:08
  •  

#502 Share kamil1988

kamil1988

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 34 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:starożreby
  • Zainteresowania:to i owo

Napisany 13 kwiecień 2012 - 18:35

Remont C-360 wiecie przemyślałem to i jednak zrobie kapitalke tylko boje se jednej żeczy ponownego motażu wału i rozrząndu macie jakieś patęty żeby się nie pogubić?

#503 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7604 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 13 kwiecień 2012 - 18:39

Remont C-360 Instrukcja napraw, posty i zdjecia na necie, koledzy na AF.
KPK Kumurun Team

#504 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2396 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 kwiecień 2012 - 20:27

Remont C-360 Kolego kamil1988 jak się decydujesz na kapitalke i masz zamiar szlifować wał lub założyć nowy byle nie ten za 600 zł. to oddaj blok do planowania i osiowania pod wał.A rozrząd to nie problem.Jak zdejmiesz pokrywę to klucz nastawczy i ogień wałem aż do zgrania się znaków.Podstawowym znakiem jest o czyli zero na trybie od popy paliwowej a reszta musi się zgrać jak na jednym kole kropka to na drugim dwie kropki.Wałem trzeba pokręcić żeby zjechać się ze znakami.Ja niedawno koledze w 60 sprawdzałem rozrząd bo robił kapitlke u mechanika i po odbiorze trochę dziwnie ten silnik chodził był bardzo głośny.Wymieniali klawiaturę bo mechanik stwierdził ze nie idzie luzów na zaworach ustawić i nic to nie dało.Pokręciłem wałem z półtorej godziny godziny aż ustawiłem i okazało się ze na wale był przestawiony o 1 ząbek i tłoki pukały o zawory.Ale ten gościu co robił bo go przecież kolega przywiózł powiedział ze niemożliwe musiał się sam przestawić.Był do samego końca aż go poskładamy i odpalimy.Kasę którą dostał za remont zwrócił żeby mu nie mieszać w papierach.Z tego morał ze zrób sobie sam a będziesz wiedział co masz.A smykałkę trochę masz z tego co piszesz.Pozdrawiam

#505 Share PIOTREK44

PIOTREK44

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 264 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Nieznana

Napisany 15 kwiecień 2012 - 11:44

Remont C-360 powiedzcie koledzy na czym polega wyważanie wału jak się to robi?

#506 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 15 kwiecień 2012 - 12:07

Remont C-360 Sama nazwa wskazuje że polega to na równomiernym rozłożeniu mas uzbrojonego wału, czyli z kołem zamachowym i przeciwwagami. Wyważa się tak jak koła samochodu na wyważarkach do tego przystosowanych, tyle że zamiast dokładać ciężarki na lżejszej stronie, wierci się otwory na cięższej, na przeciwagach i kole zamachowym.
Wał korbowy wiruje nawet do 14tys obr/min np. w motocyklach, w traktorach do 2.5-3 tys obr. gdyby nie był wyważony były by ogromne drgania, tj. na kierownicy samochodu przy niewyważonym kole.
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#507 Share PIOTREK44

PIOTREK44

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 264 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Nieznana

Napisany 16 kwiecień 2012 - 20:57

Remont C-360 I to robi zakład który szlifuje wał korbowodowy tak się to rozumieć ma tak?

#508 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 kwiecień 2012 - 21:53

Remont C-360 Jak taki zakład ma wyważarkę to tak.

#509 Share kamil1988

kamil1988

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 34 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:starożreby
  • Zainteresowania:to i owo

Napisany 20 kwiecień 2012 - 21:17

Remont C-360 witam otóż składam moją c355 i mam dylemat z rozrządem na każdym forum jest inaczej każdy pisze inaczej ja na razie zrobiłem tak koło pośrednie i wał punkt w dwa punkty ,koło pośrednie i koło pompy 0 do 0, a koło wałka rozrządu właśnie nie wiem jak czy punkt w 0 czy pomiędzy dwa punkty?

Edytowany przez MAT912, 20 kwiecień 2012 - 21:39.


#510 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2396 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 kwiecień 2012 - 21:44

Remont C-360 Koło pośrednie i koło pompy-zero do zera
koło pośrednie i kolo wałka rozrządu-punkt w punkt
koło pośrednie i koło wału korbowego- punkt w dwa punkt
Tak ustawiłem rozrząd w ursusach C-355 i C-360 tylko zastanawiam się skąd masz 2 punkty na wałku rozrządu. Wrzuć zdjęcie to ocenimy lub puść mi na pioceg8@wp.pl to Ci dam znać czy dobrze ustawiłeś tylko nie kręć rozrusznikiem bo do następnego zgrania znaków to tylko 163 obroty wałem.

Edytowany przez milanreal1, 01 maj 2012 - 20:35.
caps lock


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 23:08
  •  

#511 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3430 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 07 maj 2012 - 13:00

Remont C-360 troche nie w tym temacie, ale moze wiecie czy da sie z pradnicy zrobic silnik elektryczny, jesli tak to jak podlaczyc i jaki bezpiecznik zastosowac?

Polska B

 


#512 Share SipmaZ224

SipmaZ224

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 548 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubartów

Napisany 08 maj 2012 - 16:50

Remont C-360 Da się ale będziesz go w stanie zatrzymać ręką, a obroty będą bardzo wolne.

Na to wyjście prądowe dajesz plus, a minus na te dwie cienkie śrubki koło siebie i ma się kręcić. To jest sposób na sprawdzenie uzwojenia stojana bodajże. Innego na uruchomienie nie znam.

#513 Share ursus55

ursus55

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 437 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:k. Tczewa

Napisany 09 maj 2012 - 17:12

Remont C-360

mat masz racje, male niedopatrzeniw
czyli zaczep starego typu, wiec moge cos pomoc, zaraz pojde cykne zdjecie
i jeszcze powinienes miec takie cus http://www.farmexper...rodukt2886.aspx

Ten wspornik jest od 4011 i 355 miały takie same tylko listwy miały inne. C355 miała taką listwęhttp://www.farmexper...rodukt1429.aspx a 4011 miała podobną tylko delikatniejszą i mocowanie z dołu też jest inne C355 ma duży czop a 4011 ma taki mały czop a c360 ma taki zaczep http://www.farmexper...odukt3307.aspx z tym tzw. widłakiem http://www.sklep-gre...ducts_id/13073 do zaczepu tego przychodzą jeszcze te 2 wieszaki http://www.farmexper...rodukt2400.aspx

#514 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3430 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 09 maj 2012 - 17:25

Remont C-360 nie tylko 355 ale i pierwszy wypust 360, tak dla sprostowania

Polska B

 


#515 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7604 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 09 maj 2012 - 19:09

Remont C-360 W 4011 był podobny jak ten http://www.farmexper...rodukt1429.aspx tylko prosty i jakieś 5cm krótszy. . A ten był montowany w komplecie z tym samym wspornikiem http://www.farmexper...rodukt2886.aspx i przystawką pod nim dla tego jest dłuższy. Reszta wynalazków była montowana w 60-kach i to też nie wszystkich.
KPK Kumurun Team

#516 Share ursus55

ursus55

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 437 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:k. Tczewa

Napisany 09 maj 2012 - 19:57

Remont C-360 No tak tylko wspornik pod tylnym mostem czyli ten taki jakby czop 4011 i c355 miały inne. C355 miał grubszy o większej średnicy a 4011 był dość dużo mniejszy.

Edytowany przez ursus55, 09 maj 2012 - 20:00.


#517 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7604 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 09 maj 2012 - 20:03

Remont C-360 Zgadza się. Miałem w 4011 założony zaczep z 355 ten wygięty. Otwór było trzeba tulejować bo bolec pod mostem jest w 4011 cieńszy. I skrócić zaczep bo za długi.
KPK Kumurun Team

#518 Share ursus55

ursus55

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 437 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:k. Tczewa

Napisany 09 maj 2012 - 20:11

Remont C-360 Chociaż w jakiejś kwestii się zgadzamy ;)

Edytowany przez ursus55, 09 maj 2012 - 20:11.


#519 Share Biznez404

Biznez404

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 149 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 maj 2012 - 09:34

Remont C-360 Słuchajcie mam taki problem, robiłem wymianę oleju w sześćdziesiątce i znalazłem kawałek pierścienia zbierającego, co to może być za problem. Z góry dziękuję za odpowiedź :rolleyes:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 23:08
  •  

#520 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7604 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 12 maj 2012 - 16:16

Remont C-360 Masz na myśli pierścien zbierający olej nam tłoku? Fizycznie nie ma możliwosci żeby on wpadł do miski nawet gdyby rozpadł się na milion kawałków. Jedyna opcja to musial by się tłok rozlecieć. Ale to się nie zdarza.
KPK Kumurun Team

Podobne tematy remont c360