Skocz do zawartości

Zdjęcie

Remont C-360


1624 odpowiedzi na ten temat

#441 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 30 listopad 2011 - 18:58

Remont C-360

dziś wymontowałem silnik od mojej 40 stki, i co się okazuje to przód był przykręcony na śrubach 16, wcześniej na to nie patrzyłem, z tego wynika że nie jest to orginalny silnik w tym ciągniku tylko był kiedyś zmieniany i jest od 60 tki dobrze kminie ??? następne pytanie, na skrzyni 40stki od strony sprzęgła pisze ZETOR? czy też tak u Was pisze? na skrzyniach od 4011 tak pisało? i jeszcze takie pytanie bedę rozdzielał skrzynie od mostu, muszę zdejmować zwolnice i wyciągać mechanizm różnicowy żeby wyciągnąć koło zębate (atak?) czy poprostu wyjmuje zawleczke i odkręcam nakrętke z tego koła zębatego i mi się to rozejdzie ?????proszę o zrozumienie :)z mechaniki to orłem nie jestem, niegdy tego nie robiłem i mogę zadawać banalne dla innych pytania hehe :)


A jaki masz filtr oleju silnika? Na skrzyniach 40-tek zazwyczaj pisało ZETOR, kolega @asharot pisał o wymianie talerza ale Ty chyba chcesz odjechać skrzynią jeżeli dobrze kumam.

Edytowany przez MAT912, 30 listopad 2011 - 20:18.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 18:44
  •  

#442 Share sebo1986

sebo1986

    Staram się byś lepszym..

  • Members
  • PipPipPip
  • 767 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska
  • Zainteresowania:Sport motoryzacja i po trochu wszystkiego

Napisany 30 listopad 2011 - 20:02

Remont C-360 filtr oleju jest podwójny jak o to pytasz MAT912 :)
tak chce rozjechać skrzynie z mostem, i myślałem że muszę zdjąć atak żeby rozjechać, ale już obczaiłem że nie potrzeba :) tak?? a jak jest z wałkiem odbioru mocy podczas rozjeżdrzania ? i co jeszcze ? ! yy skrzynie mam już ustawioną w nieruchomej pozycji, muszę zrobić jakiś wózek żeby odjechać mostem aby nie zmienił swojej pozyci względem kół??? tak prościej mówiąc żeby mi się nie obrócił dogóry nogami :D

Edytowany przez sebo1986, 30 listopad 2011 - 20:04.

..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

#443 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 30 listopad 2011 - 20:17

Remont C-360 Jeżeli masz podwójny filtr to silnik jest raczej oryginalny, pod czwartą głowicą nad rozrusznikiem powinno być wybite S4001, być może otwory na śruby były rozwiercane.
No masz rację z tym kołem atakującym, to mi już coś się kręci, wałek masz raczej oryginalny długi, lepiej od tyłu go wysunąć ,tak też odjedziesz ale daleko trzeba odjechać ażeby całkowicie się wysunął. Odkręcasz cztery śruby, wyjmujesz zabezpieczenie i wyciągasz, tam z przodu w skrzyni spadnie z niego koło, przy zakładaniu trzeba go nasunąć przed całkowitym wsunięciem wałka
Najlepiej jest na wózkach, dobrze by było jak byś miał takie oryginalne, jak nie to coś trzeba zrobić, tylko wszystko dobrze pozabezpieczaj, bo to trochę waży jak by spadło na nogi.

Edytowany przez MAT912, 30 listopad 2011 - 20:49.


#444 Share sebo1986

sebo1986

    Staram się byś lepszym..

  • Members
  • PipPipPip
  • 767 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska
  • Zainteresowania:Sport motoryzacja i po trochu wszystkiego

Napisany 30 listopad 2011 - 20:46

Remont C-360 to jak odkręce ten dekiel od wałka to on mi wyjdzie do tyłu? tzn musi zejść z łożyska tak?
patrzyłem na ten nr, no jest jakiś ciężko go było odczytać ale w żadnym stopniu to nie s 4001 :(
17-T-12 877/78 w przybliżeniu to coś takiego pisze :D
..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

#445 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 30 listopad 2011 - 20:57

Remont C-360 Takie numery też miały nabijane, to raczej zakłady naprawcze nabijały we wszystkich nie pisało S...... Wałek wyjdzie z łożyskiem. Ale z tyłu ten dekiel na cztery śruby wchodzi bezpośrednio w most tak? bo przeróbki na 60-tkę już też widziałem.

Edytowany przez MAT912, 30 listopad 2011 - 21:02.


#446 Share sebo1986

sebo1986

    Staram się byś lepszym..

  • Members
  • PipPipPip
  • 767 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska
  • Zainteresowania:Sport motoryzacja i po trochu wszystkiego

Napisany 30 listopad 2011 - 21:01

Remont C-360 czyli co ten nr oznacza??
w sumie to jest chyba jeszcze jeden sposób aby to sprawdzić, tzn silnik ma jakiś swój nr, jak będzie on się zgadzał z tym z tabliczki znamionowej bedzie to oznaczało że to orginalny silnik od tego ciągnika czyli ogrinalny od 40 stki tak??? oczywiście trzeba wziąść poprawke na to że mógł ktoś kombinować z numerami, choć wątpie, to nie jest auto :D tak wchodzi w most :)

Edytowany przez sebo1986, 30 listopad 2011 - 21:03.

..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

#447 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 30 listopad 2011 - 21:09

Remont C-360 To jest nr silnika jak przychodziły na wymianę z zakładów naprawczych to takie nr nie które miały, oryginalne miały kolejny nr nie tam Txx/xx już teraz z tabliczką może się nie zgadzać ale jeżeli jest tabliczka to tam też powinno być S4001, ważny jest ten na bloku nie na tabliczce, chociaż to był jego oryginał.

Jeżeli wchodzi w most to jest długi wałek. FILTRY podwójne {kubły} miały tylko 4011

Edytowany przez MAT912, 30 listopad 2011 - 21:18.


#448 Share sebo1986

sebo1986

    Staram się byś lepszym..

  • Members
  • PipPipPip
  • 767 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska
  • Zainteresowania:Sport motoryzacja i po trochu wszystkiego

Napisany 30 listopad 2011 - 21:30

Remont C-360 Jutro jeszcze to sprawdze jak będzie widno:) czyli wychodzi że silnik jest od 40stki tylko nie orginalny, i ma rozwiercone otwory pod wspornik/przód od 360tki ?? tylko że przód jest miękki raczej od 40stki ? :blink: już się w tym pogubiłem :D
ten dekiel jest przykręcony do mostu 4 śrubami, wygląda jak by był na równo z mostem przykręcony to znaczy nie zagłębia się w moście :) niemoge się wysłowić xD
ale to ogólnie oco chodzi z tym wałkiem, że podwójny czy pojedyńczy? tzn jak pojedyńczy to jest od początku skrzyni aż do womu tak? i on wychodzi cały do tyłu? a podwójny to jest łączony gdzieś w skrzyni tak? i jak będe go wyciągał do tyłu to wyjdzie tylko jedna część tak? tak czy tak to muszę go wyciągnąć do tyłu ? :)
..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

#449 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 30 listopad 2011 - 21:40

Remont C-360 Masz jeden długi wałek , lepiej go wyciągnąć do tyłu bo daleko będziesz musiał odjechać ze skrzynią, jak by był łączony to nic nie trzeba wyciągać, ale Ty tego nie masz.

#450 Share rafto

rafto

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 711 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 grudzień 2011 - 02:01

Remont C-360 Ile tak naprawdę silnik w C-360 ma koni mechanicznych ??

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 18:44
  •  

#451 Share kokoman0

kokoman0

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 603 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BAU
  • Zainteresowania:Jazda wszystkim co ma koła ale niekoniecznie silnik

Napisany 02 grudzień 2011 - 07:01

Remont C-360 52km przy 2200 obr./min

#452 Share rafto

rafto

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 711 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 grudzień 2011 - 15:30

Remont C-360 A do ilu obr./min maksymalnie macie ustawione swoje pompy ? u mnie jest do 2400 to ciekawe jak to wtedy jest z tymi konikami ;)

#453 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3424 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 02 grudzień 2011 - 16:09

Remont C-360 bo tak pompiarze powinni ustawiac i tak powinno byc,
konikow pow. 2200 pewnie ubywa

Polska B

 


#454 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3424 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 07 grudzień 2011 - 12:16

Remont C-360 troche nie ten temat, ale zapytam czym sie roznia regulatory napiecia o symbolach RG15m i RG15d, czy moze nie ma zadnej roznicy

Polska B

 


#455 Share sebo1986

sebo1986

    Staram się byś lepszym..

  • Members
  • PipPipPip
  • 767 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska
  • Zainteresowania:Sport motoryzacja i po trochu wszystkiego

Napisany 11 grudzień 2011 - 23:48

Remont C-360 remontuje ursusa 4011 (obecnie zajmuje się skrzynią) mam pytanie odnośnie tylniego mostu , czy rozbierać? zdejmować zwolnice? tzn nic z nim się złego nie działo nie stukał nie pukał, hamulce działały, blokada też działała, tylko gdy rozdzieliłem skrzynie od mostu, to na wałku ataku jest luz, taki podłużny moge go wyeliminować jakoś nie rozbierając wszystkiego? tzn np dokręcić tą śrube na wałku??

Edytowany przez milanreal1, 12 grudzień 2011 - 15:58.

..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

#456 Share rafto

rafto

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 711 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 grudzień 2011 - 16:37

Remont C-360 Mam pytanie czy po wymianie samych wszystkich panewek i pierścieni to wszystko musi się jakoś docierać? czy można od razu jechać i np orać bo mi został jeszcze kawałek ok 1 ha i nie wiem co i jak;) podpowiedźcie jak z tym docieraniem :rolleyes:

Edytowany przez rafto, 18 grudzień 2011 - 19:33.


#457 Share kaskader

kaskader

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 grudzień 2011 - 18:31

Remont C-360 powinien sie dotrzeć , unikniesz w ten sposób niemiłych przygód,

Edytowany przez milanreal1, 19 grudzień 2011 - 19:04.
cytowanie poprzedniego posta


#458 Share rafto

rafto

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 711 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 grudzień 2011 - 21:10

Remont C-360 kolego możesz więcej podpowiedzieć jak je docierać ile czasu ma np chodzić ciągnik na jakich obrotach ?;)

#459 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7573 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 19 grudzień 2011 - 23:05

Remont C-360 http://zapodaj.net/e...0a5f22.jpg.html

http://zapodaj.net/e...6d9eb4.jpg.html

To nie jest przepis którego należy się trzymać sztywno. To jest przykład. Chodzi o zasady.


KPK Kumurun Team

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 18:44
  •  

#460 Share piotrslonski1

piotrslonski1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 202 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 grudzień 2011 - 23:10

Remont C-360 kolego 100 mth w lekkiej pracy wystarczy
kupie ładowacz czołowy do fendt 308 LSA 1989r

Podobne tematy remont c360