Skocz do zawartości

Zdjęcie

Remont C-360


1680 odpowiedzi na ten temat

#421 Share sebo1986

sebo1986

    Staram się byś lepszym..

  • Members
  • PipPipPip
  • 767 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska
  • Zainteresowania:Sport motoryzacja i po trochu wszystkiego

Napisany 13 listopad 2011 - 21:54

Remont C-360 czyli lepiej nie zmieniać przodu a zmienić kolumne? czy może ją wyremontować, bo ma duże luzy i ciężko się kręci :(
..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 09:50
  •  

#422 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 13 listopad 2011 - 22:45

Remont C-360 Wyremontować można ,części ciężko ale jeszcze tu i ówdzie się trafiają, tylko za trochę będzie to samo bo te kolumny to był niewypał :lol: tak więc lepiej od razu przerobić na tą od 60-tki.

#423 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3431 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 14 listopad 2011 - 15:51

Remont C-360 oczywiscie ze lepiej i edzie sie lzej krecilo
jeszcze jedna wada tego wspornika to brak obciaznikow, a pare kilo na przodzie czasem sie przydaje

Polska B

 


#424 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 14 listopad 2011 - 17:40

Remont C-360 @izydor6280 mówisz - masz http://instrukcja.pl..._1283866431.jpg ;)

#425 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7634 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 14 listopad 2011 - 18:01

Remont C-360 He he. Jak zwykle na bierząco. Dostać te obciążniki graniczy z cudem. Prędzej dostanie do felg. Poza tym dorobić z przodu mocowanie i założyć co kolwiek z innego ciągnika to żaden problem. Wspornik jest blaszany, można do niego spawać i łatwo się wierci. Do układu kierowniczego są jeszcze części ale trwałość tego patenty daje faktycznie wiele do życzenia. Sposobem było by dorwać układ wspomagania z zetora. Siłownik z rozdzielaczem. Spokojnie będzie współpracować ze starym układem.
KPK Kumurun Team

#426 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 14 listopad 2011 - 18:10

Remont C-360 Ja nie mówię że one są do dostania :lol: tylko że takie były do tego wspornika :lol:

#427 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3431 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 15 listopad 2011 - 13:29

Remont C-360 o to mnie kolega zaskoczyl, nawet nie wiedzialem ze takie cos bylo do 40 :unsure:

Polska B

 


#428 Share sebo1986

sebo1986

    Staram się byś lepszym..

  • Members
  • PipPipPip
  • 767 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska
  • Zainteresowania:Sport motoryzacja i po trochu wszystkiego

Napisany 21 listopad 2011 - 10:17

Remont C-360 kolejne moje pytanie to odnośnie kompletu uszczelek do skrzyni i mostu do 40 :) od 360 bedą wszystkie pasować? bo konkretnie do 4011 to niemoge dostać :(
..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

#429 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 21 listopad 2011 - 10:23

Remont C-360 Będą, to jest to samo.

#430 Share sebo1986

sebo1986

    Staram się byś lepszym..

  • Members
  • PipPipPip
  • 767 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska
  • Zainteresowania:Sport motoryzacja i po trochu wszystkiego

Napisany 21 listopad 2011 - 19:23

Remont C-360 aha, a czy środek skrzyni i most w 4011 to to samo co w 360? części te same? czy jest coś innego? pytam w perspektywie niedługiego rozbierania skrzyni i mostu :)
..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 09:50
  •  

#431 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 21 listopad 2011 - 21:07

Remont C-360 Praktycznie to samo, wałek przekaźnika w 40-tce jest przez całą długość, a w 60- tce jest łączony, już nawet dokładnie nie pamiętam co tam jeszcze było innego.

#432 Share Magiko

Magiko

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 28 listopad 2011 - 13:07

Remont C-360 Witam pękł mi blok silnika w Ursusie c360 3p z 82 roku , i mam takie pytanie ile kosztuje wymiana bloku silnika bo w cenach bloku się orientowałem i nie wygląda to kolorowo. Domyślam się że praktycznie równa się to kapitalnemu remontowi silnika.
Z góry Dziękuję za pomoc!!!

Tutaj wrzucam zdjęcia pęknięcia :
Mój odnośnik

Edytowany przez Magiko, 28 listopad 2011 - 15:57.


#433 Share 2701

2701

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 listopad 2011 - 17:56

Remont C-360

Witam pękł mi blok silnika w Ursusie c360 3p z 82 roku , i mam takie pytanie ile kosztuje wymiana bloku silnika bo w cenach bloku się orientowałem i nie wygląda to kolorowo. Domyślam się że praktycznie równa się to kapitalnemu remontowi silnika.
Z góry Dziękuję za pomoc!!!

Tutaj wrzucam zdjęcia pęknięcia :
Mój odnośnik

No tak ceny bloków nie są niskie sam się o tym przekonałem może lepszym rozwiązaniem jest kupno orginalnego silnika 3p do remontu w korzystnej cenie np z tarpana ale to musi się kalkulować za tym rozwiązaniem przemawia jeszcze to że są to orginalne bloki perkinsa a nie tureckie czy indyjskie o trwałości tych zmienników ciężko micoś powiedzieć bo użytkuję go tylko 2 lata

#434 Share Magiko

Magiko

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 28 listopad 2011 - 22:04

Remont C-360 2701 a gdzie kupowałeś zamiennik i ile Cię kosztowało zamontowanie go? Widziałem fajny blok na allegro za 950zł z koparki zeppelin (fajny może tylko na zdjęciu ) ale koleś który sprzedawał nic o nim nie wiedział( typu który rok ile ma najechane mth, nic) tylko tyle że pasuje do 3p.
Jakoś nie jestem przekonany do do kupowania nowego silnika wolałbym zrobić ze swoim.

#435 Share 2701

2701

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 listopad 2011 - 09:05

Remont C-360 Jak dobrze pamiętam to około 1400 zł zakupiłem w Grójcu ceny były podobne u wszystkich oferentów ale zależało mi na czasie i odległości rozważ to co lepiej ci sie kalkuluje wszystko zależy od stanu i ceny używek

#436 Share pooch

pooch

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 722 postów

Napisany 29 listopad 2011 - 13:11

Remont C-360 Blok do MF3 ogólnie dostępny w granicach 1400 złotych. Nówka z tulejami.

Edytowany przez pooch, 29 listopad 2011 - 13:11.

W rolnictwie siła!!! :)

#437 Share Magiko

Magiko

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 29 listopad 2011 - 15:04

Remont C-360 Raczej dołożę to parę stówek i kupię nówkę bo tak czy siak będę na tej naprawie stratny.
A nie okrętujecie się ile taki ,,fachura'' może wziąć za przełożenie bloku no i powymieniania zużytych części? Ja sam raczej tego nie zrobię, bo mam niewielkie pojęcie o mechanice.

#438 Share 2701

2701

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 listopad 2011 - 16:23

Remont C-360 Ciężko powiedzieć zalezy co będzie robił...Swoją drogą poszukaj kogoś co się naprawde zna na perkinsach bo tkz. fachowców nie mało a dobrze silnik zrobiony to zadowolenie na długie lata.

#439 Share sebo1986

sebo1986

    Staram się byś lepszym..

  • Members
  • PipPipPip
  • 767 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska
  • Zainteresowania:Sport motoryzacja i po trochu wszystkiego

Napisany 29 listopad 2011 - 20:32

Remont C-360 dziś wymontowałem silnik od mojej 40 stki, i co się okazuje to przód był przykręcony na śrubach 16, wcześniej na to nie patrzyłem, z tego wynika że nie jest to orginalny silnik w tym ciągniku tylko był kiedyś zmieniany i jest od 60 tki dobrze kminie ??? następne pytanie, na skrzyni 40stki od strony sprzęgła pisze ZETOR? czy też tak u Was pisze? na skrzyniach od 4011 tak pisało? i jeszcze takie pytanie bedę rozdzielał skrzynie od mostu, muszę zdejmować zwolnice i wyciągać mechanizm różnicowy żeby wyciągnąć koło zębate (atak?) czy poprostu wyjmuje zawleczke i odkręcam nakrętke z tego koła zębatego i mi się to rozejdzie ?????proszę o zrozumienie :)z mechaniki to orłem nie jestem, niegdy tego nie robiłem i mogę zadawać banalne dla innych pytania hehe :)
..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 09:50
  •  

#440 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4015 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 30 listopad 2011 - 17:53

Remont C-360 Do wymiany ataku i talerza mechanizmu różnicowego nie musisz odkręcać skrzyni od mostu,wystarczy zdemontować zwolnice i podnośnik.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


Podobne tematy remont c360