Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja nie mówię że one są do dostania :lol: tylko że takie były do tego wspornika :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

o to mnie kolega zaskoczyl, nawet nie wiedzialem ze takie cos bylo do 40 :unsure:


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

kolejne moje pytanie to odnośnie kompletu uszczelek do skrzyni i mostu do 40 :) od 360 bedą wszystkie pasować? bo konkretnie do 4011 to niemoge dostać :(


..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Będą, to jest to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

aha, a czy środek skrzyni i most w 4011 to to samo co w 360? części te same? czy jest coś innego? pytam w perspektywie niedługiego rozbierania skrzyni i mostu :)


..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Praktycznie to samo, wałek przekaźnika w 40-tce jest przez całą długość, a w 60- tce jest łączony, już nawet dokładnie nie pamiętam co tam jeszcze było innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Magiko    0

Witam pękł mi blok silnika w Ursusie c360 3p z 82 roku , i mam takie pytanie ile kosztuje wymiana bloku silnika bo w cenach bloku się orientowałem i nie wygląda to kolorowo. Domyślam się że praktycznie równa się to kapitalnemu remontowi silnika.

Z góry Dziękuję za pomoc!!!

 

Tutaj wrzucam zdjęcia pęknięcia :

Mój odnośnik

Edytowano przez Magiko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2701    2

Witam pękł mi blok silnika w Ursusie c360 3p z 82 roku , i mam takie pytanie ile kosztuje wymiana bloku silnika bo w cenach bloku się orientowałem i nie wygląda to kolorowo. Domyślam się że praktycznie równa się to kapitalnemu remontowi silnika.

Z góry Dziękuję za pomoc!!!

 

Tutaj wrzucam zdjęcia pęknięcia :

Mój odnośnik

No tak ceny bloków nie są niskie sam się o tym przekonałem może lepszym rozwiązaniem jest kupno orginalnego silnika 3p do remontu w korzystnej cenie np z tarpana ale to musi się kalkulować za tym rozwiązaniem przemawia jeszcze to że są to orginalne bloki perkinsa a nie tureckie czy indyjskie o trwałości tych zmienników ciężko micoś powiedzieć bo użytkuję go tylko 2 lata

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Magiko    0

2701 a gdzie kupowałeś zamiennik i ile Cię kosztowało zamontowanie go? Widziałem fajny blok na allegro za 950zł z koparki zeppelin (fajny może tylko na zdjęciu ) ale koleś który sprzedawał nic o nim nie wiedział( typu który rok ile ma najechane mth, nic) tylko tyle że pasuje do 3p.

Jakoś nie jestem przekonany do do kupowania nowego silnika wolałbym zrobić ze swoim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2701    2

Jak dobrze pamiętam to około 1400 zł zakupiłem w Grójcu ceny były podobne u wszystkich oferentów ale zależało mi na czasie i odległości rozważ to co lepiej ci sie kalkuluje wszystko zależy od stanu i ceny używek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

Blok do MF3 ogólnie dostępny w granicach 1400 złotych. Nówka z tulejami.

Edytowano przez pooch

W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Magiko    0

Raczej dołożę to parę stówek i kupię nówkę bo tak czy siak będę na tej naprawie stratny.

A nie okrętujecie się ile taki ,,fachura'' może wziąć za przełożenie bloku no i powymieniania zużytych części? Ja sam raczej tego nie zrobię, bo mam niewielkie pojęcie o mechanice.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2701    2

Ciężko powiedzieć zalezy co będzie robił...Swoją drogą poszukaj kogoś co się naprawde zna na perkinsach bo tkz. fachowców nie mało a dobrze silnik zrobiony to zadowolenie na długie lata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

dziś wymontowałem silnik od mojej 40 stki, i co się okazuje to przód był przykręcony na śrubach 16, wcześniej na to nie patrzyłem, z tego wynika że nie jest to orginalny silnik w tym ciągniku tylko był kiedyś zmieniany i jest od 60 tki dobrze kminie ??? następne pytanie, na skrzyni 40stki od strony sprzęgła pisze ZETOR? czy też tak u Was pisze? na skrzyniach od 4011 tak pisało? i jeszcze takie pytanie bedę rozdzielał skrzynie od mostu, muszę zdejmować zwolnice i wyciągać mechanizm różnicowy żeby wyciągnąć koło zębate (atak?) czy poprostu wyjmuje zawleczke i odkręcam nakrętke z tego koła zębatego i mi się to rozejdzie ?????proszę o zrozumienie :)z mechaniki to orłem nie jestem, niegdy tego nie robiłem i mogę zadawać banalne dla innych pytania hehe :)


..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Do wymiany ataku i talerza mechanizmu różnicowego nie musisz odkręcać skrzyni od mostu,wystarczy zdemontować zwolnice i podnośnik.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

dziś wymontowałem silnik od mojej 40 stki, i co się okazuje to przód był przykręcony na śrubach 16, wcześniej na to nie patrzyłem, z tego wynika że nie jest to orginalny silnik w tym ciągniku tylko był kiedyś zmieniany i jest od 60 tki dobrze kminie ??? następne pytanie, na skrzyni 40stki od strony sprzęgła pisze ZETOR? czy też tak u Was pisze? na skrzyniach od 4011 tak pisało? i jeszcze takie pytanie bedę rozdzielał skrzynie od mostu, muszę zdejmować zwolnice i wyciągać mechanizm różnicowy żeby wyciągnąć koło zębate (atak?) czy poprostu wyjmuje zawleczke i odkręcam nakrętke z tego koła zębatego i mi się to rozejdzie ?????proszę o zrozumienie :)z mechaniki to orłem nie jestem, niegdy tego nie robiłem i mogę zadawać banalne dla innych pytania hehe :)

 

A jaki masz filtr oleju silnika? Na skrzyniach 40-tek zazwyczaj pisało ZETOR, kolega @asharot pisał o wymianie talerza ale Ty chyba chcesz odjechać skrzynią jeżeli dobrze kumam.

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

filtr oleju jest podwójny jak o to pytasz MAT912 :)

tak chce rozjechać skrzynie z mostem, i myślałem że muszę zdjąć atak żeby rozjechać, ale już obczaiłem że nie potrzeba :) tak?? a jak jest z wałkiem odbioru mocy podczas rozjeżdrzania ? i co jeszcze ? ! yy skrzynie mam już ustawioną w nieruchomej pozycji, muszę zrobić jakiś wózek żeby odjechać mostem aby nie zmienił swojej pozyci względem kół??? tak prościej mówiąc żeby mi się nie obrócił dogóry nogami :D

Edytowano przez sebo1986

..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jeżeli masz podwójny filtr to silnik jest raczej oryginalny, pod czwartą głowicą nad rozrusznikiem powinno być wybite S4001, być może otwory na śruby były rozwiercane.

No masz rację z tym kołem atakującym, to mi już coś się kręci, wałek masz raczej oryginalny długi, lepiej od tyłu go wysunąć ,tak też odjedziesz ale daleko trzeba odjechać ażeby całkowicie się wysunął. Odkręcasz cztery śruby, wyjmujesz zabezpieczenie i wyciągasz, tam z przodu w skrzyni spadnie z niego koło, przy zakładaniu trzeba go nasunąć przed całkowitym wsunięciem wałka

Najlepiej jest na wózkach, dobrze by było jak byś miał takie oryginalne, jak nie to coś trzeba zrobić, tylko wszystko dobrze pozabezpieczaj, bo to trochę waży jak by spadło na nogi.

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

to jak odkręce ten dekiel od wałka to on mi wyjdzie do tyłu? tzn musi zejść z łożyska tak?

patrzyłem na ten nr, no jest jakiś ciężko go było odczytać ale w żadnym stopniu to nie s 4001 :(

17-T-12 877/78 w przybliżeniu to coś takiego pisze :D


..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Takie numery też miały nabijane, to raczej zakłady naprawcze nabijały we wszystkich nie pisało S...... Wałek wyjdzie z łożyskiem. Ale z tyłu ten dekiel na cztery śruby wchodzi bezpośrednio w most tak? bo przeróbki na 60-tkę już też widziałem.

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

czyli co ten nr oznacza??

w sumie to jest chyba jeszcze jeden sposób aby to sprawdzić, tzn silnik ma jakiś swój nr, jak będzie on się zgadzał z tym z tabliczki znamionowej bedzie to oznaczało że to orginalny silnik od tego ciągnika czyli ogrinalny od 40 stki tak??? oczywiście trzeba wziąść poprawke na to że mógł ktoś kombinować z numerami, choć wątpie, to nie jest auto :D tak wchodzi w most :)

Edytowano przez sebo1986

..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To jest nr silnika jak przychodziły na wymianę z zakładów naprawczych to takie nr nie które miały, oryginalne miały kolejny nr nie tam Txx/xx już teraz z tabliczką może się nie zgadzać ale jeżeli jest tabliczka to tam też powinno być S4001, ważny jest ten na bloku nie na tabliczce, chociaż to był jego oryginał.

 

Jeżeli wchodzi w most to jest długi wałek. FILTRY podwójne {kubły} miały tylko 4011

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

Jutro jeszcze to sprawdze jak będzie widno:) czyli wychodzi że silnik jest od 40stki tylko nie orginalny, i ma rozwiercone otwory pod wspornik/przód od 360tki ?? tylko że przód jest miękki raczej od 40stki ? :blink: już się w tym pogubiłem :D

ten dekiel jest przykręcony do mostu 4 śrubami, wygląda jak by był na równo z mostem przykręcony to znaczy nie zagłębia się w moście :) niemoge się wysłowić xD

ale to ogólnie oco chodzi z tym wałkiem, że podwójny czy pojedyńczy? tzn jak pojedyńczy to jest od początku skrzyni aż do womu tak? i on wychodzi cały do tyłu? a podwójny to jest łączony gdzieś w skrzyni tak? i jak będe go wyciągał do tyłu to wyjdzie tylko jedna część tak? tak czy tak to muszę go wyciągnąć do tyłu ? :)


..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Masz jeden długi wałek , lepiej go wyciągnąć do tyłu bo daleko będziesz musiał odjechać ze skrzynią, jak by był łączony to nic nie trzeba wyciągać, ale Ty tego nie masz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MarcelJaros
      Witam 
      Wykonuje ktoś z Was zabiegi ochrony roslin c360 i opryskiwaczem biardzki 15m? Interesują mnie wydajnościi cieczy l/ha jakie Wam wychodzą w praktyce 
      Mam zamiar pryskać 250-300l/ha  . Bedę robił osobiście kalibracje ale chciałem wiedzieć dla porównania 
      Z góry dzięki
    • Gość
      Przez Gość
      Witam, mam pytanie. Chcę zrobić remont rozsiewacza amazone.Nie wiem czy jest to model ZAE 601 czy ZAE 602. Jaka jest między nimi różnica? Problem polega na tym że zaczął mi lecieć olej ze skrzyni tak jak widać na zdjęciu. Gdzie można dostać części do tych rozsiewaczy?


    • Przez Fredovsky
      Witam. Mam problem mam problem z hamulcami w c-360. Ostatnio wymieniałem cylinderek w prawym kole wszystko złożyłem, ale ciągnik nie hamuje (ma lekkie spowalniacze). Jak kręciłem piastą dawały radę zatrzymać ale podczas jazdy mają zbyt mało siły. Układ jest odpowietrzony wg. mnie po naciśnięciu pedałów(chodzą z lekkim oporem i odbijają) płyn leci strumieniem z odpowietrzników. Więc moje pytanie czy jest jakaś regulacja na tych cylinderkach bądź jakiś inny sposób na ustawienie tego?
    • Przez MariuszKlim
      Cześć.
      Ktoś spotkał się lub korzystał/korzysta z dotacji innych niż "Czyste Powietrze" na dom lub podwórko (a dokładnie ogrodzenie od ulicy).
      w Najbliższych latach planuję przeprowadzić parę większych remontów w domu i ogrodzenie, znacie jeszcze takie dofinansowania które są wart uwagi, zwłaszcza jeśli mają małe wymogi?
      Bo Prow to chyba tylko na rzeczy gospodarcze i trzeba mieć ukończoną szkołę?
       
      Pozdrawiam
    • Przez majes
      każdej wiosny mam problem z rozsianiem nawozu. Mam podmokłe ziemie. Do tej pory czasami udało się rozsiać po przymrozku. teraz mamy zakaz stosowania przed 1 marca i efekt taki że mamy zaraz kwiecień, a u mnie nie mam mowy z wjechaniem w pole, rośliny aż proszą się o zasilenie nawozem.
      Chciałem założyć bliźniaki ale zastanawiam się nad zbudowaniem napędu gąsienicowego. Efekt końcowy chciałbym żeby był taki :)

      Gość tu ma na sprzedanie gotowy ale cena spora.
      https://www.olx.pl/oferta/naped-gasienicowy-CID5-IDjV5gr.html#3580abf2ca
      Trochę zabawy w warsztacie ale powinno się udać. Znacie może kogoś kto wykonał już taki napęd?
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj