Skocz do zawartości

Zdjęcie

Remont C-360


1637 odpowiedzi na ten temat

#281 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 17 wrzesień 2010 - 19:43

Remont C-360 Zestaw naprawczy to kup porządny z tłokiem gorzyckim,trochę drogi ale opłaca się.
http://www.farmexper...rodukt6141.aspx

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 13:52
  •  

#282 Share zenekbizon

zenekbizon

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 283 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:J_W
  • Zainteresowania:Polskie maszyny rolnicze i część zagranicznych

Napisany 17 wrzesień 2010 - 19:46

Remont C-360 Remont polega na wymianie pompy wodnej,tłoków tulei sworzniów pierścieni zabezpieczeń panewek wału lub regeneracja jeśli konieczne planowanie płaszczyzn głowica gniazda zaworów zawory docieranie ich lub wymiana pompa oleju nowa lub wymienianie uszczelnień ale to się nie kar kuluje regeneracja pompy wtryskowej jeśli to dobrze poskładasz to na 100% musi wszystko chodzić

#283 Share binek

binek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 530 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolska

Napisany 17 wrzesień 2010 - 21:01

Remont C-360 ok. 4 tyś. taki remont łyknie jak nic, wiem po sobie bo robiłem przed żniwami i oto kilka ważniejszych pozycji
kpl.panewek głównych -90zł
kpl.panewek korbowych -55
kpl. pierścieni oporowych -25
zerowanie bloku -230
planowanie głowicy
3x90(jedna nie nadawała się) -270
wymiana tulejek wtryskiwacza3x35 -105
regeneracja pompy wtryskowej -690
szlif wału -240
rozpylacze4x40 -160
korbowody 4x59 -236
pompa olejowa -161
zestaw naprawczy z Krotoszyna
4x164 -656
głowica kompletna 1 sztuka -247 z grubszych rzeczy doszedł jeszcze główny tryb rozrządu chyba 70zł

do tego trzeba doliczyć oleje, filtry, różnego rodzaju śruby, nakrętki, podkładki, uszczelki, mycie bloku i kanałów wału za które też niejedna stówa wyleci

#284 Share grzesiu09091987

grzesiu09091987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 wrzesień 2010 - 16:40

Remont C-360 Jak dajesz wał do szlifu to najlepiej z blokiem do osiowania w jednym zakładzie wtedy prawidłowo dokręcą wał i ustawią luz wzdłużny na pierscionkach dystansowych, a i kanały w wale myje każdy warsztat po szlifowaniu.

#285 Share antonio86

antonio86

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 589 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 18 wrzesień 2010 - 18:09

Remont C-360 gdzie regeneracja pompy kosztuje 690 zł?
Ja dałem 290 i super chodzi już od roku i dużo mniej pali

#286 Share binek

binek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 530 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolska

Napisany 18 wrzesień 2010 - 19:08

Remont C-360 pompę regenerował URPOL lub jak kto woli Walerian Kunert z Poladowa koło Śmigla wyszło drogo bo miałem kompletnie rozciepaną głowiczke, o ile pamiętam koszt jej wyniósł ok.300zł.

#287 Share Filipoo

Filipoo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 838 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wronki
  • Zainteresowania:mechanizacja, rolnictwo, praca w lesie

Napisany 18 wrzesień 2010 - 19:23

Remont C-360

Jak dajesz wał do szlifu to najlepiej z blokiem do osiowania w jednym zakładzie wtedy prawidłowo dokręcą wał i ustawią luz wzdłużny na pierscionkach dystansowych, a i kanały w wale myje każdy warsztat po szlifowaniu.


heh szkoda ze ci co nam robią szlify no nie tylko nam ze oni mie czyszczą wałów :D był szlif w 60 musieliśmy go przedmuchiwać i leciały opiłki i taki pyłek od szlifu ( szlif robiony w baranowie koło poznania) szliw w majork tez musieliśmy przedmuchiwać wał i tez zanieczyszczony był ( robiony w trzeciance  jak ktos kojarzy to to jest ten warsztat koło torów tak w głębi za agromą) wiec do pewności wez go przedmuchaj powietrzem albo go galwazynieri do czyszczenia daj

#288 Share antonio86

antonio86

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 589 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 19 wrzesień 2010 - 08:13

Remont C-360 z tym syfem po szlifie to masz racje-raz już tak zatarliśmy silnik ,ale to było15 lat temu-myślałem ,że teraz sie coś poprawiło, ale wygląda na to ,że nic :D

#289 Share Alchemik

Alchemik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 116 postów

Napisany 19 wrzesień 2010 - 16:44

Remont C-360 Po oddaniu elementów do szlifu najlepiej wszystko sprawdzić samemu dwa razy i poczyścić (bo zawsze tokarz mógł mieć gorszy dzień lub zapomnieć ). Warto też poszukać w internecie jak prawidłowo zakładać pierścienie (o ile stopni po przesuwane zamki z której strony tłoka) itp. Przydały by się też przyrządy pomiarowe żeby sprawdzić wymiary elementów (czy fabryka nie zrobiła bubla) i klucz dynamometryczny (ale to trochę droga zabawka ).

#290 Share maxpoter

maxpoter

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 33 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pomorskie powiat kartuzki

Napisany 19 wrzesień 2010 - 20:12

Remont C-360 właśnie jestem przed remontem silnika w c-360



wał silnika

http://zapodaj.net/2...4be9a0.jpg.html

tłoki

http://zapodaj.net/a...81d614.jpg.html

demolka silnika hi

http://zapodaj.net/f...0ac562.jpg.html

cylindry

http://zapodaj.net/0...66ee22.jpg.html

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 13:52
  •  

#291 Share JohnDeere8320

JohnDeere8320

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 367 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Olsztyna

Napisany 20 wrzesień 2010 - 18:53

Remont C-360 Na wale widać ślady przytarcia więc kwalifikuje się do szlifu. Co do tłoków to tak z daleka trudno powiedzieć. zazwyczaj sprawdza się czy nie ma luzu na sworzniu tłokowym, czy nie wyrobione są rowki na pierścienie tłokowe, czy nie ma śladów przytarcia na części prowadzącej oraz warto też przy okazji sprawdzić korbowody pod względem skręcenia lub zgięcia a także pod kątem rozbicia główki korbowodu. Co do tulei to też trzeba przejrzeć dokładnie czy nie ma pęknięć. A i pamiętaj o wymianie panewek o określonym numerze tak aby pasowały do czopa po szlifie. To chyba tyle w razie jakichś pytań wal na PW
Pozdrawiam JohnDeere8320 ;)

#292 Share maxpoter

maxpoter

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 33 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pomorskie powiat kartuzki

Napisany 21 wrzesień 2010 - 11:59

Remont C-360 witam witam no właśnie wał się nie nadaje już do szlifu na jednym był 6 szlif na drugim jakoś 5 już szlif no i postanowiłem zakupić

wał nowy z panewkami 1400 zł

komplety naprawcze 4 razy 170 zł te tańsze kupiłem

głowice do sprawdzenia dałem prawdo podobnie do planowania i te gniazda do wymiany jakoś tak 400 zł 4 głowice

pompa wtryskowa 450 zł z wtryskiwaczami do regeneracji

i te reszta części sprzęgła łożyska itp 350 zł

i tak to wyszło z tym moim silnikiem

#293 Share pooch

pooch

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 722 postów

Napisany 22 wrzesień 2010 - 05:27

Remont C-360 trochę zapłaciłeś za ten wał i panewki

my jak kupowaliśmy trochę taniej wyszło


Wał polski
i
panewki bimet
W rolnictwie siła!!! :)

#294 Share maxpoter

maxpoter

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 33 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pomorskie powiat kartuzki

Napisany 22 wrzesień 2010 - 06:00

Remont C-360 wał kosztował 1150 polski i plus panewki kosztowały 100 zł jakoś a a drugie 70 zł był tańszy wał ale chinski czy jakiś to nie będę badziewia kupował przeciąż

jak bym miał jeździć po innych aromach to bym więcej wydał niż zapłaciłem ale ważne że mam nowy

#295 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 22 wrzesień 2010 - 10:08

Remont C-360 Taa,
powiadasz że badziewia nie będziesz kupywał,a ten zestaw naprawczy za 170zł to jaki jest? :D
Chińczyki nie robią wałów korbowych,jak już coś to jest Indyjski.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#296 Share milanreal1

milanreal1

    Nie zadzieraj z moderatorem :D

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 8983 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rypina (kuj-pom)
  • Zainteresowania:Sport, muzyka i oczywiście rolnictwo.

Napisany 22 wrzesień 2010 - 20:26

Remont C-360 Może zestawy zetora, w każdym razie lepsze niż THM :D
Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

#297 Share maxpoter

maxpoter

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 33 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pomorskie powiat kartuzki

Napisany 23 wrzesień 2010 - 08:22

Remont C-360

Taa,
powiadasz że badziewia nie będziesz kupywał,a ten zestaw naprawczy za 170zł to jaki jest? :D
Chińczyki nie robią wałów korbowych,jak już coś to jest Indyjski.



no dokładnie jak mówisz zestaw jest badziewiasty he ale cóż mam nadzieje że jakiś czas wytrzymają te zestawy naprawcze i tak mam już wydane 3800 zł

#298 Share antonio86

antonio86

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 589 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 23 wrzesień 2010 - 10:12

Remont C-360 jeśli za 170 to pewnie mahle bez tłoków gorzyckicmusisz uważac na temperature bo zwykłe tłoki nie wybaczają przegrzania

#299 Share maxpoter

maxpoter

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 33 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pomorskie powiat kartuzki

Napisany 23 wrzesień 2010 - 12:11

Remont C-360 no no masz racje ale nie mam tyle hektarów żeby orać nim cały dzień mamy użytkowych 7 h do orki a reszta pól to łąki itp czyli 4 h

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 13:52
  •  

#300 Share maxpoter

maxpoter

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 33 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pomorskie powiat kartuzki

Napisany 23 wrzesień 2010 - 18:46

Remont C-360 mam takie pytanko wszytko złożyliśmy ładnie i pięknie odpaliła 360 i po dwóch godzinach sobie pyrkotał nagle zgasł i chcieliśmy przekręcić kołem od sprzęgła i bardzo ciężko szło kręcić cym to mogło być spowodowane

Podobne tematy remont c360