Skocz do zawartości

Zdjęcie

Remont C-360


1614 odpowiedzi na ten temat

#261 Share undergrand

undergrand

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów

Napisany 29 sierpień 2010 - 09:57

Remont C-360 Miałem podobny problem. Silnik zrobiliśmy (oczywiście 3p), wstawili nam w zakładzie tuleje serwisowane, długo nie pochodził, 2 pękły, wszystkie się pozapadały w blok, w ogóle w tym zakładzie co robiliśmy, to wszystko źle zrobili... Silnik padł po 20 mth... Dopiero rozebraliśmy, zawieźliśmy do innego zakładu i zrobili tak jak się należy, a co do pierścieni to polecam niemieckie, razem z tłokami, one mają jeszcze jeden dodatkowy pierścień olejowy na dole tłoka.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 21:08
  •  

#262 Share mikrus

mikrus

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 15 postów

Napisany 29 sierpień 2010 - 20:04

Remont C-360 czyli mają 5 pierścieni? możesz podać namiary na tą firmę?

#263 Share masato

masato

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kalisz

Napisany 30 sierpień 2010 - 00:10

Remont C-360 Kup dobre drogie komplety naprawcze, niech ktoś Ci to zrobi fachowo, zadba o wystawanie tulei nad blok, lub aby tuleje były równo z blokiem. Uszczelkę pod głowicę kup jeśli to możliwe oryginalną lub najlepszą jaką znajdziesz.

Jeśli nie przegrzałeś bloku dawniej to tuleje możesz wkładać już obrobione. Jak przegrzałeś to raczej surowe, choć wkładaliśmy gotowe i chodził silnik dobrze.

Jak ktoś nie zadba o właściwe wypoziomowanie tulei( podkładkami) i nie będzie dobrej uszczelki pod głowicę to będzie never ending story. Uszczelki będzie wydmuchiwać co 50mth, a kompresja pójdzie do szpilek i do sąsiadującego gara.
Przerabialiśmy to setki razy dlatego nigdy nikomu nie polecam silników od 3p, ponieważ w większości są źle wykonane. Co innego MF.

#264 Share pooch

pooch

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 720 postów

Napisany 30 sierpień 2010 - 06:07

Remont C-360 jasne, że powinieneś kupić dobre zestawy naprawcze

lepszych niż Mahle z tłokiem gorzyckim ni znajdziesz

http://farmexpert.pl...rodukt6138.aspx
W rolnictwie siła!!! :)

#265 Share mikrus

mikrus

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 15 postów

Napisany 30 sierpień 2010 - 20:04

Remont C-360 Plan ma taki; zakup zestawu naprawczego i wału. Silnik wyciągne, rozbiore na czynniki, blok dam do warsztatu ( osiowanie i wciskanie tulei) Z tego co wiem warsztat w okolicy zakłada tuleje surowe i obrabia pod tłoki. zabieram i składam w domu. Śruby nowe i pompa oleju też nowa. Co do ostatniej może doradzicie firmę. Jeżeli faktycznie jest tak finezyjny jak mówią i mnie przerośnie to zadzwonie po znajomego mechanika i mi go poskłada. I dodatkowy 1000 zł. za tzw. klucz trzeba będzie zapłacić. Przegrzany nigdy nie był na bank.

#266 Share masato

masato

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kalisz

Napisany 30 sierpień 2010 - 23:24

Remont C-360 Tylko jak już na te czynniki pierwsze rozbierzesz to zrób sobie zdjęcia tego, albo dobrze poznacz...żeby uniknąć potem sytuacji typu źle ustawiony rozrząd lub od czego jest ta śruba, nakrętka...itd.

#267 Share mikrus

mikrus

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 15 postów

Napisany 31 sierpień 2010 - 06:15

Remont C-360 fotki zrobie i zakupie instrukcje napraw od mf 255. Na rozrządzie nie ma znaków wdl.których trzeba go ustawić?

#268 Share masato

masato

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kalisz

Napisany 06 wrzesień 2010 - 20:20

Remont C-360 Jeżeli silnik był nigdy nie rozbierany to będzie ok. A jak rozbierany był 240 razy to może 8 Marianów nabiło już po 6 znaków każdy. Także zawsze warto wszystko znaczyć o ile znaków fabrycznych nie znajdziesz. Upewnij się, że znaki się pokryją zanim rozbierzesz rozrząd.

#269 Share undergrand

undergrand

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów

Napisany 07 wrzesień 2010 - 19:37

Remont C-360

Plan ma taki; zakup zestawu naprawczego i wału. Silnik wyciągne, rozbiore na czynniki, blok dam do warsztatu ( osiowanie i wciskanie tulei) Z tego co wiem warsztat w okolicy zakłada tuleje surowe i obrabia pod tłoki. zabieram i składam w domu. Śruby nowe i pompa oleju też nowa. Co do ostatniej może doradzicie firmę. Jeżeli faktycznie jest tak finezyjny jak mówią i mnie przerośnie to zadzwonie po znajomego mechanika i mi go poskłada. I dodatkowy 1000 zł. za tzw. klucz trzeba będzie zapłacić. Przegrzany nigdy nie był na bank.

Podobnie jakiś czas temu, chyba w 2007 zrobiliśmy. My mieliśmy katalog części.
Co do znaków na rozrządzie to powinny być fabryczne, na dużym kole są dwa znaki ustawiasz na 1, później robisz ileś tam obrotów(nie pamiętam ile) i schodzi Ci się na 2 znak.
a jak nie masz, to sam sobie zrób.
Jeśli boisz się że coś źle złożysz to rozkładaj na jakiś stół, albo prześcieradło. Głowica na górę i wszystko po kolei :)
A co do pierścieni to nie pamietam nazwy firmy, wiem że była niemiecka.
Tak miał 5 pierścieni. Poszukam może w warsztacie mam jeszcze pudełko po nich, ale wątpię

#270 Share samczyk1991

samczyk1991

    Technik mechanik

  • Members
  • PipPipPip
  • 1058 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:Rolnictwo,a w szczególności jej mechanizacja.

Napisany 07 wrzesień 2010 - 20:09

Remont C-360

fotki zrobie i zakupie instrukcje napraw od mf 255. Na rozrządzie nie ma znaków wdl.których trzeba go ustawić?


Na kołach zębatych rozrządu są kreski zaznaczone, wszystkie się muszą pokryć. Bardzo łatwo się ustawia :)
Wieczny kawaler ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 21:08
  •  

#271 Share masato

masato

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kalisz

Napisany 07 wrzesień 2010 - 20:41

Remont C-360 Wklejam mój cytat :

Upewnij się, że znaki się pokryją zanim rozbierzesz rozrząd.

Trzymaj się tego, bo w razie problemu żaden forumowicz do Ciebie nie pojedzie i nie złoży za Ciebie kół, bez znaków.

#272 Share maxpoter

maxpoter

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 33 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pomorskie powiat kartuzki

Napisany 17 wrzesień 2010 - 18:31

Remont C-360 witam jak w temacie chce robić remont silnika w c-360 i takie pytanie czy koniecznie muszę też wymieniać tłoki czyli komplet naprawczy

będę robić szlif wału i daje pompę wtryskową do remontu i wtryskiwacze też i dlatego się pytam czy muszę te komplety naprawcze kupować

Ponieważ ciśnienie oleju spada mi do zera po godzince czasu w oraniu

może ktoś powie co i jak dać do remontu

#273 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4012 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 17 wrzesień 2010 - 18:43

Remont C-360 Za niskie ciśnienie odpowiadają nie tylko panewki wału.
Ja bym oprócz szlifu wału wymienił zestawy naprawcze,tulejki w korbowodach i zregenerował głowice.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#274 Share grzesiu09091987

grzesiu09091987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 wrzesień 2010 - 18:50

Remont C-360 Jeśli chcesz aby ciągnik dobrze chodził to trzeba zrobić wszystko tzn: szlif wału, osiowanie bloku, nowe zestawy naprawcze,głowice(planowanie, gniazda zaworowe), pompa wtryskowa i wtryskiwacze, tulejki na korbowodach, pasowało by sprawdzić pompe olejową, sprawdz czy klawiatura nie ma za dużego luzu na tulejkach.

#275 Share kris82

kris82

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 340 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CTR

Napisany 17 wrzesień 2010 - 18:57

Remont C-360 grzesiu dobrze pisze tylko zamiast sprawdzić pompę olejową lepiej ją wymienić na nową

#276 Share maxpoter

maxpoter

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 33 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pomorskie powiat kartuzki

Napisany 17 wrzesień 2010 - 19:01

Remont C-360 pompa olejowa jest nowa założona bo myślałem ze pompa była walnięta ale nic nie zmieniło

a dlaczego mam zrobić osiowanie bloku możne być krzywy blok hmm

a jak głowice sa dobre to czemu muszę je wymieniać na nowe

#277 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4012 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 17 wrzesień 2010 - 19:23

Remont C-360 Skąd wiesz że są dobre?
Głowic się nie wymienia tylko regeneruje wymienia się gniazda zaworów,prowadnice i planuje.
Zrób najpierw próbę wodną czy są wogóle szczelne.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#278 Share pawlikk18

pawlikk18

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 81 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 wrzesień 2010 - 19:26

Remont C-360 tylko jeśli będziesz kupował zestaw naprawczy to przynajmniej pierścienie kup oryginalne - moja 360 ma 250 mtg i ciągle bierze olej - brak słów ;/ chyba będę wymieniał tuleje na mahle...

Bydło Mięsne


#279 Share maxpoter

maxpoter

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 33 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pomorskie powiat kartuzki

Napisany 17 wrzesień 2010 - 19:31

Remont C-360 to trochę wyjdzie za ten silnik 4 tysiące nie starczy na to wszytko no ale jak już się zrobi to będzie wszytko działać jak należy

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 21:08
  •  

#280 Share 3Perkins

3Perkins

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 64 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie/ gm.Białopole
  • Zainteresowania:Nowinki rolnicze, mechanizacja, motocykle

Napisany 17 wrzesień 2010 - 19:39

Remont C-360 myśle ze w 4 tyś. leciutko się zmieścisz :D
a zestawy naprawcze polecam z KROTOSZYNA :) u nas mechanicy nie chca innych zakładać, ja u siebie takie mam założone i 60-tka cyka bez zarzutów
już jest 6 lat po kapitalce i rocznie robi ok 380mth i jeszcze nic w silniku nie robiłem po remoncie :D

Podobne tematy remont c360