Skocz do zawartości

Zdjęcie

Remont C-360


1617 odpowiedzi na ten temat

#241 Share Mlatek

Mlatek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 60 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
  • Zainteresowania::)

Napisany 14 kwiecień 2010 - 20:56

Remont C-360 Raczej nie chodz nie wyklucza sie w mechanice nigdy takiej mozliwosci :)
:)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 16:55
  •  

#242 Share tomek27

tomek27

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 14 kwiecień 2010 - 20:59

Remont C-360 zapłon ustawiał mi mechanik ktory pracowal wiele lat w zakładach naprawczych

#243 Share Mlatek

Mlatek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 60 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
  • Zainteresowania::)

Napisany 14 kwiecień 2010 - 21:05

Remont C-360 Tu nie jest wazne gdzie pracowal i ile tylko czy dobrze ustawil . Nawet najlepszym sie zdarzaja bledy wystarczy pol zabka i juz nie bedzie gralo :)
:)

#244 Share rafff24

rafff24

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 842 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Przeciszów
  • Zainteresowania:rolnictwo, motoryzacja

Napisany 14 kwiecień 2010 - 21:08

Remont C-360 a w 360 nie są końcówki wtrysków stożkowe i "samouszczelniające" bez podkładek?? bo u mnie tak jest

ewentualnie zestawy naprawcze "Made in China" ..... dziś założysz jutro nima

#245 Share tomek27

tomek27

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 14 kwiecień 2010 - 21:11

Remont C-360 gdyby byl problem z rozrzadem to by tez byl problem z ustawieniem prawidłowego katu wtrysku paliwa prawda

#246 Share bezeta10

bezeta10

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 14 kwiecień 2010 - 21:29

Remont C-360 Jak dlamnie jezeli wtryski nie leja popa ok to tylko moze dostawac za mało powietrza jezeli daje na czarno.

#247 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 14 kwiecień 2010 - 21:34

Remont C-360

juz nie pamietam to troche czasu temu bylo


a może chociaż pamiętasz ile dałeś za jeden zestaw? Jeśli wszystko jest dobrze ustawione a masz założone zestawy z jakiejś badziewnej firmy, to one mogą być przyczyną te problemu, sam sie przejechałem na zestawie THM po 2 godzinach orki c330 chodzi gorzej jak przed remontem.

#248 Share kielbasa

kielbasa

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 607 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska
  • Zainteresowania:motoryzacja, mechanika, elektryka, elektronika

Napisany 14 kwiecień 2010 - 21:42

Remont C-360 Czarne dymienie jest objawem zbyt małej ilości powietrza do wtryskiwanej dawki paliwa. Proponuję sprawdzić filtr powietrza, kąt wyprzedzenia wtrysku(zapłon) oraz wtryskiwacze. Można tez sprawdzić dawkę paliwa, czy aby czasem nie jest za duża. :)
"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

#249 Share tomek27

tomek27

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 14 kwiecień 2010 - 21:45

Remont C-360 dawalem okolo 200 za zestaw probowalem bez filtra

#250 Share fordtw15

fordtw15

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 143 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zachodniopomorskie

Napisany 14 kwiecień 2010 - 22:22

Remont C-360 nie wiem czy to coś pomoże ale ja jak kiedyś robiłem remont i kupiłem komplet kół rozrządu i nie uwierzycie ale miały źle nabite znaki, walczyłem z tym troche aż w końcu od początku i okazało sie że źle jest rozrząd ale ustawiłem sobie tak jak powinno być i nabiłem nowe znaki na kołach

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 16:55
  •  

#251 Share elektrotech

elektrotech

    technik elektronik -informatyk

  • V.I.P.
  • rank
  • 1425 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Ursus C-325A, budowa nietypowych maszyn rolniczych

Napisany 15 kwiecień 2010 - 06:08

Remont C-360 spróbowałbym wezwać innego pompiarza do ustawienia jesli nie pomoze od nowa zrobić z rozrządem

#252 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7570 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 15 kwiecień 2010 - 12:46

Remont C-360 Na elektrodzie jest opisany przypadek ze zle nabitymi znakami na rozrządzie do 360. Bardzo możliwe że na takie koła trafiłeś.
KPK Kumurun Team

#253 Share elektrotech

elektrotech

    technik elektronik -informatyk

  • V.I.P.
  • rank
  • 1425 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Ursus C-325A, budowa nietypowych maszyn rolniczych

Napisany 16 kwiecień 2010 - 06:55

Remont C-360 tak czy inaczej zawsze jak robilem remont silnika punktowałem koła -nie patrząc na znaki bo wszystko było zalezne co wczesniej było robione

#254 Share zales

zales

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisany 25 kwiecień 2010 - 16:41

Remont C-360 Mi w C360 odkręciła się kiedyś nakrętka od koła rozrządu. Rozebrałem ciągnik i nie wiele myśląc wyciągnąłem główny tryb (nie wiem po co?) Złożyłem z powrotem ustawiając koła na "kropki", ale ciągnik był jakiś przymulony i trochę dymił. Podzwoniem po mechanikach i się okazało że tryb pompy paliwowej nie ustawia się na "kropki" tylko na znak "0". Jest to różnica dokładnie jednego ząbka, i ciągnik chodzi jak trzeba :D Znaki te spotykają się co 73 obroty wału. Jest to tylko moja sugestia, jak podobny problem u mnie wyglądał. Być może w waszych c360 jest inaczej.

#255 Share masiew

masiew

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 466 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:suwałki

Napisany 22 maj 2010 - 17:25

Remont C-360 nie chce już zaczynać nowego tematu, więć piszę tutaj. kto z was wie, jak wyciągnąć tuleje z silnika 3p?
wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

#256 Share daras77

daras77

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 195 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łodzkie
  • Zainteresowania:motoryzacja,rolnictwo,sport

Napisany 22 maj 2010 - 19:01

Remont C-360 Nie radziłbym tego robić samemu.Ja jak robiłem remonty[3p,3512]zawsze kupowałem surowe tuleje,dawałem blok do zakładu oni tam stare chyba wyfrezowują,wprasowują nowe a następnie są obrabiane pod wymiar.Gotowe,obrobione tuleje są tak cienkie że można je zgniatać w ręku

#257 Share jacus

jacus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1450 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok.krakowa

Napisany 23 maj 2010 - 20:15

Remont C-360 wyciagnac to przecinak i mlotek,nawet gruby srubokret wystarczy.a wlozyc to tak jak kolega radzi i niesluchaj domoroslych mechanikow spod znaku majzla i mlota :rolleyes:

buk, humor ,seks ,rokendrol.


#258 Share masato

masato

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kalisz

Napisany 27 maj 2010 - 22:54

Remont C-360 Ekhm tak sobie czytam...i czytam...
Coś do wyciągania tulei w 3p idzie zrobić w jedno popołudnie u tokarza. I wystarczy nam na wyciąganie tulei i wciskanie. Śruba, rozpórka, dwa dekle lub w ostateczności jeden i dwie nakrętki.
Ściągacz taki może wytrzymać bardzo bardzo dużo.

Druga sprawa... blok można podgrzewać, a tuleję schłodzić...tylko zapomnieliście o jednej sprawie. Tuleje będą rdzewieć i przy następnej próbie wyjęcia będzie niespodzianka.
Można tuleję wybić śrubokrętem, ale tego nie polecam bo można przebić blok.

Co do wkładania tulei to mogę powiedzieć jedno... widziałem już kilka z gotowymi obrabianymi cylindrami. Takie rozwiązanie jest dobre pod warunkiem, że ktoś zachowa osiowość. Jak ktoś nie zachowa osiowości względem wału...to będzie następna niespodzianka. Niestety widziałem już kilka bloków... profesjonalnie obrobionych i szału nie było.

W 3p po włożeniu tulei gotowych, będą zawsze jakieś odchyłki...ale będą to odchyłki minimalne, nie przeszkadzające do niczego. Mówię tu o dobrych tulejach, a nie podróbach. Na podróbach wychodzą niezłe cyrki... zawsze mierzę średnicówką, więc wiem jak to wygląda.

W silniku perkinsa, nie jest aż tak bardzo ważne czy tuleja się nam odkształci 2 setki itd...ważne jest jak cylindry będą zaniżone. Bo jeżeli osioł mechanik wciśnie tuleje do równości z blokiem, założy uszczelkę i dokręci głowicę to na 100% któraś z tulei wejdzie głębiej. No i potem będą cyrki z uszczelkami pod głowicą.
W tym silniku dopuszczalne jest minimalne zaniżenie tulei, lub równo z blokiem. Dlaczego nie mogą wystawać? Ano bo by się kołnierz odłamał. I miałem już takie przypadki. Paradoksalnie odłamany kołnierz nie wpływa na nic. Bo jest cały czas dociśnięty.

Wciskając tuleje ściągaczem(można to tak nazwać), wciskam je na maxa, wtedy widzę ile podkładek muszę podłożyć pod cylinder. Mogę to skorygować. Przeważnie w większości bloków w Polsce jedna tuleja jest zaniżona zbyt mocno.

Dawniej gdy nie było dostępnych w naszym regionie podkładek, a nie dało się ich wytoczyć, gdyż są cienkie jak bibuła, to smarowaliśmy miejsce pod kołnierzem specjalnym klejem, następnie idealnie do równości z blokiem dociskaliśmy tuleję. Klej był na tyle mocny, że wytrzymał docisk głowicy, nie sprasował się. Także cel został spełniony.
Jednocześnie kleju było tak mało, że nie sprawiał on problemu przy wyciąganiu.
To rozwiązanie było i jest skuteczne do dzisiaj. Sprawdzone.

Widzę, że tu zaawansowani traktują mechaników ze wsi, chałupniczych jak jakichś gorszych. Także my też jesteśmy ze wsi, robimy chałupniczo, z młotkiem i przecinakiem(bo to narzędzia bardzo potrzebne). Obyście i Wy umieli zrobić tyle typów silników, skrzyń itd co my:);).
Bo tak przypuszczam, że mógłbym tych mądrych zagiąć nie w jednym temacie:D, a już nie wspomnę o moim ojcu.

P.s
bez obrazy oczywiście :)

#259 Share mikrus

mikrus

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 15 postów

Napisany 29 sierpień 2010 - 08:45

Remont C-360 Na wstępie witam wszystkich jako nowy użytkownik tego forum. Przymierzam sie do kapitalki w moim ursusie i mam z tym związanych kilka pytań. Jeśli chodzi o wał to azotowany krajowy Andoria, pierścienie z Łodzi z Liściastej tylko jeśli chodzi o tuleje mam dylemat. Wiadomo, że są serwisowe i surowe (do szlifowania po wprasowaniu). Teoretycznie najlepiej jest wstawić surowe i po wprasowaniu pionować, ale znajomy tak robił w warsztacie i twiedzi, że takie tuleje są miękkie i szybko się zużywają (podobno wytrzymały rok). Docierał je przy 2400 obr i trzech skibach w orce :D . Twierdzi, że serwisowe są utwardzone i umiejętnie wprasowane są znacznie trwalsze. Gdzie jest prawda? Nie jestem mechanikiem z wykształcenia, ale tuleja chyba powinna być w całym przekroju ze stali o jednakowej twardości.
Na koniec moich dylematów proszę forumowiczów (jeśli ktoś posiada) instrukcję napraw do MF 255 lub 3512 w wersji elektronicznej. Posiadamkatalog części c360 3p w wersji książkowej i jeśli ktoś będzie potrzebował pomocy proszę pisać. damimikrus@wp.pl

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont C-360 Dzisiaj, 16:55
  •  

#260 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7786 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 29 sierpień 2010 - 09:08

Remont C-360 Pierwsze słyszę o małej żywotności tulejach surowych.Chyba że ktoś wstawił z rury kanalizacyjnej.Ja miałem tuleje surowe wstawione to po 3tys mth pęk blok a oleju nie brał.ale zdarza się że źle zrobią.Mi po wymianie bloku z nowymi tulejami surowymi brał olej i miał słabe ciśnienie oleju.Wytrzymał 1800 mth i znów go robiłem.Teraz jest super.I w tym samym zakładzie.

Raz azotowałem wał który po 2 latach pękł [po 3 szlifie]Zużycia prawie na nim nie było.

Podobne tematy remont c360