Skocz do zawartości

Zdjęcie

dzierżawa


21 odpowiedzi na ten temat

#1 Share vario926

vario926

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wołów(doln)

Napisany 03 maj 2008 - 08:23

dzierżawa siema mam 3ha ziemi i chciał bym rozwinąć to do przynajmniej 50 ha myśle że na początek bym wzioł narazie 20 ha dzierżawy bo unas ziemi pod dostatkiem aż szkoda paczeć jak sie marnuje pola ponad 20 ha a jedno to ma z 60 ha masakra i wszystko ugorem żal paczeć. Jak myślicie uda mi sie to zrealizować ? A i czy by się opłacało z tą dzierżawą ?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
dzierżawa Dzisiaj, 13:09
  •  

#2 Share funkmaster1993

funkmaster1993

    Młody Przyszły Rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 1278 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj lubelskie

Napisany 03 maj 2008 - 08:28

dzierżawa A jaki masz park maszynowy i ile chcesz na maszyny przeznaczyć funduszy.
FUNKMASTER

Sprzedam

Kosiarkę bijakową Samasz KB 250

#3 Share vario926

vario926

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wołów(doln)

Napisany 03 maj 2008 - 08:44

dzierżawa mam narazie ursusa c 330 i wszystko co potrzebne do gospodarowania na 3ha czyli opryskiwacz, brony ,pług,kultywatory2 itp. Więc na razie niemusiał bym nic kupować

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
dzierżawa Dzisiaj, 13:09
  •  

#4 Share funkmaster1993

funkmaster1993

    Młody Przyszły Rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 1278 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj lubelskie

Napisany 03 maj 2008 - 09:15

dzierżawa Takim sprzętem to więcej niż 20 ha nie obrobisz.
FUNKMASTER

Sprzedam

Kosiarkę bijakową Samasz KB 250

#5 Share czarnyyyy

czarnyyyy

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 767 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Poznania

Napisany 03 maj 2008 - 09:17

dzierżawa a jakiej klasy jest ta ziemia?? I ile za dzierzawe trzeba placic?

#6 Share tyj123

tyj123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gdańsk

Napisany 03 maj 2008 - 09:29

dzierżawa żeby umnie były dzierżawy to bym odrzau brał w tym roku kupiłem 3 ha po 21 tyś 3 klasa

#7 Share czarnyyyy

czarnyyyy

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 767 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Poznania

Napisany 03 maj 2008 - 09:30

dzierżawa Zeby u nas byla taka ziemia w takiej cenie to odrazu bym kupil;)

#8 Share oFsik

oFsik

    Moc dostarcza Zetor

  • Members
  • PipPipPip
  • 1780 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rzeszowa

Napisany 03 maj 2008 - 09:43

dzierżawa Najważniejsze to jaki koszt dzierżawy?
Zetor is power
power is Zetor

Zapraszam do obejrzenia moich filmików http://pl.youtube.com/user/oFsik53

#9 Share kamieniak89

kamieniak89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 688 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kamień Wielki-Lubuskie

Napisany 03 maj 2008 - 09:52

dzierżawa A czyja jest to ziemia prywatna czy ANR???? Jak u was płacą za dzierżawy???? Tym ciapkiem to dużo nie obrobisz, chyba że coś zakąbinujesz ze sprzeętem. Napisz jaka to klasa ziemi i jakie są tam stosunki wodne. Pozdrawiam
Nareszcie mam nowy aparat :)

Moje filmiki na YT http://pl.youtube.com/user/michalh89

#10 Share funkmaster1993

funkmaster1993

    Młody Przyszły Rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 1278 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj lubelskie

Napisany 03 maj 2008 - 10:14

dzierżawa Ale to by byłą wielka zmiana wszystkiego a szczególnie wydatków i jest wielka różnica gospodarować na 3 ha a na 20 ha, dużo rzeczy sie inaczej stosuje i robi a wiec powoli powiększaj areał i park maszynowy to wtedy możesz o czymś poważnym mówić.
FUNKMASTER

Sprzedam

Kosiarkę bijakową Samasz KB 250

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
dzierżawa Dzisiaj, 13:09
  •  

#11 Share dani221

dani221

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 100 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 maj 2008 - 09:33

dzierżawa z takim sprzętem to na 10 hektarach po rzadzisz a wyżej to już sie tylko umęczysz ,,,,,,,,,,,,,,

#12 Share tomasek tomasek

tomasek
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 07 sierpień 2009 - 18:03

dzierżawa czy opłaca sie wydzierżawić 250ha 3-5 klasy na 300lat na rozwiniecie posiadam jakies 250tys zł.

#13 Share oFsik

oFsik

    Moc dostarcza Zetor

  • Members
  • PipPipPip
  • 1780 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rzeszowa

Napisany 07 sierpień 2009 - 18:06

dzierżawa Masz jakieś maszyny w jakim stanie jest teraz to pole? W jakich kawałkach?
Zetor is power
power is Zetor

Zapraszam do obejrzenia moich filmików http://pl.youtube.com/user/oFsik53

#14 Share Bartek2305

Bartek2305

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 69 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlasie

Napisany 07 sierpień 2009 - 18:17

dzierżawa @tomasek a gdzie ta dzierzawa sie znajduje?

#15 Share tomasek tomasek

tomasek
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 07 sierpień 2009 - 18:22

dzierżawa dzierzawa w polsce, w sumie 12 kawałków tylko ze musiałbym sie przeniesc do innego wojewodztwa
pole było na wiosne talerzówka przejechane i tak se stoi


dobra ale wy mi powiedzcie czy sie to opłaci? koles chce 200zł od hektara

#16 Share wojciechu

wojciechu

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 204 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Partyzancka Kolonia

Napisany 07 sierpień 2009 - 20:48

dzierżawa jeśli na 300 lat ta dzierżawa to się dzieci i wnuków spytaj czy zechcą gospodarzyć :( 200 zł za hektar to nie wiele. samej dopłaty dostaniesz więcej a to co posiejesz to kolejny zysk, według mnie się oplaci.
hoduję króliki

#17 Share Bartek2305

Bartek2305

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 69 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlasie

Napisany 07 sierpień 2009 - 20:58

dzierżawa A moze za 20 lat uprawa ziemi stanie sie wogule nie opłacalna i co w tedy?

#18 Share tomasek tomasek

tomasek
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 08 sierpień 2009 - 05:00

dzierżawa sory dzierzawa na 30 lat nie na 300

#19 Share Wacek21

Wacek21

    Farmer ze śląska

  • Members
  • PipPipPip
  • 1845 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Powiat cieszyński
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Disco Polo :D

Napisany 08 sierpień 2009 - 07:39

dzierżawa No wlasnie dziwne to 300 lat bylo :(

moim zdaniem bedzie Ci sie to oplacac. Jak mowli poprzednicy samych doplat bedziesz miec wiecej a co tam zebierzesz i sprzedasz to rowniez kasa :)
Fendt 400tyś,John Deere 200tyś,Zetor 150 tyś,jazda 60tką, bezcenna!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
dzierżawa Dzisiaj, 13:09
  •  

#20 Share piotr2691

piotr2691

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 311 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 sierpień 2009 - 07:12

dzierżawa kurcze policz sobie, dopłaty dostaniesz 500zł a czynszu masz 200zł, to już na samych dopłatach do przodu jesteś
Kupie siewnik Stanhay, najlepiej czterorzędowy.

Podobne tematy

Tylko na agroFakt.pl: LEADER 2014–2020 szansą na rozwój wsi! zobacz »