papiak

T-25 obciażniki na tył

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
papiak    0

Witam, jakie założyc obciążniki na tył do Wladimirca? Skąd je wziąśc i jak założyc? Czy będą pasowały od jakiegoś innego cięgnika? Ile by kosztowały i gdzie je kupic? :)

 

 

Pozdrawiam, papiak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
odyniec    1

ja kiedyś miałem miałem od c 330 załozone musisz tylko wywiercić w tej tak zwanej gwiazdzie co jest do felko przymocowana 3 dziury i po problemie a obciazniku 2 sprzedałem ja za 100 zł zobacz sobie w galerii @URSUSCZESIO jak ma załozone w katafieju :) pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

xxxxxxxxxxxxxxx

Edytowano przez klocek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETORRRRRR    3

A z kąd to można dopaśc taki obciążniki możęktoś z was ma do sprzedania a może da rade samemu z czegoś zrobić poradźcie cos :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiekg    2

Witam. Mam zamiar założyć obciażniki na tylne koła od ursusa c355, czy będzie duża różnica w polu ?? Czy nie będzie sie tak kopał, opony mam 11.2x28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiekg    2

na tył założe po 2 na koło a na przód ile założyć?? mam 4 orginalne. I jeszcze jedno pytanie jak założyć te na tył na szpilkach czy w feldze wywiercić dziury i na śrubach ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lewy12    0

Lepiej wywierć bo jak czasem chapcia złapiesz i ci sie nakretki z szpilkami powykręcaja to jak pozakładasz bendziesz miał samemu ciężko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

na przód dokładać obciążniki to głupota bo niedość że ciężko strasznie kręcić.... to nic to bardzo nie daje... a po za tym bak jest na przodzie ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Chyba u ciebie się ciężko skręca,ja mam u siebie 6 obciążników i jeszcze jeden odważnik 25kg na zaczep i dość lekko się skręca."Kto smaruje ten jedzie" :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Ja na tył dałem po dwa od 60 zamiast wiercić przyspawałem śruby do felgi o odpowiedniej długości było łatwiej niż wiercić i łatwiej się odkręca jednym kluczem ,po za tym jak macie dajcie po 3 obciążniki jest efekt w polu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Z tyłu założyłem po dwa pierścienie w koło od C 330 stary typ,tak więc mam 4x40 kg dociążenia.Dziury wierciłem,najpierw wiertło

8,później 12 na koniec 16.Z przodu zdjąłem obciążniki.Teraz to inny ciągnik,o wiele większy uciag

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Rusek ma ciężki przód,zwłaszcza z pełnym bakiem,za to lekki tył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Co wy wszyscy poszaleli że wam tak ciężko się skręca. :blink: Ja mam 6 obciążników na przodzie i bardzo lekko mi się kręci, po prostu nie smarujecie zwrotnic. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Smarujecie,smarujecie i to bardzo często.Mój z 4 obciążnikami zapadał się przodem w polu,po zdjęciu ich jest lepiej,

zwłaszcza na mokrych polach których u mnie nie brakuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Ja mam obciążniki od c-360 81 kg na jednym kole.

Wygląda to tak :

 

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/319241-wladimirec-t-25-unia-grudziadz-3/

 

I mogę powiedzieć że idzie bardzo dobrze z obciążnikami. Przez jakiś czas miałem zdjęte, bo musiałem śruby pozmieniać od mocowania. To szedł kiepsko w kultywatorze głębiej nie mogłem robić bo zaraz stawał i się kopał, a teraz ? Idzie elegancko. Ja mam przewiercone otwory do mocowania. Chcesz mogę pójść i zrobić zdjęcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiekg    2

ja mam 4 obciążniki każdy waży około 35kg czyli 70kg na kolo. To myśle że też będzie sobie dobrze radził. Dzieki za podpowiedzi na pewno sie przydadzą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj