Ursus C-360 3P
 

Ursus C-360 3P

  • 8060 wyświetleń

:angry:



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • przemek99
  • 38 5744

kierowca pewnie miil pelno w mjatkach he nie chcial bym jechac tam tym ciagnikiem

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Skofo
  • 29 2291

Pewno zwolnica nie wytrzymała i puściło na śrubach :-) :angry: :angry: :angry:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Ferdek07
  • Ferdek07
  • 75 7766

niezapomne jak przede mną w sklepie z częściami koleś szukał wałek do zwolnicy, jak pokzał stary wałek na środku cienki jak palec tzn 2 razy cieńszy jak powinien być, koleś pyta jak możnab było tak wytrzeć a on "coś mi się zdawało że szerszy ale sie robiło "

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mateusz2
  • 11 1589
:o ja ostatnio tez tak miałem i też z prawej strony heeeh :angry: tyle że w 80tce

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • arassso
  • 3 1246

u mnie to samo tylko koło jescze z zwolnica nie odleciało hahaha powoli lekkie robutki porobiło sie a teraz urwało głuwny wałek w skrzyni i juz sie bedzie wszystko robić i wymiana wałka i zwolnica do zrobienia znaczy sie do nagwintowania nowych otworów i przykrecenia jak trzeba

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • versus
  • 27 1106

u mnie tak też się zrobiło w zeszłym roku, też prawe koło-pochwa pękła :angry: wyglądało jakby żyletką uciął :blink: całe szczęście na uwrociu orki było to powoli i półoś się nie skrzywiła i "bezpiecznie" to się odbyło ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ozi22
  • 0 100

wiec bylo to tak jechal trzask i odpadlo poszla pochwa jak juz to ktos napisal jak by zyletka obciol:) pol os tez poszla a jak by nie ploza od tura to by bylo dachowanie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ozi22
  • 0 100

kierowcy nic nie jest nawet sie nie mial kiedy wystraszyc to byla chwila

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marcin974
  • 30 4374

Heh to jest efekt luzujących się zwolnic w C-360 :P

 

 

Ja sobie z tym poradziłem, nieraz zapina się 1200kg na tylny tuz i spoko -nie luzują się, nie pękają B)

 

Nie raz z pola wracało sie wolno bo zwolnica była poluzowana, ale to było do czasu... pękła pochwa ale jak wykanczalismy Pługiem poprzecz i koło tylko sie odsunęło i oparło na błotniku.

 

 

 

P.S -porównywał ktoś zwolnice od C-360 i od C-355/C-4011? :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Skofo
  • 29 2291
Heh to jest efekt luzujących się zwolnic w C-360 :P

Ja sobie z tym poradziłem, nieraz zapina się 1200kg na tylny tuz i spoko -nie luzują się, nie pękają B)

 

Nie raz z pola wracało sie wolno bo zwolnica była poluzowana, ale to było do czasu... pękła pochwa ale jak wykanczalismy Pługiem poprzecz i koło tylko sie odsunęło i oparło na błotniku.

P.S -porównywał ktoś zwolnice od C-360 i od C-355/C-4011? :D

 

C-355 i C-4011 mają najlepsze zwolnice mocniejszy materiał

Ale jak bym miał składać C-360 to tak silnik od C-360 skrzynia biegów od C-355 a most i resztę od C-4011 i raczej długo by to chodziło :-)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marcin974
  • 30 4374

Ach daj spokój, zaobserwuj ile jest takich C-360 co grechodzą ze w kabinie nic nie słychać? -99% heh

Ja w swojej C-360 mam atak od zetora i zwolnice od C-355, -jak by ktoś nie wiedział to na walku który wychodzi ze skrzyni do zwolnicy na wysokości tej przystawki od szczęk hamulcowych i cylinderka jest ŁOŻYSKO które usztywnia ten wał, popatrz, C-360 nie mają tego (miałem zwolnicę od C-360 i od C-355 obok siebie to wiem) i gdy nie ma łożyska to wszystko pracuje (ugina się) -jak by nie patrzył to ten frezowany wał skrzynia-zwolnica koła ma z 50cm z tego 10cm jest wsunięte w skrzynie, ale na odległości 40cm, nie ma żadnego usztywnienia, tak jak wyżej pisałem ze następuje uginanie się go, co powoduje luzowanie sie zwolnic a w pozniejszym czasie pękanie pochw... natomiast w zwolnicy od C-355/ C-4011 na wysokosci szczęk jest lozysko które jakby usztywnia ten wał,

 

a jak zdjelismy osłonę z jednej zwolnicy i z drugiej to ta z C-360 była pośrutowana a ta C-355/C-4011 nic -jak nowa

 

Pozostaje jeszcze sprawa ilości ząbków na trybach w zwolnicach C-360/C-355 :D

C-355 ma 9 na tym mniejszym kole a C-360 ma 12 -albo odwrotnie! ;)

Efektem założenie zwolnic od C-355 do C-360 jest to ze C-360 staje sie szybsza :P

 

 

Atak od zetora 600-700zł + przełożenie zwolnic z C-355 przed sprzedażą to kwestia chęci =przyjemność z jazdy bezcenna

 

 

Przy jeździe na 5 biegu przy 1600obr słychać tylko tykanie silnika B)

 

Kto by pomyślał ze trzydziestoletnie zwolnice będą w dwudziestoletnim traktorze chodzic jak marzenie...

 

pozdro

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj