gregorychar 1 Napisano Maj 21, 2008 Zaawansowany 1 204 ooooo a co to sie stalo i jak?? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
przemek99 38 Napisano Maj 21, 2008 Zaawansowany 38 5744 kierowca pewnie miil pelno w mjatkach he nie chcial bym jechac tam tym ciagnikiem Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Pawel330 1 Napisano Maj 21, 2008 Zaawansowany 1 522 Jak to sie stało Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mical26 0 Napisano Maj 21, 2008 Zaawansowany 0 180 widać za ciężki był ten tylni obciażnik Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Skofo 29 Napisano Maj 21, 2008 Zaawansowany 29 2291 Pewno zwolnica nie wytrzymała i puściło na śrubach :-) :angry: :angry: :angry: Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Ursusc385 1562 Napisano Maj 21, 2008 Zaawansowany 1562 6606 tez tak miałem w c-355 tylko jak trawe kosilismy Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Ferdek07 75 Napisano Maj 21, 2008 Ferdek07 75 7766 niezapomne jak przede mną w sklepie z częściami koleś szukał wałek do zwolnicy, jak pokzał stary wałek na środku cienki jak palec tzn 2 razy cieńszy jak powinien być, koleś pyta jak możnab było tak wytrzeć a on "coś mi się zdawało że szerszy ale sie robiło " Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Mateusz2 11 Napisano Maj 21, 2008 Zaawansowany 11 1589 ja ostatnio tez tak miałem i też z prawej strony heeeh :angry: tyle że w 80tce Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
arassso 3 Napisano Maj 21, 2008 Zaawansowany 3 1246 u mnie to samo tylko koło jescze z zwolnica nie odleciało hahaha powoli lekkie robutki porobiło sie a teraz urwało głuwny wałek w skrzyni i juz sie bedzie wszystko robić i wymiana wałka i zwolnica do zrobienia znaczy sie do nagwintowania nowych otworów i przykrecenia jak trzeba Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
versus 27 Napisano Maj 21, 2008 Zaawansowany 27 1106 u mnie tak też się zrobiło w zeszłym roku, też prawe koło-pochwa pękła :angry: wyglądało jakby żyletką uciął :blink: całe szczęście na uwrociu orki było to powoli i półoś się nie skrzywiła i "bezpiecznie" to się odbyło Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Pawel330 1 Napisano Maj 21, 2008 Zaawansowany 1 522 Ja też tam podejrzewałem że to zwolennica Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ozi22 0 Napisano Maj 21, 2008 Zaawansowany 0 100 wiec bylo to tak jechal trzask i odpadlo poszla pochwa jak juz to ktos napisal jak by zyletka obciol:) pol os tez poszla a jak by nie ploza od tura to by bylo dachowanie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ozi22 0 Napisano Maj 21, 2008 Zaawansowany 0 100 kierowcy nic nie jest nawet sie nie mial kiedy wystraszyc to byla chwila Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
10045zetor 0 Napisano Maj 21, 2008 Użytkownik 0 90 ahhh te zwolnice u c360 xP niezawodne hahhaha Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
marcin974 30 Napisano Maj 22, 2008 Zaawansowany 30 4374 Heh to jest efekt luzujących się zwolnic w C-360 Ja sobie z tym poradziłem, nieraz zapina się 1200kg na tylny tuz i spoko -nie luzują się, nie pękają B) Nie raz z pola wracało sie wolno bo zwolnica była poluzowana, ale to było do czasu... pękła pochwa ale jak wykanczalismy Pługiem poprzecz i koło tylko sie odsunęło i oparło na błotniku. P.S -porównywał ktoś zwolnice od C-360 i od C-355/C-4011? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Skofo 29 Napisano Maj 22, 2008 Zaawansowany 29 2291 Heh to jest efekt luzujących się zwolnic w C-360 Ja sobie z tym poradziłem, nieraz zapina się 1200kg na tylny tuz i spoko -nie luzują się, nie pękają B) Nie raz z pola wracało sie wolno bo zwolnica była poluzowana, ale to było do czasu... pękła pochwa ale jak wykanczalismy Pługiem poprzecz i koło tylko sie odsunęło i oparło na błotniku. P.S -porównywał ktoś zwolnice od C-360 i od C-355/C-4011? C-355 i C-4011 mają najlepsze zwolnice mocniejszy materiał Ale jak bym miał składać C-360 to tak silnik od C-360 skrzynia biegów od C-355 a most i resztę od C-4011 i raczej długo by to chodziło :-) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
marcin974 30 Napisano Maj 22, 2008 Zaawansowany 30 4374 Ach daj spokój, zaobserwuj ile jest takich C-360 co grechodzą ze w kabinie nic nie słychać? -99% heh Ja w swojej C-360 mam atak od zetora i zwolnice od C-355, -jak by ktoś nie wiedział to na walku który wychodzi ze skrzyni do zwolnicy na wysokości tej przystawki od szczęk hamulcowych i cylinderka jest ŁOŻYSKO które usztywnia ten wał, popatrz, C-360 nie mają tego (miałem zwolnicę od C-360 i od C-355 obok siebie to wiem) i gdy nie ma łożyska to wszystko pracuje (ugina się) -jak by nie patrzył to ten frezowany wał skrzynia-zwolnica koła ma z 50cm z tego 10cm jest wsunięte w skrzynie, ale na odległości 40cm, nie ma żadnego usztywnienia, tak jak wyżej pisałem ze następuje uginanie się go, co powoduje luzowanie sie zwolnic a w pozniejszym czasie pękanie pochw... natomiast w zwolnicy od C-355/ C-4011 na wysokosci szczęk jest lozysko które jakby usztywnia ten wał, a jak zdjelismy osłonę z jednej zwolnicy i z drugiej to ta z C-360 była pośrutowana a ta C-355/C-4011 nic -jak nowa Pozostaje jeszcze sprawa ilości ząbków na trybach w zwolnicach C-360/C-355 C-355 ma 9 na tym mniejszym kole a C-360 ma 12 -albo odwrotnie! Efektem założenie zwolnic od C-355 do C-360 jest to ze C-360 staje sie szybsza Atak od zetora 600-700zł + przełożenie zwolnic z C-355 przed sprzedażą to kwestia chęci =przyjemność z jazdy bezcenna Przy jeździe na 5 biegu przy 1600obr słychać tylko tykanie silnika B) Kto by pomyślał ze trzydziestoletnie zwolnice będą w dwudziestoletnim traktorze chodzic jak marzenie... pozdro Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się