Massey Ferguson 8690 DynaVT
 

Massey Ferguson 8690 DynaVT

  • 39746 wyświetleń

Największy ciągnik MF-a jaki kiedykolwiek powstał
Jedyny obecnie ciągnik na świecie spełniający normę Euro IV
Wrażenia z jazdy pozytywne chociaż czasami za bardzo kołysze B)
Jeśli są jakieś pytania to chętnie udzielę:)



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Przemek15
  • 7 783

To jest zupełnie nowa seria a nie następca serii 8400. Zdjęcia robiłem wczoraj we Francji. Na razie powstały tylko 3 sztuki, a kiedy wejdzie do seryjnej nie wiadomo :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • oFsik
  • 138 3407

Napisałeś największy a pod jakim względem gabarytów czy mocy?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Atlonik
  • 0 388

No ciekawie wygląda ! Kabina przypomina Fendoską ! a masz może fotki z wnętrz kabiny ???

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adikpl1
  • 257 4524

Moc max. 370 HP, znamionowa 340 HP (ISO), max moment 1540 Nm, silnik Sisu 84 CTA - 8,4 litra, skrzynia Dyna-VT, masa minimalna 10300 kg. Kilka zdjęć z wewnątrz jest na FP

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • brzozak2
  • 241 6092
Wrażenia z jazdy pozytywne chociaż czasami za bardzo kołysze cool.gif

on ma dwustopniowa regulacje amortyzacji kabiny i na droge wlacza sie chyba ta twardsza

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Przemek15
  • 7 783
To ile ma km?

 

nominalna 340 KM (2200 obr/min), max. 370KM (2000 obr/min), mierzona na WOM 320KM - wszystko ISO, moc Power Boost - brak

 

Napisałeś największy a pod jakim względem gabarytów czy mocy?

 

Pod względem mocy, bo gabarytowo to mogły być większe przegubowe, które w latach 80-tych robił MF na rynek USA

 

No ciekawie wygląda ! Kabina przypomina Fendoską ! a masz może fotki z wnętrz kabiny ???

 

Zdjęcia z wnętrza kabiny mam, ale trochę później je wsadzę, bo teraz jestem poza dostępem do nich. Kabina jest nowatorskim osiągnięciem MF-a. Z Fendta pochodzi za to tylny most i skrzynia.

 

on ma dwustopniowa regulacje amortyzacji kabiny i na droge wlacza sie chyba ta twardsza

 

On ma dwie możliwości regulacji amartyzacji kabiny. Pierwsza w standardzie (OptiRide) - regulowana manualnie potencjometrem. Druga w opcji (OptiRide Plus) - regulacja automatyczna w zależności od zmian ciśnienia w czterech amortyzatorach. Przy tej drugiej można też przejść na regulację ręczną. Regulacja jest oczywiście bezstopniowa. Oddzielnie jest amortyzowane oczywiście siedzisko i przedni most. W tym ostatnim są dwa ustawienia (miękkie i sztywne). Sztywne przyda się oczywiście przy Turze oraz np. przednim pługu. Model na zdjęciu wyposażony był w OptiRide Plus

 

Jakby ktoś chciał mogę przesłać prospekty w PDF dla tego modelu i całej serii

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Lukasz4255
  • 10 536

JD serii 8 ciekawiej wyglada od tego mf

Bo ma zerżniętą stylistykę z MF. Ale i tak nie jest ładniejszy.

 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ReMeK8250
  • 30 497

<p>Myślałem że DynaVT to konstrukcja MF a nie Vario Fendta, ale chyba dyna 4 i 6 już MF bo przecież Fendt ma vario wszędzie?</p>

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj