Skocz do zawartości

Kliknij na zdjęcie aby powiększyć



    Nowe sprzęty

    Hehe. Pozdrowienia z Niemiec. tongue.gif laugh.gif

    Inne obrazki użytkownika

    7 Komentarzy podziel się zdjęciem

    gratuluje ehh piekne sprzety
    No no szalejesz
    Dzięki chłopaki!!! ;)
    ile kasy poszło na te modele??
    Oficjalnie 20 euro :lol: , ale na serio to trochę więcej. :rolleyes: (+30)
    pewnie @pati z PROW-u skorzystała, bo kogo teraz stać na taki sprzęt... ;)
    Tak. Spora część inwestycji jest finansowana z PROWu (chrzestny :lol: ) :P .