Modyfikacja układu paliwowego we władku.
 

Modyfikacja układu paliwowego we władku.

  • 4853 wyświetleń

Założenie filtra pp oraz wyrzucenie oryginalnych. Teraz całe paliwo przepływa przez pompę wtryskową, wcześniej paliwo płyneło do zbiornika przez przelew na podstawie filtrów a silnik nie wiedzieć czemu sie zapowietrzal. Problemem okazał się zaworek z tyłu pompy. Niby był ok ale nie przepuszczał, po przeróbce nie można było wcisnąć pompki a wcześniej trudno było to zdiagnozować.



Informacje o zdjęciu Modyfikacja układu paliwowego we władku.


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • aaaaaaaaaaaaa12
  • 28 343

dla mnie to jest wielka lipa z takim przerabianiem fabryki wyrzuciłeś oryginalne filtry i odstojnik a wstawiłeś to gówno gwarantuje ci że to lepiej ne przefiltruje paliwa niż oryginalny filtr i odstojnik z którego mogłeś spuścić wodę a co do zaworka pompy to naprawa tego nie była by chyba skomplikowana ja nie rozumiem takich ludzi którzy zamiast naprawić awarie odpier... jakąś maniane przecież części dot25 są tanie jak barszcz a i zrobic take pompę to prawie  każdy pompiaż potrafi ale nie lepiej odjebać taką pier**loną maniane brak słów do taich pseudo mechaniorów

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • koper88
  • 59 429

Pseudo fachowcu na odległość. powiedz mi czym było spowodowane to, że po założeniu nowych filtrów niewiadomej produkcji paliwo nie chciało przez nie przeplywać? Albo to że po założeniu nowego wału korbowego podczas obracania przeciwwaga nie mieściła się obok krzywki wałka rozrządu? albo to że po założeniu nowych uszczelniaczy na nowy tłok silownika podnośnika były one głębiej niż krawędź tłoka? Przykłady można mnożyć do bólu. Co z tego że części są tanie skoro są one z byle czego i nie trzymają jakichkolwiek norm. Co prawda nie mierzyłem tego nigdzie ale w ciemno idę zże każdy filtr pp lepiej filtruje paliwo niż te papierowe produkowane gdzieś w postsowieckiej szopie na Ukrainie. A w filtrze który zamontowałem jest pod spodem spust wody a dodatkowo można podłączyć ogrzewanie na zimę do tej podstawy. Teraz przynajmniej słychać jak paliwo przepływa przez zaworek a wcześniej jak niby miałbym to odkryć? Stary zaworek był już kiedyś wymieniany i pod naporem czegokolwiek kulka się ruszała a pod naporem paliwa nie chciala już puszczać. A co powiesz na przeróbki zbiornika które niektórzy robią? Że niby jak z dołu ciągnie to lepiej?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • aaaaaaaaaaaaa12
  • 28 343

nie przesadzaj jakość filtrów do  t25 jest dobra jesli się je regularnie mienia spust wody jest ale jednak oddzielny odstojnik który można co jakiś czas rozebrac  i wyczyścić sprawuje się lepiej a słyszałeś kiedyś żeby ropa w t25 zamarzała bo ja nie oryginalne filtry są przed cylindrami i ciepłe powietrze je ogrzewa a tam na dole to przy -25 to ci stanie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • koper88
  • 59 429

Zamarzanie paliwa akurat zależy od samego paliwa. Zamiast czyścić odstojnik można wymienić cały filtr za 20 zł. Estetykę można poprawić. to co zrobiłem jest robione na starych rurkach które mi zostały po wymianie. Docelowo planuję to zrobić na zakuwanych weżach lub na króćcach przystosowanych do węża. Wszystkie ursusy i zetory chodzą na podobnych do tego ukladach a ten przelew oryginalny to chyba jakiś Wania wymyślił na kacu po samogonie bo jak dla mnie to logiki w tym nie było. Na miejsce filtrów można przecież założyć drugą taką podstawę i filtrowanie jest podwójne tylko wydaje mi się niepotrzebne. Powiedzenie "gniotsa nie łamiotsa" można stosować do radzieckich sprzętów sprzed transformacji. Wszelkie pozniejsze wynalazki są z papieru.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • koper88
  • 59 429

Widać też pompkę zasilającą z 1980r. W garażu leżą dwie nowe i po sprawdzeniu wydajności na stanowisku okazało się że ta jest najlepsza. To jeszcze takie przemyślenie na temat jakości czesci.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • damianoo1234
  • 3 112

Co do jakości filtrów do Władka to jak dla mnie straszna lipa ciągnik nie mógł nawet 10 mtg zrobić bo filtry się tak zgniataly że nie przepuszczały paliwa także po trzech z kolei takich zajściach też wyrzuciłem filtry i wstawiłem filtr na dojściu z baku

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj