Kubota M108S
 

Kubota M108S

  • 16698 wyświetleń

Wymiana pompy CR i wtryskiwaczy....


Informacje o zdjęciu Kubota M108S

Zrobione z Lenovo Lenovo K6 NOTE

  • 3.6 mm
  • 1000000/12500587
  • f f/2.0
  • ISO 2708



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5592 8394

Po jakim przebiegu ? Obstawiasz słabej jakości paliwo czy też słabej jakości pompę i wtryski ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kokoman0
  • 305 1782

Jaki koszt części? W sensie wtryski i pompa. Wyryski da się zregenerować czy standardowo przy Denso części brak?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pp1208
  • 706 5987

M108S było nie dopracowane i pewnie to się przyczynilo do tej awarii

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • LEX266
  • 250 808

U mojej siostry po trzech latach eksploatacji ok. 1200 mth. Pompa, pompka zasilająca, wtryskiwacze (wszystko regenerowane) + koszt naprawy = ok.8000 tyś. Do tej kuboty to po paliwo najlepiej do Szwecji.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tommmek
  • 162 1684

Mam takie pytanko odnośnie MF 5435 Dyna 4. Czy jest możliwość ręcznej kalibracji skrzyni biegów sprzęgła bo tej automatycznej mi nie przechodzi podobno jakiś wałek nie wytraca prędkości i na niskim biegu podczas włączenia skrzyni do trybu gotowości traktor lekko drgnie do przodu jak gdyby rzeczywiście ten wał wychamowal. Podobno trzeba dobrać się do skrzyni ale ja mam jeszcze 3 tygodnie ważnych prac i tylko ten traktor jeździć jeździ ale strasznie szarpie do tyłu a do przodu rusza z dużą zwłoką idzie oszaleć. Spotkał się ktoś z takim przypadkiem i czy idzie chociaż do czasu większej naprawy coś przeregulowac w sterowaniu tej skrzyni???

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 327 3136

Pompa jest tu już druga teraz będzie trzecia jeśli chodzi o regeneracje w tym przypadku nie wchodziła w grę bo uszkodzone są korpusy wtryskiwaczy korpus i oś w pompie, a poza tym jak ktoś wyzej napisał to denso i częsci są zastrzerzone, niestety przebieg 6 tyś koszt przekroczy 25tyś

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krzysztof81
  • 3842 8128

To normalne w układach CR. Raz wieje się byle jakie paliwo w skutek czego pompa zaczyna wytwarzać opiłki metalu które roznosza się po całym układzie paliwowym, te zaś niszczą wtryskiwacze. Większość nie mając pojęcia co było przyczyną wymienia tylko wtryski więc one znowu padają. W końcu wymienia wtryski i pompe ale nie czyści układu paliwowego i wymienia przewodów co powoduje że pada następna pompa. I tak w koło. Jakby było zrobione po raz pierwszy dobrze to by działało aż do następnego zatankowania byle czego. Nalezy dobrze naprawic i bedzie ok a nie tylko półśrodki.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kokoman0
  • 305 1782

25 tys? Kuźwa toż to 1/4 wartości tego traktora. Dzięki Bogu, że 10 tal temu poskąpiłem na 108-kę i kupiłem 105-kę. Swoją drogą czy nie szło by przerobić układu paliwowego na ten ze 105-s ( zwykła pompa rzędowa i wtryski). W końco to praktycznie te same silniki.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 327 3136

Nie te same bo głowica tutaj jest 16v a w mniejszych są 8 zaworowe. nie zawsze przyczyną uszkodzenia wtryskiwaczy jest uszkodzona pompa, ale zawsze nalerzy ją sprawdzić, a płukanie układy po stwierdzeniu opiłkowania to już świta zasada.
koszta są kosmiczne, i jak już pisałem nie ma do nich część i żaden znany mi zakład naprawczy, nie był ww stanie ich zdobyć, inaczej jest na szczęście z boschem teraz robiłem w NH T5 i bez problemu można było wymienić końcówki zaworki zawór dozujący.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kokoman0
  • 305 1782

Mariusz a któryś model z serii ME robiłeś czy też nie? Co do 108-ki to kiedyś serwisant mówił, że model 108 od 105 odróżnia tylko to, że ta pierwasza ma inny układ paliwowy, dołożony egr i zmieniony design.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PATr
  • 409 4263

Denso czy Stanadyne to dobre układy, wcale nie gorsze niż Bosch, po prostu Denso ma głupie zasady z zastrzeżeniem patentu i brakiem sprzedaży części zamiennych

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kokoman0
  • 305 1782

Jeśli dobrze pamiętam JD też stosuje układy Denso (jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi) i tam jakoś nie słychać o jakichś częstych awariach.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 327 3136

Oczywiście że są to dobre układy ze stenadainem nie ma problemu, z denso niestety tak. ME robiliśmy, ale skrzynie.
Z tamtymi silnikami i układami naprawdę nie było problemów.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MarcinZetor8011
  • 167 612

Wydać tyle kasy na Nowy ciagnik,bo Nowy nie będzie się psuć,a tu takie cyrki przy 6tys.godzin. Szok!!

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kokoman0
  • 305 1782

Z tymi "normalnymi" paliwami to ciężki temat jest. Niby XXI wiek, kontrole na stacjach a i tak dowiadujesz się co wlewałeś do zbiornika dopiero przy takich sytuacjach jak na zdjęciu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • iron
  • 1037 10797

niestety ale w jd tez są przypadki uszkodzenia CR. ale według mnie tu jak i w autach wina leży po stronie użytkownika i słabego paliwa sprzedawanego w Polsce.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj